Yea ze zijn die vila's aan t bouwen .. wel okay maar niet in mijn vakantie grrrquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Wasn't me.4 uur is wel te extreem.
Zijn dus nog flink aan het bouwen bij je.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea ze zijn die vila's aan t bouwen .. wel okay maar niet in mijn vakantie grrr
mja ... nouja normaal ben ik toch wle 8 uur wakker dus och, zoveel scheelt het ook weer niet en ben alsnog blij dati k overdag gewoon lekker thuis of weg ben ipv aan het werk, was ik wel even aan toequote:
Dan scheelt het weinig inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ... nouja normaal ben ik toch wle 8 uur wakker dus och, zoveel scheelt het ook weer niet en ben alsnog blij dati k overdag gewoon lekker thuis of weg ben ipv aan het werk, was ik wel even aan toe
Yepsquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan scheelt het weinig inderdaad.
Wel even lekker weekje rust voor jezelf
Je gaat ook videoreviews maken van je lakjes?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
YepsAlleen kan ik nu niet filmen want je hoort de hele tijd dat gebonk er doorheen en youtube zit te wachten en ik had juist deze week bedacht om alles er ff doorheen te rammen
hopelijk stoppen ze vanmiddag vroeg
quote:Wegens administratieve redenen is deze website geblokkeerd
Voor informatie kunt u contact opnemen met onze administratie:
Telefoon:020 - 520 0111Email:heldesk@helderhosting.nlWebsite:www.helderhosting.nl
--------------------------------------------------------------------------------
HelderHosting
ik doe van alles, er komt straks ook veel meer op mijn site dan alleen lakjesquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Je gaat ook videoreviews maken van je lakjes?
Hoop voor je dat ze wat vroeger gaan stoppen, anders sowieso in de pauze snel filmen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/
Wegens administratieve redenen is deze website geblokkeerd
[..]
En hun andere site TEAMHWW ookquote:
quote:
Ben benieuwd wat je er allemaal op gaat gooienquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik doe van alles, er komt straks ook veel meer op mijn site dan alleen lakjes![]()
Mja om 10 uur komen de mensen voor mijn vloer langs, daarna nog ff snel wat swatches maken, daarna komt ex even langs en daarna heb ik pas tijdARGH!
hier 5 van de 8 lakjes geswatched die ik vandaag moet doen .. nog 3 en dan fotos uitzoeken en post typen, en zo fysioquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo even 2 uurtjes werken, dan hardlopen en dan weer aan de stomme scriptie
tja ze kopieren toch allemaal van elkaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Eerste Deus Ex onderweg naar PlayStation 3
Hopelijk ook voor de kruisdoos, daar wil ik wel een HD-remake van
-edit- zag dat het nu ook op FOK!games stond, dus even snel veranderd voordat Pheno of Eend boos worden [ afbeelding ]
Nouja als een officieel persbericht wordt uitgestuurd zou het apart zijn als elke site iets anders zou meldenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tja ze kopieren toch allemaal van elkaar
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Eerste Deus Ex onderweg naar PlayStation 3
Hopelijk ook voor de kruisdoos, daar wil ik wel een HD-remake van
-edit- zag dat het nu ook op FOK!games stond, dus even snel veranderd voordat Pheno of Eend boos worden [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |