Ja, sorry. Heb een zwak voor vrouwenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
titanic
[..]
romeo & juliet
ik wil de nieuwe batman zien
Maar dat betekent niet dat je zelf onder de plak moet gaan zitten.quote:
Het was met mijn tante en daar hoef ik geen heel veel sex meequote:Op woensdag 9 mei 2012 13:17 schreef Altron het volgende:
[..]
dafuq....
Ik hoop dat het je heel veel geld opgeleverd heb , of heel veel sex.
Titanic...de HORROR.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, sorry. Heb een zwak voor vrouwen
Nieuwe batman
Ditquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat je zelf onder de plak moet gaan zitten.
mar wel 3 uur van je levenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:53 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het was met mijn tante en daar hoef ik geen heel veel sex mee![]()
maar ik heb zo'n Pathé Unlimited-kaart dus het kost me iig niks
je trots, dat kost het je!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:53 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Tja, had toen niet echt een andere keus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat je zelf onder de plak moet gaan zitten.
Dan nogquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:53 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon Homeland, dan ga je toch niet zo'n zaadfilm kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan je beter Romeo and Juliet kijken inderdaad.. Claire Danes
Je moet verdomme geen zwak voor vrouwen hebben, vrouwen moeten een zwak voor jou hebben!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, sorry. Heb een zwak voor vrouwen
Nieuwe batman
Ik vind Romeo and Juliet een leuke filmquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon Homeland, dan ga je toch niet zo'n zaadfilm kijkenMaargoed vind haar sowieso te anorexisch... maargoed
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik maakte de fout maandag naar de Titanic te gaan, DRIE UUR EN TWINTIG MINUTEN. ALLEJEZUS.
LIKE A BOUSquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je moet verdomme geen zwak voor vrouwen hebben, vrouwen moeten een zwak voor jou hebben!
www.hahgay.comquote:
Vrij goed. Veel drank, vrouwen en ander simplistisch vermaak.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:16 schreef Poit het volgende:
Grapje natuurlijk V-tje! Leuk dat je weer eens komt koekeloeren.
Alles goed met u?
Veel drank, lekkere jonge zusjes en je daar op simplistische wijze mee vermaken?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Vrij goed. Veel drank, vrouwen en ander simplistisch vermaak.Alles goed in Poitland?
Hier ook alles goed jongen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Vrij goed. Veel drank, vrouwen en ander simplistisch vermaak.Alles goed in Poitland?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef Kipgezicht het volgende:
[..]
Veel drank, lekkere jonge zusjes en je daar op simplistische wijze mee vermaken?
dafuq ik had gezocht maar vond niksquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:38 schreef Poit het volgende:
FRUIT!
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Fresku.html
Geweit. Ik regel die shit voor je.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
dafuq ik had gezocht maar vond niks
HELD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |