In dat geval; ik heb een billenflap in de kast hangen.quote:
Nee mijn theorie is dat het afhankelijk is van je (ex) vriendinnen/scharrels/fuckbuddy's/whatever.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het zijn van een billen- of borstenman is een illusie. Dat hebben wij mannen in leven geroepen voor als één van de twee niet in orde is bij een vrouw, dan zijn we plots een wat-wel-in-orde-is-man. Stiekem zijn we allemaal een allebeiman!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
In dat geval; ik heb een billenflap in de kast hangen.
Interessant om te onderzoeken. Zijn het de genen, of is het toch de omgeving. Mooi nature nurture-debatquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee mijn theorie is dat het afhankelijk is van je (ex) vriendinnen/scharrels/fuckbuddy's/whatever.
Als zij goede borsten hebben wordt de mannen een borstenman en met goede billen wordt hij een billenman.
Maar dat betekent dat je pas laat een voorkeur kan hebben, terwijl de gemiddelde zestienjarige hier echt al een duidelijke voorkeur voor heeft. En mijn voorkeur voor borsthaar komt ook echt niet door mijn eerste, borsthaarloze, vriendjes.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee mijn theorie is dat het afhankelijk is van je (ex) vriendinnen/scharrels/fuckbuddy's/whatever.
Als zij goede borsten hebben wordt de mannen een borstenman en met goede billen wordt hij een billenman.
Maar omdat je iemand wilt die meer borsthaar heeft dan jij?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef koei het volgende:
[..]
Maar dat betekent dat je pas laat een voorkeur kan hebben, terwijl de gemiddelde zestienjarige hier echt al een duidelijke voorkeur voor heeft. En mijn voorkeur voor borsthaar komt ook echt niet door mijn eerste, borsthaarloze, vriendjes.
Dat is altijd al een minimum-vereiste geweest...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maar omdat je iemand wilt die meer borsthaar heeft dan jij?
kijk die sjunkie gaan!quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
'Eigen risico in de zorg verdubbelt'
GAK werd tijd ook!
lol... een keer wat hebben en ik ben door al me geld heen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
'Eigen risico in de zorg verdubbelt'
GAK werd tijd ook!
ik ben standaard al in januari door mijn hele eigen risico heen ..quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:18 schreef wc-eend het volgende:
[..]
lol... een keer wat hebben en ik ben door al me geld heen..
quote:
Het wordt onbetaalbaar eend! Dus het moet ook wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:18 schreef wc-eend het volgende:
[..]
lol... een keer wat hebben en ik ben door al me geld heen..
Ik bedoel.. als er wat met mij gebeurd, ben ik dus door al mijn eigen geld heen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het wordt onbetaalbaar eend! Dus het moet ook wel.
En wat apart proberen te zetten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:33 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik bedoel.. als er wat met mij gebeurd, ben ik dus door al mijn eigen geld heen...
Ja maar jij kunt het risico nemen. Voor mensen die dit niet kunnen is het zwaar verrot. Ik weet dus nu dat ik sowieso in januari 400 euro extra mag betalen wat nu 170 euro is, dat is wel een erg groot verschil.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:53 schreef koei het volgende:
Ik heb nu ook al een verhoogd eigen risico. Rond de 600 is het volgens mij. Ik had iig uitgerekend dat als ik een half jaar niets mankeerde, het al een stuk goedkoper was om een hoger eigen risico te nemen en ondertussen heb ik dus al flink wat geld bespaard door mn hoge eigen risico, ook als ik nu in het ziekenhuis beland. Als er nu wat ernstigs gebeurt dan heb ik dat geld ook niet, maar wel mensen die dat geld even voor kunnen schieten en dat is het belangrijkste.
Wut? Hoe chronisch ziek moet je dan zijn wil je dat krijgen dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben standaard al in januari door mijn hele eigen risico heen ..
Chronisch zieken krijgen een tegemoetkoming in de kosten van het eigen risico. Deze bedroeg 56 euro in 2011 en werd in 2012 verhoogd naar 85 euro.
k hoop echt dat die mongolen mij dan wel vergoeding gaan geven want ik krijg het nu niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |