En weer ff onder de douche hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Goed, beetje druk nu want ze kunnen weer heel goed vliegen.
Binnenkort weer even laten wieken + grotere kooi.
quote:
Ja, hier ookquote:
Ben er zelfs flink beroerd van.quote:
ik zit ook uit te puffen op de bankquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben er zelfs flink beroerd van.![]()
Zal wel te veel gegeten hebben
Wij zouden zowat naast elkaar kunnen zittenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zit ook uit te puffen op de bank
mag best, maar mijn bank ligt nog helemala onder makeup dus dan moet ik eerst opruimen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Wij zouden zowat naast elkaar kunnen zitten
Gaat het?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben er zelfs flink beroerd van.![]()
Zal wel te veel gegeten hebben
Lijkt mij geen best plan momenteel. Ben doodop en flink beroerd van het eten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag best, maar mijn bank ligt nog helemala onder makeup dus dan moet ik eerst opruimen!
Overleef het wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gaat het?
Komt door alle knoflook, dat heb ik ook als ik er teveel van eet.
dat klinkt lekker SBquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:50 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, lekker gekokkereld (pasta à la restjes met zalm, gamba, spinazie, kruidenkaas en spinazie), wijntje erbij en koffie met likeur en een cakeje toe. Nu iets te veel gedronken en SD wil geen water voor me halen. *pruil*
Sharana, hoe ging het filmen en waar kan ik de beelden vinden?
Waar? In Utrecht en omstreken niet...quote:
Ik zit hier in Alphen en zit nu lekker buiten aan het ontbijtquote:
Jij kan zo het strand op rollen natuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AmsterdamZon
Het strand is al drukker aan het worden
quote:Op zondag 6 mei 2012 10:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij kan zo het strand op rollen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |