dat klinkt lekker SBquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:50 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, lekker gekokkereld (pasta à la restjes met zalm, gamba, spinazie, kruidenkaas en spinazie), wijntje erbij en koffie met likeur en een cakeje toe. Nu iets te veel gedronken en SD wil geen water voor me halen. *pruil*
Sharana, hoe ging het filmen en waar kan ik de beelden vinden?
Waar? In Utrecht en omstreken niet...quote:
Ik zit hier in Alphen en zit nu lekker buiten aan het ontbijtquote:
Jij kan zo het strand op rollen natuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AmsterdamZon
Het strand is al drukker aan het worden
quote:Op zondag 6 mei 2012 10:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij kan zo het strand op rollen natuurlijk
loop naar een winkel en koop ontbijtquote:Op zondag 6 mei 2012 11:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou lekker dan,
De stop van de keuken is eruit geslagen en de stoppenkast zit bij de buren, De buren doen niet open en de huisbaas neemt niet op, te gek.
Geen licht op de badkamer/wc, en de koelkast heeft nu geen stroom en kan geen ontbijt maken want ik had van die zelfrol-croissantjes gekocht.
Hoezo zit de stoppenkast bij de buren?!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou lekker dan,
De stop van de keuken is eruit geslagen en de stoppenkast zit bij de buren, De buren doen niet open en de huisbaas neemt niet op, te gek.
Geen licht op de badkamer/wc, en de koelkast heeft nu geen stroom en kan geen ontbijt maken want ik had van die zelfrol-croissantjes gekocht.
Zeker, heerlijk geslapen. Nergens meer last van.quote:
tja, dat doe je zelfquote:Op zondag 6 mei 2012 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar ik heb natuurlijk ook weer mijn dag zo vol geplanned dat daar geen tijd voor is
wtfquote:Op zondag 6 mei 2012 11:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou lekker dan,
Het is zondag.quote:
Ja dat krijg je als je in de particuliere sector huurt. Ook de router staat bij de buren, We wonen in een oud bedrijfspand dat opgedeeld is in 2 appartementen en daarboven 6studentenkamers. De boiler, router en stoppenkast staan dus in het studenten gedeelte, heel irritant allemaal.quote:
hier zijn er al zaken rond 11 uur openquote:Op zondag 6 mei 2012 11:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het is zondag.
De enige supermarkt die hier in de buurt open is op zondag gaat pas om 4 uur open
I know, maar niets hier in de buurt. De ah's hier wisselen de koopzondagen af.quote:
vervelend....quote:Op zondag 6 mei 2012 11:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
I know, maar niets hier in de buurt. De ah's hier wisselen de koopzondagen af.
Cutie ben jequote:Op zondag 6 mei 2012 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat verrot Lot, jammer dat je zo ver weg woont anders konden jullie hier ontbijtje krijgen
quote:
Klinkt ook erg goedquote:
Ah, dat is wel een ingewikkelde constructie ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je in de particuliere sector huurt. Ook de router staat bij de buren, We wonen in een oud bedrijfspand dat opgedeeld is in 2 appartementen en daarboven 6studentenkamers. De boiler, router en stoppenkast staan dus in het studenten gedeelte, heel irritant allemaal.
Zodra ik weet of ik na de zomer nog fulltime werk, gaan we iets anders huren.
quote:
Nice!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Klinkt ook erg goed
Nog beter, de metal versie had hij ook al gemaakt.
Is toch ietwat anders qua sound, maar klinkt wel goed kan ik zeggen. Kende ze nog niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:15 schreef Fallen het volgende:
Muziektip voor fans van NIN, Air, Daft Punk en alles wat er tegenaan schurkt:
SONOIO
Kom hier maar een kamer hurenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Cutie ben je
Nou heb de huisbaas te pakken gekregen maar zijn sleutel ligt in het studentenhuis, wat een verassing.
Nu is het wachten tot de enige fatsoenlijke inwoner wakker worden, maar aangezien die wel wat drank en andere genotsmiddelen lust kan dat nog wel even duren...
Als het in de burt was geweest had ik het meteen gedaan want ben het echt heel beu hier. Zit alweer een uur op funda te zoeken naar huurappartementen.quote:
SONOIO is soloproject van Alessandro Cortini, voormalig lid van NIN.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Is toch ietwat anders qua sound, maar klinkt wel goed kan ik zeggen. Kende ze nog niet.
probeer eens http://huurwoningen.nl, mijn broer heeft daar een huurhuis gevondenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als het in de burt was geweest had ik het meteen gedaan want ben het echt heel beu hier. Zit alweer een uur op funda te zoeken naar huurappartementen.
Tja, bekend. Als ik kijk naar mijn last.fm pagina hoeveel verschillende artiesten en muziek ik heb staan.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
SONOIO is soloproject van Alessandro Cortini, voormalig lid van NIN.
Veel herkenbare sounds dus, maar wel totaal anders als geheel.
Ik ken het ook nog niet zo heel lang, maar dat vind ik ook het leuke van muziek. Ik kom altijd weer wel wat leuks tegen...
Thnx! ik ga even kijkenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
probeer eens http://huurwoningen.nl, mijn broer heeft daar een huurhuis gevonden
Oke je hebt mij overtuigd, even wat opzettenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
SONOIO is soloproject van Alessandro Cortini, voormalig lid van NIN.
Veel herkenbare sounds dus, maar wel totaal anders als geheel.
Ik ken het ook nog niet zo heel lang, maar dat vind ik ook het leuke van muziek. Ik kom altijd weer wel wat leuks tegen...
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Oke je hebt mij overtuigd, even wat opzetten
Not badquote:Op zondag 6 mei 2012 11:15 schreef Fallen het volgende:
Muziektip voor fans van NIN, Air, Daft Punk en alles wat er tegenaan schurkt:
SONOIO
Dat kan hier ook bestquote:
Bord spel Galore jeeejquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |