SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tilesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Shar wat heb je getekend ik snap er niks van
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:58 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben lid gewordne van je facebook dinges SF
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:58 schreef wc-eend het volgende:
OH MY!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je nieuwe kantoorpand bekijken?quote:
bella ... toen ik dat ging googelen kreeg ik alleen maar twilight plaatjes dus toen kon ik alleen nog maar die gaaaaaay zeehond tekenenquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Shar! Ik snap je tekening nietNouja snap je tekening wel, maar snap niet welk woord je bedoeld
They all want your attention!quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:54 schreef Sharana_LV het volgende:
mannen die je om 4 uur snachts tig WA berichten spammen zodat je wakker wordt
gasten die om 7 uur in de ochtend al beginnen met heien
sorry ;@quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:09 schreef Rossdale het volgende:
DOH! Heb echt bijna alle combinaties geprobeerdPotver ik had belly! Dat kwam in de buurt
Wasn't me.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:54 schreef Sharana_LV het volgende:
mannen die je om 4 uur snachts tig WA berichten spammen zodat je wakker wordt
gasten die om 7 uur in de ochtend al beginnen met heien
Dan krijg je voor straf een heule lelijke terug, want het kostte me een bomquote:
idd twilightquote:
Yea ze zijn die vila's aan t bouwen .. wel okay maar niet in mijn vakantie grrrquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Wasn't me.4 uur is wel te extreem.
Zijn dus nog flink aan het bouwen bij je.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea ze zijn die vila's aan t bouwen .. wel okay maar niet in mijn vakantie grrr
mja ... nouja normaal ben ik toch wle 8 uur wakker dus och, zoveel scheelt het ook weer niet en ben alsnog blij dati k overdag gewoon lekker thuis of weg ben ipv aan het werk, was ik wel even aan toequote:
Dan scheelt het weinig inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ... nouja normaal ben ik toch wle 8 uur wakker dus och, zoveel scheelt het ook weer niet en ben alsnog blij dati k overdag gewoon lekker thuis of weg ben ipv aan het werk, was ik wel even aan toe
Yepsquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan scheelt het weinig inderdaad.
Wel even lekker weekje rust voor jezelf
Je gaat ook videoreviews maken van je lakjes?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
YepsAlleen kan ik nu niet filmen want je hoort de hele tijd dat gebonk er doorheen en youtube zit te wachten en ik had juist deze week bedacht om alles er ff doorheen te rammen
hopelijk stoppen ze vanmiddag vroeg
quote:Wegens administratieve redenen is deze website geblokkeerd
Voor informatie kunt u contact opnemen met onze administratie:
Telefoon:020 - 520 0111Email:heldesk@helderhosting.nlWebsite:www.helderhosting.nl
--------------------------------------------------------------------------------
HelderHosting
ik doe van alles, er komt straks ook veel meer op mijn site dan alleen lakjesquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Je gaat ook videoreviews maken van je lakjes?
Hoop voor je dat ze wat vroeger gaan stoppen, anders sowieso in de pauze snel filmen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/
Wegens administratieve redenen is deze website geblokkeerd
[..]
En hun andere site TEAMHWW ookquote:
quote:
Ben benieuwd wat je er allemaal op gaat gooienquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik doe van alles, er komt straks ook veel meer op mijn site dan alleen lakjes![]()
Mja om 10 uur komen de mensen voor mijn vloer langs, daarna nog ff snel wat swatches maken, daarna komt ex even langs en daarna heb ik pas tijdARGH!
hier 5 van de 8 lakjes geswatched die ik vandaag moet doen .. nog 3 en dan fotos uitzoeken en post typen, en zo fysioquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo even 2 uurtjes werken, dan hardlopen en dan weer aan de stomme scriptie
tja ze kopieren toch allemaal van elkaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Eerste Deus Ex onderweg naar PlayStation 3
Hopelijk ook voor de kruisdoos, daar wil ik wel een HD-remake van
-edit- zag dat het nu ook op FOK!games stond, dus even snel veranderd voordat Pheno of Eend boos worden [ afbeelding ]
Nouja als een officieel persbericht wordt uitgestuurd zou het apart zijn als elke site iets anders zou meldenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tja ze kopieren toch allemaal van elkaar
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Eerste Deus Ex onderweg naar PlayStation 3
Hopelijk ook voor de kruisdoos, daar wil ik wel een HD-remake van
-edit- zag dat het nu ook op FOK!games stond, dus even snel veranderd voordat Pheno of Eend boos worden [ afbeelding ]
Je krijgt een kus van me als je goede literatuur vindt!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
* Lotje-Plusone zoekt motivatie om literatuur te gaan zoeken
Als Zelda zijnde, moet je daar toch juist helemaal heet en wild van worden?quote:
deze link lijkt gayquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als Zelda zijnde, moet je daar toch juist helemaal heet en wild van worden?
En je krulspelden nog in, en een peuk in je bakkes, en je ochtendjas nog aan, en een rol pleepapier onder je arm .quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben ook zo'n moron heer in de supermarkt achterkomen dat ik mijn slofjes nog aan heb
nice one :pquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben ook zo'n moron heer in de supermarkt achterkomen dat ik mijn slofjes nog aan heb
Doe rustig aan, ik heb ondertussen zoveel uitnodigingen nog open staan dat ik het ook allemaal niet meer bij houquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:36 schreef Altron het volgende:
[..]
nice one :p
Moet trouwens nog steeds op je tekening reageren.
Maar heb sinds het weekend een nieuwe telefoon en moet draw something er straks weer effe op zetten , zal vanavond even wat terug tekenen :p
Waarom zie ik dat ook gelijk voor mequote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Mooi, dan verstuur ik vanavond ook wel een uitnodigingquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doe rustig aan, ik heb ondertussen zoveel uitnodigingen nog open staan dat ik het ook allemaal niet meer bij hou
Gewoon je ex de schuld gevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja mijn ex was mee en die moest ook zo hard lachen![]()
Truequote:
En dan klagen als mannen snurken.. Is gewoon onze manier van territorium afbakenen!quote:
Dan moet ik toch maar gaan snurkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:18 schreef Poit het volgende:
[..]
En dan klagen als mannen snurken.. Is gewoon onze manier van territorium afbakenen!
-edit: Alternatief is doggystyle de boel onderzeiken
Teken daar nog twee katten bij die de slaapkamer insneaken als de deur nog op een kier staat en dan vrij veel plaats opeisen op het bed 's nachts, die uiteraard een gedeelte van mijn kant van het bed willen, en je plaatje klopt aardigquote:
ik las darmen en snapte hem nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef Solique het volgende:
Op naar huis, eten en daarna naar de hypotheker
[..]
Dan moet ik toch maar gaan snurken
Al is het niet erg als er een dame in je armen ligt.
Ik lig anders altijd met m'n darmen in m'n armenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik las darmen en snapte hem niet
Die twee zinnen achter elkaar is niet zo heel handigquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef Solique het volgende:
Op naar huis, eten en daarna naar de hypotheker
[..]
Dan moet ik toch maar gaan snurken
Al is het niet erg als er een dame in je armen ligt.
Daarom snurk ik ook nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die twee zinnen achter elkaar is niet zo heel handigAls er een dame ni je armen ligt kun je beter maar niet snurken
* Solique duikt onder en ver weg van Sharquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
i haz stolen a lot of souls
[ afbeelding ]
quote:
jouw mening is fout.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:47 schreef Morgen- het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, Ajax heeft het goed gedaan. Feyenoord blijft voor mij toch altijd nummer 1
PLEASE Don'T SWALLOW MY SOUL!quote:
Het is jouw mening dat mijn mening fout is. En ach, we hebben misschien niet gewonnen maar de overwinning op hereveen hebben we op zak! Psv blijft voor mijn part derdequote:
Wij zijn ook nergens veiligquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zal zo even kijken of ik er weer een sproetje bij heb
Stiekem toch wel een beetje een dubieus begin van een krantenartikelquote:LOS ANGELES - Scarlett Johansson heeft woensdag haar ster op de Hollywood Walk of Fame onthuld.
Daar ga je geen spijt van krijgen.quote:
Ik heb gisteren alleen de tutorial gedaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Awesomenauts was awesomeHet is gewoon 2d LOL / DOTA
Vanavond naar Avengers
Platform?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alleen de tutorial gedaan.
Ga hier veel lol aan beleven denk ik
Vanavond ook Awesomenauts proberen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Awesomenauts was awesomeHet is gewoon 2d LOL / DOTA
Vanavond naar Avengers
PS3, tientje, gratis voor PSN+quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Platform?
En wat kostie nu precies?
Ah, volgende maand even naar haar ster kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stiekem toch wel een beetje een dubieus begin van een krantenartikel
Volgende maand alweer, damnquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, volgende maand even naar haar ster kijken.
Wtf hebben die makers gerookt?quote:
Hier gratis binnen gehaald op ps3.quote:
quote:
quote:
die staat gewoon op de interwebsquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, volgende maand even naar haar ster kijken.
I dunno maar ik wil het ook!!quote:
http://news.moviefone.com(...)ngers_n_1467480.htmlquote:As your boyfriend probably told you, "The Avengers" is hitting theaters this Friday. And you, dutiful girlfriend, are attending. But you hate action movies and you've never even read a comic book. (Of course, that's not a slight against the girls who actually do read comic books -- i.e. real fans, actual people with varied interests -- but for this, let's just go with the stock view of ladies, ladies!)
Still, there's no need to fret. Beyond the fact that Joss Whedon's action film is Awesome (note the capital A), we've created a streamlined girl's guide to ward off any confusion or mid-movie what's-going-on whisperings.
Including cocktail introductions a la "Bridget Jones's Diary" and boyfriend impressing tidbits, below is everything you need to know about "The Avengers."
The Backstory
Six superheroes who cross paths and come together to rescue the human race from an extraterrestrial annihilation.
The Main Players:
Iron Man/Tony Stark (Robert Downey Jr): Quick-witted billionaire; created his superhero suit during a life-threatening kidnapping.
Captain America/Steve Rogers (Chris Evans): A hunky supersolider created during WWII, he crashed into the Arctic on a mission, effectively freezing him for 70 years.
The Hulk/Dr. Bruce Banner (Mark Ruffalo): After an experiment oopsie, he was exposed to massive amounts of gamma radiation, thus creating an easily angered green monster.
Thor (Chris Hemsworth): Exiled from his homeland of Asgard, the blue-eyed demi god is charged with protecting Earth from his power-hungry brother, Loki (Tom Hiddleston).
Hawkeye/Clint Barton (Jeremy Renner): "The World's Greatest Marksman." 'Nough said.
Black Widow/Natasha Romanoff (Scarlett Johansson): Ex-Russian spy, fluent in martial arts, marksmanship and weapons knowledge. She has an affinity for tight outfits. She and Hawkeye are "friends."
Loki (Tom Hiddleston): Loki is Thor's adopted brother. He felt slighted growing up and now he's out for ultimate power. (Typical.)
Nick Fury (Samuel L. Jackson): Head of S.H.I.E.L.D. (see Terms); ring leader of the Avengers initiative.
Agent Coulson (Clark Gregg): S.H.I.E.L.D. agent; Captain America fanboy
Terms:
S.H.I.E.L.D.: Fictional C.I.A., which deals with superhuman dangers. (Stands for Strategic Hazard Intervention Espionage Logistics Directorate.)
Tesseract: All-powerful prism that contains unknown amounts of energy; acts as a space portal, which helps Loki bring an evil alien race to earth.
Asgard: Thor and Loki's extraterrestrial hometown.
Helicarrier: S.H.I.E.L.D.'s flying aircraft carrier, which houses our heroes.
Chitauri: Creepy aliens who team up with Loki to attack earth.
Girl Crush:
Still riding high on Katniss Everdeen's bow-slinging prowess? Well, odds are you'll favor ScarJo, too. (See what I did there?) Her dude-crushing moves are on full display -- there's even a sexy chair number! -- and despite her obvious appeal, here she's far more superhero than damsel in distress.
Boy Crush:
These heroes are so much more than strong! They're sweet and sensitive! Dr. Banner -- when he's not "the other guy" -- is focused on helping others (awww); Captain America calls everyone ma'am; Nothing gets Thor's hammer going like his earthly crush, Jane Foster (Natalie Portman); Hawkeye only has eyes for Black Widow; Iron Man says he's a playboy, but he's totes smitten with his assistant, Pepper Potts (Gwyneth Paltrow).
What NOT to say:
"Do you think Scarlett Johansson is pretty?"
"Oh, so it's like the 'New Years Eve' of superhero movies?"
"Who could concentrate on the story with all those biceps?"
"Boys are so weird."
What to say:
"Thank GOD someone did the Hulk correctly."
"I can't wait for 'Thor 2.'"
"Joss Whedon is the man."
"Yeah, you're definitely Iron Man. If he were buffer."
quote:The Hulk/Dr. Bruce Banner (Mark Ruffalo): After an experiment oopsie, he was exposed to massive amounts of gamma radiation, thus creating an easily angered green monster.
lot help eens, zal ik het op 1 nagel houden of allemaal doen? wordt miss beetje overkill andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lot help eens, zal ik het op 1 nagel houden of allemaal doen? wordt miss beetje overkill anders1 nagelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders is het idd een beetje overkill, mooie kleur rood zeg!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
1 nagel![]()
Anders is het idd een beetje overkill, mooie kleur rood zeg!
rood is in t echt mooier maar camera wilt hem ff niet vastleggenquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
1 nagel![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
1 nagel![]()
qftquote:
Fuuu ik wil ook shoppen..quote:
Thor en Captain America , dat zijn dan ook wel gelijk de 2 minste van de laatste jaren imo...quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:13 schreef koei het volgende:
Ik ga morgen naar the avengers denk ik. Vorige week thor en captain America nog een keer gezien, dus ben er klaar voor!
Ik lees overal niets anders dan lof over the avengers. Maar dat vind ik altijd heel kut want ik wil niet met te hoge verwachtingen naar een film, meestal valt het dan tegen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:41 schreef Altron het volgende:
[..]
Thor en Captain America , dat zijn dan ook wel gelijk de 2 minste van de laatste jaren imo...
captain america vond ik zwaar tegenvallen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:41 schreef Altron het volgende:
[..]
Thor en Captain America , dat zijn dan ook wel gelijk de 2 minste van de laatste jaren imo...
Had hetzelfde voor ik naar The Avengers ging.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik lees overal niets anders dan lof over the avengers. Maar dat vind ik altijd heel kut want ik wil niet met te hoge verwachtingen naar een film, meestal valt het dan tegen.
Nou zal dat met deze film wel mee vallen maar ik vond bijv. avatar heel ruk terwijl iedereen er lyrisch over was.
Avatar is ook zo'n beetje de grootste kutfilm ooit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik lees overal niets anders dan lof over the avengers. Maar dat vind ik altijd heel kut want ik wil niet met te hoge verwachtingen naar een film, meestal valt het dan tegen.
Nou zal dat met deze film wel mee vallen maar ik vond bijv. avatar heel ruk terwijl iedereen er lyrisch over was.
het tofste van Avatar vond ik dat hij afgelopen was.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Avatar is ook zo'n beetje de grootste kutfilm ooit.
Pocahontas met smurfen op steroiden gecombineerd met een slecht presterende cast.
Ik vond 1 ding tof van Avatar, de strijdkreet van die blauwe chick. Meer niet..
Nee het was ferngully!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Pocahontas met smurfen op steroiden gecombineerd met een slecht presterende cast.
Ben zelfs niet eens naar de Bios geweest voor die film...quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond Captain America erg tof! Thor een stuk minder, maar de tweede keer vond ik 'm al wel minder slecht. Iron Man is gewoon het tofst!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:41 schreef Altron het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ik ook, kon ik weer een volgende film uitzoeken in het entertainmentsysteem in het vliegtuig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het tofste van Avatar vond ik dat hij afgelopen was.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk...quote:
quote:
Met of zonder underboobs?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vanavond pannenkoeken!!!!!! jammie jammie!!
Haha zonder, wil niet mijn buik verbrandenquote:
Dan kom ik niet etenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha zonder, wil niet mijn buik verbranden
Je wil gewoon dat ik kom eten!quote:
Logisch ook.quote:
Mits de underboobs op voorhand door mij goedgekeurd zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hmm dus als er underboobs zijn komt Poit eten?
Ik heb niet zulke goede underboobsquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Mits de underboobs op voorhand door mij goedgekeurd zijn
Uhuh.. En wat mij betreft is een sexy hotpants ook goedquote:
Daar kan jij heel niet over oordelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke goede underboobs
seeing is believingquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het zijn van een billen- of borstenman is een illusie. Dat hebben wij mannen in leven geroepen voor als één van de twee niet in orde is bij een vrouw, dan zijn we plots een wat-wel-in-orde-is-man. Stiekem zijn we allemaal een allebeiman!quote:
vrouwnen gaan van shoppen vanzelf soppenquote:
ik vind hte ook hoor, ik vond avatar helemaal niet zo leuk als iedereen zei. Thor was mwah en captain america was gwoon slechtquote:
underboobs zijn nite echt mijn dingquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.. Ondanks het feit dat het zicht een een paar mooie borsten me niet ongemoeid laat doen een paar mooie billen veeeel meer met me..quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het zijn van een billen- of borstenman is een illusie. Dat hebben wij mannen in leven geroepen voor als één van de twee niet in orde is bij een vrouw, dan zijn we plots een wat-wel-in-orde-is-man. Stiekem zijn we allemaal een allebeiman!
Het was ook niet geheel serieus. Behalve het laatste stuk dan, ik ben een allebei-man.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.. Ondanks het feit dat het zicht een een paar mooie borsten me niet ongemoeid laat doen een paar mooie billen veeeel meer met me..
Daarbij zit ik ook veel liever aan billen dan aan borsten.
Hmmmmbillen!!
[ afbeelding ]
HOAX!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het was ook niet geheel serieus. Behalve het laatste stuk dan, ik ben een allebei-man.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:42 schreef wc-eend het volgende:
[..]
En godverdomme niet eens antwoord geven*Zucht* vrouwen...
In dat geval; ik heb een billenflap in de kast hangen.quote:
Nee mijn theorie is dat het afhankelijk is van je (ex) vriendinnen/scharrels/fuckbuddy's/whatever.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het zijn van een billen- of borstenman is een illusie. Dat hebben wij mannen in leven geroepen voor als één van de twee niet in orde is bij een vrouw, dan zijn we plots een wat-wel-in-orde-is-man. Stiekem zijn we allemaal een allebeiman!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
In dat geval; ik heb een billenflap in de kast hangen.
Interessant om te onderzoeken. Zijn het de genen, of is het toch de omgeving. Mooi nature nurture-debatquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee mijn theorie is dat het afhankelijk is van je (ex) vriendinnen/scharrels/fuckbuddy's/whatever.
Als zij goede borsten hebben wordt de mannen een borstenman en met goede billen wordt hij een billenman.
Maar dat betekent dat je pas laat een voorkeur kan hebben, terwijl de gemiddelde zestienjarige hier echt al een duidelijke voorkeur voor heeft. En mijn voorkeur voor borsthaar komt ook echt niet door mijn eerste, borsthaarloze, vriendjes.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee mijn theorie is dat het afhankelijk is van je (ex) vriendinnen/scharrels/fuckbuddy's/whatever.
Als zij goede borsten hebben wordt de mannen een borstenman en met goede billen wordt hij een billenman.
Maar omdat je iemand wilt die meer borsthaar heeft dan jij?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef koei het volgende:
[..]
Maar dat betekent dat je pas laat een voorkeur kan hebben, terwijl de gemiddelde zestienjarige hier echt al een duidelijke voorkeur voor heeft. En mijn voorkeur voor borsthaar komt ook echt niet door mijn eerste, borsthaarloze, vriendjes.
Dat is altijd al een minimum-vereiste geweest...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maar omdat je iemand wilt die meer borsthaar heeft dan jij?
kijk die sjunkie gaan!quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
'Eigen risico in de zorg verdubbelt'
GAK werd tijd ook!
lol... een keer wat hebben en ik ben door al me geld heen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
'Eigen risico in de zorg verdubbelt'
GAK werd tijd ook!
ik ben standaard al in januari door mijn hele eigen risico heen ..quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:18 schreef wc-eend het volgende:
[..]
lol... een keer wat hebben en ik ben door al me geld heen..
quote:
Het wordt onbetaalbaar eend! Dus het moet ook wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:18 schreef wc-eend het volgende:
[..]
lol... een keer wat hebben en ik ben door al me geld heen..
Ik bedoel.. als er wat met mij gebeurd, ben ik dus door al mijn eigen geld heen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het wordt onbetaalbaar eend! Dus het moet ook wel.
En wat apart proberen te zetten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:33 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik bedoel.. als er wat met mij gebeurd, ben ik dus door al mijn eigen geld heen...
Ja maar jij kunt het risico nemen. Voor mensen die dit niet kunnen is het zwaar verrot. Ik weet dus nu dat ik sowieso in januari 400 euro extra mag betalen wat nu 170 euro is, dat is wel een erg groot verschil.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:53 schreef koei het volgende:
Ik heb nu ook al een verhoogd eigen risico. Rond de 600 is het volgens mij. Ik had iig uitgerekend dat als ik een half jaar niets mankeerde, het al een stuk goedkoper was om een hoger eigen risico te nemen en ondertussen heb ik dus al flink wat geld bespaard door mn hoge eigen risico, ook als ik nu in het ziekenhuis beland. Als er nu wat ernstigs gebeurt dan heb ik dat geld ook niet, maar wel mensen die dat geld even voor kunnen schieten en dat is het belangrijkste.
Wut? Hoe chronisch ziek moet je dan zijn wil je dat krijgen dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben standaard al in januari door mijn hele eigen risico heen ..
Chronisch zieken krijgen een tegemoetkoming in de kosten van het eigen risico. Deze bedroeg 56 euro in 2011 en werd in 2012 verhoogd naar 85 euro.
k hoop echt dat die mongolen mij dan wel vergoeding gaan geven want ik krijg het nu niet
Ja, het is wel een flink verschil, maar je maakt er wel gebruik van. Ik betaal al jaren belachelijk veel geld voor iets waar ik geen gebruik van maak. Ze moeten ook gewoon terug naar dat no-claim-systeem, dan krijg je alleen geld terug als je er geen gebruik van maakt en zit de rest al in de premie verrekend.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar jij kunt het risico nemen. Voor mensen die dit niet kunnen is het zwaar verrot. Ik weet dus nu dat ik sowieso in januari 400 euro extra mag betalen wat nu 170 euro is, dat is wel een erg groot verschil.
Ik werk full-time dus krijg ik nixquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Wut? Hoe chronisch ziek moet je dan zijn wil je dat krijgen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja tuurlijk, want die 400 euro zijn ook echt alleen maar de enige kosten die wij als chronische zieke hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, het is wel een flink verschil, maar je maakt er wel gebruik van. Ik betaal al jaren belachelijk veel geld voor iets waar ik geen gebruik van maak. Ze moeten ook gewoon terug naar dat no-claim-systeem, dan krijg je alleen geld terug als je er geen gebruik van maakt en zit de rest al in de premie verrekend.
Maar het is wel fijn dat het nu al bekend is. 400 euro in één keer is een flink bedrag, maar als je dat uit kan spreiden over een heel aantal maanden dan is het nog wel behapbaar. Je moet er alleen wel zelf een potje voor maken.
Lieve schat, ik wil niet voor koei spreken, maar ik vermoed dat haar uitspraken geen onderliggende 'jammer voor je, eigen schuld'-lading hebben. Easyquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, want die 400 euro zijn ook echt alleen maar de enige kosten die wij als chronische zieke hebbenreken daar nog 116 euro aan medicijnen per maand bij want dat wordt ook niet vergoed, de dagen dat niet kan lopen en een taxi moet regelen, de electrische fiets want je komt met een normale niet vooruit en dan nog alle spullen die je kapot laat kletteren omdat handen er opeens mee kappe n
![]()
verder hebben wij natuurlijk er ook echt zelf voor gekozen om zo naar de klote te zijn
Dan al? Ik moet nog verder met de eerste. Na de eerste play-through niet zo heel veel behoefte gehad om nog een keer overal doorheen te lopen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil New Super Mario Bros. 2 voor de 3DS aaaaaaaaaaaaargh .. wachten tot augustus
Ik moet zelda OOT ff uitspelen want ik heb gezegd dat ik geen games meer koop voor de 3DS tot die klaar is, maar ik ben verdwaald in the lost woods, als echte vrouw heb ik de navigatie van een koequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan al? Ik moet nog verder met de eerste. Na de eerste play-through niet zo heel veel behoefte gehad om nog een keer overal doorheen te lopen.
Nog zo'n game die ik nog niet uitgespeeld heb. Op een gegeven moment werd ik die game ook zatquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moet zelda OOT ff uitspelen want ik heb gezegd dat ik geen games meer koop voor de 3DS tot die klaar is, maar ik ben verdwaald in the lost woods, als echte vrouw heb ik de navigatie van een koe
Die moet ik ook nog!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nog zo'n game die ik nog niet uitgespeeld heb. Op een gegeven moment werd ik die game ook zatIk heb alleen nog maar PilotWings, Super Mario en Zelda liggen voor de 3DS, volgende keer toch niet zo snel zo'n ding kopen denk ik. Ow dat doet me denken; ik moet ook nog verder met Skyward Sword, daar heb ik nog wel zin in
Ik ben bijna bij de tempel voor het tweede vuur volgens mij, in de woestijn. Behoorlijk lange game nog, zit inmiddels toch al zo'n 20 uur in volgens mijquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog!Daar ben ik trouwens wel redelijk ver mee
..... denk ik ...... naja ... er zitten iig wel wat uur in ... maargoed dat kan ook zijn omdat ik veel rondloop omdat ik ALTIJD de weg kwijt ben
super mario is leuk! PilotWings was ik redelijk snel op uitgekeken
Ohja daar ben ik al voorbij idd!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik ben bijna bij de tempel voor het tweede vuur volgens mij, in de woestijn. Behoorlijk lange game nog, zit inmiddels toch al zo'n 20 uur in volgens mijPilotWings gek genoeg behoorlijk lang gespeeld, lekker alles vinden op het eiland en knarsetandend overal de maximale score proberen te halen
jupquote:
Iron manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Avengers was epic. 3D blijft echt intens kut. laatste keep dat ik in de Imax gezeten heb in ieder geval.
ik zie ook op tegen het 3dquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Avengers was epic. 3D blijft echt intens kut. laatste keep dat ik in de Imax gezeten heb in ieder geval.
What's newquote:
Cap en Thor zijn awesomesauce. Al zijn dat meer testosteronfilms dan Iron Man. Maar ik heb me zeker niet verveeld met Cap en Thor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:49 schreef Rossdale het volgende:
Wil nog wel graag naar Avengers, maar ik moet eigenlijk eerst Capt. America en Thor nog kijkenAl zijn dat volgens mij echt twee ongelofelijke zaadfilms
Ongelooflijk cliché? Zeker. Zaadfilms? Neuh, gewoon vermakelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:49 schreef Rossdale het volgende:
Wil nog wel graag naar Avengers, maar ik moet eigenlijk eerst Capt. America en Thor nog kijkenAl zijn dat volgens mij echt twee ongelofelijke zaadfilms
Ben er nog niet echt over uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:20 schreef Poit het volgende:
AWESOMENAUTS IS ZO FUCKING AWESOME!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DUUDE!quote:
Ditquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:43 schreef Poit het volgende:
[..]
DUUDE!
Gisterenavond met een maat van me zitten spelen. Hij een healer, ik een tank. Fuuuck wat waren we aan het heerschen!!
Had echt superveel lol in de game. Leuke karakters, leuke wapens. Skillset is uitgebreid maar niet té zodat het afschrikt (zoals bij LoL).
Maar, net als bij al dit soort dota achtige games wordt het pas echt leuk wanneer je goed samenspeelt. En dat is juist zo tof omdat je het ook op 1 scherm kan doen.![]()
Kan niet wachten om met z'n 3en een ander team af te slachten!
Dan ligt daar het probleem. Heb het alleen gespeeld en was dus niet direct overtuigd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:43 schreef Poit het volgende:
[..]
DUUDE!
Gisterenavond met een maat van me zitten spelen. Hij een healer, ik een tank. Fuuuck wat waren we aan het heerschen!!
Had echt superveel lol in de game. Leuke karakters, leuke wapens. Skillset is uitgebreid maar niet té zodat het afschrikt (zoals bij LoL).
Maar, net als bij al dit soort dota achtige games wordt het pas echt leuk wanneer je goed samenspeelt. En dat is juist zo tof omdat je het ook op 1 scherm kan doen.![]()
Ik heb ook echt nog nooit zoveel high fives uitgedeeld tijdens het gamenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dit
Woensdag zaten we bij de presentatie van Ronimo ook met zijn 3e te gamen. En toen gingen we base-rushen, en toen ging het andere team ook base-rushen. Het was echt zo epic want we lagen ver achter.
Op het laatste wonnen we met echt 1 miliscuul streepjeIedereen echt OOOH MY GAAWDD
Zo epic
Klinkt vet!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:43 schreef Poit het volgende:
[..]
DUUDE!
Zeker doen! Je pikt het zo opquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:02 schreef Altron het volgende:
[..]
Klinkt vet!
Vanavond maar effe downloaden , en met een paar maten op de bank effe ownen
Ik heb met alleen spelen nog geen ervaring maar like I said. Een dergelijke game moet je gewoon samen spelen. Datzelfde heb ik ook met League of Legends. Vind dat best een leuke game maar alleen als ik met bekenden samen kan spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:13 schreef Rossdale het volgende:
Als jullie nou Xboxerts waren... maar nee, weer allemaal gekke PS3'ers of PC fanboys
Heb een filmpje gezien maar de game leek me niet echt gruwelijk awesome, zeker niet als je het alleen speelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Amazing Spider-Man
Native 3D
First Person ShotsIk ga lekker de trailer niet kijken en braaf wachten tot ik de Bios in kan rollen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emma![]()
Emma met blond haar
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Poit bij het zien van Emma Stone in 3D;quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga lekker de trailer niet kijken en braaf wachten tot ik de Bios in kan rollen..
Emma![]()
Emma met blond haar
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Poit bij het zien van Emma Stone in 3D;Hell to teh fucking yeaz!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Nergens voor nodig, ga gewon naar the avengers zonder die andere te kijken, dat kan prima!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:49 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga lekker de trailer niet kijken en braaf wachten tot ik de Bios in kan rollen..
Emma![]()
Emma met blond haar
Ok, dan ga ik jou maar vertrouwenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ga gewon naar the avengers zonder die andere te kijken, dat kan prima!
Lees je wel even in. Je moet even de verhouding Thor/Loki kennen en begrijpen wat Captain America eigenlijk in de huidige tijd komt doen.quote:
quote:
Scarlett bangen? begrijpelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Nebo het volgende:
begrijpen wat Captain America eigenlijk in de huidige tijd komt doen.
Valt wel mee, die dingen worden allemaal in de film uitgelegd! Zelfs het concept van de hulk wordt nog even door iron man uitgeleg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Lees je wel even in. Je moet even de verhouding Thor/Loki kennen en begrijpen wat Captain America eigenlijk in de huidige tijd komt doen.
En tóch kijkt het beter als je de films gezien hebtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Valt wel mee, die dingen worden allemaal in de film uitgelegd! Zelfs het concept van de hulk wordt nog even door iron man uitgeleg.
Ik heb gewoon een standaard spraakopname app op m'n HTC staan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, kutAndroid. Heb je straks een telefonisch interview, heb je geen recordapp die werktTest niemand meer software voordat ze die in een marketplace flikkert?
Spraak wel, maar telefoongesprekken nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een standaard spraakopname app op m'n HTC staan.
Ongeldige klacht, slotje.
Oh zo, verkeerd gelezen, excuses. Geen ervaring met een dergelijke appppquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:16 schreef Poit het volgende:
Het is trouwens vrijdag!
Dropt iemand een sicke vrijdagmiddagbeat?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:16 schreef Poit het volgende:
Het is trouwens vrijdag!
Deze post verdient zeker 4 poitertjes!quote:
Dan nu serieus!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:16 schreef Poit het volgende:
Het is trouwens vrijdag!
Ook deze post verdient zeker 4 poitertjes!!quote:
Oh men, hij heeft echt niet zoveel swag als hij zelf denkt!quote:
Thnx kerel, maar dat weet iedereen hier al!quote:
Nopequote:
Ik ga volgende week donderdag sushi etenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn hele huis heeft een sopje gekregen en stof gezogen, nu ben ik moe
Snel douchen en klaarmaken voor sushi date yayyy!
OEH OEH AWESOMEquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:16 schreef Poit het volgende:
AIGHT!
Voor vanavond Awesomenaut speelmaatje geregeld. GAME ALL NIGHT LONG!!
AWESOMENAUUUUTSSquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OEH OEH AWESOME
AWESOME
AWESOMENAUUUTSS
Carltonquote:
Toffe game. Toffe developers. Toffe uitgever. Jammer dat ze in de shit zitten overigens, je gunt ze het niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OEH OEH AWESOME
AWESOME
AWESOMENAUUUTSS
Ja, da's balen.. Hoop echt dat ze wat kunnen fixxxen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toffe game. Toffe developers. Toffe uitgever. Jammer dat ze in de shit zitten overigens, je gunt ze het niet.
DTP ja. Ronimo, nee, net op tijd uitgebracht. Het had geen maand of zo nog moeten duren denk ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, da's balen.. Hoop echt dat ze wat kunnen fixxxen..
Het is toch vooral de uitgever die problemen heeft? Niet direct Ronimo?
Ben wel benieuwd wat zo'n Sony PSN+ deal voor ze betekent..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
DTP ja. Ronimo, nee, net op tijd uitgebracht. Het had geen maand of zo nog moeten duren denk ik.
Geld, dat iig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat zo'n Sony PSN+ deal voor ze betekent..
Yeh. DTP Entertainment is volgens mij volledig failliet nu. Het spande er ook nog even om voor Ronimo. Gelukkig wel nog een release gezien! De vraag is nu wat er gebeurt bij een toekomstige patch of DLC. Daar is namelijk ook weer een uitgever voor nodig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toffe game. Toffe developers. Toffe uitgever. Jammer dat ze in de shit zitten overigens, je gunt ze het niet.
Daar zat ik vanmiddag ook al aan te denken. Zouden ze gewoon per DL geld zien (en zo ja, hoeveel) of zouden ze gewoon een prijs krijgen voor alles.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat zo'n Sony PSN+ deal voor ze betekent..
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:22 schreef Tain het volgende:
http://www.backstageol.co(...)boys-mca-dead-at-47/
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:22 schreef Tain het volgende:
http://www.backstageol.co(...)boys-mca-dead-at-47/
Waarom is je ava boos?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |