Maar dat is puur door hoe RDJ hem speeltquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Een Avengers zonder Iron Man gaat nooit werken. Hoe tof ik alle Avengers vind, over het algemeen is Iron Man veruit de populairste Avenger.
De grote zaal van pathe de kuip is amper kleiner dan de imax bij schouwburgpleinquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:17 schreef Breuls het volgende:
Het is niet de derde dimensie, het is de beeldgrootte en -kwaliteit.
Wat ik zo zie, op diverse sites, is toch meer dat Captain America bovenaan staat (van de avengers dan, Spiderman is de onbetwiste nummer 1 van Marvel), gevolgd door de Hulk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Een Avengers zonder Iron Man gaat nooit werken. Hoe tof ik alle Avengers vind, over het algemeen is Iron Man veruit de populairste Avenger.
Het scherm is de factor, niet de zaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De grote zaal van pathe de kuip is amper kleiner dan de imax bij schouwburgplein
Klopt en de kwaliteit van het scherm, de projectoren en de speakersquote:
Ben wel klaar met Lokiquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:02 schreef Melleyn het volgende:
RDJ zou toch wel gewoon een nieuw contract krijgen? Toen ze aan Iron Man begonnen hadden ze misschien nog geen vermoeden dat hij zo'n succes zou zijn.. Tom Hiddleston (Loki) heeft ook een contract voor 6 films, dus we hebben in de toekomst in ieder geval nog genoeg om te zien
Idd, echt een prut badguy, badguys die niet dood kunnen zijn saaiquote:
wie zegt dat hij niet dood kan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Idd, echt een prut badguy, badguys die niet dood kunnen zijn saai
Hulk krijgt m niet dood of gewond nadat ie in een betonnen vloer wordt gesmasht, dan vind ik t al niks meer aan. Thor is daarom ook saai, die kan ook niet doodquote:
hij is ook 'gearresteerd' en niet gedoodquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Idd, echt een prut badguy, badguys die niet dood kunnen zijn saai
Zonder Nick Fury geen S.H.I.E.L.D.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef Stefan het volgende:
Cap is leuk omdat het een ouderwetse lul is in een moderne tijd, Hulk is leuk door Ruffalo en IM door Downey. Ik vond BW echt tegenvallen, die boogschutter overbodig en Nick nog meer.
Ik heb hem ook over het scherm. Het scherm van die 2 scheelt niet zoveel.quote:
Zal stefan echt een worst wezen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zonder Nick Fury geen S.H.I.E.L.D.
Als ik de New Avengers lees zit er ook geen SHIELD inquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zonder Nick Fury geen S.H.I.E.L.D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |