En ik zit er tussenin: weet wel wat van de achtergronden, maar ben het voor het grootste deel eens met de kritiek van Stefan. Alleen maakte het deel na de pauze alles dubbel en dwars goed voor me.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je heel erg merken dat Capn Amerika ook echt voor Amerika staat oa de x-men voor niets aanvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:10 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]Tijdens de Civil War ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tijdens de Civil War ja.Wat was het ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tijdens de Civil War ja.Hoe komt dat zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:56 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]Wel iemand hier gaat morgen naar de stripwinkel voor Capt. America Reborn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de info.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:56 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]Ok, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Lees Civil War in z'n compleetheid, zitten belangrijke stukken in.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:24 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Wel iemand hier gaat morgen naar de stripwinkel voor Capt. America Reborn.Bedankt voor de info.
Lees daarna Avengers - The Initiative.
Geniaal verhaallijn met verwijzingen naar de Civil WarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planet Hulk is ook zeer goed, World War Hulk ook, met als leuk vervolg Red Hulk.![]()
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Uiteraard heb ik die gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ok, bedankt.
Staan op m'n iPad.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Had het niet tegen jou.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik die gelezen.
Staan op m'n iPad.
Maar ik vond het wel enorm tof. Heeft me toen een beetje teruggebracht in comics.
Samen met Incredible Hercules.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lees Civil War in z'n compleetheid, zitten belangrijke stukken in.
Lees daarna Avengers - The Initiative.
Geniaal verhaallijn met verwijzingen naar de Civil WarKom er net achter dat mijn broertje al weken X-men vs the avangers verzameld, eerst die maar lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planet Hulk is ook zeer goed, World War Hulk ook, met als leuk vervolg Red Hulk.![]()
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
Misschien moeten we dit verder zetten in Het Centrale Comic-topic! part 4 (of 8) of eventueel Marvel onthult nieuwe stripverfilmingenThe average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
ben je snel klaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:01 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Kom er net achter dat mijn broertje al weken X-men vs the avangers verzameld, eerst die maar lezen.is bij issue 3
tot nog toe niet zo spectaculair overigens.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dat was de IMAX screening. Zelfs als je de film al kent is het toch tof op zo'n megascherm.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:10 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hij staat weer op 1: http://film.fok.nl/film/chart
Wat denken jullie, is dat over een maand significant anders?I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ligt er aan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:03 schreef Breuls het volgende:
Hij staat weer op 1: http://film.fok.nl/film/chart
Wat denken jullie, is dat over een maand significant anders?
Wanneer komt dat vampierengeneuzel uit?OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Straks nog maar een keertje heen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: