geilgeilgeilquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat niet geheel onlogisch is als je Bishop en tijdreizen gaat introduceren.
Mij lijkt het gewoon pesten, Singer heeft gezegd dat hij Quicksilver maar voor 1 actiescene nodig had, vermoedelijk had hij dus gewoon een supersnelle figuur nodig, dan had hij even goed Northstar kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, rechten van die 2 zijn verdeeld. Beiden studio´s mogen ze dus gebruiken.
Ik zie het niet als pesten, maar als een klein verband tussen de 2 films.
Misschien wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mij lijkt het gewoon pesten, Singer heeft gezegd dat hij Quicksilver maar voor 1 actiescene nodig had, vermoedelijk had hij dus gewoon een supersnelle figuur nodig, dan had hij even goed Northstar kunnen gebruiken.
Ja, maar volgens mij kan je die film, samen met X3, uit de filmcanon schrappen. In ieder geval X3 zal net zo worden genegeerd als Highlander 2.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien wel.
Maar Quicksilver had ook al een cameo in Wolverine: Origins.
Begrijpelijk. Maar dan lijkt de theorie dat Singer het doet om te pesten me minder waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij kan je die film, samen met X3, uit de filmcanon schrappen. In ieder geval X3 zal net zo worden genegeerd als Highlander 2.
Mwah, de meest populaire karakters zijn al geintroduceerd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:09 schreef Dagonet het volgende:
pzet kunnen zijn naar een Magneto georienteerd verhaald in volgende films.
En Quicksilver was natuurlijk één van de eerste van Magneto's League of Evil.
Eigenlijk moeten ze voor de X-universe aan films ook een serie opzetten om verhaallijnen en personages te introduceren.
De personages die niet groot genoeg zijn om een film alleen te dragen zou je in een serie wat centraler kunnen zetten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, de meest populaire karakters zijn al geintroduceerd.
Wie zou er dan nog bij moeten komen?
Ik heb het verkeerd verwoord. Fox doet het om te pesten. Pas toen Whedon over Quicksilver en Scarlet Witch begon, kwam Fox (en/of Singer) iets later plots ook aanzetten met Quicksilver, een personage dat ze er duidelijk nog even op het laatste moment hebben tussen gewrongen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar dan lijkt de theorie dat Singer het doet om te pesten me minder waarschijnlijk.
Ach, zolang het goed gemaakt is.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De personages die niet groot genoeg zijn om een film alleen te dragen zou je in een serie wat centraler kunnen zetten bijvoorbeeld.
Fantastic Four hebben ze al terug.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerd verwoord. Fox doet het om te pesten. Pas toen Whedon over Quicksilver en Scarlet Witch begon, kwam Fox (en/of Singer) iets later plots ook aanzetten met Quicksilver, een personage dat ze er duidelijk nog even op het laatste moment hebben tussen gewrongen.
Het blijft jammer dat alle rechten niet bij Marvel zitten. Gelukkig hebben ze Daredevil al terug. Fantastic Four zal misschien ooit nog wel eens lukken, maar bij X-Men en Spider-Man denk ik dat Fox en Sony dat gaan blijven uitmelken zodat de rechten niet vervallen. Dus minstens om de 5 jaar een film met een personage uit de franchise.
Hoe kan Fox dan deze film maken?quote:
Vreemd. Ik zal het dan verkeerd hebben onthouden. Ik meende dat ik een paar maanden geleden had gelezen dat de FF rechten terugwaren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hoe kan Fox dan deze film maken?
http://spinoff.comicbookr(...)vengers-u-k-blu-ray/quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:37 schreef Breuls het volgende:
Weggecensureerd? Wat zie je dan? Blokjes?
je ziet helemaal niksquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:37 schreef Breuls het volgende:
Weggecensureerd? Wat zie je dan? Blokjes?
Kansloosquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:38 schreef wolfrolf het volgende:
Kutjebef, ik heb dus die britse Avengers Assemble bluray met weggecensureerd wapen door Coulsons borstkas![]()
Derhalve heb ik mijn knip getrokken en The Avengers bij Media Markt gekocht
Censuur!!!!!
En de android Vision is ook bevestigd, en wordt vertolkt door Paul Bettany. Bettany is geen onbekende in het Marvel Cinematic Universe, hij is de stem van de A.I. die Tony Stark ondersteund met het besturen van de Iron Man harnassen: Jarvis.quote:Thomas Kretschmann Cast As 'Baron von Strucker' In AVENGERS: AGE OF ULTRON
It's shaping up to be a great day for Marvel casting news. THR report that Kretschmann (King Kong, NBC's Dracula) has signed on to play classic Captain America baddie Baron von Strucker in Joss Whedon's sequel. Read on for the details.
Thomas Kretschmann, who plays Abraham van Helsing on NBC’s Dracula, has been cast as classic Marvel villain Baron Wolfgang von Strucker in Joss Wheedon's Avengers: Age Of Ultron. In the comics Baron von Strucker is a former Nazi officer who becomes one of the heads of HYDRA. We has heard rumors that the character would pop up in the sequel, and they were evidently spot on. That same scoop from the Latino Review boys mentioned that Quicksilver (Aaron Taylor Johnson) and Scarlet Witch (Elizabeth Olsen) start out as bad guys working for the Baron, so we'll see if that part pans out also. THR also reveal that Kretschmann's deal is for several movies. What do you guys think of this casting?
Een ding is zeker: Age of Ultron gaat bonk-vol zitten en dat ze daar bij Marvel naar wel iets heel groots aan het opwerken zijnquote:Paul Bettany Will Play 'The Vision' In AVENGERS: AGE OF ULTRON
The British actor has played coy in the past about reprising the role of Tony Stark's A.I. "Jarvis" in Joss Whedon's Avengers sequel, but it seems that's because he was returning in a different role: fan-favorite android The Vision! Read on for more details.
So, it won't be Clark Gregg's Agent Coulson after all! According to the Daily Mail, Paul Bettany will indeed be returning for Avengers: Age Of Ultron..but not as Tony Stark's (Robert Downey Jr.) trusty A.I Jarvis! The site report that it won't just be Bettany's distinctive voice we hear this time around, as he'll actually appear on screen as The Vision.
"Bettany and Jeremy Renner, who plays ace archer Hawkeye, were at Shepperton Studios just outside London this week, meeting with director Joss Whedon. They did a series of costume, hair and make-up tests and worked with stuntmen and armourers."
They go on to say that "Make-up experts were using various powders and potions on Bettany’s pale skin to bring about the Vision’s chalk-white complexion." Now I'm sure any Avengers comic fan will know that the character's face is usually red..but, The Vision was depicted early on as being completely "chalk white", fitting the above description. Incidentally, the working title for the Marvel sequel is apparently "After Party", but the Mail is pretty sure that will change now that the info is out there. What do you guys make of this news? Sound off below.
vond al zo vreemd dat er zo weinig aandacht was voor A:AoUquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
TV / [FILM] The Avengers: Age of Ultron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |