Fuuu ik wil ook shoppen..quote:
Thor en Captain America , dat zijn dan ook wel gelijk de 2 minste van de laatste jaren imo...quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:13 schreef koei het volgende:
Ik ga morgen naar the avengers denk ik. Vorige week thor en captain America nog een keer gezien, dus ben er klaar voor!
Ik lees overal niets anders dan lof over the avengers. Maar dat vind ik altijd heel kut want ik wil niet met te hoge verwachtingen naar een film, meestal valt het dan tegen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:41 schreef Altron het volgende:
[..]
Thor en Captain America , dat zijn dan ook wel gelijk de 2 minste van de laatste jaren imo...
captain america vond ik zwaar tegenvallen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:41 schreef Altron het volgende:
[..]
Thor en Captain America , dat zijn dan ook wel gelijk de 2 minste van de laatste jaren imo...
Had hetzelfde voor ik naar The Avengers ging.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik lees overal niets anders dan lof over the avengers. Maar dat vind ik altijd heel kut want ik wil niet met te hoge verwachtingen naar een film, meestal valt het dan tegen.
Nou zal dat met deze film wel mee vallen maar ik vond bijv. avatar heel ruk terwijl iedereen er lyrisch over was.
Avatar is ook zo'n beetje de grootste kutfilm ooit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik lees overal niets anders dan lof over the avengers. Maar dat vind ik altijd heel kut want ik wil niet met te hoge verwachtingen naar een film, meestal valt het dan tegen.
Nou zal dat met deze film wel mee vallen maar ik vond bijv. avatar heel ruk terwijl iedereen er lyrisch over was.
het tofste van Avatar vond ik dat hij afgelopen was.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Avatar is ook zo'n beetje de grootste kutfilm ooit.
Pocahontas met smurfen op steroiden gecombineerd met een slecht presterende cast.
Ik vond 1 ding tof van Avatar, de strijdkreet van die blauwe chick. Meer niet..
Nee het was ferngully!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Pocahontas met smurfen op steroiden gecombineerd met een slecht presterende cast.
Ben zelfs niet eens naar de Bios geweest voor die film...quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond Captain America erg tof! Thor een stuk minder, maar de tweede keer vond ik 'm al wel minder slecht. Iron Man is gewoon het tofst!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:41 schreef Altron het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ik ook, kon ik weer een volgende film uitzoeken in het entertainmentsysteem in het vliegtuig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het tofste van Avatar vond ik dat hij afgelopen was.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk...quote:
quote:
Met of zonder underboobs?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vanavond pannenkoeken!!!!!! jammie jammie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |