Als je nou een geldige reden had om het niets te vinden is er niets aan de hand. Jouw meningen zijn gewoon vaak te debiel voor woorden, en ja, dan kun je wel eens tegengas krijgen. Raar he?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik geef enkelt mijn eigen persoonlijke (en eerlijke) mening en dan staan de standaard 15 jostis hierbvoven klaar om Schenkie aftezeiken waar ze maar kunnen. En ja als ik mijn afwijkende mening niet mag geven dan neem ik aan dat ik in een topic ben belandt met fanboys ja. Het valt me mee als ze hun Avengers-speelkaarten niet al hebben verscheurd van woede omdat er iemand is die de humor en verhaal van de film niet helemaal top vond.
Gewoon, ik vind dat allemaal erg voorspelbaar. Mensen in de zaal zaten al te grinniken voordat de grappen werden gemaakt. Waarschijnlijk zagen ze het ook allemaal aankomen en toch vonden ze het geweldig.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind hansje teeuwen maar bloedirritant.
Avengers vond ik geweldig.
En nu?
Waarschijnlijk waren het fans of hadden ze zich al ingelezen.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind dat allemaal erg voorspelbaar. Mensen in de zaal zaten al te grinniken voordat de grappen werden gemaakt. Waarschijnlijk zagen ze het ook allemaal aankomen en toch vonden ze het geweldig.
Ik vond de humor in Avengers 2012 gewoon ruk. De halve zaal lag plat om de voorspelbare grappen. Dat vind ik erg triest. Is gewoon mijn mening en wat vind je daar niet geldig aan dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je nou een geldige reden had om het niets te vinden is er niets aan de hand. Jouw meningen zijn gewoon vaak te debiel voor woorden, en ja, dan kun je wel eens tegengas krijgen. Raar he?
Dit:quote:Op maandag 14 mei 2012 17:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik geef enkelt mijn eigen persoonlijke (en eerlijke) mening en dan staan de standaard 15 jostis hierbvoven klaar om Schenkie aftezeiken waar ze maar kunnen. En ja als ik mijn afwijkende mening niet mag geven dan neem ik aan dat ik in een topic ben belandt met fanboys ja. Het valt me mee als ze hun Avengers-speelkaarten niet al hebben verscheurd van woede omdat er iemand is die de humor en verhaal van de film niet helemaal top vond.
Was anders een vrij normale vraag. Misschien lichtelijk sarcastisch, maar ik zie niets waar hij jou afzeikt.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Voorspelbare humor? Je zag alle grappen al aankomen?
smaken verschillen, mag dat niet? als wij hollanders platte humor leuk vinden hoef jij ons nog niet daarom af te krakenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik geef mijn eigen persoonlijke en eerlijke mening over de film. Mag dat niet?. Ik loop dus niet als een fanboi maar ja te knikken en anderen natepraten over hoe geweldig de film is. En ja ik zie patronen ja. Veel Hollandersch hebben een zwak voor een bepaald soort humor. Helaasch is dat van dat voorspelbare en slapstick-achtige Hans Teeuwen zooi.
Jij prijst de humor in Avengers zoals de rest en kan ook niet zien dat de humor erg slecht is gedaan?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren het fans of hadden ze zich al ingelezen.
Dat zou ook zo maar kunnen ipv dat het maar domme idioten zijn?
Niet waar?
Ik vind zulke lui irritant.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:26 schreef Lithia het volgende:
Had mijn mening over de film al gegeven, maar ik zag deze 'review' en ik ben compleet met hem eens
http://spoonyexperiment.com/2012/05/04/vlog-5-4-12-the-avengers/
Misschien wel leuk om te kijken als iemand zich verveelt.
Wat voor humor had je verwacht van avengers? noem eens comedianten die jouw humor vertolken?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij prijst de humor in Avengers zoals de rest en kan ook niet zien dat de humor erg slecht is gedaan?
Ik proefde eenzelfde soort punchline/tienerfilm humor zoals in een "Scary Movie" echt heel cheesie. Das toch zonde. Ik had meer verwacht van Avengers.
Heb scary movie niet gezien en die weiger ik te zien.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij prijst de humor in Avengers zoals de rest en kan ook niet zien dat de humor erg slecht is gedaan?
Ik proefde eenzelfde soort punchline/tienerfilm humor zoals "Scary Movie" echt heel cheesie. Das tcoh zonde. Ik had meer verwacht van Avengers!
Okequote:
Kan zo uit mijn hoofd geen voorbeelden geven. Maar Avengers was het em in ieder geval niet!quote:Op maandag 14 mei 2012 17:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat voor humor had je verwacht van avengers? noem eens comedianten die jouw humor vertolken?
En dat is eigenlijk het goede in de film. De chemie klopt, de grappen komen snel op je af en kloppen gewoon. Om nou een actionhero movie vol te douwen met doordenkers lijkt me vrij onnozel.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind dat allemaal erg voorspelbaar. Mensen in de zaal zaten al te grinniken voordat de grappen werden gemaakt. Waarschijnlijk zagen ze het ook allemaal aankomen en toch vonden ze het geweldig.
Ik vind het overbodig dat mensen aan andere mensen tot in detail gaan vertellen wat er zo goed is aan een film. Mijn eigen mening volstaat dan wel.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vind het overbodig dat mensen aan andere mensen tot in detail gaan vertellen wat er zo goed is aan een film. Mijn eigen mening volstaat dan wel.
Wat jij tegen The Avengers hebt, heb ik tegen Harry Potter.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:00 schreef LordVoldemort het volgende:
Nou, ik ben ook maar eens wezen kijken, maar wat een tegenvaller zeg. Knap gemaakt, maar zo'n compleet bullshitverhaal dat ik echt alleen maarzo kon kijken. Het hele eerste uur gebeurde er elke paar minuten wel iets waarvan ik dacht "wat de neuk gebeurt hier nou weer?".
Verder vond ik de humor dus ook echt enorm flauw, en Robert Downey jr. is echt gruwelijk irritant.
Het enige interessante personage vond ik Black Widow met d'r psychologische spelletjes, maar dat kreeg dan weer weinig aandacht.
Ik heb me met The Dark Knight en X-Men First Class ook al laten foppen door de hoge rating, maar dit was echt de laatste superheldenfilm die ik in de bios bezoek. Ik snap niet hoe dit een 8.7 op IMDb verdient.
Dat is altijd in de bios. Beter kijk je thuis een filmpje, heb je ook geen last van andere mensenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:21 schreef Schenkstroop het volgende:
De halve zaal lag plat om de voorspelbare grappen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik was het ook niet eens met de casting van Toby als Peter Parker maar hij deed het wel goed.
quote:
Die nieuwe spidey film gaat over the scarlet spider.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:00 schreef speknek het volgende:
Ik heb geen zin in de nieuwe Spidermanfilm, maar ik overweeg er naartoe te gaan puur om het beeld van Tobey Maguire als Spiderman te overschrijven / uit mijn geheugen te wissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |