Ik wel, ik zal je even pm-enquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:12 schreef mikoxx het volgende:
Is er hier iemand die belangstelling heeft voor één of twee campingbedjes incl extra inlegmatras? Ze zijn van topmark, eentje is geel/grijs en de andere oranje/grijs.
Waar woon je? Ik heb één van de Hema en een monster van FormFix, maar ze bevallen me beide niet. Zo'n kleintje lijkt me ideaalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:38 schreef KatyM het volgende:
Heeft iemand hier nog behoefte aan een voedingskussen? Ik heb deze Chicco Boppy tweedehands van iemand:
http://www.prijsvechter.n(...)cco/products_detail/
Dan wel zonder hoes. En daarbij nog een groot voedingskussen maar die lijkt me erg slap, die krijg je er gratis bij dan.
Voor een tientje mag je ze komen halen..
Euhw welk monster van FormFix heb je? Ik heb net een nieuwe besteld van formfix omdat me die zo fijn leek!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik heb één van de Hema en een monster van FormFix, maar ze bevallen me beide niet. Zo'n kleintje lijkt me ideaal
Heb je gepmt!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:52 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb een joekel. Overgenomen dus heb geen idee of en welke naam er aan hangt![]()
Zit mobiel dus opzoeken lukt even niet, maar ik vind hem veel te dik en te lang, ik kan er met voeden echt niks mee. Heb nu die ban de Hema aan een kant naar binnen gedrukt zodat hij korter en steviger is en dat gaat wel. Maar nu is hij niet meer rond
Wil je ook opsturen? Amsterdam is niet echt in de buurt![]()
Oh jij bent een mooie.... Ik had interesse en had nog wat vragen aan je gesteld, daar reageer je nog gewoon op en nu blijkt alles verkocht te zijn...quote:
Oh ik ben dus niet de enige bij wie je zo'n stunt fliktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oh jij bent een mooie.... Ik had interesse en had nog wat vragen aan je gesteld, daar reageer je nog gewoon op en nu blijkt alles verkocht te zijn...
Ook voor dit little people spul?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef danic het volgende:
[..]
Oh ik ben dus niet de enige bij wie je zo'n stunt flikt
Das een Form Fix XL, inclusief 2 hoezen en een 'poefhoes'quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:52 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb een joekel. Overgenomen dus heb geen idee of en welke naam er aan hangt![]()
Zit mobiel dus opzoeken lukt even niet, maar ik vind hem veel te dik en te lang, ik kan er met voeden echt niks mee. Heb nu die ban de Hema aan een kant naar binnen gedrukt zodat hij korter en steviger is en dat gaat wel. Maar nu is hij niet meer rond
Wil je ook opsturen? Amsterdam is niet echt in de buurt![]()
Ah kijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:13 schreef McLaura het volgende:
[..]
Das een Form Fix XXL, inclusief 2 hoezen en een 'poefhoes'
Was je vergeten van wie je hem overgenomen hadquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:17 schreef McLaura het volgende:
[..]
Was je vergeten van wie je hem overgenomen had
Ja, denk het wel ja. Hij nu werkloos in Jelte zn kamer..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:18 schreef Asyniur het volgende:
Ik vind die form fix juist geweldig!
Doe je ze weg Vlindur? (de form fix met hoezen?)
Ligt aan de prijs, maar misschien heb ik dan wel interesse...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, denk het wel ja. Hij nu werkloos in Jelte zn kamer..
Kijk even op je facebookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ligt aan de prijs, maar misschien heb ik dan wel interesse...
Ik heb hier een aantal staan, niet allemaal mouwloos maar wel met korte mouwquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:39 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar mouwloze rompers in maat 62/68. Unisex of jongens (geen roze of bloemetjes dus).
Iemand nog wat liggen?
Ik heb volgens mij nog veel zo goed als nieuwe in de zin van 1x gewassen en hoogstens 1x aangehad. Ik zal morgen even kijken als je wilt en of ze unisex zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:39 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar mouwloze rompers in maat 62/68. Unisex of jongens (geen roze of bloemetjes dus).
Iemand nog wat liggen?
Jup!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
Spring; dat name-it broekje valt die ook een beetje smal??
Hij's heel leuk! En L zou 'm best nog passen. Maar hij is zo onhandig met op de wc plassen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef Lamb29 het volgende:
Dat tuinbroekjeDies leuk! Twijfel alleen enorm of mijn dame zoiets staat...
Ik heb ook nog liggen, maar heb er geen foto's van. Als je interesse hebt zal ik ze morgen even op de foto zetten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:39 schreef Kyara het volgende:
Iemand nog wat liggen?
Is een grijze idd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat tuinbroekje is echt leuk hoor Lamb! Evie kon die in 92 vorig jaar aan (toen ze 1,5 was..) en heeft nu eentje van Meike (van Karin) in mt 104 en die kan al best
en Spring is het een grijze? want ik geloof dat ik die ook heb liggen dan van mijn zus dr jongste? (twijfel)
Yo! Allemaal maat 86/92 muz van helemaal rechtsboven en linksonder: da's 74/80. Maar L heeft die wel langer doorgedragen. En van die gele linksboven mist een knoopje, zie ik net.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:03 schreef Juud79 het volgende:
@Spring.... Mag ik het pakket rompers lange mouw maat 86 overnemen?
Mag ik de Elmo-DVD?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:21 schreef gizzfonz het volgende:
Zo weer even verder opgeruimd hier.
Diverse knuffels:o.a. walibi kangaroo, snoopy, woezel en pip(de paarse is even door de jongste weggegrist tijdens het foto maken) 1.50 per knuffel ex verzendkosten. Mocht je een duidelijkere foto willen dan hoor ik het wel.
[ afbeelding ]
Woezel en Pip loopwagen, ophalen in Delft, opsturen is misschien ook mogelijk. 15 euro
[ afbeelding ]
Woezel en Pip interactieve knuffel, leert tot 10 tellen, vormen en zingt een liedje, 7.50 ex verzendkosten
[ afbeelding ]
Pelikaan opbergzak (heb er twee van. In de bek van de pelikaan kun je dingen opbergen) 2 euro ex verzendkosten per stuk
[ afbeelding ]
Diverse boeken, prijs in overleg, allemaal netjes zonder ezelsoren e.d.
[ afbeelding ]
Lego/duplo scoop van Bob de Bouwer, nieuw in verpakking 5.00 ex verzend
[ afbeelding ]
Diverse kinderdvd's, 2.00 ex verzend
[ afbeelding ]
Diverse puzzels, allemaal compleet. De wonderteam puzzel is 4 puzzels met verschillende hoeveelheid stukjes, Wonderteam 4 euro ex verzend, de rest 2 euro ex verzend
[ afbeelding ]
Winnie the Pooh klok, knor en tijger zijn de secondewijzer en slingeren heen en weer. 10 euro ex verzend.
[ afbeelding ]
Graag PM bij interesse, want ik volg het topic niet altijd.
Ik volgens mij! Samen met een smalle spijkerbroek geloof ik. Welke maat is die trui?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:55 schreef -Spring het volgende:
Oh, en wil diegen aan wie ik ooit dit vestje heb beloofd zich even melden?
[ afbeelding ]
Ik heb je een pm gedaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oh jij bent een mooie.... Ik had interesse en had nog wat vragen aan je gesteld, daar reageer je nog gewoon op en nu blijkt alles verkocht te zijn...
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:39 schreef Kyara het volgende:
Iemand nog wat liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |