OEH OEH AWESOMEquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:16 schreef Poit het volgende:
AIGHT!
Voor vanavond Awesomenaut speelmaatje geregeld. GAME ALL NIGHT LONG!!
AWESOMENAUUUUTSSquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OEH OEH AWESOME
AWESOME
AWESOMENAUUUTSS
Carltonquote:
Toffe game. Toffe developers. Toffe uitgever. Jammer dat ze in de shit zitten overigens, je gunt ze het niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OEH OEH AWESOME
AWESOME
AWESOMENAUUUTSS
Ja, da's balen.. Hoop echt dat ze wat kunnen fixxxen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toffe game. Toffe developers. Toffe uitgever. Jammer dat ze in de shit zitten overigens, je gunt ze het niet.
DTP ja. Ronimo, nee, net op tijd uitgebracht. Het had geen maand of zo nog moeten duren denk ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, da's balen.. Hoop echt dat ze wat kunnen fixxxen..
Het is toch vooral de uitgever die problemen heeft? Niet direct Ronimo?
Ben wel benieuwd wat zo'n Sony PSN+ deal voor ze betekent..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
DTP ja. Ronimo, nee, net op tijd uitgebracht. Het had geen maand of zo nog moeten duren denk ik.
Geld, dat iig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat zo'n Sony PSN+ deal voor ze betekent..
Yeh. DTP Entertainment is volgens mij volledig failliet nu. Het spande er ook nog even om voor Ronimo. Gelukkig wel nog een release gezien! De vraag is nu wat er gebeurt bij een toekomstige patch of DLC. Daar is namelijk ook weer een uitgever voor nodig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toffe game. Toffe developers. Toffe uitgever. Jammer dat ze in de shit zitten overigens, je gunt ze het niet.
Daar zat ik vanmiddag ook al aan te denken. Zouden ze gewoon per DL geld zien (en zo ja, hoeveel) of zouden ze gewoon een prijs krijgen voor alles.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat zo'n Sony PSN+ deal voor ze betekent..
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:22 schreef Tain het volgende:
http://www.backstageol.co(...)boys-mca-dead-at-47/
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:22 schreef Tain het volgende:
http://www.backstageol.co(...)boys-mca-dead-at-47/
Waarom is je ava boos?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |