Nee film is gewoon te lang, 2.5 uur stil zitten is hell voor mijn lichaam, en dan die kl*** 3d gaf mij hoofdpijn omdat ik wel moet bewegenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Ook mooie actie
Was het zo'n gedoe in de bios dan
Had nergens last van
Dat is wel kl*te dan inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee film is gewoon te lang, 2.5 uur stil zitten is hell voor mijn lichaam, en dan die klote 3d gaf mij hoofdpijn omdat ik wel moet bewegen
Ik maakte de fout maandag naar de Titanic te gaan, DRIE UUR EN TWINTIG MINUTEN. ALLEJEZUS.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee film is gewoon te lang, 2.5 uur stil zitten is hell voor mijn lichaam, en dan die kl*** 3d gaf mij hoofdpijn omdat ik wel moet bewegen
dit iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is wel kl*te dan inderdaad
Mijn knie begon ook op te spelen doordat het een lange zit was.
3D vond ik sowieso totaal overbodig
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit idd
ik zie net mijn ontbijt er vandoor gaan de kattenkamer indag muslibol ...
wtfquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik maakte de fout maandag naar de Titanic te gaan, DRIE UUR EN TWINTIG MINUTEN. ALLEJEZUS.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik maakte de fout maandag naar de Titanic te gaan, DRIE UUR EN TWINTIG MINUTEN. ALLEJEZUS.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja en deze
Ja die stukjes van The Hulk waren zo meesterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mocht ik de film ooit nog eens zien gewoon lekker thuis, wat een hell in de bios zeg
M'n neefje wilde hem nog graag zien in de bios , dus van het weekend denk ik nog maar een keer kijken dan.- Djehoetie / Jehuty -
dafuq....quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik heb titanic nog nooit gezienquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:17 schreef Altron het volgende:
[..]
dafuq....
Ik hoop dat het je heel veel geld opgeleverd heb , of heel veel sex.
Titanic...de HORROR.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb titanic nog nooit gezien![]()
En wil dat zou houden ook!
Aight! Baas ben je ook!quote:
Hallo medebaas!quote:
1x op aandringen van een dame die hem graag wilde zienquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb titanic nog nooit gezien![]()
En wil dat zou houden ook!
Ja, "hem" als in leonardo. Maar had jij er ook nog wat aan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:38 schreef Solique het volgende:
[..]
1x op aandringen van een dame die hem graag wilde zien
Kan je beter Romeo and Juliet kijken inderdaad.. Claire Danesquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, "hem" als in leonardo. Maar had jij er ook nog wat aan?
Kan er weinig meer van herinneren danquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, "hem" als in leonardo. Maar had jij er ook nog wat aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan er weinig meer van herinneren danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enKIIING OF THE WOOOORLDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan er weinig meer van herinneren danDat hoeft geen spoiler te zijn, dat kreng ligt in het echt ook al op de bodem van de oceaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Is toch de grootste spoiler van de filmquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoeft geen spoiler te zijn, dat kreng ligt in het echt ook al op de bodem van de oceaan
titanicquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:38 schreef Solique het volgende:
[..]
1x op aandringen van een dame die hem graag wilde zien
romeo & julietquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan je beter Romeo and Juliet kijken inderdaad.. Claire Danes
I believed in Harvey Dent D:quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
titanic
[..]
romeo & juliet
ik wil de nieuwe batman zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |