Ongelooflijk cliché? Zeker. Zaadfilms? Neuh, gewoon vermakelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:49 schreef Rossdale het volgende:
Wil nog wel graag naar Avengers, maar ik moet eigenlijk eerst Capt. America en Thor nog kijkenAl zijn dat volgens mij echt twee ongelofelijke zaadfilms
Ben er nog niet echt over uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:20 schreef Poit het volgende:
AWESOMENAUTS IS ZO FUCKING AWESOME!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DUUDE!quote:
Ditquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:43 schreef Poit het volgende:
[..]
DUUDE!
Gisterenavond met een maat van me zitten spelen. Hij een healer, ik een tank. Fuuuck wat waren we aan het heerschen!!
Had echt superveel lol in de game. Leuke karakters, leuke wapens. Skillset is uitgebreid maar niet té zodat het afschrikt (zoals bij LoL).
Maar, net als bij al dit soort dota achtige games wordt het pas echt leuk wanneer je goed samenspeelt. En dat is juist zo tof omdat je het ook op 1 scherm kan doen.![]()
Kan niet wachten om met z'n 3en een ander team af te slachten!
Dan ligt daar het probleem. Heb het alleen gespeeld en was dus niet direct overtuigd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:43 schreef Poit het volgende:
[..]
DUUDE!
Gisterenavond met een maat van me zitten spelen. Hij een healer, ik een tank. Fuuuck wat waren we aan het heerschen!!
Had echt superveel lol in de game. Leuke karakters, leuke wapens. Skillset is uitgebreid maar niet té zodat het afschrikt (zoals bij LoL).
Maar, net als bij al dit soort dota achtige games wordt het pas echt leuk wanneer je goed samenspeelt. En dat is juist zo tof omdat je het ook op 1 scherm kan doen.![]()
Ik heb ook echt nog nooit zoveel high fives uitgedeeld tijdens het gamenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dit
Woensdag zaten we bij de presentatie van Ronimo ook met zijn 3e te gamen. En toen gingen we base-rushen, en toen ging het andere team ook base-rushen. Het was echt zo epic want we lagen ver achter.
Op het laatste wonnen we met echt 1 miliscuul streepjeIedereen echt OOOH MY GAAWDD
Zo epic
Klinkt vet!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:43 schreef Poit het volgende:
[..]
DUUDE!
Zeker doen! Je pikt het zo opquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:02 schreef Altron het volgende:
[..]
Klinkt vet!
Vanavond maar effe downloaden , en met een paar maten op de bank effe ownen
Ik heb met alleen spelen nog geen ervaring maar like I said. Een dergelijke game moet je gewoon samen spelen. Datzelfde heb ik ook met League of Legends. Vind dat best een leuke game maar alleen als ik met bekenden samen kan spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:13 schreef Rossdale het volgende:
Als jullie nou Xboxerts waren... maar nee, weer allemaal gekke PS3'ers of PC fanboys
Heb een filmpje gezien maar de game leek me niet echt gruwelijk awesome, zeker niet als je het alleen speelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Amazing Spider-Man
Native 3D
First Person ShotsIk ga lekker de trailer niet kijken en braaf wachten tot ik de Bios in kan rollen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emma![]()
Emma met blond haar
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Poit bij het zien van Emma Stone in 3D;quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga lekker de trailer niet kijken en braaf wachten tot ik de Bios in kan rollen..
Emma![]()
Emma met blond haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Poit bij het zien van Emma Stone in 3D;Hell to teh fucking yeaz!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Nergens voor nodig, ga gewon naar the avengers zonder die andere te kijken, dat kan prima!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:49 schreef Rossdale het volgende:
Wil nog wel graag naar Avengers, maar ik moet eigenlijk eerst Capt. America en Thor nog kijkenAl zijn dat volgens mij echt twee ongelofelijke zaadfilms
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga lekker de trailer niet kijken en braaf wachten tot ik de Bios in kan rollen..
Emma![]()
Emma met blond haar
Ok, dan ga ik jou maar vertrouwenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ga gewon naar the avengers zonder die andere te kijken, dat kan prima!
Lees je wel even in. Je moet even de verhouding Thor/Loki kennen en begrijpen wat Captain America eigenlijk in de huidige tijd komt doen.quote:
quote:
Scarlett bangen? begrijpelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Nebo het volgende:
begrijpen wat Captain America eigenlijk in de huidige tijd komt doen.
Valt wel mee, die dingen worden allemaal in de film uitgelegd! Zelfs het concept van de hulk wordt nog even door iron man uitgeleg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Lees je wel even in. Je moet even de verhouding Thor/Loki kennen en begrijpen wat Captain America eigenlijk in de huidige tijd komt doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |