abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111279043
Ik ben de zolder aan het opruimen en heb spullen gevonden die gratis weg mogen als ze opgehaald worden bij ons in Amsterdam.

Spullen voor een fotoprinter, vooral fotopapier:

En een inktcardridge en chip:

Een bak om een wasmachine in te zetten:

Een bezem, een swiffer (inclusief stofdoekjes) en een ding om mee te dweilen (van de Blokker, de lap eronder wordt nog verkocht):

Sniglar-commode van de Ikea (dit is niet mijn foto):

Een verschoningskussen:

En een wipstoel:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_111280059
Bak voor de wasmachine en verschoningskussen zijn vergeven!
pi_111285802
Voor de commode en wipstoel heb ik inmiddels ook geïnteresseerden.
pi_111338528
Verschoningskussen was voor ons toch? Moet hem nog even ophalen samen met het BV kussen..ik vergeet het elke keer :@
pi_111338728
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:13 schreef loeszie het volgende:
Verschoningskussen was voor ons toch? Moet hem nog even ophalen samen met het BV kussen..ik vergeet het elke keer :@
Oh, ik dacht dat je die niet nodig had! Heb ik verkeerd begrepen. Dan is 'ie inderdaad voor jou. Het borstvoedingskussen had ik al braaf opzij gelegd.
pi_111338795
Ja ik was wat onduidelijk. Vooral Koen gebruikt het verschoningskussen in de badkamer. We hebben er nu 2 maar dan hebben we er straks met de baby drie zodat er op elke commode eentje kan blijven liggen. Wazig verhaal :')
pi_111338832
Volgende week heb ik verlof dus dan kun ik rustig dingen regelen gelukkig. Mijn hoofd loopt nogal over deze week }:|
pi_111338887
Het kussen loopt nergens heen. Tenzij de schoonmaakster deze week weer niet komt.
pi_111338963
haha ja hier is het ook een bende aan het worden. Ze komt toch wel he? *kan nog een keer stofzuigen niet meer aan * :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')