Ik heb deze:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:39 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar mouwloze rompers in maat 62/68. Unisex of jongens (geen roze of bloemetjes dus).
Iemand nog wat liggen?
wat vraag je er voor? en is een hele dunne jas of iets dikker?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:38 schreef Takkembah het volgende:
En nog een zomerjas Esprit maat 80
ja hij moet nog ff in de strijk een keer
[ afbeelding ]
Het is geen héle dunne. De stof zelf is vrij 'stevig'.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
wat vraag je er voor? en is een hele dunne jas of iets dikker?
Ze heeft een dunne zomerjas mt 80 ik pas die morgen even. Ik weet nl dat esprit bij baby's vrij groot valtquote:Op zondag 6 mei 2012 20:59 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Het is geen héle dunne. De stof zelf is vrij 'stevig'.
Tientje excl verz ? Ik zal hem dan strategisch in een envelop proppen.
Is cool, doe ik hem ff on hold voor je!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze heeft een dunne zomerjas mt 80 ik pas die morgen even. Ik weet nl dat esprit bij baby's vrij groot valt
Oooooh! Mag ik m?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:08 schreef Kyara het volgende:
Wel gewassen, niet gedragen. Wit Name-it shirtje met zilveren letters. Maat 50 maar valt veel groter, is eerder 56. Mag weg tegen verzendkosten.
[ afbeelding ]
Kleur op de foto is een beetje vraag. Shirtje is echt wit en letters zilver.
Pm je adres maar even dan stuur ik hem naar je toe (zal woensdag worden voor hij op de post gaat). Eens kijken of de post van mij naar jou sneller gaat dan andersom.....quote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oooooh! Mag ik m?voor m'n zus. Of nou ja, voor mijn neefje in haar buik.
Ja, leuk! En nou ja, als ie er voor september maar isquote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Kyara het volgende:
[..]
Pm je adres maar even dan stuur ik hem naar je toe (zal woensdag worden voor hij op de post gaat). Eens kijken of de post van mij naar jou sneller gaat dan andersom.....
Das niet de reislampo hoor.!quote:
Webkim dacht ik.quote:
ze zijn niet voor Laksquote:Op maandag 7 mei 2012 10:11 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Je inbox is vol!
Heeft ie zulke kleine voetjes dan? Of heeft de mijne van die mollige pootjes?
Oh, ik twijfel echt zo hard nu!quote:Op maandag 7 mei 2012 10:45 schreef bitterend het volgende:
Pauwen zijn geweldig! heb al een weinrot en nu wachten tot mijn violet pfau binnen is![]()
Pauwen zijn inderdaad aan de dikke kant!quote:
Ja maar weinrot en violet zijn echt totaal niet te vergelijken qua dikte en doekquote:Op maandag 7 mei 2012 10:45 schreef bitterend het volgende:
Pauwen zijn geweldig! heb al een weinrot en nu wachten tot mijn violet pfau binnen is![]()
Het is niet vaak gewassen, want ze wilde het niet aanquote:Op maandag 7 mei 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja links zijn de maten gewoon te zien hoor![]()
Hoe is dat DPAM vest voor jongetjes. Zit er nog goed model in of is dat door het wassen wat uitgezakt? Dat is mijn ervaring namelijk met vesten van dat materiaal.
DPAM is nogal wisselvallig. Enig idee hoe op maat deze valt?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is niet vaak gewassen, want ze wilde het niet aanhet is dus echt zgan.
Hij valt wel echt als 86, want in principe (ik heb het net even voorgehouden) zou het Senna nog net passen.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
DPAM is nogal wisselvallig. Enig idee hoe op maat deze valt?
Ok, leuk leuk!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:02 schreef miss_sly het volgende:
Mamapurk en Keshet, ik heb het apart gelegd. Gaat donderdag op de post, eerst twee dagen werken. Kunnen jullie even je adres pm-en?
die ze heeft is nog veel te groot. Ik pas dusquote:Op zondag 6 mei 2012 21:24 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Is cool, doe ik hem ff on hold voor je!
Done!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:02 schreef miss_sly het volgende:
Mamapurk en Keshet, ik heb het apart gelegd. Gaat donderdag op de post, eerst twee dagen werken. Kunnen jullie even je adres pm-en?
Mag ik die 2 jumpsuits in het groot zien? En al die H&M broekjes ook?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:31 schreef Cooki het volgende:
in de herkansing: jongenskledingpakket maat 86![]()
hoe groot wil je ze?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mag ik die 2 jumpsuits in het groot zien? En al die H&M broekjes ook?
Ik heb deze nog liggen. Ze mogen voor 1 euro per stuk weg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik zoek eigenlijk een Puckababy mini (3-6 mnd). Als het ff kan geen roze.
En ik ben ook nog op zoek naar een paar leuke broeken in mt 62 voor een jongetje. Liever geen spijkerbroekjes.
* Kuukske houdt zich aanbevolen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weg
weg
[ Bericht 1% gewijzigd door Kaarr op 10-05-2012 12:04:11 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal zachte broekjes
![]()
Deel met de wereld der zoekendenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:08 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook nog een pleur aan babyjommeskleding trouwens
Mooie kleur idd.quote:
Nouquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:08 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook nog een pleur aan babyjommeskleding trouwens
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:56 schreef TimeJumper het volgende:
Ik zoek nog goed uitziende rompers maat 74 en 80
Korte mouw, lange mouw en mouwloos!
Dat is wel een mooie kamer zeg!!! Het is dat wij niet meer hoeven ;-)quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:53 schreef DJRandall het volgende:
Ik doe mijn kinderkamer weg. Met pijn in mijn hart.
http://link.marktplaats.nl/558871327
Fijn! Veel plezier ermeequote:Op donderdag 10 mei 2012 18:12 schreef Kyara het volgende:
Kaarr & Popples, pakjes zijn goed aankomen! Thanx!
PMquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:53 schreef DJRandall het volgende:
Ik doe mijn kinderkamer weg. Met pijn in mijn hart.
http://link.marktplaats.nl/558871327
Thanx! zoeken is een groot woord, kleertjes genoeg (iig in maat 62) maar als er iets heel leuks voorbij komt dan zeg ik geen nee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:44 schreef Popples het volgende:
veel plezier ermee Kyara!
zoeken jullie 62 of 68?
Sorry! Scherm te lang open.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:14 schreef mignonne het volgende:
mag ik t rode jurkje, het gele shirt, en de grijze en gele legging?
ik moet ff eten nu, pm je zo
omgquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef -Spring het volgende:
[..]
Sorry! Scherm te lang open.
En ik heb m al.
Die had je van mijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef -Spring het volgende:
[..]
Sorry! Scherm te lang open.
En ik heb m al.
Daar kwam ik achter idd.quote:
Ja, leuk!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:04 schreef -Spring het volgende:
[..]
Daar kwam ik achter idd.![]()
Wij overwegen om eens een weekendje met zn drieen naar Berlijn te gaan trouwens. Ik ben al wel eens geweest en vond het een fijne stad. Bakkie doen dan?
Hebbuh! Dochterlief krijgt in haar nieuwe slaapkamer een nieuw bed (precies die) dus wil ze graag van je overnemen!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:26 schreef Stiemie het volgende:
Over een maand verhuizen wij en dan krijgt onze jongste een groot bed. Daarom heb ik dan een peuterdekbedje (kan in de wasmachine en droger) met verschillende overtrekjes zoals deze van ikea (op maat gemaakt voor peuterdekbed)
[ afbeelding ]
En dit zelfgemaakte dekbedovertrekje
[ afbeelding ]
Verder nog een aantal zelfgemaakte hoeslakentjes op ledikantformaat.
Laat maar weten of er interesse voor is (liefst alles in 1 pakket voor een leuk prijsje), dan maak ik binnenkort foto's
welke maat is de jas?quote:Op zondag 13 mei 2012 09:26 schreef gizzfonz het volgende:
iemand nog interesse in Cars regenjas (rood met lighting mcqueen),
Zit ik te denken, waar ik jou dan woensdag ziequote:Op zondag 13 mei 2012 18:14 schreef mrien het volgende:
Ik wil er woensdag wel eentje voor je meenemen Susie? Ik ben er dan toch
Sorry, had ff niet door dat het er niet op zat. Hier een foto met dek en de autootjes.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:03 schreef Vlindur het volgende:
Heb je het helicopterdek er niet meer bij Troeta?
Dan is de Ikea dichterbijquote:Op zondag 13 mei 2012 20:59 schreef Troeta het volgende:
Ik woon in Den Haag, dus als je vlakbij woont mag je hem op komen halen.
Ik heb dat ding trouwens maar 3x gebruikt, heb er zelfs 2, maar ik werd gek van het wassen van dat ding.
Een kussentje in de rug werd minder vies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |