abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2004 @ 10:58:22 #1
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_17491487
Marvel Enterpise heeft laten weten dat er heel wat stripverfilming aankomen. Het was al bekend dat The Punisher over anderhalve maand Amerika binnenstormt en dat Spider-Man 2 in juli volgt. Maar er staan nog veel meer projecten op de planning.

Zo zal Blade: Trinity "grootser en beter" zijn en is Blade 4 volgens de studio onvermijdelijk. Maar dat is niet het enige vervolg dat we kunnen verwachten. Marvel Studios liet tevens weten met X-men 3 (2006), The Hulk 2 (2006), The Punisher 2 (2006) en Spider-Man 3 (2007) bezig te zijn.

Er komen ook enkele geheel nieuwe producties aan. Zo zal Elektra, een spin-off van Daredevil, vanaf mei 2005 worden gemaakt. i>Fantastic Four wordt datzelfde jaar gereleased en de productie van Iron Man begint ook rond die tijd. Sony Pictures zal in 2005 hoogstwaarschijnlijk ook de Marvelstrips Ghost Rider en Luke Cage naar het witte doek brengen.

Tenslotte wil de studio ook graag Iron Fist, Black Widow, Deathlok en Namor realiseren. Deze films zijn nog niet aan een jaar gekoppeld maar beloven heel wat. Zo zou volgens de studio Namor "de Star Wars onder water" zijn en de kijker totaal moeten verassen.

Bron: Filmfan.nl

================================

OMG dat zijn er heel wat! Erg cool
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_17491758
Yeah 2 nieuwe Blade films
pi_17491770
Ze waren allemaal slecht, en nu komen er nog meer
Hoera.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 maart 2004 @ 11:18:35 #4
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17491774
ik ben bang dat Marvel weer de fout in gaat, zoals ze dat met de comics ook al diverse keren gedaan hebben: iets slaat aan, en Marvel pompt er gelijk teveel van uit.

en niemand zit te wachten op solo-films over Iron Fist, Black Widow, Deathlok of Luke Cage.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  donderdag 4 maart 2004 @ 11:23:10 #5
29440 ajay
Professor in de idioterie
pi_17491846
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 11:18 schreef ParanoidEv het volgende:
Ze waren allemaal slecht, en nu komen er nog meer
Hoera.
idd. True, true.

Blijkbaar zijn wij de weinigen, want de meeste mensen die ik ken creamen op Spiderman en X-men 1, 2. Hoezo totale verkrachting van de strips.... Hoop iig dat ze de 'nieuwe' punisher net zo keihard durven te maken als de strip. Of zal het weer een good guy kicks bad asses worden?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen!
pi_17491880
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 11:23 schreef ajay het volgende:

[..]

idd. True, true.

Blijkbaar zijn wij de weinigen, want de meeste mensen die ik ken creamen op Spiderman en X-men 1, 2. Hoezo totale verkrachting van de strips.... Hoop iig dat ze de 'nieuwe' punisher net zo keihard durven te maken als de strip. Of zal het weer een good guy kicks bad asses worden?
Nou de strips vind ik ook zuigen eigenlijk
pi_17491887
Yay maar ze moeten opletten dat het niet teveel van het goede wordt!
  donderdag 4 maart 2004 @ 11:38:49 #8
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_17492106
De hulk 2 , slechter dan deel 1 kan ie gelukkig niet worden , wat een baggerfilm was dat zeg
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 4 maart 2004 @ 11:39:47 #9
29440 ajay
pi_17492131
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 11:25 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Nou de strips vind ik ook zuigen eigenlijk
Ok, ok. Jij hebt ook hier gelijk in. De strips zijn een beetje te eenvoudig geweest gedurende een periode. Zo halverwege de jaren 80 had je goede tekenaars/writers. Daarna zakte het in. Nu met die revival (Reborn) is het weer aardiger geworden, alhoewel dat gewoon een ordinaire herschrijving van de begindelen is, in een wat meer eigentijdse jasje, met wat meer flitsende acties, verhaallijn.

Maar dan nog steeds tonnen beter dan de verfilmingen.
  donderdag 4 maart 2004 @ 11:43:54 #10
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17492206
* Elegy hoopt nog steeds dat de eerste vier delen van Curse of the Spawn ooit nog eens verfilmd zullen worden

Dat waren vier meesterlijke afleveringen. Donker, deprimerend, mooi verhaal. Zou wat zijn voor Tim Burton of Alex Proyas (Dark City) en de mensen van ILM of Weta. En dan niet een PG-13, maar op zijn minst R.

Maar goed, das Image, en niet Marvel
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 4 maart 2004 @ 11:48:16 #11
29440 ajay
pi_17492285
Hmm, ken Hollywood! Spawn the movie, die was ook weer een boiled down version. Deed McFarlane ook niet eer aan. Ik vond die Spawn zelf slaapverwekkend en weer typisch geplakt binnen het standaard Hollywood-concept. Een nieuwe verfilming zal dan ook wel uitblijven ben ik bang.
  donderdag 4 maart 2004 @ 11:54:21 #12
70224 BunnyBeast
Aw fangs ... how cute
pi_17492374
Oe, Ghost Rider film lijkt me zeer cool. Maar wat ik van The Punisher en The Hulk heb gezien was genoeg om te zorgen dat ik ze niet helemaal wil zien en ik zit dus ook niet op een deeltje 2 te wachten. De oude Punisher film (met Dolf Lundgren en Jeroen Krabbe) was wel cool, maar die nieuwe lijkt me echt niks. Maar het zou mij leuker lijken (ik lees al een tijdje geen strips meer) om wat meer "oude" verhaallijnen te verfilmen zoals X-Cutioner's Song of X-Tinction Agenda van X-Men. Of Infinty War/Gauntlet/Crusade (heb je meteen al je superhelden bij elkaar, kunnen ze er ook een mooie trilogy van maken ofzo ;-))
I'm not shy, I just don't like you
  donderdag 4 maart 2004 @ 12:05:00 #13
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17492540
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 11:48 schreef ajay het volgende:
Hmm, ken Hollywood! Spawn the movie, die was ook weer een boiled down version. Deed McFarlane ook niet eer aan. Ik vond die Spawn zelf slaapverwekkend en weer typisch geplakt binnen het standaard Hollywood-concept. Een nieuwe verfilming zal dan ook wel uitblijven ben ik bang.
Idd, dat was echt een gemiste kans...en dat gezeur dat er "teveel negers in zouden zitten, dus daarom is Terry maar blank" Erg jammer

Ben niet zo in Marvel thuis, vind die superhelden niet zoveel aan. De Blade Trinity poster hangt trouwens al hier in de bioscoop sinds een paar weken.

Sin City, of JTHM of Lenore, dát zou pas wat worden...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 4 maart 2004 @ 12:22:16 #14
29440 ajay
pi_17492802
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 11:54 schreef BunnyBeast het volgende:
Oe, Ghost Rider film lijkt me zeer cool. Maar wat ik van The Punisher en The Hulk heb gezien was genoeg om te zorgen dat ik ze niet helemaal wil zien en ik zit dus ook niet op een deeltje 2 te wachten. De oude Punisher film (met Dolf Lundgren en Jeroen Krabbe) was wel cool, maar die nieuwe lijkt me echt niks. Maar het zou mij leuker lijken (ik lees al een tijdje geen strips meer) om wat meer "oude" verhaallijnen te verfilmen zoals X-Cutioner's Song of X-Tinction Agenda van X-Men. Of Infinty War/Gauntlet/Crusade (heb je meteen al je superhelden bij elkaar, kunnen ze er ook een mooie trilogy van maken ofzo ;-))
Oude punisher was idd wel ok, gezien de actie en het budget. Gewoon een film waar, als je er niets van verwachtte, te leuk verrast kon worden.

Maar come on, De Infintiy shit? Dat is zo echt über-over the top. A man who wanted to become God and became God? Dat is zowiezo not done in America. Don't mess with God. En er was toch echt te weinig verhaal en teveel.... overtreffende actie.

De X-verhalen zijn altijd wel interessant geweest, vooral vanwege de karakters en de grimme plots. En er is heel goed een parabel te vinden met discriminatie e.d. in de huidige samenleving.

Welk verhaal blijft er over? De McFarlane Spiderman, maar die had ook meer verhaal en intrige dan "wham-boom-zoing". Evenals Wolverine. Die zou wel eens solo mogen gaan. Maar dan niet die jonge pikkie die in X-men speelde. Ik wil een beetje grauwe ouder man, die breed is. Mijn collega is een voorstander van Jack Nicholsen. Ik wil toch een iets 'bredere' canadees.
  donderdag 4 maart 2004 @ 12:22:46 #15
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17492807
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 11:23 schreef ajay het volgende:

[..]

idd. True, true.

Gossie... Een paar *kleine* aanpassingen om het verhaal beter te laten lopen of iig een beetje meer logica aan te brengen, iets waar Stan Lee in de jaren zestig echt geen tijd voor had, meneer verzon snel maar wat omdat ie per maand een stuk of 15 helden verzon...

Xmen is ondanks dat er visueel niets over blijft, najah, weinig, een verbetering op de strip, met name door de link met het verleden te leggen en aan te tonen hoe hypocriet de maatschappij eigenlijk is. Ik ga hier verder niet op in, maar dat zie ik erin.
Spider-man was een goede verfilming die de strip hommeerde, waar grapjes inzaten, die ook gemoderniseerd was... Goed of slecht? Hangt van jou af, complete leken vinden hem schitterend, en vele fans ook...
Punisher heeft al een R rating meegekregen.
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 11:38 schreef Enchanter het volgende:
De hulk 2 , slechter dan deel 1 kan ie gelukkig niet worden , wat een baggerfilm was dat zeg
Hulk was juist door het drama aspect geweldig, maar goed er blijven simpele lieden rondlopen die alleen actie willen zonder enige motivatie en/of persoonlijk aspect...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 4 maart 2004 @ 12:28:53 #16
12888 Skull-splitter
pi_17492916
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 12:05 schreef Elegy het volgende:

[..]

Idd, dat was echt een gemiste kans...en dat gezeur dat er "teveel negers in zouden zitten, dus daarom is Terry maar blank" Erg jammer

Ben niet zo in Marvel thuis, vind die superhelden niet zoveel aan. De Blade Trinity poster hangt trouwens al hier in de bioscoop sinds een paar weken.

Sin City, of JTHM of Lenore, dát zou pas wat worden...
Toddy McFarlane begon daar met zijn slechte keuzes.... Het moest een hit worden, en het grootste publiek trek je nu eenmaal met PG13... Werd het een hit dan mochten ze door... Affijn, elke fan kotste op de film, elke leek vond hem wel aardig, Spawn 2 is pas 6 jaar in bespreking en elk half jaar lekt er een geruchtje...

Magoed, elk aspect wat in Spawn fout zit zit bij McFarlane en zijn scriptdoctor, welke trouwens WEL de geniale tekenfilm had geschreven...

Sin City komt er naar verluidt aan, maar dan wel onder leiding van Robert Rodiguez.

Leuk detail voor de TS: David Goyer, schrijver van alledrie de Blades en regisseur van de derde heeft best wel aangegeven dat dit de laatste is... Snipes schijnt er ook niet zon zin meer in te hebben (maar die heeft het echt nodig ) Dus dan moet Marvel op zoek naar iemand anders met een goed idee...
  donderdag 4 maart 2004 @ 12:31:19 #17
12888 Skull-splitter
pi_17492968
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 11:25 schreef xman het volgende:
Yay maar ze moeten opletten dat het niet teveel van het goede wordt!
Ik ruik een paar Batman & Robin avonturen aankomen....

Leuk detail dat Blade in zijn eentje met zijn gematigde aanpak het hele genre nieuw leven inblies...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 4 maart 2004 @ 12:37:50 #18
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_17493068
Dan hoop ik wel dat ze zich aan de bestaande verhaallijn houden want dat vergeten ze nog wel eens....
ik noem spider-man 1.... klopte geen hol van... best wel jammer...
de grootste miskleun was nog wel daredevil.. met een zwarte kingpin....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 4 maart 2004 @ 12:41:49 #19
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_17493120
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 12:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Gossie... Een paar *kleine* aanpassingen om het verhaal beter te laten lopen of iig een beetje meer logica aan te brengen, iets waar Stan Lee in de jaren zestig echt geen tijd voor had, meneer verzon snel maar wat omdat ie per maand een stuk of 15 helden verzon...

Xmen is ondanks dat er visueel niets over blijft, najah, weinig, een verbetering op de strip, met name door de link met het verleden te leggen en aan te tonen hoe hypocriet de maatschappij eigenlijk is. Ik ga hier verder niet op in, maar dat zie ik erin.
Spider-man was een goede verfilming die de strip hommeerde, waar grapjes inzaten, die ook gemoderniseerd was... Goed of slecht? Hangt van jou af, complete leken vinden hem schitterend, en vele fans ook...
[..]

Hulk was juist door het drama aspect geweldig, maar goed er blijven simpele lieden rondlopen die alleen actie willen zonder enige motivatie en/of persoonlijk aspect...

Waarom moet het altijd hetzelfde zijn als in de strips? Moeten de filmmakers echt die soms ronduit belachelijke plots (nog erger dan soaps) trouw volgen? Laat ze er een verhaaltje van maken dat gewoon een beetje acceptabel en door iedereen te begrijpen is..
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 4 maart 2004 @ 12:43:33 #20
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_17493159
Ik ben bang dat dit nogal overkill gaat worden. Houd het maar gewoon bij X-men en Spiderman, voordat die mooie reeksen ook de dupe worden van de comic-overdose.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 4 maart 2004 @ 12:43:42 #21
29440 ajay
pi_17493161
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 12:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet mee eens. Ik geef toe dat door de jaren heen het verhaal best wel warrig werd e.d. Maar de films doen originelen echt geen goed. X-men is gewoon een samenraapsel en halve samenvatting. Karakter-ontwikkeling is mijner inziens niet goed, omdat ze teveel karakters in te korte tijd willen profileren. Richt je dan op de core.

De maatschappij-kijk is juist wat de serie X-men zo apart maakte. Dus dat ze dat tenminste nog in de films opnemen is wel het minste wat ze konden doen.

Spiderman is gewoon een verpopulairisering van het verhaal. Niks nieuws, maar ook niets bijzonders. Waarom zou je het hele verhaal vanaf het begin vertellen, samengevat? Als je toch in de beperkte verteltijd een verhaal moet doen, kun je net zo goed het beste aan verhalen verfilmen. Bijvoorbeeld met de Lizard en dan de psychologische achtergrond. Of zoals McFarlane het deed, met die VooDoo-chick van Kraven.
  donderdag 4 maart 2004 @ 12:44:59 #22
71115 Rnej
I walk the line
pi_17493181
dat blade slecht is, is bullshit.. gewoon wel een redelijk verhaal en de actie is ERG goed... doch blade 2 beetje jammer is.. dat moet k wel zeggen...
spiderman, daredevil en hulk zogen wel aan alle kanten

x-men was ook wel ok
  donderdag 4 maart 2004 @ 12:45:19 #23
12888 Skull-splitter
pi_17493184
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 12:37 schreef Netsplitter het volgende:
Dan hoop ik wel dat ze zich aan de bestaande verhaallijn houden want dat vergeten ze nog wel eens....
ik noem spider-man 1.... klopte geen hol van... best wel jammer...
de grootste miskleun was nog wel daredevil.. met een zwarte kingpin....
Zie bovenstaande reactie van SoFK:
Het is meer voor de logica (een radioactieve spin? Right Een mad scientist die doordraait? Waardoor? Gas, jah, hey, dat is een goed idee, maar wat doet dat gas dan nog meer? Oh, het is een performance booster! Geniaal! Dan issie tenminste ook nog eens gewaagd aan Spider-man!)
  donderdag 4 maart 2004 @ 12:56:08 #24
12888 Skull-splitter
pi_17493354
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 12:44 schreef Rnej het volgende:
dat blade slecht is, is bullshit.. gewoon wel een redelijk verhaal en de actie is ERG goed... doch blade 2 beetje jammer is.. dat moet k wel zeggen...
spiderman, daredevil en hulk zogen wel aan alle kanten

x-men was ook wel ok
Blade 2 moest ik 3x zien voor ik hem echt ging waarderen...
  donderdag 4 maart 2004 @ 12:56:43 #25
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17493367
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 12:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Toddy McFarlane begon daar met zijn slechte keuzes.... Het moest een hit worden, en het grootste publiek trek je nu eenmaal met PG13... Werd het een hit dan mochten ze door... Affijn, elke fan kotste op de film, elke leek vond hem wel aardig, Spawn 2 is pas 6 jaar in bespreking en elk half jaar lekt er een geruchtje...

Magoed, elk aspect wat in Spawn fout zit zit bij McFarlane en zijn scriptdoctor, welke trouwens WEL de geniale tekenfilm had geschreven...

Sin City komt er naar verluidt aan, maar dan wel onder leiding van Robert Rodiguez.

Leuk detail voor de TS: David Goyer, schrijver van alledrie de Blades en regisseur van de derde heeft best wel aangegeven dat dit de laatste is... Snipes schijnt er ook niet zon zin meer in te hebben (maar die heeft het echt nodig ) Dus dan moet Marvel op zoek naar iemand anders met een goed idee...
De tekenfilm is idd stukken beter, de sfeer komt goed over. Heb hier deze liggen:

En daar ben ik erg blij mee.

Sin City van Rodriquez?

Blade 3 lijkt me wel interessant, met Jessica Biel als Abigail, en de ultieme vampier: Dracula.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')