quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:18 schreef ParanoidEv het volgende:
Ze waren allemaal slecht, en nu komen er nog meer
Hoera.
Nou de strips vind ik ook zuigen eigenlijkquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:23 schreef ajay het volgende:
[..]
idd. True, true.
Blijkbaar zijn wij de weinigen, want de meeste mensen die ik ken creamen op Spiderman en X-men 1, 2. Hoezo totale verkrachting van de strips.... Hoop iig dat ze de 'nieuwe' punisher net zo keihard durven te maken als de strip. Of zal het weer een good guy kicks bad asses worden?
Ok, ok. Jij hebt ook hier gelijk in. De strips zijn een beetje te eenvoudig geweest gedurende een periode. Zo halverwege de jaren 80 had je goede tekenaars/writers. Daarna zakte het in. Nu met die revival (Reborn) is het weer aardiger geworden, alhoewel dat gewoon een ordinaire herschrijving van de begindelen is, in een wat meer eigentijdse jasje, met wat meer flitsende acties, verhaallijn.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:25 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nou de strips vind ik ook zuigen eigenlijk
Idd, dat was echt een gemiste kans...en dat gezeur dat er "teveel negers in zouden zitten, dus daarom is Terry maar blank"quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:48 schreef ajay het volgende:
Hmm, ken Hollywood! Spawn the movie, die was ook weer een boiled down version. Deed McFarlane ook niet eer aan. Ik vond die Spawn zelf slaapverwekkend en weer typisch geplakt binnen het standaard Hollywood-concept. Een nieuwe verfilming zal dan ook wel uitblijven ben ik bang.
Oude punisher was idd wel ok, gezien de actie en het budget. Gewoon een film waar, als je er niets van verwachtte, te leuk verrast kon worden.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:54 schreef BunnyBeast het volgende:
Oe, Ghost Rider film lijkt me zeer cool. Maar wat ik van The Punisher en The Hulk heb gezien was genoeg om te zorgen dat ik ze niet helemaal wil zien en ik zit dus ook niet op een deeltje 2 te wachten. De oude Punisher film (met Dolf Lundgren en Jeroen Krabbe) was wel cool, maar die nieuwe lijkt me echt niks. Maar het zou mij leuker lijken (ik lees al een tijdje geen strips meer) om wat meer "oude" verhaallijnen te verfilmen zoals X-Cutioner's Song of X-Tinction Agenda van X-Men. Of Infinty War/Gauntlet/Crusade (heb je meteen al je superhelden bij elkaar, kunnen ze er ook een mooie trilogy van maken ofzo ;-))
Gossie... Een paar *kleine* aanpassingen om het verhaal beter te laten lopen of iig een beetje meer logica aan te brengen, iets waar Stan Lee in de jaren zestig echt geen tijd voor had, meneer verzon snel maar wat omdat ie per maand een stuk of 15 helden verzon...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:23 schreef ajay het volgende:
[..]
idd. True, true.
Blijkbaar zijn wij de weinigen, want de meeste mensen die ik ken creamen op Spiderman en X-men 1, 2. Hoezo totale verkrachting van de strips.... Hoop iig dat ze de 'nieuwe' punisher net zo keihard durven te maken als de strip. Of zal het weer een good guy kicks bad asses worden?
Hulk was juist door het drama aspect geweldig, maar goed er blijven simpele lieden rondlopen die alleen actie willen zonder enige motivatie en/of persoonlijk aspect...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:38 schreef Enchanter het volgende:
De hulk 2 , slechter dan deel 1 kan ie gelukkig niet worden , wat een baggerfilm was dat zeg
Toddy McFarlane begon daar met zijn slechte keuzes.... Het moest een hit worden, en het grootste publiek trek je nu eenmaal met PG13... Werd het een hit dan mochten ze door... Affijn, elke fan kotste op de film, elke leek vond hem wel aardig, Spawn 2 is pas 6 jaar in bespreking en elk half jaar lekt er een geruchtje...quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Idd, dat was echt een gemiste kans...en dat gezeur dat er "teveel negers in zouden zitten, dus daarom is Terry maar blank"Erg jammer
Ben niet zo in Marvel thuis, vind die superhelden niet zoveel aan. De Blade Trinity poster hangt trouwens al hier in de bioscoop sinds een paar weken.
Sin City, of JTHM of Lenore, dát zou pas wat worden...
Ik ruik een paar Batman & Robin avonturen aankomen....quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:25 schreef xman het volgende:
Yay maar ze moeten opletten dat het niet teveel van het goede wordt!
quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gossie... Een paar *kleine* aanpassingen om het verhaal beter te laten lopen of iig een beetje meer logica aan te brengen, iets waar Stan Lee in de jaren zestig echt geen tijd voor had, meneer verzon snel maar wat omdat ie per maand een stuk of 15 helden verzon...
Xmen is ondanks dat er visueel niets over blijft, najah, weinig, een verbetering op de strip, met name door de link met het verleden te leggen en aan te tonen hoe hypocriet de maatschappij eigenlijk is. Ik ga hier verder niet op in, maar dat zie ik erin.
Spider-man was een goede verfilming die de strip hommeerde, waar grapjes inzaten, die ook gemoderniseerd was... Goed of slecht? Hangt van jou af, complete leken vinden hem schitterend, en vele fans ook...
Punisher heeft al een R rating meegekregen.
[..]
Hulk was juist door het drama aspect geweldig, maar goed er blijven simpele lieden rondlopen die alleen actie willen zonder enige motivatie en/of persoonlijk aspect...
Niet mee eens. Ik geef toe dat door de jaren heen het verhaal best wel warrig werd e.d. Maar de films doen originelen echt geen goed. X-men is gewoon een samenraapsel en halve samenvatting. Karakter-ontwikkeling is mijner inziens niet goed, omdat ze teveel karakters in te korte tijd willen profileren. Richt je dan op de core.quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gossie... Een paar *kleine* aanpassingen om het verhaal beter te laten lopen of iig een beetje meer logica aan te brengen, iets waar Stan Lee in de jaren zestig echt geen tijd voor had, meneer verzon snel maar wat omdat ie per maand een stuk of 15 helden verzon...
Xmen is ondanks dat er visueel niets over blijft, najah, weinig, een verbetering op de strip, met name door de link met het verleden te leggen en aan te tonen hoe hypocriet de maatschappij eigenlijk is. Ik ga hier verder niet op in, maar dat zie ik erin.
Spider-man was een goede verfilming die de strip hommeerde, waar grapjes inzaten, die ook gemoderniseerd was... Goed of slecht? Hangt van jou af, complete leken vinden hem schitterend, en vele fans ook...
Punisher heeft al een R rating meegekregen.
Zie bovenstaande reactie van SoFK:quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:37 schreef Netsplitter het volgende:
Dan hoop ik wel dat ze zich aan de bestaande verhaallijn houden want dat vergeten ze nog wel eens....
ik noem spider-man 1.... klopte geen hol van... best wel jammer...
de grootste miskleun was nog wel daredevil.. met een zwarte kingpin....
Blade 2 moest ik 3x zien voor ik hem echt ging waarderen...quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:44 schreef Rnej het volgende:
dat blade slecht is, is bullshit.. gewoon wel een redelijk verhaal en de actie is ERG goed... doch blade 2 beetje jammer is.. dat moet k wel zeggen...
spiderman, daredevil en hulk zogen wel aan alle kanten
x-men was ook wel ok
De tekenfilm is idd stukken beter, de sfeer komt goed over. Heb hier deze liggen:quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Toddy McFarlane begon daar met zijn slechte keuzes.... Het moest een hit worden, en het grootste publiek trek je nu eenmaal met PG13... Werd het een hit dan mochten ze door... Affijn, elke fan kotste op de film, elke leek vond hem wel aardig, Spawn 2 is pas 6 jaar in bespreking en elk half jaar lekt er een geruchtje...
Magoed, elk aspect wat in Spawn fout zit zit bij McFarlane en zijn scriptdoctor, welke trouwens WEL de geniale tekenfilm had geschreven...
Sin City komt er naar verluidt aan, maar dan wel onder leiding van Robert Rodiguez.
Leuk detail voor de TS: David Goyer, schrijver van alledrie de Blades en regisseur van de derde heeft best wel aangegeven dat dit de laatste is... Snipes schijnt er ook niet zon zin meer in te hebben (maar die heeft het echt nodig) Dus dan moet Marvel op zoek naar iemand anders met een goed idee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |