Ja maar in deze wel, deal with it. Zo begon het.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als ik de New Avengers lees zit er ook geen SHIELD in
Ik heb het over de film, wat heeft Fury toegevoegd aan de filmquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat weet ik, hij heeft nogal een 'eigen' mening.
lolquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als ik de New Avengers lees zit er ook geen SHIELD in
Hij heeft ze bij elkaar gehaald, hij geeft leiding over S.H.I.E.L.D. en hij is dé superhelden manager. Plus Samuel. Motherfucking. Jackson.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb het over de film, wat heeft Fury toegevoegd aan de film
De groep bij elkaar gekregen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb het over de film, wat heeft Fury toegevoegd aan de film
En dat gaat niet gebeuren aangezien hij voor negen films ofzo heeft getekend.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus voor een deel 2 lekker thuis laten die Furry.
9 avengerfilms of gewoon 9 filmsquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dat gaat niet gebeuren aangezien hij voor negen films ofzo heeft getekend.
Men verwacht ook een Fury only film.
Ja, in de aftiteling van IM, CA en Thorquote:
In Iron Man 2 zat ie ook tijdens de film, Captain American ook. Niet zo eigenwijs doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, in de aftiteling van IM, CA en Thor
Ik vond m in The Avengers nog steeds overbodig, sowieso eerste helft van de film is sowieso saaiquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In Iron Man 2 zat ie ook tijdens de film, Captain American ook. Niet zo eigenwijs doen.
Prima Stefan, wat jij wilquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vond m in The Avengers nog steeds overbodig, sowieso eerste helft van de film is sowieso saai
In de comics heeft Fury anders genoeg persoonlijkheid.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, Fury, dat is toch gewoon "de overheid". Telkens als ze ergens vast zitten en een politie-agent, FBI, CIA of iets anders nodig hebben om iets op te lossen, toe te lichten of bestaansreden te geven, dan duikt SHIELD en/of Fury om even iets te komen zeggen en terug te verdwijnen. In plaats van altijd nieuwe personages te bedenken, neem je gewoon altijd die herkenbare Fury, dan weet men meteen dat het over iets officieels gaat. Fury zelf heeft nauwelijks een persoonlijkheid, die dient gewoon om het plot van A naar B te krijgen.
Misschien hadden ze beter een B-acteur gebruikt, want zo belangrijk is ie niet, terwijl "men" dat blijkbaar wel verwacht van een personage van Samuel L. Jackson. Maar ja, als je een personage gaat redesignen om op Jackson te lijken, dan kan je moeilijk iemand anders casten.
Het is niet omdat ze hem de laatste jaren wat meer invulling hebben gegeven (omdat de overheid zich in de comics ook overal mee gaat bemoeien), dat hij de voorgaande 45 jaar geen decorstuk was.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In de comics heeft Fury anders genoeg persoonlijkheid.
Ik weet het maar hij voegd buiten het bij elkaar brengen niets toe natuurlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Samuel L. Jackson is ook zo'n fan van Marvel dat zolang Marvel dat wil Jackson wel verbonden zal blijven aan Nick Fury. Het enigste probleem is dat hij al 63 is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gelukkig was David Hasselhoff wel een succes.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:26 schreef AntiChrist het volgende:
overigens raar dat ze de Ultimate Universe Nick Fury gebruiken. eigenlijk hoort ie gewoon blank te wezen natuurlijk
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:26 schreef AntiChrist het volgende:
overigens raar dat ze de Ultimate Universe Nick Fury gebruiken. eigenlijk hoort ie gewoon blank te wezen natuurlijk
ik slaap er slecht van hoor, net zoals dat Spider-man een African American Mexican is tegenwoordig (althans in het Ultimate Universe) een schandequote:
Waarom mogen alleen blanke mensen van jou superhelden zijn dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik slaap er slecht van hoor, net zoals dat Spider-man een African American Mexican is tegenwoordig (althans in het Ultimate Universe) een schande
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |