Pauwen zijn inderdaad aan de dikke kant!quote:
Ja maar weinrot en violet zijn echt totaal niet te vergelijken qua dikte en doekquote:Op maandag 7 mei 2012 10:45 schreef bitterend het volgende:
Pauwen zijn geweldig! heb al een weinrot en nu wachten tot mijn violet pfau binnen is![]()
Het is niet vaak gewassen, want ze wilde het niet aanquote:Op maandag 7 mei 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja links zijn de maten gewoon te zien hoor![]()
Hoe is dat DPAM vest voor jongetjes. Zit er nog goed model in of is dat door het wassen wat uitgezakt? Dat is mijn ervaring namelijk met vesten van dat materiaal.
DPAM is nogal wisselvallig. Enig idee hoe op maat deze valt?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is niet vaak gewassen, want ze wilde het niet aanhet is dus echt zgan.
Hij valt wel echt als 86, want in principe (ik heb het net even voorgehouden) zou het Senna nog net passen.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
DPAM is nogal wisselvallig. Enig idee hoe op maat deze valt?
Ok, leuk leuk!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:02 schreef miss_sly het volgende:
Mamapurk en Keshet, ik heb het apart gelegd. Gaat donderdag op de post, eerst twee dagen werken. Kunnen jullie even je adres pm-en?
die ze heeft is nog veel te groot. Ik pas dusquote:Op zondag 6 mei 2012 21:24 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Is cool, doe ik hem ff on hold voor je!
Done!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:02 schreef miss_sly het volgende:
Mamapurk en Keshet, ik heb het apart gelegd. Gaat donderdag op de post, eerst twee dagen werken. Kunnen jullie even je adres pm-en?
Mag ik die 2 jumpsuits in het groot zien? En al die H&M broekjes ook?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:31 schreef Cooki het volgende:
in de herkansing: jongenskledingpakket maat 86![]()
hoe groot wil je ze?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mag ik die 2 jumpsuits in het groot zien? En al die H&M broekjes ook?
Ik heb deze nog liggen. Ze mogen voor 1 euro per stuk weg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik zoek eigenlijk een Puckababy mini (3-6 mnd). Als het ff kan geen roze.
En ik ben ook nog op zoek naar een paar leuke broeken in mt 62 voor een jongetje. Liever geen spijkerbroekjes.
* Kuukske houdt zich aanbevolen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weg
weg
[ Bericht 1% gewijzigd door Kaarr op 10-05-2012 12:04:11 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal zachte broekjes
![]()
Deel met de wereld der zoekendenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:08 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook nog een pleur aan babyjommeskleding trouwens
Mooie kleur idd.quote:
Nouquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:08 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook nog een pleur aan babyjommeskleding trouwens
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:56 schreef TimeJumper het volgende:
Ik zoek nog goed uitziende rompers maat 74 en 80
Korte mouw, lange mouw en mouwloos!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |