zitten er hema stretchrompers tussen? (74-80)?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En de laatste lading:
jongenskkleding maat 80 en slaapzakken:
http://www.mijnalbum.nl/Album=BJUFC6IA
(Er zit ook een vinginobroek tussen)
bedankt voor het kijken maar dat zijn ook niet die ik wil jammergenoeg, echt die elastischequote:Op donderdag 3 mei 2012 10:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat erbij zit aan hemarompers maat 74-80. Is dat wat? Het rechter rijtje. Links is H&M.
De streepjes en de blauwebusjesromper rechts zijn weg.
No problem.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bedankt voor het kijken maar dat zijn ook niet die ik wil jammergenoeg, echt die elastische
Ik zal morgen even een foto maken! Heb nog wel wat liggenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:12 schreef het-is-mij het volgende:
Wie van de jongens mama s heeft er nog wat spijkerbroeken mt 80 liggen voor een Leuk prijsje?
Joep zit tussen lopen en kruipen in en heb nog wat ter overbrugging nodig tot t mooi weer wordt ;-) hij krijgt steeds meer gaten ij zn broek
Graag pm,die zie ik makkelijker
Ik misschien, maar dan moet ik even op de kamer van peuter kijken en die slaapt nu.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:39 schreef Draakjuh het volgende:
is er iemand die kleerhangertjes weg doet?
Ik ben op zoek naar kleine hangertjes van rond plastic.
kleur maakt niet uit.
alvast bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakket maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot pakket maat 74/80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shirtpakket maat 86 --> Voor KJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lamb29 op 04-05-2012 21:16:18 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Ik zoek voor mijn koppel zwem/drijfvesten, bijvoorbeeld van Konfidence oid. Als ik wist hoe het moest zou ik een plaatje plakken...
Heeft iemand er misschien nog een ergens liggen?![]()
Ik stuur je een pb KJ!We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Didymos Moritz 4
Tijdje geleden overgenomen van iemand op d&v, zij heeft hem geverfd met Dylon navy blue en dat is mooi egaal gelukt
Hij is 3,65 lang
Ik heb er 20 euro excl verzenden voor betaald en wil dat er weer voor hebben
Zonder flits
Met flits
Slechte actie foto
Manduca MellowFellow, ik ben eerste eigenaar. Vertrekt met pijn in het hart want super mooi en fijn, maar ik wil graag een pre school Wompat kopen.
Ik wil er graag 85 excl verzenden voor hebben
Prijzen exclusief verzenden
Ik kan verzenden via dhl 4,95 of via postnl 6,75
Forum Opties Forumhop: Hop naar: