Oh, ik twijfel echt zo hard nu!quote:Op maandag 7 mei 2012 10:45 schreef bitterend het volgende:
Pauwen zijn geweldig! heb al een weinrot en nu wachten tot mijn violet pfau binnen is![]()
Pauwen zijn inderdaad aan de dikke kant!quote:
Ja maar weinrot en violet zijn echt totaal niet te vergelijken qua dikte en doekquote:Op maandag 7 mei 2012 10:45 schreef bitterend het volgende:
Pauwen zijn geweldig! heb al een weinrot en nu wachten tot mijn violet pfau binnen is![]()
Het is niet vaak gewassen, want ze wilde het niet aanquote:Op maandag 7 mei 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja links zijn de maten gewoon te zien hoor![]()
Hoe is dat DPAM vest voor jongetjes. Zit er nog goed model in of is dat door het wassen wat uitgezakt? Dat is mijn ervaring namelijk met vesten van dat materiaal.
DPAM is nogal wisselvallig. Enig idee hoe op maat deze valt?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is niet vaak gewassen, want ze wilde het niet aanhet is dus echt zgan.
Hij valt wel echt als 86, want in principe (ik heb het net even voorgehouden) zou het Senna nog net passen.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
DPAM is nogal wisselvallig. Enig idee hoe op maat deze valt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |