Die had je van mijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef -Spring het volgende:
[..]
Sorry! Scherm te lang open.
En ik heb m al.
Daar kwam ik achter idd.quote:
Ja, leuk!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:04 schreef -Spring het volgende:
[..]
Daar kwam ik achter idd.![]()
Wij overwegen om eens een weekendje met zn drieen naar Berlijn te gaan trouwens. Ik ben al wel eens geweest en vond het een fijne stad. Bakkie doen dan?
Hebbuh! Dochterlief krijgt in haar nieuwe slaapkamer een nieuw bed (precies die) dus wil ze graag van je overnemen!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:26 schreef Stiemie het volgende:
Over een maand verhuizen wij en dan krijgt onze jongste een groot bed. Daarom heb ik dan een peuterdekbedje (kan in de wasmachine en droger) met verschillende overtrekjes zoals deze van ikea (op maat gemaakt voor peuterdekbed)
[ afbeelding ]
En dit zelfgemaakte dekbedovertrekje
[ afbeelding ]
Verder nog een aantal zelfgemaakte hoeslakentjes op ledikantformaat.
Laat maar weten of er interesse voor is (liefst alles in 1 pakket voor een leuk prijsje), dan maak ik binnenkort foto's
welke maat is de jas?quote:Op zondag 13 mei 2012 09:26 schreef gizzfonz het volgende:
iemand nog interesse in Cars regenjas (rood met lighting mcqueen),
Zit ik te denken, waar ik jou dan woensdag ziequote:Op zondag 13 mei 2012 18:14 schreef mrien het volgende:
Ik wil er woensdag wel eentje voor je meenemen Susie? Ik ben er dan toch
Sorry, had ff niet door dat het er niet op zat. Hier een foto met dek en de autootjes.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:03 schreef Vlindur het volgende:
Heb je het helicopterdek er niet meer bij Troeta?
Dan is de Ikea dichterbijquote:Op zondag 13 mei 2012 20:59 schreef Troeta het volgende:
Ik woon in Den Haag, dus als je vlakbij woont mag je hem op komen halen.
Ik heb dat ding trouwens maar 3x gebruikt, heb er zelfs 2, maar ik werd gek van het wassen van dat ding.
Een kussentje in de rug werd minder vies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |