Dan kom ik niet etenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha zonder, wil niet mijn buik verbranden
Je wil gewoon dat ik kom eten!quote:
Logisch ook.quote:
Mits de underboobs op voorhand door mij goedgekeurd zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hmm dus als er underboobs zijn komt Poit eten?
Ik heb niet zulke goede underboobsquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Mits de underboobs op voorhand door mij goedgekeurd zijn
Uhuh.. En wat mij betreft is een sexy hotpants ook goedquote:
Daar kan jij heel niet over oordelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke goede underboobs
seeing is believingquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het zijn van een billen- of borstenman is een illusie. Dat hebben wij mannen in leven geroepen voor als één van de twee niet in orde is bij een vrouw, dan zijn we plots een wat-wel-in-orde-is-man. Stiekem zijn we allemaal een allebeiman!quote:
vrouwnen gaan van shoppen vanzelf soppenquote:
ik vind hte ook hoor, ik vond avatar helemaal niet zo leuk als iedereen zei. Thor was mwah en captain america was gwoon slechtquote:
underboobs zijn nite echt mijn dingquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.. Ondanks het feit dat het zicht een een paar mooie borsten me niet ongemoeid laat doen een paar mooie billen veeeel meer met me..quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het zijn van een billen- of borstenman is een illusie. Dat hebben wij mannen in leven geroepen voor als één van de twee niet in orde is bij een vrouw, dan zijn we plots een wat-wel-in-orde-is-man. Stiekem zijn we allemaal een allebeiman!
Het was ook niet geheel serieus. Behalve het laatste stuk dan, ik ben een allebei-man.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.. Ondanks het feit dat het zicht een een paar mooie borsten me niet ongemoeid laat doen een paar mooie billen veeeel meer met me..
Daarbij zit ik ook veel liever aan billen dan aan borsten.
Hmmmmbillen!!
[ afbeelding ]
HOAX!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het was ook niet geheel serieus. Behalve het laatste stuk dan, ik ben een allebei-man.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:42 schreef wc-eend het volgende:
[..]
En godverdomme niet eens antwoord geven*Zucht* vrouwen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |