Je krijgt een kus van me als je goede literatuur vindt!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
* Lotje-Plusone zoekt motivatie om literatuur te gaan zoeken
Als Zelda zijnde, moet je daar toch juist helemaal heet en wild van worden?quote:
deze link lijkt gayquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als Zelda zijnde, moet je daar toch juist helemaal heet en wild van worden?
En je krulspelden nog in, en een peuk in je bakkes, en je ochtendjas nog aan, en een rol pleepapier onder je arm .quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben ook zo'n moron heer in de supermarkt achterkomen dat ik mijn slofjes nog aan heb
nice one :pquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben ook zo'n moron heer in de supermarkt achterkomen dat ik mijn slofjes nog aan heb
Doe rustig aan, ik heb ondertussen zoveel uitnodigingen nog open staan dat ik het ook allemaal niet meer bij houquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:36 schreef Altron het volgende:
[..]
nice one :p
Moet trouwens nog steeds op je tekening reageren.
Maar heb sinds het weekend een nieuwe telefoon en moet draw something er straks weer effe op zetten , zal vanavond even wat terug tekenen :p
Waarom zie ik dat ook gelijk voor mequote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Mooi, dan verstuur ik vanavond ook wel een uitnodigingquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doe rustig aan, ik heb ondertussen zoveel uitnodigingen nog open staan dat ik het ook allemaal niet meer bij hou
Gewoon je ex de schuld gevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja mijn ex was mee en die moest ook zo hard lachen![]()
Truequote:
En dan klagen als mannen snurken.. Is gewoon onze manier van territorium afbakenen!quote:
Dan moet ik toch maar gaan snurkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:18 schreef Poit het volgende:
[..]
En dan klagen als mannen snurken.. Is gewoon onze manier van territorium afbakenen!
-edit: Alternatief is doggystyle de boel onderzeiken
Teken daar nog twee katten bij die de slaapkamer insneaken als de deur nog op een kier staat en dan vrij veel plaats opeisen op het bed 's nachts, die uiteraard een gedeelte van mijn kant van het bed willen, en je plaatje klopt aardigquote:
ik las darmen en snapte hem nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef Solique het volgende:
Op naar huis, eten en daarna naar de hypotheker
[..]
Dan moet ik toch maar gaan snurken
Al is het niet erg als er een dame in je armen ligt.
Ik lig anders altijd met m'n darmen in m'n armenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik las darmen en snapte hem niet
Die twee zinnen achter elkaar is niet zo heel handigquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef Solique het volgende:
Op naar huis, eten en daarna naar de hypotheker
[..]
Dan moet ik toch maar gaan snurken
Al is het niet erg als er een dame in je armen ligt.
Daarom snurk ik ook nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die twee zinnen achter elkaar is niet zo heel handigAls er een dame ni je armen ligt kun je beter maar niet snurken
* Solique duikt onder en ver weg van Sharquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
i haz stolen a lot of souls
[ afbeelding ]
quote:
jouw mening is fout.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:47 schreef Morgen- het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, Ajax heeft het goed gedaan. Feyenoord blijft voor mij toch altijd nummer 1
PLEASE Don'T SWALLOW MY SOUL!quote:
Het is jouw mening dat mijn mening fout is. En ach, we hebben misschien niet gewonnen maar de overwinning op hereveen hebben we op zak! Psv blijft voor mijn part derdequote:
Wij zijn ook nergens veiligquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zal zo even kijken of ik er weer een sproetje bij heb
Stiekem toch wel een beetje een dubieus begin van een krantenartikelquote:LOS ANGELES - Scarlett Johansson heeft woensdag haar ster op de Hollywood Walk of Fame onthuld.
Daar ga je geen spijt van krijgen.quote:
Ik heb gisteren alleen de tutorial gedaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Awesomenauts was awesomeHet is gewoon 2d LOL / DOTA
Vanavond naar Avengers
Platform?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alleen de tutorial gedaan.
Ga hier veel lol aan beleven denk ik
Vanavond ook Awesomenauts proberen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Awesomenauts was awesomeHet is gewoon 2d LOL / DOTA
Vanavond naar Avengers
PS3, tientje, gratis voor PSN+quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Platform?
En wat kostie nu precies?
Ah, volgende maand even naar haar ster kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stiekem toch wel een beetje een dubieus begin van een krantenartikel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |