SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Korte posts zijn VERBOTEN!quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:55 schreef badboynova het volgende:
reporting for dutty, to f*ck up this topic
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
BADBOY READY TO DEPLOY!
[ afbeelding ]
Die is topquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef Nebo het volgende:
Vanavond 3:10 to Yuma gekeken. Hele sterke film, is hier in Nederland een beetje onder de radar gebleven, maar zeker een aanrader
quote:
Is zeker een topfilmquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef Nebo het volgende:
Vanavond 3:10 to Yuma gekeken. Hele sterke film, is hier in Nederland een beetje onder de radar gebleven, maar zeker een aanrader
Sowieso naar The Avengers, stad in en verder zien we het wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Cool! Wat ga je doen?
Als je twee mongolen in het centrum ziet filmen dan ben ik daar 1 van
nieuwe collection releasequote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Sowieso naar The Avengers, stad in en verder zien we het wel.
Oeh, wat gaan jullie filmen?
Okquote:
Hoop t nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Ok
Maar midden in de stad, zal veel bekijks opleveren
Hey AQquote:
En weer ff onder de douche hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Goed, beetje druk nu want ze kunnen weer heel goed vliegen.
Binnenkort weer even laten wieken + grotere kooi.
quote:
Ja, hier ookquote:
Ben er zelfs flink beroerd van.quote:
ik zit ook uit te puffen op de bankquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben er zelfs flink beroerd van.![]()
Zal wel te veel gegeten hebben
Wij zouden zowat naast elkaar kunnen zittenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zit ook uit te puffen op de bank
mag best, maar mijn bank ligt nog helemala onder makeup dus dan moet ik eerst opruimen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Wij zouden zowat naast elkaar kunnen zitten
Gaat het?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben er zelfs flink beroerd van.![]()
Zal wel te veel gegeten hebben
Lijkt mij geen best plan momenteel. Ben doodop en flink beroerd van het eten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag best, maar mijn bank ligt nog helemala onder makeup dus dan moet ik eerst opruimen!
Overleef het wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gaat het?
Komt door alle knoflook, dat heb ik ook als ik er teveel van eet.
dat klinkt lekker SBquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:50 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, lekker gekokkereld (pasta à la restjes met zalm, gamba, spinazie, kruidenkaas en spinazie), wijntje erbij en koffie met likeur en een cakeje toe. Nu iets te veel gedronken en SD wil geen water voor me halen. *pruil*
Sharana, hoe ging het filmen en waar kan ik de beelden vinden?
Waar? In Utrecht en omstreken niet...quote:
Ik zit hier in Alphen en zit nu lekker buiten aan het ontbijtquote:
Jij kan zo het strand op rollen natuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AmsterdamZon
Het strand is al drukker aan het worden
quote:Op zondag 6 mei 2012 10:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij kan zo het strand op rollen natuurlijk
loop naar een winkel en koop ontbijtquote:Op zondag 6 mei 2012 11:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou lekker dan,
De stop van de keuken is eruit geslagen en de stoppenkast zit bij de buren, De buren doen niet open en de huisbaas neemt niet op, te gek.
Geen licht op de badkamer/wc, en de koelkast heeft nu geen stroom en kan geen ontbijt maken want ik had van die zelfrol-croissantjes gekocht.
Hoezo zit de stoppenkast bij de buren?!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou lekker dan,
De stop van de keuken is eruit geslagen en de stoppenkast zit bij de buren, De buren doen niet open en de huisbaas neemt niet op, te gek.
Geen licht op de badkamer/wc, en de koelkast heeft nu geen stroom en kan geen ontbijt maken want ik had van die zelfrol-croissantjes gekocht.
Zeker, heerlijk geslapen. Nergens meer last van.quote:
tja, dat doe je zelfquote:Op zondag 6 mei 2012 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar ik heb natuurlijk ook weer mijn dag zo vol geplanned dat daar geen tijd voor is
wtfquote:Op zondag 6 mei 2012 11:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou lekker dan,
Het is zondag.quote:
Ja dat krijg je als je in de particuliere sector huurt. Ook de router staat bij de buren, We wonen in een oud bedrijfspand dat opgedeeld is in 2 appartementen en daarboven 6studentenkamers. De boiler, router en stoppenkast staan dus in het studenten gedeelte, heel irritant allemaal.quote:
hier zijn er al zaken rond 11 uur openquote:Op zondag 6 mei 2012 11:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het is zondag.
De enige supermarkt die hier in de buurt open is op zondag gaat pas om 4 uur open
I know, maar niets hier in de buurt. De ah's hier wisselen de koopzondagen af.quote:
vervelend....quote:Op zondag 6 mei 2012 11:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
I know, maar niets hier in de buurt. De ah's hier wisselen de koopzondagen af.
Cutie ben jequote:Op zondag 6 mei 2012 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat verrot Lot, jammer dat je zo ver weg woont anders konden jullie hier ontbijtje krijgen
quote:
Klinkt ook erg goedquote:
Ah, dat is wel een ingewikkelde constructie ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je in de particuliere sector huurt. Ook de router staat bij de buren, We wonen in een oud bedrijfspand dat opgedeeld is in 2 appartementen en daarboven 6studentenkamers. De boiler, router en stoppenkast staan dus in het studenten gedeelte, heel irritant allemaal.
Zodra ik weet of ik na de zomer nog fulltime werk, gaan we iets anders huren.
quote:
Nice!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Klinkt ook erg goed
Nog beter, de metal versie had hij ook al gemaakt.
Is toch ietwat anders qua sound, maar klinkt wel goed kan ik zeggen. Kende ze nog niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:15 schreef Fallen het volgende:
Muziektip voor fans van NIN, Air, Daft Punk en alles wat er tegenaan schurkt:
SONOIO
Kom hier maar een kamer hurenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Cutie ben je
Nou heb de huisbaas te pakken gekregen maar zijn sleutel ligt in het studentenhuis, wat een verassing.
Nu is het wachten tot de enige fatsoenlijke inwoner wakker worden, maar aangezien die wel wat drank en andere genotsmiddelen lust kan dat nog wel even duren...
Als het in de burt was geweest had ik het meteen gedaan want ben het echt heel beu hier. Zit alweer een uur op funda te zoeken naar huurappartementen.quote:
SONOIO is soloproject van Alessandro Cortini, voormalig lid van NIN.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Is toch ietwat anders qua sound, maar klinkt wel goed kan ik zeggen. Kende ze nog niet.
probeer eens http://huurwoningen.nl, mijn broer heeft daar een huurhuis gevondenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als het in de burt was geweest had ik het meteen gedaan want ben het echt heel beu hier. Zit alweer een uur op funda te zoeken naar huurappartementen.
Tja, bekend. Als ik kijk naar mijn last.fm pagina hoeveel verschillende artiesten en muziek ik heb staan.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
SONOIO is soloproject van Alessandro Cortini, voormalig lid van NIN.
Veel herkenbare sounds dus, maar wel totaal anders als geheel.
Ik ken het ook nog niet zo heel lang, maar dat vind ik ook het leuke van muziek. Ik kom altijd weer wel wat leuks tegen...
Thnx! ik ga even kijkenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
probeer eens http://huurwoningen.nl, mijn broer heeft daar een huurhuis gevonden
Oke je hebt mij overtuigd, even wat opzettenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
SONOIO is soloproject van Alessandro Cortini, voormalig lid van NIN.
Veel herkenbare sounds dus, maar wel totaal anders als geheel.
Ik ken het ook nog niet zo heel lang, maar dat vind ik ook het leuke van muziek. Ik kom altijd weer wel wat leuks tegen...
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Oke je hebt mij overtuigd, even wat opzetten
Not badquote:Op zondag 6 mei 2012 11:15 schreef Fallen het volgende:
Muziektip voor fans van NIN, Air, Daft Punk en alles wat er tegenaan schurkt:
SONOIO
Dat kan hier ook bestquote:
Bord spel Galore jeeejquote:
Risk , was idd nog leuk toen je een jaar of 6 wasquote:
Dat valt ook wel mee. Hier vlak bij zit een spellenwinkel (alles analoog) en daar kun je elk weekend aanschuiven om een potje Risk te spelen. Is namelijk een spel dat leuker wordt naarmate er meer mensen meedoen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Risk , was idd nog leuk toen je een jaar of 6 was![]()
Als je op een spellenbeurs zegt dat je risk geweldig vind knuppelen ze je gelijk dood
Catanquote:Op maandag 7 mei 2012 10:00 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Hier vlak bij zit een spellenwinkel (alles analoog) en daar kun je elk weekend aanschuiven om een potje Risk te spelen. Is namelijk een spel dat leuker wordt naarmate er meer mensen meedoen.
Zelfde geldt voor catan in alle mogelijke versies en ook dat kun je daar 2 keer per week spelen.
Ze doen dit omdat ze weten dat het vaak lastig is om je vrienden of familie bij elkaar te krijgen voor een potje en daar zijn sowieso altijd 2 man personeel, dus altijd 3 spelers
Ik heb Catan nu al 2 jaar en nog nooit gespeeld want niemand wilt borspelletjes met mij doenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:01 schreef Poit het volgende:
[..]
CatanEen van de meest overrated bordspelen ever..
Risk is geweldig!quote:Op maandag 7 mei 2012 09:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Risk , was idd nog leuk toen je een jaar of 6 was![]()
Als je op een spellenbeurs zegt dat je risk geweldig vind knuppelen ze je gelijk dood
Risk is natuurlijk een super simpel spel wat iedereen kent en kan spelen , en dat is het voordeel van Risk + dat het lekker weg speelt natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:00 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Hier vlak bij zit een spellenwinkel (alles analoog) en daar kun je elk weekend aanschuiven om een potje Risk te spelen. Is namelijk een spel dat leuker wordt naarmate er meer mensen meedoen.
Zelfde geldt voor catan in alle mogelijke versies en ook dat kun je daar 2 keer per week spelen.
Ze doen dit omdat ze weten dat het vaak lastig is om je vrienden of familie bij elkaar te krijgen voor een potje en daar zijn sowieso altijd 2 man personeel, dus altijd 3 spelers
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Risk is natuurlijk een super simpel spel wat iedereen kent en kan spelen , en dat is het voordeel van Risk + dat het lekker weg speelt natuurlijk.
Maar alles draait puur om geluk en er zit 0,0 tactiek in.
Ben echt al op heel veel spellenbeurzen geweest omdat ik toch wel gek ben op bordspellen en gelukkig ook een paar vrienden heb die het ook nog steeds geweldig vinden om te spelen , en daar lachen ze je toch wel een beetje uit als je zegt dat je Risk helemaal geweldig vind , natuurlijk overdreef ik het net ook wel een beetje want Risk is best een aardig spel
Ik zou zeggen , probeer eens Twilight Imperium third edition als je de mogelijkheid heb.
[ afbeelding ]
Wel leuk overigens dat er nog zo'n spellenwinkel bij je in de buurt zit , die zijn er niet veel meer helaas.
Ik speel graag een bordspel maar om nou 4 uur lang 1 game te doen gaat me wat ver.quote:User Suggested # of Players
Best with 6 players
Recommended with 3, 4, 5, 6 players
(239 voters) [poll]
Playing Time
240 minutes
Het basisspel wordt al snel eentonig, maar wij hebben een zooi uitbreidingssets waar je duizelig van wordt en die zijn erg leuk. Een beetje campaign-mode-achtigquote:Op maandag 7 mei 2012 10:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Het basisspel is om te huilen, met uitbreidingen zeevaarders en steden en ridders wordt het iets leuker. Heb ook ooit zo'n campaign game gedaan maar vond ik niet zo boeiend.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:25 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het basisspel wordt al snel eentonig, maar wij hebben een zooi uitbreidingssets waar je duizelig van wordt en die zijn erg leuk. Een beetje campaign-mode-achtig
Sja dat is idd het nadeel van dit soort bordspellen Poitquote:Op maandag 7 mei 2012 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Ik speel graag een bordspel maar om nou 4 uur lang 1 game te doen gaat me wat ver.
-edit. Even verder gegoogled. Het klinkt toch wel interessant
Het basisspel is idd heel erg saai.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Het basisspel is om te huilen, met uitbreidingen zeevaarders en steden en ridders wordt het iets leuker. Heb ook ooit zo'n campaign game gedaan maar vond ik niet zo boeiend.
Grootste nadeel van Catan vind ik dat je alleen maar met je eigen dingen bezig bent. Er is vrijwel geen mogelijkheid om de ander te naaien. Als je elkaar nou kon aanvallen met Catan had ik het al een stuk leuker gevonden
quote:
Dat idd, wat een kutspel!quote:Op maandag 7 mei 2012 10:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Kaartenspel is ook erg leukquote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Het basisspel is om te huilen, met uitbreidingen zeevaarders en steden en ridders wordt het iets leuker. Heb ook ooit zo'n campaign game gedaan maar vond ik niet zo boeiend.
Grootste nadeel van Catan vind ik dat je alleen maar met je eigen dingen bezig bent. Er is vrijwel geen mogelijkheid om de ander te naaien. Als je elkaar nou kon aanvallen met Catan had ik het al een stuk leuker gevonden
ff serieus, waar haal ik 4 man vandaan die 240 minuten met mij in dezelfde ruimte willen verblijven?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Ik speel graag een bordspel maar om nou 4 uur lang 1 game te doen gaat me wat ver.
-edit. Even verder gegoogled. Het klinkt toch wel interessant
from the depths of hellquote:Op maandag 7 mei 2012 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ff serieus, waar haal ik 4 man vandaan die 240 minuten met mij in dezelfde ruimte willen verblijven?
Sinds je met een oplichter te maken hebt?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
The fyuck.. Sinds wanneer moet je 30 euro lappen om een appartement te kunnen bezichtigen?
Wat een dikke vette onzin zeg! (dat van die 30 euro dan, niet wat jij zegtquote:
owh dat is heel normaal hoor. Schijnt iets met een ontmoedigingsbeleid te zijn; zo voorkomen ze dat zomaar iedereen naar dat appartement komt kijken.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
The fyuck.. Sinds wanneer moet je 30 euro lappen om een appartement te kunnen bezichtigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
owh dat is heel normaal hoor. Schijnt iets met een ontmoedigingsbeleid te zijn; zo voorkomen ze dat zomaar iedereen naar dat appartement komt kijken.Ik pas er ook voor! Kom nou ze krijgen al 1 maand huur +19% btw als ze die toko verhuren. Beetje werken voor je geld mag ook wel. En daarbij is dit het eerste appartement wa ik tegenkom in mijn zoektocht, ik mag toch wel rond kijken bij verschillende appartement voordat ik 900 euro per maand neerleg aan huur? (bleeh vrije sector huren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Directwonen of rotsvast zeker? Oplichters zijn datquote:Op maandag 7 mei 2012 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik pas er ook voor! Kom nou ze krijgen al 1 maand huur +19% btw als ze die toko verhuren. Beetje werken voor je geld mag ook wel. En daarbij is dit het eerste appartement wa ik tegenkom in mijn zoektocht, ik mag toch wel rond kijken bij verschillende appartement voordat ik 900 euro per maand neerleg aan huur? (bleeh vrije sector huren)
Zal wel wennen zijn dat je ineens een stuk minder ruimte hebtquote:Op maandag 7 mei 2012 13:26 schreef Frankii het volgende:
Ik ben deze maand van een studentenkamer van 25m2 voor 400 euro p/m naar een kamer van 14m2 voor 260 euro per maand gegaan.
Eindelijk een normaal bedrag betalen.
Yep.. Maar in ruil daarvoor wel in een studentenhuis met 9 anderen studenten. En 100 meter van mijn werk.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal wel wennen zijn dat je ineens een stuk minder ruimte hebt
Nice! Het ziet er trouwens naar uit dat ik daar binnenkort ook mag hospiterenquote:Op maandag 7 mei 2012 13:30 schreef Frankii het volgende:
[..]
Yep.. Maar in ruil daarvoor wel in een studentenhuis met 9 anderen studenten. En 100 meter van mijn werk.
Cool! Zit je nog in de top 10?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice! Het ziet er trouwens naar uit dat ik daar binnenkort ook mag hospiteren
Dat zijn wel erg grote voordelen jaquote:Op maandag 7 mei 2012 13:30 schreef Frankii het volgende:
[..]
Yep.. Maar in ruil daarvoor wel in een studentenhuis met 9 anderen studenten. En 100 meter van mijn werk.
En die trein game ofzo koei hoe heet die ook alweer?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef koei het volgende:
Catan met steden en ridders blijft mijn favoriet. Zeevaarders voegt weinig toe, maar steden en ridders voegt een hele lading pestkaartjes toe, waarmee je je medespelers wel kunt naaien. Door last minute je ridder te deactiveren waardoor iemand zijn stad verliest, of een ridder te stelen of iemands stad op z'n kop te zetten.
Ik vind verder Carcasonne en coloretto ook erg leuk! En Pim Pam pet
Ticket to ridequote:Op maandag 7 mei 2012 21:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En die trein game ofzo koei hoe heet die ook alweer?
Dan moet je spoor leggen ofzo? Heb je ook op XBLA
Robo Rally is niet heel leuk (ondanks dat het van Richard Garfield is )quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:39 schreef Poit het volgende:
Mogguh..
Heb wel weer zin in een bordpelletje.
Laatst een paar keer Kaiser gespeeld. Best tof
Net als Puerto Rico Kaartspel en Agricola![]()
Zou nog graag een keer Dominion en Robo Rally willen doen.
Hmm, je bent de eerste die ik hoor die er negatief over is. Het leek met echt enorm tof.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Robo Rally is niet heel leuk (ondanks dat het van Richard Garfield is )
Het is niet echt kut ofzo, maar MTG ownt RR echt een factor 1000quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, je bent de eerste die ik hoor die er negatief over is. Het leek met echt enorm tof.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ben trouwens _net_ genoeg natgeregend om de hele dag in een kleffe broek te zitten
MTG is natuurlijk enorm tof maar ook dat heeft weer zo'n nadelen natuurlijk.. Het grootste nadeel vind ik toch het bouwen van een deck.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is niet echt kut ofzo, maar MTG ownt RR echt een factor 1000
My thoughts exactlyquote:
quote:
HEREquote:
Knife party staat nog een keer opquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
TRIPPY TEKNO OP KANTOOR
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kan je niet gewoon langs een fysio gaan waar je wil werken en zeggen: Luister kerel, ik ben gewoon KUTgoed dus neem me maar ff aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandaag arbeidsmarkt gehad op school. Het is podverdorrie niet bepaald gratis om fysio te worden.
Ik moet me in 3 verschillende registers inschrijven, punten halen door middel van veel de dure cursussen om geregistreerd te mogen blijven en dan ook extra inschrijven voor ieder specialisme.
YAAAAYquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:44 schreef Poit het volgende:
En even stilstaan bij het beste nieuws van de dag:
Tony Hawk's Pro Skater HD komt in juni
Dat is tegenwoordig overal zo in de gezondheidszorg, ik moet er straks ook aan gelovenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandaag arbeidsmarkt gehad op school. Het is podverdorrie niet bepaald gratis om fysio te worden.
Ik moet me in 3 verschillende registers inschrijven, punten halen door middel van veel de dure cursussen om geregistreerd te mogen blijven en dan ook extra inschrijven voor ieder specialisme.
Ja echt schijt irritant! Ik ben ook de hele dag gebrainwashed over contracten. Waar het kort gezegd op neer kon: de werkgever doet er alles aan om je te naaien en je moet er voor zorgen dat je dat op tijd doorziet zodat je niet zomaar tekent.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig overal zo in de gezondheidszorg, ik moet er straks ook aan geloven
En dat gecombineerd met een zorgsalaris! Wij moeten ons van de afdeling inschrijven in een kwaliteitsregister, ook eigen kosten. Je kunt het ook niet doen, maar dan kun je geen senior laborant worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Flink aan het sporten dusquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben kapot na een half uur EA active, het is echt 23048283 keer zwaarder dan wii fit
Slecht!quote:
quote:
quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Heb net 32 oefeneningen gedaan, wil dit tijdje volhouden en steeds als t wat makkelijker gaat het niveau wat omhoog gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Het leukste stuk van The Avengers, even in spoiler voor mensen die film nog willen zienDat was echt een briljant stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil gelijk de film nog eens gaan zien
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ja en dezequote:Op woensdag 9 mei 2012 12:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat was echt een briljant stuk
Wil gelijk de film nog eens gaan zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mocht ik de film ooit nog eens zien gewoon lekker thuis, wat een hell in de bios zeg
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2012 12:22:56 ]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja en deze
Ook mooie actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mocht ik de film ooit nog eens zien gewoon lekker thuis, wat een hell in de bios zeg
Was het zo'n gedoe in de bios dan
Had nergens last van| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Nee film is gewoon te lang, 2.5 uur stil zitten is hell voor mijn lichaam, en dan die kl*** 3d gaf mij hoofdpijn omdat ik wel moet bewegenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Ook mooie actie
Was het zo'n gedoe in de bios dan
Had nergens last van
Dat is wel kl*te dan inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee film is gewoon te lang, 2.5 uur stil zitten is hell voor mijn lichaam, en dan die klote 3d gaf mij hoofdpijn omdat ik wel moet bewegen
Ik maakte de fout maandag naar de Titanic te gaan, DRIE UUR EN TWINTIG MINUTEN. ALLEJEZUS.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee film is gewoon te lang, 2.5 uur stil zitten is hell voor mijn lichaam, en dan die kl*** 3d gaf mij hoofdpijn omdat ik wel moet bewegen
dit iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is wel kl*te dan inderdaad
Mijn knie begon ook op te spelen doordat het een lange zit was.
3D vond ik sowieso totaal overbodig
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit idd
ik zie net mijn ontbijt er vandoor gaan de kattenkamer indag muslibol ...
wtfquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik maakte de fout maandag naar de Titanic te gaan, DRIE UUR EN TWINTIG MINUTEN. ALLEJEZUS.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik maakte de fout maandag naar de Titanic te gaan, DRIE UUR EN TWINTIG MINUTEN. ALLEJEZUS.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja en deze
Ja die stukjes van The Hulk waren zo meesterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mocht ik de film ooit nog eens zien gewoon lekker thuis, wat een hell in de bios zeg
M'n neefje wilde hem nog graag zien in de bios , dus van het weekend denk ik nog maar een keer kijken dan.- Djehoetie / Jehuty -
dafuq....quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik heb titanic nog nooit gezienquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:17 schreef Altron het volgende:
[..]
dafuq....
Ik hoop dat het je heel veel geld opgeleverd heb , of heel veel sex.
Titanic...de HORROR.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb titanic nog nooit gezien![]()
En wil dat zou houden ook!
Aight! Baas ben je ook!quote:
Hallo medebaas!quote:
1x op aandringen van een dame die hem graag wilde zienquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb titanic nog nooit gezien![]()
En wil dat zou houden ook!
Ja, "hem" als in leonardo. Maar had jij er ook nog wat aan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:38 schreef Solique het volgende:
[..]
1x op aandringen van een dame die hem graag wilde zien
Kan je beter Romeo and Juliet kijken inderdaad.. Claire Danesquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, "hem" als in leonardo. Maar had jij er ook nog wat aan?
Kan er weinig meer van herinneren danquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, "hem" als in leonardo. Maar had jij er ook nog wat aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan er weinig meer van herinneren danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enKIIING OF THE WOOOORLDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan er weinig meer van herinneren danDat hoeft geen spoiler te zijn, dat kreng ligt in het echt ook al op de bodem van de oceaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Is toch de grootste spoiler van de filmquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoeft geen spoiler te zijn, dat kreng ligt in het echt ook al op de bodem van de oceaan
titanicquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:38 schreef Solique het volgende:
[..]
1x op aandringen van een dame die hem graag wilde zien
romeo & julietquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan je beter Romeo and Juliet kijken inderdaad.. Claire Danes
I believed in Harvey Dent D:quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
titanic
[..]
romeo & juliet
ik wil de nieuwe batman zien
Ja, sorry. Heb een zwak voor vrouwenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
titanic
[..]
romeo & juliet
ik wil de nieuwe batman zien
Maar dat betekent niet dat je zelf onder de plak moet gaan zitten.quote:
Het was met mijn tante en daar hoef ik geen heel veel sex meequote:Op woensdag 9 mei 2012 13:17 schreef Altron het volgende:
[..]
dafuq....
Ik hoop dat het je heel veel geld opgeleverd heb , of heel veel sex.
Titanic...de HORROR.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, sorry. Heb een zwak voor vrouwen
Nieuwe batman
Ditquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat je zelf onder de plak moet gaan zitten.
mar wel 3 uur van je levenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:53 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het was met mijn tante en daar hoef ik geen heel veel sex mee![]()
maar ik heb zo'n Pathé Unlimited-kaart dus het kost me iig niks
je trots, dat kost het je!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:53 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Tja, had toen niet echt een andere keus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat je zelf onder de plak moet gaan zitten.
Dan nogquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:53 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon Homeland, dan ga je toch niet zo'n zaadfilm kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan je beter Romeo and Juliet kijken inderdaad.. Claire Danes
Je moet verdomme geen zwak voor vrouwen hebben, vrouwen moeten een zwak voor jou hebben!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, sorry. Heb een zwak voor vrouwen
Nieuwe batman
Ik vind Romeo and Juliet een leuke filmquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon Homeland, dan ga je toch niet zo'n zaadfilm kijkenMaargoed vind haar sowieso te anorexisch... maargoed
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
LIKE A BOUSquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je moet verdomme geen zwak voor vrouwen hebben, vrouwen moeten een zwak voor jou hebben!
www.hahgay.comquote:
Vrij goed. Veel drank, vrouwen en ander simplistisch vermaak.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:16 schreef Poit het volgende:
Grapje natuurlijk V-tje! Leuk dat je weer eens komt koekeloeren.
Alles goed met u?
Veel drank, lekkere jonge zusjes en je daar op simplistische wijze mee vermaken?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Vrij goed. Veel drank, vrouwen en ander simplistisch vermaak.Alles goed in Poitland?
Hier ook alles goed jongen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Vrij goed. Veel drank, vrouwen en ander simplistisch vermaak.Alles goed in Poitland?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef Kipgezicht het volgende:
[..]
Veel drank, lekkere jonge zusjes en je daar op simplistische wijze mee vermaken?
dafuq ik had gezocht maar vond niksquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:38 schreef Poit het volgende:
FRUIT!
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Fresku.html
Geweit. Ik regel die shit voor je.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
dafuq ik had gezocht maar vond niks
HELD
Familie telt niet mee...quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dit account gaat me eeuwig blijven achtervolgen ehquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef Kipgezicht het volgende:
[..]
Veel drank, lekkere jonge zusjes en je daar op simplistische wijze mee vermaken?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:24 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dit account gaat me eeuwig blijven achtervolgen eh
Nee. Ik heb nog wel een kilo rauwe kipfilet in de vriezer liggen.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog wel een kilo rauwe kipfilet in de vriezer liggen.
quote:
Laatste seizoen van Scrubs is geen Scrubsquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dit ben ik over 2 weken denk ik
School suckeddd
Jonguh, wees blij dat ik alleen m'n porno bij je loos en niet het restproduct van het kijken ernaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:57 schreef badboynova het volgende:
Poit wil jij mij pc niet meer hacken, net allemaal ouwe porno verwijderd en gelijk 500GB vrije ruimte om als backup te gebruiken
Voor de overgebleven porno?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:57 schreef badboynova het volgende:
Poit wil jij mij pc niet meer hacken, net allemaal ouwe porno verwijderd en gelijk 500GB vrije ruimte om als backup te gebruiken
Pornception?quote:
Leugenaar! Dan betaal je er alsnog 1,50 voor omdat het 3D isquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:53 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja vast.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:00 schreef koei het volgende:
[..]
Leugenaar! Dan betaal je er alsnog 1,50 voor omdat het 3D is
Ik heb je trouwens met bevrijdingsdag nog gezien bij het bevrijdingsfestival in Zmeer! Alleen je liep heel hard voorbij dus had geen zin om "Vladje!" te roepen... Plus dat ik met mensen was die nog denken dat ik een beschaafde vrouw ben...
Sinds wanneer ligt Zmeer in een afgelegen grot op Madagascar?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:00 schreef koei het volgende:
[..]
Leugenaar! Dan betaal je er alsnog 1,50 voor omdat het 3D is
Ik heb je trouwens met bevrijdingsdag nog gezien bij het bevrijdingsfestival in Zmeer! Alleen je liep heel hard voorbij dus had geen zin om "Vladje!" te roepen... Plus dat ik met mensen was die nog denken dat ik een beschaafde vrouw ben...
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik kom net terug van de ikea, staan alle buren in de gang, dus veel te lang ouwehoeren en twee uur later pas naar binnen lopen
Nee, die postte om zes uur.quote:
Ahja klopt ik ga het nu een ander diertje zoeken oke!quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we zien er niet eens hetzelfde uit!!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik kom net terug van de ikea, staan alle buren in de gang, dus veel te lang ouwehoeren en twee uur later pas naar binnen lopen
Dat katje lijkt wel op je UIquote:
In elk geval de ogen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn UI is de panda van Louis Vuitton
Lieve pandaquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In elk geval de ogen!
En het is maar een gekke panda.
Jouw katjes zijn veel liever gek!!quote:
Zijn ze ook wel ... mits ze er weer met mijn kipje vandoor gaanquote:
Lol, moet je maar beter opletten!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zijn ze ook wel ... mits ze er weer met mijn kipje vandoor gaanbeetje groente kanen zonder vlees
IKquote:
nerf gun kopen en op ze schietenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK
KON
NIET
STAAN!
zodra ze doorhebben dat ik wel kan staan pikken ze namelijk nietsmorons wisten t precies
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dat kan dan weer niet want ze zijn toch wel lief
vrouwenlogica
ohwee als het te kort wordt!quote:
ik ga voor een kort pittig kapselquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:12 schreef Poit het volgende:
[..]
ohwee als het te kort wordt!
ik ga zaterdag
Ja vast..quote:
oh myquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja vast..
En ik heb zaterdag het kapsel van Thor!
quote:
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Gaan er mensen van hier naar Castlefest?
Ik heb geen idee of dat wat is, misschien dat ik wel een keer ga kijken ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |