Ik heb deze:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:39 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar mouwloze rompers in maat 62/68. Unisex of jongens (geen roze of bloemetjes dus).
Iemand nog wat liggen?
wat vraag je er voor? en is een hele dunne jas of iets dikker?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:38 schreef Takkembah het volgende:
En nog een zomerjas Esprit maat 80
ja hij moet nog ff in de strijk een keer
[ afbeelding ]
Het is geen héle dunne. De stof zelf is vrij 'stevig'.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
wat vraag je er voor? en is een hele dunne jas of iets dikker?
Ze heeft een dunne zomerjas mt 80 ik pas die morgen even. Ik weet nl dat esprit bij baby's vrij groot valtquote:Op zondag 6 mei 2012 20:59 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Het is geen héle dunne. De stof zelf is vrij 'stevig'.
Tientje excl verz ? Ik zal hem dan strategisch in een envelop proppen.
Is cool, doe ik hem ff on hold voor je!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze heeft een dunne zomerjas mt 80 ik pas die morgen even. Ik weet nl dat esprit bij baby's vrij groot valt
Oooooh! Mag ik m?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:08 schreef Kyara het volgende:
Wel gewassen, niet gedragen. Wit Name-it shirtje met zilveren letters. Maat 50 maar valt veel groter, is eerder 56. Mag weg tegen verzendkosten.
[ afbeelding ]
Kleur op de foto is een beetje vraag. Shirtje is echt wit en letters zilver.
Pm je adres maar even dan stuur ik hem naar je toe (zal woensdag worden voor hij op de post gaat). Eens kijken of de post van mij naar jou sneller gaat dan andersom.....quote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oooooh! Mag ik m?voor m'n zus. Of nou ja, voor mijn neefje in haar buik.
Ja, leuk! En nou ja, als ie er voor september maar isquote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Kyara het volgende:
[..]
Pm je adres maar even dan stuur ik hem naar je toe (zal woensdag worden voor hij op de post gaat). Eens kijken of de post van mij naar jou sneller gaat dan andersom.....
Das niet de reislampo hoor.!quote:
Webkim dacht ik.quote:
ze zijn niet voor Laksquote:Op maandag 7 mei 2012 10:11 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Je inbox is vol!
Heeft ie zulke kleine voetjes dan? Of heeft de mijne van die mollige pootjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |