Risk , was idd nog leuk toen je een jaar of 6 wasquote:
Dat valt ook wel mee. Hier vlak bij zit een spellenwinkel (alles analoog) en daar kun je elk weekend aanschuiven om een potje Risk te spelen. Is namelijk een spel dat leuker wordt naarmate er meer mensen meedoen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Risk , was idd nog leuk toen je een jaar of 6 was![]()
Als je op een spellenbeurs zegt dat je risk geweldig vind knuppelen ze je gelijk dood
Catanquote:Op maandag 7 mei 2012 10:00 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Hier vlak bij zit een spellenwinkel (alles analoog) en daar kun je elk weekend aanschuiven om een potje Risk te spelen. Is namelijk een spel dat leuker wordt naarmate er meer mensen meedoen.
Zelfde geldt voor catan in alle mogelijke versies en ook dat kun je daar 2 keer per week spelen.
Ze doen dit omdat ze weten dat het vaak lastig is om je vrienden of familie bij elkaar te krijgen voor een potje en daar zijn sowieso altijd 2 man personeel, dus altijd 3 spelers
Ik heb Catan nu al 2 jaar en nog nooit gespeeld want niemand wilt borspelletjes met mij doenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:01 schreef Poit het volgende:
[..]
CatanEen van de meest overrated bordspelen ever..
Risk is geweldig!quote:Op maandag 7 mei 2012 09:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Risk , was idd nog leuk toen je een jaar of 6 was![]()
Als je op een spellenbeurs zegt dat je risk geweldig vind knuppelen ze je gelijk dood
Risk is natuurlijk een super simpel spel wat iedereen kent en kan spelen , en dat is het voordeel van Risk + dat het lekker weg speelt natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:00 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Hier vlak bij zit een spellenwinkel (alles analoog) en daar kun je elk weekend aanschuiven om een potje Risk te spelen. Is namelijk een spel dat leuker wordt naarmate er meer mensen meedoen.
Zelfde geldt voor catan in alle mogelijke versies en ook dat kun je daar 2 keer per week spelen.
Ze doen dit omdat ze weten dat het vaak lastig is om je vrienden of familie bij elkaar te krijgen voor een potje en daar zijn sowieso altijd 2 man personeel, dus altijd 3 spelers
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Risk is natuurlijk een super simpel spel wat iedereen kent en kan spelen , en dat is het voordeel van Risk + dat het lekker weg speelt natuurlijk.
Maar alles draait puur om geluk en er zit 0,0 tactiek in.
Ben echt al op heel veel spellenbeurzen geweest omdat ik toch wel gek ben op bordspellen en gelukkig ook een paar vrienden heb die het ook nog steeds geweldig vinden om te spelen , en daar lachen ze je toch wel een beetje uit als je zegt dat je Risk helemaal geweldig vind , natuurlijk overdreef ik het net ook wel een beetje want Risk is best een aardig spel
Ik zou zeggen , probeer eens Twilight Imperium third edition als je de mogelijkheid heb.
[ afbeelding ]
Wel leuk overigens dat er nog zo'n spellenwinkel bij je in de buurt zit , die zijn er niet veel meer helaas.
Ik speel graag een bordspel maar om nou 4 uur lang 1 game te doen gaat me wat ver.quote:User Suggested # of Players
Best with 6 players
Recommended with 3, 4, 5, 6 players
(239 voters) [poll]
Playing Time
240 minutes
Het basisspel wordt al snel eentonig, maar wij hebben een zooi uitbreidingssets waar je duizelig van wordt en die zijn erg leuk. Een beetje campaign-mode-achtigquote:Op maandag 7 mei 2012 10:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Het basisspel is om te huilen, met uitbreidingen zeevaarders en steden en ridders wordt het iets leuker. Heb ook ooit zo'n campaign game gedaan maar vond ik niet zo boeiend.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:25 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het basisspel wordt al snel eentonig, maar wij hebben een zooi uitbreidingssets waar je duizelig van wordt en die zijn erg leuk. Een beetje campaign-mode-achtig
Sja dat is idd het nadeel van dit soort bordspellen Poitquote:Op maandag 7 mei 2012 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Ik speel graag een bordspel maar om nou 4 uur lang 1 game te doen gaat me wat ver.
-edit. Even verder gegoogled. Het klinkt toch wel interessant
Het basisspel is idd heel erg saai.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Het basisspel is om te huilen, met uitbreidingen zeevaarders en steden en ridders wordt het iets leuker. Heb ook ooit zo'n campaign game gedaan maar vond ik niet zo boeiend.
Grootste nadeel van Catan vind ik dat je alleen maar met je eigen dingen bezig bent. Er is vrijwel geen mogelijkheid om de ander te naaien. Als je elkaar nou kon aanvallen met Catan had ik het al een stuk leuker gevonden
quote:
Dat idd, wat een kutspel!quote:Op maandag 7 mei 2012 10:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Kaartenspel is ook erg leukquote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Het basisspel is om te huilen, met uitbreidingen zeevaarders en steden en ridders wordt het iets leuker. Heb ook ooit zo'n campaign game gedaan maar vond ik niet zo boeiend.
Grootste nadeel van Catan vind ik dat je alleen maar met je eigen dingen bezig bent. Er is vrijwel geen mogelijkheid om de ander te naaien. Als je elkaar nou kon aanvallen met Catan had ik het al een stuk leuker gevonden
ff serieus, waar haal ik 4 man vandaan die 240 minuten met mij in dezelfde ruimte willen verblijven?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Ik speel graag een bordspel maar om nou 4 uur lang 1 game te doen gaat me wat ver.
-edit. Even verder gegoogled. Het klinkt toch wel interessant
from the depths of hellquote:Op maandag 7 mei 2012 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ff serieus, waar haal ik 4 man vandaan die 240 minuten met mij in dezelfde ruimte willen verblijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |