En nu?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=ONQL3LS3
Kleertjes jongens en meisjes maat 56 t/m 74, zie bovenstaanden link.
Hé! Je hebt nog meer speelgoedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:46 schreef Lamb29 het volgende:
Ga binnenkort met een vrachtlading richting postkantoor voor Danic, TM en Vlinder
Dus gooi hem er nog even in.... Als ik dan toch bezig ben maak ik met liefde meer pakketjes
Maat 56
Maat 62
Maat 68
Maat 74
Maat 80
Maat 86
Sokjes & Schoentjes
Diversen
Speelgoed
Ja, heb ik allemaal nog! Er zal toch nog wel meer in een doosje passen? Mijn kinderen hebben heel veel allebei aangehad, dus in mijn ogen was er veel unisex :-pquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef Morretje het volgende:
Groofs, heb je dat grijze streepjesjumpsuitje, witte gebreide jumpsuitje, perenjumpsuitje, groene jumpsuitje van je laatste fotootje, het rode nijntjeshirt nog? Meer unisex kan ik niet vinden
Welke maat hebben die 2 pyjamaatjes? Oh, en de 2 apenshirtjes van je eerste foto?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ja, heb ik allemaal nog! Er zal toch nog wel meer in een doosje passen? Mijn kinderen hebben heel veel allebei aangehad, dus in mijn ogen was er veel unisex :-p
Jammer Miss, en wat voor jouw dame interessant is gaat eerst nog naar een nichtje. Dus daar gaat in de volgende dozen ook niks bijzitten nog.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef miss_sly het volgende:
Dat is allemaal te klein voor mijn dame! Ik hoopte wat leuke Kleertjes van S te kunnen scoren maar dat zit er nog niet in, helaas.
De pyjamaatjes zijn allebei maat 68 en de twee apenshirtjes 74.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Welke maat hebben die 2 pyjamaatjes? Oh, en de 2 apenshirtjes van je eerste foto?
Je mag ook nog wel het grijze gestreepte broekje erbij stoppen.
Verder kom ik niet, sorry. Ik moet nog ong 7 weken wachten tot ik weet op welke kleur ik los mag gaan..
Jammer! Maar ik snap het wel, hoor. Heb ik gewoon heel veel pech.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Jammer Miss, en wat voor jouw dame interessant is gaat eerst nog naar een nichtje. Dus daar gaat in de volgende dozen ook niks bijzitten nog.
Ik heb nog aan je gedacht met het hartjesvest, maar S draagt het nogsteeds.
Weet je wat het is. We hebben een soort ruilafspraak. Ik krijg voor S en R van hun twee oudsten en dan schuif ik alles van S ook naar hen door voor hun jongste meisje (derde in hun gezin dus). Ik kan het niet maken om zoveel leuk spul te mogen lenen en dan alles van S in de verkoop te gooien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jammer! Maar ik snap het wel, hoor. Heb ik gewoon heel veel pech.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:09 schreef Sannne het volgende:
Oh Lamb ik zie wat leuke dingen!! Ik neus even goed!
Ik denk dat ik binnenkort wel wat voor je heb... moet Meikes 98/104 zomerjurkjes toch maar eens wegdoen nu ze kledingmaat 116/122 draagt....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jammer! Maar ik snap het wel, hoor. Heb ik gewoon heel veel pech.
Raar is dat hè? Ik vind dus dat dingen nog heel lang passen, vooral bij mijn dame. langere leggings worden driekwart en dan kort, jurkjes worden wel korter, maar blijven leuk. S heeft nu nogsteeds jurkjes, rokjes en zelfs truitjes maat 86 in haar kast liggen terwijl ze maat 110/116 draagt nu.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort wel wat voor je heb... moet Meikes 98/104 zomerjurkjes toch maar eens wegdoen nu ze kledingmaat 116/122 draagt....
Graag! Je hebt oik al zo'n leuke kleren!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort wel wat voor je heb... moet Meikes 98/104 zomerjurkjes toch maar eens wegdoen nu ze kledingmaat 116/122 draagt....
Dat inderdaad!! Maar af en toe een nieuwe garderobe is ook niet zo verkeerd. Anders loopt ze straks 3 zomers in dezelfde jurkjes. Hoezo luxeprobleem....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Raar is dat hè? Ik vind dus dat dingen nog heel lang passen, vooral bij mijn dame. langere leggings worden driekwart en dan kort, jurkjes worden wel korter, maar blijven leuk. S heeft nu nogsteeds jurkjes, rokjes en zelfs truitjes maat 86 in haar kast liggen terwijl ze maat 110/116 draagt nu.
Nee joh, je hebt helemaal gelijk! Het is alleen jammer, want ik vind dat S er altijd zo leuk bijloopt!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Weet je wat het is. We hebben een soort ruilafspraak. Ik krijg voor S en R van hun twee oudsten en dan schuif ik alles van S ook naar hen door voor hun jongste meisje (derde in hun gezin dus). Ik kan het niet maken om zoveel leuk spul te mogen lenen en dan alles van S in de verkoop te gooien.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt helemaal gelijk! Het is alleen jammer, want ik vind dat S er altijd zo leuk bijloopt!
Joe! Thnx. Ze zijn voor mij!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:15 schreef mignonne het volgende:
vlindur dat ding is een bijtring! mijn meiden hebben hem ookleuk ding
Dan laat ik voorlopig de apenshirtjes aan me voorbij gaan. Ik bedoelde dat streepjesbroekje met brede strepen op foto 9, naast het blauwe broekje (die mag er ook wel bij) En gooi dat streepjespakje er ook maar bij dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
De pyjamaatjes zijn allebei maat 68 en de twee apenshirtjes 74.
Welk grijs gestreepte broekje bedoel je? Want dat broekje dat S op de laatste foto aanheeft moet ik wel bij het truitje houden, denk ik.![]()
Ik zie dat ik de eerste map ook moet bijwerken. Oeps.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:59 schreef Vlindur het volgende:
Diaan, je moet je tweede map even bijwerken
Doe mij die onderste trui dan maar ik wacht even tot je kan kijken welke maat die broek is goed?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm volgens mij niet, ik heb ook al een deel verkocht. Je bedoelt die zwart gestreepte broek? Dat is 86 of 92 denk ik. Moet ik even nakijken. Viel wel wat groter uit kan ik me herinneren.
Ik kan er alleen niet bij nu. Ligt allemaal in dozen in de kelder en daar kan ik nu niet komen met mn voet.
Dat is die trui met RC erop toch? Is goed. Ik zal Peace vragen of hij vanavond de doos in de kamer kan zetten!quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe mij die onderste trui dan maar ik wacht even tot je kan kijken welke maat die broek is goed?
Yepquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:39 schreef PureEvil het volgende:
http://s1095.photobucket.com/albums/i466/PureEvil87/
doet ie t?
Kun je er niet mee terug joh? Kaartje zit er nog aan!quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef ymme het volgende:
Super gaaf jasje gekocht. Maar helaas is het Mart te klein![]()
Kan voor zowel een jongen als meisje.
Nieuwprijs is aardig aan de hoge kant, dus zou er graag wel 20 euro voor willen nog.
Ton Tin
Maat 3/4 (kleine 104, of voor de smalle kindjes).
[ afbeelding ]
Maar de bonquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kun je er niet mee terug joh? Kaartje zit er nog aan!
Zondequote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef ymme het volgende:
[..]
Maar de bonIk heb het vanochtend al geprobeerd zonder bon.. Maar helaas. Ook niet gepint, anders had ik dat gehad.
Tofquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef ymme het volgende:
Super gaaf jasje gekocht. Maar helaas is het Mart te klein![]()
Kan voor zowel een jongen als meisje.
Nieuwprijs is aardig aan de hoge kant, dus zou er graag wel 20 euro voor willen nog.
Ton Tin
Maat 3/4 (kleine 104, of voor de smalle kindjes).
[ afbeelding ]
En de derde lading: meisjeskleding maat 74-80quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En mijn tweede lading uitgezocht. Nu wel met maatindicaties erbij.
Stel een leuk pakket samen, ik verkoop ze alleen per doos voor 30 euro inclusief verzenden.
http://www.mijnalbum.nl/Album=N6F8ZUSX
Dit was de eerste lading:
http://www.mijnalbum.nl/Album=ONQL3LS3
Combineren uit beide ladingen kan natuurlijk ook.
hebben ze hem wel in de goede maat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef ymme het volgende:
[..]
Maar de bonIk heb het vanochtend al geprobeerd zonder bon.. Maar helaas. Ook niet gepint, anders had ik dat gehad.
zitten er hema stretchrompers tussen? (74-80)?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En de laatste lading:
jongenskkleding maat 80 en slaapzakken:
http://www.mijnalbum.nl/Album=BJUFC6IA
(Er zit ook een vinginobroek tussen)
bedankt voor het kijken maar dat zijn ook niet die ik wil jammergenoeg, echt die elastischequote:Op donderdag 3 mei 2012 10:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat erbij zit aan hemarompers maat 74-80. Is dat wat? Het rechter rijtje. Links is H&M.
De streepjes en de blauwebusjesromper rechts zijn weg.
No problem.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bedankt voor het kijken maar dat zijn ook niet die ik wil jammergenoeg, echt die elastische
Ik zal morgen even een foto maken! Heb nog wel wat liggenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:12 schreef het-is-mij het volgende:
Wie van de jongens mama s heeft er nog wat spijkerbroeken mt 80 liggen voor een Leuk prijsje?
Joep zit tussen lopen en kruipen in en heb nog wat ter overbrugging nodig tot t mooi weer wordt ;-) hij krijgt steeds meer gaten ij zn broek
Graag pm,die zie ik makkelijker
Ik misschien, maar dan moet ik even op de kamer van peuter kijken en die slaapt nu.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:39 schreef Draakjuh het volgende:
is er iemand die kleerhangertjes weg doet?
Ik ben op zoek naar kleine hangertjes van rond plastic.
kleur maakt niet uit.
alvast bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakket maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot pakket maat 74/80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shirtpakket maat 86 --> Voor KJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lamb29 op 04-05-2012 21:16:18 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Ik zoek voor mijn koppel zwem/drijfvesten, bijvoorbeeld van Konfidence oid. Als ik wist hoe het moest zou ik een plaatje plakken...
Heeft iemand er misschien nog een ergens liggen?![]()
Ik stuur je een pb KJ!We'll have love aplenty
You and Me![]()
Didymos Moritz 4
Tijdje geleden overgenomen van iemand op d&v, zij heeft hem geverfd met Dylon navy blue en dat is mooi egaal gelukt
Hij is 3,65 lang
Ik heb er 20 euro excl verzenden voor betaald en wil dat er weer voor hebben
Zonder flits
Met flits
Slechte actie foto
Manduca MellowFellow, ik ben eerste eigenaar. Vertrekt met pijn in het hart want super mooi en fijn, maar ik wil graag een pre school Wompat kopen.
Ik wil er graag 85 excl verzenden voor hebben
Prijzen exclusief verzenden
Ik kan verzenden via dhl 4,95 of via postnl 6,75![]()
Heeft iemand hier nog behoefte aan een voedingskussen? Ik heb deze Chicco Boppy tweedehands van iemand:
http://www.prijsvechter.n(...)cco/products_detail/
Dan wel zonder hoes. En daarbij nog een groot voedingskussen maar die lijkt me erg slap, die krijg je er gratis bij dan.
Voor een tientje mag je ze komen halen..
![]()
Is er hier iemand die belangstelling heeft voor een campingbedje incl extra inlegmatras? Hij is van topmark, kleur is geel/grijs
Deze is het: http://www.baby-dump.nl/i(...)4&groep_id=8&merk=74
20 euro incl extra matras, in prima staat.
Af te halen in regio 0524, opsturen mag ook, verzendkosten zijn dan voor de koper
[ Bericht 28% gewijzigd door mikoxx op 05-05-2012 16:00:00 (1 verkocht, nog 1 over) ]![]()
Ik wel, ik zal je even pm-enquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:12 schreef mikoxx het volgende:
Is er hier iemand die belangstelling heeft voor één of twee campingbedjes incl extra inlegmatras? Ze zijn van topmark, eentje is geel/grijs en de andere oranje/grijs..
![]()
Waar woon je? Ik heb één van de Hema en een monster van FormFix, maar ze bevallen me beide niet. Zo'n kleintje lijkt me ideaalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:38 schreef KatyM het volgende:
Heeft iemand hier nog behoefte aan een voedingskussen? Ik heb deze Chicco Boppy tweedehands van iemand:
http://www.prijsvechter.n(...)cco/products_detail/
Dan wel zonder hoes. En daarbij nog een groot voedingskussen maar die lijkt me erg slap, die krijg je er gratis bij dan.
Voor een tientje mag je ze komen halen..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Euhw welk monster van FormFix heb je? Ik heb net een nieuwe besteld van formfix omdat me die zo fijn leek!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik heb één van de Hema en een monster van FormFix, maar ze bevallen me beide niet. Zo'n kleintje lijkt me ideaal
Ik woon in Amsterdam.
![]()
Ik heb een joekel. Overgenomen dus heb geen idee of en welke naam er aan hangt![]()
Zit mobiel dus opzoeken lukt even niet, maar ik vind hem veel te dik en te lang, ik kan er met voeden echt niks mee. Heb nu die ban de Hema aan een kant naar binnen gedrukt zodat hij korter en steviger is en dat gaat wel. Maar nu is hij niet meer rond
Wil je ook opsturen? Amsterdam is niet echt in de buurt
Heb je gepmt!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:52 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb een joekel. Overgenomen dus heb geen idee of en welke naam er aan hangt![]()
Zit mobiel dus opzoeken lukt even niet, maar ik vind hem veel te dik en te lang, ik kan er met voeden echt niks mee. Heb nu die ban de Hema aan een kant naar binnen gedrukt zodat hij korter en steviger is en dat gaat wel. Maar nu is hij niet meer rond
Wil je ook opsturen? Amsterdam is niet echt in de buurt![]()
![]()
Oh jij bent een mooie.... Ik had interesse en had nog wat vragen aan je gesteld, daar reageer je nog gewoon op en nu blijkt alles verkocht te zijn...quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?![]()
Oh ik ben dus niet de enige bij wie je zo'n stunt fliktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oh jij bent een mooie.... Ik had interesse en had nog wat vragen aan je gesteld, daar reageer je nog gewoon op en nu blijkt alles verkocht te zijn...![]()
![]()
Ook voor dit little people spul?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef danic het volgende:
[..]
Oh ik ben dus niet de enige bij wie je zo'n stunt fliktOp donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?![]()
ik heb nog in de aanbieding:
een mega mindy pak maat 6-8 jaar. mijn oudste kan hem met 110 al aan.
maat 74:
playskool dance cam
[ Bericht 64% gewijzigd door Popples op 05-05-2012 18:21:14 ]mama van 3 kids!![]()
Das een Form Fix XL, inclusief 2 hoezen en een 'poefhoes'quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:52 schreef Vlindur het volgende:
Wil je ook opsturen? Amsterdam is niet echt in de buurt![]()
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
Ah kijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:13 schreef McLaura het volgende:
[..]
Das een Form Fix XXL, inclusief 2 hoezen en een 'poefhoes'thnx!
Was je vergeten van wie je hem overgenomen hadquote:
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:17 schreef McLaura het volgende:
[..]
Was je vergeten van wie je hem overgenomen had
Ja, denk het wel ja. Hij nu werkloos in Jelte zn kamer..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:18 schreef Asyniur het volgende:
Ik vind die form fix juist geweldig!
Doe je ze weg Vlindur? (de form fix met hoezen?)♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Zo weer even verder opgeruimd hier.
Diverse knuffels:o.a. walibi kangaroo, snoopy, woezel en pip(de paarse is even door de jongste weggegrist tijdens het foto maken) 1.50 per knuffel ex verzendkosten. Mocht je een duidelijkere foto willen dan hoor ik het wel.
Woezel en Pip loopwagen, ophalen in Delft, opsturen is misschien ook mogelijk. 15 euro
Woezel en Pip interactieve knuffel, leert tot 10 tellen, vormen en zingt een liedje, 7.50 ex verzendkosten
Pelikaan opbergzak (heb er twee van. In de bek van de pelikaan kun je dingen opbergen) 2 euro ex verzendkosten per stuk
Diverse boeken, prijs in overleg, allemaal netjes zonder ezelsoren e.d.
Lego/duplo scoop van Bob de Bouwer, nieuw in verpakking 5.00 ex verzend
Diverse kinderdvd's, 2.00 ex verzend
Diverse puzzels, allemaal compleet. De wonderteam puzzel is 4 puzzels met verschillende hoeveelheid stukjes, Wonderteam 4 euro ex verzend, de rest 2 euro ex verzend
Winnie the Pooh klok, knor en tijger zijn de secondewijzer en slingeren heen en weer. 10 euro ex verzend.
Graag PM bij interesse, want ik volg het topic niet altijd.![]()
Ligt aan de prijs, maar misschien heb ik dan wel interesse...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, denk het wel ja. Hij nu werkloos in Jelte zn kamer..![]()
Kijk even op je facebookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ligt aan de prijs, maar misschien heb ik dan wel interesse...
Ik ben op zoek naar mouwloze rompers in maat 62/68. Unisex of jongens (geen roze of bloemetjes dus).
Iemand nog wat liggen?![]()
Ik heb hier een aantal staan, niet allemaal mouwloos maar wel met korte mouwquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:39 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar mouwloze rompers in maat 62/68. Unisex of jongens (geen roze of bloemetjes dus).
Iemand nog wat liggen?
https://picasaweb.google.(...)#5664068455678030370![]()
Ik heb volgens mij nog veel zo goed als nieuwe in de zin van 1x gewassen en hoogstens 1x aangehad. Ik zal morgen even kijken als je wilt en of ze unisex zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:39 schreef Kyara het volgende:
Mrien, ze zijn erg leuk maar ik zoek toch nog even verder naar mouwloze (vind ik zelf fijner onder shirtjes).
FR, als je wilt kijken erg graag!![]()
Spring; dat name-it broekje valt die ook een beetje smal??05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)![]()
Dat tuinbroekjeDies leuk! Twijfel alleen enorm of mijn dame zoiets staat...
We'll have love aplenty
You and Me![]()
Jup!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
Spring; dat name-it broekje valt die ook een beetje smal??![]()
Hij's heel leuk! En L zou 'm best nog passen. Maar hij is zo onhandig met op de wc plassen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef Lamb29 het volgende:
Dat tuinbroekjeDies leuk! Twijfel alleen enorm of mijn dame zoiets staat...
Maar die moet wel staan, toch? De stijl is helemaal afhankelijk van wat je eronder doet.![]()
Hmmm Zindelijkheid is hier nog niet aan de orde... maar twijfel vooral of haar boedhabuik erin past
We'll have love aplenty
You and Me![]()
dat tuinbroekje is echt leuk hoor Lamb! Evie kon die in 92 vorig jaar aan (toen ze 1,5 was..) en heeft nu eentje van Meike (van Karin) in mt 104 en die kan al best
en Spring is het een grijze? want ik geloof dat ik die ook heb liggen dan van mijn zus dr jongste? (twijfel)05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)![]()
Ik heb ook nog liggen, maar heb er geen foto's van. Als je interesse hebt zal ik ze morgen even op de foto zetten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:39 schreef Kyara het volgende:
Is een grijze idd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat tuinbroekje is echt leuk hoor Lamb! Evie kon die in 92 vorig jaar aan (toen ze 1,5 was..) en heeft nu eentje van Meike (van Karin) in mt 104 en die kan al best
en Spring is het een grijze? want ik geloof dat ik die ook heb liggen dan van mijn zus dr jongste? (twijfel)![]()
Yo! Allemaal maat 86/92 muz van helemaal rechtsboven en linksonder: da's 74/80. Maar L heeft die wel langer doorgedragen. En van die gele linksboven mist een knoopje, zie ik net.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:03 schreef Juud79 het volgende:
@Spring.... Mag ik het pakket rompers lange mouw maat 86 overnemen?![]()
Oh, dat maakt me niets uit, ze zit nu in maat 80 rompers en 74/80 past ook nog wel, dit is alvast voor de winter.Ik PM je even.
![]()
Mag ik de Elmo-DVD?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:21 schreef gizzfonz het volgende:
Zo weer even verder opgeruimd hier.
Diverse knuffels:o.a. walibi kangaroo, snoopy, woezel en pip(de paarse is even door de jongste weggegrist tijdens het foto maken) 1.50 per knuffel ex verzendkosten. Mocht je een duidelijkere foto willen dan hoor ik het wel.
[ afbeelding ]
Woezel en Pip loopwagen, ophalen in Delft, opsturen is misschien ook mogelijk. 15 euro
[ afbeelding ]
Woezel en Pip interactieve knuffel, leert tot 10 tellen, vormen en zingt een liedje, 7.50 ex verzendkosten
[ afbeelding ]
Pelikaan opbergzak (heb er twee van. In de bek van de pelikaan kun je dingen opbergen) 2 euro ex verzendkosten per stuk
[ afbeelding ]
Diverse boeken, prijs in overleg, allemaal netjes zonder ezelsoren e.d.
[ afbeelding ]
Lego/duplo scoop van Bob de Bouwer, nieuw in verpakking 5.00 ex verzend
[ afbeelding ]
Diverse kinderdvd's, 2.00 ex verzend
[ afbeelding ]
Diverse puzzels, allemaal compleet. De wonderteam puzzel is 4 puzzels met verschillende hoeveelheid stukjes, Wonderteam 4 euro ex verzend, de rest 2 euro ex verzend
[ afbeelding ]
Winnie the Pooh klok, knor en tijger zijn de secondewijzer en slingeren heen en weer. 10 euro ex verzend.
[ afbeelding ]
Graag PM bij interesse, want ik volg het topic niet altijd.
Lotte!
Noah!![]()
Ik volgens mij! Samen met een smalle spijkerbroek geloof ik. Welke maat is die trui?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:55 schreef -Spring het volgende:
Oh, en wil diegen aan wie ik ooit dit vestje heb beloofd zich even melden?
[ afbeelding ]
Alvast gefeliciteerd en fijne dag morgen!Tijd voor wat anders.. maar wat dan..![]()
![]()
Alvast gefeliciteerd Spring..
Durf het tuinbroekje toch niet... Als Evie hem met 1.5jr aan kon denk ik dat hij (snel) te klein is voor mijnes...We'll have love aplenty
You and Me![]()
Ik heb je een pm gedaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oh jij bent een mooie.... Ik had interesse en had nog wat vragen aan je gesteld, daar reageer je nog gewoon op en nu blijkt alles verkocht te zijn...
Ik ben echt niet goed hierin... Sorry..
Jij was eerder met pm-en idd!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:39 schreef Kyara het volgende:
Ik heb er nog een aantal!Make love, not war ☮![]()
Ik heb deze:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:39 schreef Kyara het volgende:
Iemand nog wat liggen?
2 witte en 1 witte met muisje van de Hema
1 blauwe en 1 blauw/bruingestreepte van de Hema
schildpad en walvis van de Etos (staat 74/80 in maar valt als 62/68)
4 met autootjes van Frendz (staat 74/80 in maar valt als 62/68)![]()
![]()
Ik heb nog een jongenspakketje maat 62-68 in de aanbieding, incl zomerjas!
o.a. H&M band shirts, Zomerjasje New England, Shirtjes Mexx, Impf&E, en wat broekjes.
Shirtje van Beatles heeft wat vlekjes, Broekje van Blue System ook een vlekje.
In totaal 14 stuks, 30 incl. verz mag het weg. De eerste met PM mag het hebben
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little![]()
En nog een zomerjas Esprit maat 80
ja hij moet nog ff in de strijk een keer
Alexa en Seth zijn lief
wat vraag je er voor? en is een hele dunne jas of iets dikker?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:38 schreef Takkembah het volgende:
En nog een zomerjas Esprit maat 80
ja hij moet nog ff in de strijk een keer
[ afbeelding ]![]()
Ik heb twee loopauto's in de aanbieding, gebruikt maar niet stuk ofzo. Mogen weg voor weinig. Iemand?
Linkje![]()
Het is geen héle dunne. De stof zelf is vrij 'stevig'.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
wat vraag je er voor? en is een hele dunne jas of iets dikker?
Tientje excl verz ? Ik zal hem dan strategisch in een envelop proppen.Alexa en Seth zijn lief
Wel gewassen, niet gedragen. Wit Name-it shirtje met zilveren letters. Maat 50 maar valt veel groter, is eerder 56. Mag weg tegen verzendkosten.
Kleur op de foto is een beetje vraag. Shirtje is echt wit en letters zilver.![]()
Ze heeft een dunne zomerjas mt 80 ik pas die morgen even. Ik weet nl dat esprit bij baby's vrij groot valtquote:Op zondag 6 mei 2012 20:59 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Het is geen héle dunne. De stof zelf is vrij 'stevig'.
Tientje excl verz ? Ik zal hem dan strategisch in een envelop proppen.![]()
Is cool, doe ik hem ff on hold voor je!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze heeft een dunne zomerjas mt 80 ik pas die morgen even. Ik weet nl dat esprit bij baby's vrij groot valtAlexa en Seth zijn lief
Oooooh! Mag ik m?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:08 schreef Kyara het volgende:
Wel gewassen, niet gedragen. Wit Name-it shirtje met zilveren letters. Maat 50 maar valt veel groter, is eerder 56. Mag weg tegen verzendkosten.
[ afbeelding ]
Kleur op de foto is een beetje vraag. Shirtje is echt wit en letters zilver.voor m'n zus. Of nou ja, voor mijn neefje in haar buik.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
Pm je adres maar even dan stuur ik hem naar je toe (zal woensdag worden voor hij op de post gaat). Eens kijken of de post van mij naar jou sneller gaat dan andersom.....quote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oooooh! Mag ik m?voor m'n zus. Of nou ja, voor mijn neefje in haar buik.
![]()
Ja, leuk! En nou ja, als ie er voor september maar isquote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Kyara het volgende:
[..]
Pm je adres maar even dan stuur ik hem naar je toe (zal woensdag worden voor hij op de post gaat). Eens kijken of de post van mij naar jou sneller gaat dan andersom.....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
Oproepje!
Heeft er iemand een maxi cosi verkleiner te leen of te koop? Ik had er een bij de mijne zitten maar naar het wassen nergens meer terug kunnen vinden kwam ik gisteren achter. morgen word ik ingeleid dus ineens enorm kortdag. het liefste een zwarte of grijze maar nu is eigenlijk alles wel welkom. Weet niet of het nog uitmaakt welk model de maxi cosi is maar zowel het is een maxi cosi cabrio2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)![]()
Dingen te koop:
JA, pfau dus, vraagprijs 110. Maat 6? (Gerbera?) Maar PM me maar als je een ander bedrag in je hoofd hebt..
Girasol lampo, excl kind. 40 euro.. Maat 5
Jim stahlblau maat 4, 40 euro
Spermies, geverft, maat 5, 45 euro
Vicky Ultrazacht, 30 eu
[ Bericht 0% gewijzigd door Ticootje op 07-05-2012 10:14:28 ]I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
slofjes (11 cm) van de helaas niet meer bestaande ebay-verkoper: 1 euro per paar
alles weg
ongedragen vestje Zeeman (smal!) maat 80: 2 euro
broekjes Lief! maat 68: 3 euro per stuk
grijs weg
broekjes Frendz (dubbele stof) maat 62: 2 euro per stuk
alles weg
shirtjes H&M maat 68: 2 euor per stuk
zwart weg
shirtje H&M (van dml geweest) maat 68: 1 euro
weg
shirtje Esprit maat 68: 2 euro
pyjama Hema maat 62/68: 2 euro
jumpsuit DPam (van sonnetje geweest) 12m/74cm (valt als maat 68): 2 euro
weg
reacties graag via PM
[ Bericht 1% gewijzigd door Kaarr op 07-05-2012 21:52:05 ]![]()
Das niet de reislampo hoor.!quote:I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Iemand rompers te koop voor een jongetje maat 74/80?
Lange mouw, korte mouw en mouwloos
Rayen 2½ jaar!![]()
Webkim dacht ik.quote:I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ohh, die Pfau!![]()
Maar ik heb nog niet eens een baby, laat staan dat ik weet of ze wel gedragen wil worden..Mama van F. (2012) en M. (2016)![]()
ze zijn niet voor Laksquote:Op maandag 7 mei 2012 10:11 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Je inbox is vol!
Heeft ie zulke kleine voetjes dan? Of heeft de mijne van die mollige pootjes?![]()
![]()
Pauwen zijn geweldig! heb al een weinrot en nu wachten tot mijn violet pfau binnen is
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.![]()
Oh, ik twijfel echt zo hard nu!quote:Op maandag 7 mei 2012 10:45 schreef bitterend het volgende:
Pauwen zijn geweldig! heb al een weinrot en nu wachten tot mijn violet pfau binnen is
Mama van F. (2012) en M. (2016)![]()
Marjolijntje, hij is heel fijn, maar wel een 'dikke' doek... persoonlijk meer een peuterdoek vond ik! (met mijn spekkont was ie wel heel fijn)
![]()
Pauwen zijn inderdaad aan de dikke kant!quote:
[ Bericht 26% gewijzigd door bitterend op 07-05-2012 12:01:03 ]**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.![]()
Ja maar weinrot en violet zijn echt totaal niet te vergelijken qua dikte en doekquote:Op maandag 7 mei 2012 10:45 schreef bitterend het volgende:
Pauwen zijn geweldig! heb al een weinrot en nu wachten tot mijn violet pfau binnen is![]()
![]()
![]()
Dat is ook zo maar ze zijn allebei aan de dikke kant vergelijking met Zara en hemp doeken..zo bedoel ik sorry voor de onduidelijkheid
Ik doe ook wat doeken weg...
Amazonas ( ik dacht Laguna) en een Hoppediz
Beide ongeveer 4.70
Zal later vanmiddag buiten foto's maken.. hier binnen is het wat donker..
Ik had ¤ 45 (excl. verzendkosten) per doek in gedachte... pm staat open.
[ Bericht 0% gewijzigd door vamperotica op 07-05-2012 11:31:14 ]No farewell could be the last one.
If you long to meet again...![]()
We hebben nog een borstkolf set te koop. De vrouw heeft ze een paar keer gebruikt (maar is nooit BV in gekomen) maar alles is goed schoon gemaakt en uitgekookt. De BV kwam niet op gang dus hebben ze eigenlijk voor niets gekocht. Maar we hebben het wel geprobeerd. Nu zitten we met die dingen te kijken. Misschien kan iemand er nog iets mee.![]()
http://www.mijnalbum.nl/Album=8EN7GKB7
Zo, grote opruiming, kwam nog van alles tegen, dus het is allerlei maten en seizoenen.
Er komt nog wat zomergoed bij, maar dat doe ik pas na de vakantie.
Graag reactie per pm. het zijn vraagprijzen, dus ben je het er niet mee eens, pm me even. Pakket mag ook, dan maken we een mooie prijs.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Goede smaak miss! alleen staan geen maten bij? sowieso denk te groot voor mijn bollo!**human milk for human babies**
Staan wel maten bij, als het goed is. meeste zal wel wat groot zijn nog voor jouw meisje, vrees ik.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ja links zijn de maten gewoon te zien hoor![]()
Hoe is dat DPAM vest voor jongetjes. Zit er nog goed model in of is dat door het wassen wat uitgezakt? Dat is mijn ervaring namelijk met vesten van dat materiaal.![]()
Oh dat keek ik niet goed sowwwyy
ohja ik zie het nu links in kleine zwarte lettertjes!**human milk for human babies**
Het is niet vaak gewassen, want ze wilde het niet aanquote:Op maandag 7 mei 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja links zijn de maten gewoon te zien hoor![]()
Hoe is dat DPAM vest voor jongetjes. Zit er nog goed model in of is dat door het wassen wat uitgezakt? Dat is mijn ervaring namelijk met vesten van dat materiaal.het is dus echt zgan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
DPAM is nogal wisselvallig. Enig idee hoe op maat deze valt?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is niet vaak gewassen, want ze wilde het niet aanhet is dus echt zgan.
![]()
Hij valt wel echt als 86, want in principe (ik heb het net even voorgehouden) zou het Senna nog net passen.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
DPAM is nogal wisselvallig. Enig idee hoe op maat deze valt?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Gisteren gemeten 89 cm. Maat 86/92 zit nu vaak precies goed, maar sommige dingen vindt ze niet mooi en sommige vind ik niet leuk (meer) staan.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Miss, dat Baby Gap spijkerjasje, maat 2T hoe valt dat??Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)![]()
80/86 denk ik. Senna wilde niet passen, maar het is haar.niet veel te klein.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ik dacht voor Sarah, maar dan is het misschien wel weer erg te groot.. Sarah is nu 78 cm.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mamapurk en Keshet, ik heb het apart gelegd. Gaat donderdag op de post, eerst twee dagen werken. Kunnen jullie even je adres pm-en?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ok, leuk leuk!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:02 schreef miss_sly het volgende:
Mamapurk en Keshet, ik heb het apart gelegd. Gaat donderdag op de post, eerst twee dagen werken. Kunnen jullie even je adres pm-en?Mama van Jaël (17-07-2009)
die ze heeft is nog veel te groot. Ik pas dusquote:Op zondag 6 mei 2012 21:24 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Is cool, doe ik hem ff on hold voor je!![]()
Ik heb een aantal babyspullen die gratis weg mogen (zie ook AANGEBODEN diverse spullen (foto, huishoudelijk, baby)) mits ze opgehaald worden bij ons in Amsterdam:
Een wipstoel:
Verschoningskussen:
En de Sniglar-commode van de Ikea (niet mijn foto):
PM me even als je interesse hebt, want ik lees hier niet zo vaak.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik had de foto's gezien Ymme. Maar na dat gedoe met Flugel enzo ziet mijn zusje het ook niet zo zitten om van je te kopen. Beetje jammer!![]()
Done!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:02 schreef miss_sly het volgende:
Mamapurk en Keshet, ik heb het apart gelegd. Gaat donderdag op de post, eerst twee dagen werken. Kunnen jullie even je adres pm-en?
A grand adventure has begun.![]()
http://www.mijnalbum.nl/Album=TCWEPQVR
Die spulletjes mogen weg!
Als iemand een vraag heeft/meer foto's wil of wat dan ook stuur me een pm!
nog meer te koop en staan nog niet op foto's:
een voeding kussen van formfix met paarse hoes. paar keer gebruikt 13 euro's
boeken:
http://www.amazon.com/Hyp(...)rthing/dp/0757302661
heb de hoes waar de cd zit gescheurd dus mag weg voor 5 euro's**human milk for human babies**
oke, nu he ik hier een labeltjesfanaat opeenshij zuigt de wasinstructies er zelfs vanaf.. ik heb hier 1 snoozebabydoekie liggen nog, heeft iemand er nog 1 over of een ander ding met labels?
![]()
Ik heb 2 paar schoentjes van Bobux te koop met een zachte zool. Het zooltje is 11cm.
10 euro per paar.
En nog wat rompers in maat 62/68, allemaal in mooie staat.
1 euro per stuk
1 euro per stuk
2 euro
Shirts 2,50 per stuk, maat 68
[ Bericht 29% gewijzigd door Troeta op 09-05-2012 12:04:01 ]![]()
Ik heb ook nog spulletjes die wegmogen!
Er staan vraagprijzen bij maar dat kan altijd anders natuurlijk!
o.a.
Jurk
Korte broek
Shirts:
Het hele album:
http://www.mijnalbum.nl/Album=DUKQGPQS
Er komt nog meer bij! Ook kleine maatjes weer.![]()
Mag ik die 2 jumpsuits in het groot zien? En al die H&M broekjes ook?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:31 schreef Cooki het volgende:
in de herkansing: jongenskledingpakket maat 86
Te koop aangeboden via een vriendinnetje van me;
Complete babykamer, kast, commode en ledikant incl matras en beddegoed.
¤300,-- bij interesse graag pm
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana![]()
hoe groot wil je ze?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mag ik die 2 jumpsuits in het groot zien? En al die H&M broekjes ook?![]()
hier staan alle artikelen/advertenties apart met grotere fotos als je meer/nog groter wilt zien/weten hoor ik het wel he?![]()
(ik heb net wel een bod gekregen op alles, maja, mp he)![]()
Oh, neem dan lekker dat bod aan als ie goed is, voor die paar dingen van mij schiet het nog niet op
tis een marktplaats bod, dat kan zomaar helemaal nix betekenen![]()
als jij de pyjamaatjes/jumpsuits of broekjes wil, laat ik je vanavond ff wat weten (of ik iets gehoord heb van de mp-bieder), ok?![]()
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ik zoek eigenlijk een Puckababy mini (3-6 mnd). Als het ff kan geen roze.
En ik ben ook nog op zoek naar een paar leuke broeken in mt 62 voor een jongetje. Liever geen spijkerbroekjes.
* Kuukske houdt zich aanbevolen.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
Ik heb deze nog liggen. Ze mogen voor 1 euro per stuk weg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik zoek eigenlijk een Puckababy mini (3-6 mnd). Als het ff kan geen roze.
En ik ben ook nog op zoek naar een paar leuke broeken in mt 62 voor een jongetje. Liever geen spijkerbroekjes.
* Kuukske houdt zich aanbevolen.
De grijze met het zakje is wat gepild aan de achterkant, maar niet echt storend (zie spoiler)
zwart wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weg
weg
[ Bericht 1% gewijzigd door Kaarr op 10-05-2012 12:04:11 ]![]()
Ik pm je effe
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Wat heb je?. Kleren kun je nooit genoeg hebben immers. /fashion victim.
Heb je ook iets met kleur toevallig?I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal zachte broekjes
![]()
![]()
De felblauwe. Dibs.
.
PM onderweg.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Deel met de wereld der zoekendenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:08 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook nog een pleur aan babyjommeskleding trouwens. Zou ik zeggen. Jij hebt ook allemaal van dat leuke spul altijd.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Mooie kleur idd.quote:
Eva heeft een legging in die kleur. En Fabian had op vakantie in zn pyjama geplast en toen die blauwe legging aan gekregen, maar mijn jommetje stond het niet echt .
Kwam gisteren deze nog tegen.... en ook nog badkleding voor meisjes, die zet ik zo wel op de foto
meisjesnikes anyone? Maat 19,5 (10cm)
Of wellicht een leuk Sandaaltje voor een jommetje maat 20
meisje maat 22![]()
![]()
Nouquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:08 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook nog een pleur aan babyjommeskleding trouwenshup aan het werk, zet het eens hier
![]()
Rayen 2½ jaar!![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:56 schreef TimeJumper het volgende:
Ik zoek nog goed uitziende rompers maat 74 en 80
Korte mouw, lange mouw en mouwloos!
50 ct per stuk![]()
Heb vorig jaar in Frankrijk sandalen gekocht voor deze zomer maar door een groeispurt passen ze niet meer.. Hierbij dus nieuwe jongenssandalen maat 21:
ik zou hier graag zo'n 20 euro voor krijgen daar ze nooit gedragen zijn (nieuwprijs 30,-) zodat ik nieuwe kan kopen in de juiste maat.
Ook heb ik nog een nieuwe spijkerbroek (merk baby blue jeans) liggen maat 68. Is wel voor slanke kindjes want mijn zoon pastte er niet in. TEAB
Af te halen in Alphen aan den Rijn of verzendkosten koper.![]()
Kom maar op Kleurdoos! Ik zit er klaar voor.
Maar blijkbaar groeit Billy als kool want die zit nu ook ineens in dezelfde maat als Midas. Extra concurrentie.......
Kaarr & Popples, pakjes zijn goed aankomen! Thanx!![]()
![]()
Kyara; hier ook nog 62, maar concurentie mag voor, heb een stapel 68 en mag van mezelf alleen nog iets kopen als het echt leuk is.![]()
Dat is wel een mooie kamer zeg!!! Het is dat wij niet meer hoeven ;-)quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:53 schreef DJRandall het volgende:
Ik doe mijn kinderkamer weg. Met pijn in mijn hart.
http://link.marktplaats.nl/558871327![]()
Fijn! Veel plezier ermeequote:Op donderdag 10 mei 2012 18:12 schreef Kyara het volgende:
Kaarr & Popples, pakjes zijn goed aankomen! Thanx!![]()
![]()
PMquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:53 schreef DJRandall het volgende:
Ik doe mijn kinderkamer weg. Met pijn in mijn hart.
http://link.marktplaats.nl/558871327
[ Bericht 3% gewijzigd door Cantare op 10-05-2012 21:23:37 ]![]()
Thanx! zoeken is een groot woord, kleertjes genoeg (iig in maat 62) maar als er iets heel leuks voorbij komt dan zeg ik geen nee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:44 schreef Popples het volgende:
veel plezier ermee Kyara!
zoeken jullie 62 of 68?![]()
Wie heeft er interesse in de maxi cosi cabriofix met voetenzak?
http://kind-baby.marktpla(...)98Pmwgdxw%3D%3D&df=1![]()
Heeft er iemand nog een zomerjasje maat 80 voor een jochie in de aanbieding?Alexa en Seth zijn lief
Ik heb zelf nog steeds een jongenspakketje maat 62-68 in de aanbieding, incl zomerjas!
[ afbeelding ]
o.a. H&M band shirts, Zomerjasje New England, Shirtjes Mexx, Impf&E, en wat broekjes.
Shirtje van Beatles heeft wat vlekjes, Broekje van Blue System ook een vlekje.
In totaal 14 stuks, 30 incl. verz, of wat een gek ervoor wilt geven....
Reacties via pmAlexa en Seth zijn lief
Over een maand verhuizen wij en dan krijgt onze jongste een groot bed. Daarom heb ik dan een peuterdekbedje (kan in de wasmachine en droger) met verschillende overtrekjes zoals deze van ikea (op maat gemaakt voor peuterdekbed)
En dit zelfgemaakte dekbedovertrekje
Verder nog een aantal zelfgemaakte hoeslakentjes op ledikantformaat.
Laat maar weten of er interesse voor is (liefst alles in 1 pakket voor een leuk prijsje), dan maak ik binnenkort foto's![]()
oh stiemieje mooie dekbedjes!
![]()
damnit ik heb er echt geen geld voor nu. Iemand koop het! dat blauwe overtrekje is zo lief
:)![]()
Jommes, ik lig al de hele dag op bed ellendig te wezen en heb geen puf gehad om de boel op te sturen.
Ik hoop dat ik me morgen (eindelijk) beter voel; dan doe ik opnieuw een poging.
Sorry!![]()
Nee het bedje is van oudste en dat gaat mee![]()
Mignonne het heeft wat mij betreft geen haast hoor. Kan het gerust nog even voor je bewaren![]()
![]()
Ik heb weer meiden kleertjes die weg mogen. Vallen allemaal rond de 98
En nog on de herhaling kleinere maten
http://www.mijnalbum.nl/Album=6ODRHERE
[ Bericht 1% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 12-05-2012 19:12:28 ]![]()
Mag ik dat roze shirt met bloemen, het blauwe dat daarna komt en de longsleeve met dat beestenhoofd?![]()
ehm voor het jurkje was Mignone het eerste, mocht ze er om welke reden dan ook vanaf zien is ie voor jou![]()
![]()
Sorry! Scherm te lang open.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:14 schreef mignonne het volgende:
mag ik t rode jurkje, het gele shirt, en de grijze en gele legging?
ik moet ff eten nu, pm je zo
En ik heb m al.![]()
![]()
omgquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef -Spring het volgende:
[..]
Sorry! Scherm te lang open.
En ik heb m al.je bent erger dan ik
:)![]()
Die poesjes! zo leuk
Die had je van mijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef -Spring het volgende:
[..]
Sorry! Scherm te lang open.
En ik heb m al.
Lotte!
Noah!![]()
Daar kwam ik achter idd.quote:![]()
Wij overwegen om eens een weekendje met zn drieen naar Berlijn te gaan trouwens. Ik ben al wel eens geweest en vond het een fijne stad. Bakkie doen dan?![]()
Ja, leuk!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:04 schreef -Spring het volgende:
[..]
Daar kwam ik achter idd.![]()
Wij overwegen om eens een weekendje met zn drieen naar Berlijn te gaan trouwens. Ik ben al wel eens geweest en vond het een fijne stad. Bakkie doen dan?Lotte!
Noah!![]()
iemand nog interesse in Cars regenjas (rood met lighting mcqueen), cars regenlaarzen maat 29 en geox jongens schoentjes maat 25? Dan maak ik later foto.![]()
Ik doe deze weg vanwege een overvloed aan parkeergarages en auto's.
Ik heb de brandweerwagen en takelwagen er bij, maar die ben ik even vergeten op de foto te zetten. Als iemand wil maak ik daar ook even een foto van.
Vraagprijs 25 euro. Op te halen in Den Haag(Scheveningen) of ik verstuur hem.
En nog schoentjes in maat 20 voor 7,50![]()
![]()
Hebbuh! Dochterlief krijgt in haar nieuwe slaapkamer een nieuw bed (precies die) dus wil ze graag van je overnemen!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:26 schreef Stiemie het volgende:
Over een maand verhuizen wij en dan krijgt onze jongste een groot bed. Daarom heb ik dan een peuterdekbedje (kan in de wasmachine en droger) met verschillende overtrekjes zoals deze van ikea (op maat gemaakt voor peuterdekbed)
[ afbeelding ]
En dit zelfgemaakte dekbedovertrekje
[ afbeelding ]
Verder nog een aantal zelfgemaakte hoeslakentjes op ledikantformaat.
Laat maar weten of er interesse voor is (liefst alles in 1 pakket voor een leuk prijsje), dan maak ik binnenkort foto's29/10/'10 - 25/03/'13![]()
welke maat is de jas?quote:Op zondag 13 mei 2012 09:26 schreef gizzfonz het volgende:
iemand nog interesse in Cars regenjas (rood met lighting mcqueen),![]()
Iemand toevallig zo'n kussentje voor in een Ikea kinderstoel liggen? Uiteraard wel zin om zelf naar de Ikea te gaan, maar dan kost het mij waarschijnlijk meer geldin die zin dat ik dus met meer thuis ga komen dan nodig!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Zit ik te denken, waar ik jou dan woensdag ziequote:Op zondag 13 mei 2012 18:14 schreef mrien het volgende:
Ik wil er woensdag wel eentje voor je meenemen Susie? Ik ben er dan toch![]()
Ik weet niet wat de verzendkosten van zo'n ding worden dan? Anders kan ik natuurlijk net zo goed zelf gaan.... En mij dan proberen in te houden
Sorry, had ff niet door dat het er niet op zat. Hier een foto met dek en de autootjes.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:03 schreef Vlindur het volgende:
Heb je het helicopterdek er niet meer bij Troeta?
Susie ik heb wel zo'n kussentje liggen, maar weet niet of ik dat in een envelop zou kunnen proppen.![]()
Tja, dan wordt het al een doosje of iets en dan zijn de verzendkosten waarschijnlijk hoger dan dat hele zitje kost bij de Ikea denk ik....Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Ik woon in Den Haag, dus als je vlakbij woont mag je hem op komen halen.
Ik heb dat ding trouwens maar 3x gebruikt, heb er zelfs 2, maar ik werd gek van het wassen van dat ding.
Een kussentje in de rug werd minder vies.![]()
Dan is de Ikea dichterbijquote:Op zondag 13 mei 2012 20:59 schreef Troeta het volgende:
Ik woon in Den Haag, dus als je vlakbij woont mag je hem op komen halen.
Ik heb dat ding trouwens maar 3x gebruikt, heb er zelfs 2, maar ik werd gek van het wassen van dat ding.
Een kussentje in de rug werd minder vies.
Iemand nog intresse in een houten kinderstoel incl stoelverkleiner?? Mag voor weinig weg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
You and Me![]()
Is er nog interesse in:
Avent handkolf
Diverse boeken
Bugaboo cameleon
Lodger bunker
Chimparoo Julliet draagdoek
Deryan travelcot Peuter
Voedingskussen
Badje met standaard en anti slip matje.
Ik ga ze op MP zetten binnenkort, maar denk, vraag hier ook even.
Afhalen in Emmen, aantal dingen kunnen wel verstuurd worden.Fake it till you make it...![]()
Is de handkolf je goed bevallen? Ik zoek er nog eentje nml..quote:Op maandag 14 mei 2012 09:27 schreef Nijna het volgende:
Is er nog interesse in:
Avent handkolf
Diverse boeken
Bugaboo cameleon
Lodger bunker
Chimparoo Julliet draagdoek
Deryan travelcot Peuter
Voedingskussen
Badje met standaard en anti slip matje.
Ik ga ze op MP zetten binnenkort, maar denk, vraag hier ook even.
Afhalen in Emmen, aantal dingen kunnen wel verstuurd worden.I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: