Is toch ietwat anders qua sound, maar klinkt wel goed kan ik zeggen. Kende ze nog niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:15 schreef Fallen het volgende:
Muziektip voor fans van NIN, Air, Daft Punk en alles wat er tegenaan schurkt:
SONOIO
Kom hier maar een kamer hurenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Cutie ben je
Nou heb de huisbaas te pakken gekregen maar zijn sleutel ligt in het studentenhuis, wat een verassing.
Nu is het wachten tot de enige fatsoenlijke inwoner wakker worden, maar aangezien die wel wat drank en andere genotsmiddelen lust kan dat nog wel even duren...
Als het in de burt was geweest had ik het meteen gedaan want ben het echt heel beu hier. Zit alweer een uur op funda te zoeken naar huurappartementen.quote:
SONOIO is soloproject van Alessandro Cortini, voormalig lid van NIN.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Is toch ietwat anders qua sound, maar klinkt wel goed kan ik zeggen. Kende ze nog niet.
probeer eens http://huurwoningen.nl, mijn broer heeft daar een huurhuis gevondenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als het in de burt was geweest had ik het meteen gedaan want ben het echt heel beu hier. Zit alweer een uur op funda te zoeken naar huurappartementen.
Tja, bekend. Als ik kijk naar mijn last.fm pagina hoeveel verschillende artiesten en muziek ik heb staan.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
SONOIO is soloproject van Alessandro Cortini, voormalig lid van NIN.
Veel herkenbare sounds dus, maar wel totaal anders als geheel.
Ik ken het ook nog niet zo heel lang, maar dat vind ik ook het leuke van muziek. Ik kom altijd weer wel wat leuks tegen...
Thnx! ik ga even kijkenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
probeer eens http://huurwoningen.nl, mijn broer heeft daar een huurhuis gevonden
Oke je hebt mij overtuigd, even wat opzettenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
SONOIO is soloproject van Alessandro Cortini, voormalig lid van NIN.
Veel herkenbare sounds dus, maar wel totaal anders als geheel.
Ik ken het ook nog niet zo heel lang, maar dat vind ik ook het leuke van muziek. Ik kom altijd weer wel wat leuks tegen...
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Oke je hebt mij overtuigd, even wat opzetten
Not badquote:Op zondag 6 mei 2012 11:15 schreef Fallen het volgende:
Muziektip voor fans van NIN, Air, Daft Punk en alles wat er tegenaan schurkt:
SONOIO
Dat kan hier ook bestquote:
Bord spel Galore jeeejquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |