En nu?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=ONQL3LS3
Kleertjes jongens en meisjes maat 56 t/m 74, zie bovenstaanden link.
Hé! Je hebt nog meer speelgoedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:46 schreef Lamb29 het volgende:
Ga binnenkort met een vrachtlading richting postkantoor voor Danic, TM en Vlinder
Dus gooi hem er nog even in.... Als ik dan toch bezig ben maak ik met liefde meer pakketjes
Maat 56
Maat 62
Maat 68
Maat 74
Maat 80
Maat 86
Sokjes & Schoentjes
Diversen
Speelgoed
Ja, heb ik allemaal nog! Er zal toch nog wel meer in een doosje passen? Mijn kinderen hebben heel veel allebei aangehad, dus in mijn ogen was er veel unisex :-pquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef Morretje het volgende:
Groofs, heb je dat grijze streepjesjumpsuitje, witte gebreide jumpsuitje, perenjumpsuitje, groene jumpsuitje van je laatste fotootje, het rode nijntjeshirt nog? Meer unisex kan ik niet vinden
Welke maat hebben die 2 pyjamaatjes? Oh, en de 2 apenshirtjes van je eerste foto?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ja, heb ik allemaal nog! Er zal toch nog wel meer in een doosje passen? Mijn kinderen hebben heel veel allebei aangehad, dus in mijn ogen was er veel unisex :-p
Jammer Miss, en wat voor jouw dame interessant is gaat eerst nog naar een nichtje. Dus daar gaat in de volgende dozen ook niks bijzitten nog.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef miss_sly het volgende:
Dat is allemaal te klein voor mijn dame! Ik hoopte wat leuke Kleertjes van S te kunnen scoren maar dat zit er nog niet in, helaas.
De pyjamaatjes zijn allebei maat 68 en de twee apenshirtjes 74.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Welke maat hebben die 2 pyjamaatjes? Oh, en de 2 apenshirtjes van je eerste foto?
Je mag ook nog wel het grijze gestreepte broekje erbij stoppen.
Verder kom ik niet, sorry. Ik moet nog ong 7 weken wachten tot ik weet op welke kleur ik los mag gaan..
Jammer! Maar ik snap het wel, hoor. Heb ik gewoon heel veel pech.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Jammer Miss, en wat voor jouw dame interessant is gaat eerst nog naar een nichtje. Dus daar gaat in de volgende dozen ook niks bijzitten nog.
Ik heb nog aan je gedacht met het hartjesvest, maar S draagt het nogsteeds.
Weet je wat het is. We hebben een soort ruilafspraak. Ik krijg voor S en R van hun twee oudsten en dan schuif ik alles van S ook naar hen door voor hun jongste meisje (derde in hun gezin dus). Ik kan het niet maken om zoveel leuk spul te mogen lenen en dan alles van S in de verkoop te gooien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jammer! Maar ik snap het wel, hoor. Heb ik gewoon heel veel pech.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:09 schreef Sannne het volgende:
Oh Lamb ik zie wat leuke dingen!! Ik neus even goed!
Ik denk dat ik binnenkort wel wat voor je heb... moet Meikes 98/104 zomerjurkjes toch maar eens wegdoen nu ze kledingmaat 116/122 draagt....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jammer! Maar ik snap het wel, hoor. Heb ik gewoon heel veel pech.
Raar is dat hè? Ik vind dus dat dingen nog heel lang passen, vooral bij mijn dame. langere leggings worden driekwart en dan kort, jurkjes worden wel korter, maar blijven leuk. S heeft nu nogsteeds jurkjes, rokjes en zelfs truitjes maat 86 in haar kast liggen terwijl ze maat 110/116 draagt nu.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort wel wat voor je heb... moet Meikes 98/104 zomerjurkjes toch maar eens wegdoen nu ze kledingmaat 116/122 draagt....
Graag! Je hebt oik al zo'n leuke kleren!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort wel wat voor je heb... moet Meikes 98/104 zomerjurkjes toch maar eens wegdoen nu ze kledingmaat 116/122 draagt....
Dat inderdaad!! Maar af en toe een nieuwe garderobe is ook niet zo verkeerd. Anders loopt ze straks 3 zomers in dezelfde jurkjes. Hoezo luxeprobleem....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Raar is dat hè? Ik vind dus dat dingen nog heel lang passen, vooral bij mijn dame. langere leggings worden driekwart en dan kort, jurkjes worden wel korter, maar blijven leuk. S heeft nu nogsteeds jurkjes, rokjes en zelfs truitjes maat 86 in haar kast liggen terwijl ze maat 110/116 draagt nu.
Nee joh, je hebt helemaal gelijk! Het is alleen jammer, want ik vind dat S er altijd zo leuk bijloopt!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Weet je wat het is. We hebben een soort ruilafspraak. Ik krijg voor S en R van hun twee oudsten en dan schuif ik alles van S ook naar hen door voor hun jongste meisje (derde in hun gezin dus). Ik kan het niet maken om zoveel leuk spul te mogen lenen en dan alles van S in de verkoop te gooien.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt helemaal gelijk! Het is alleen jammer, want ik vind dat S er altijd zo leuk bijloopt!
Joe! Thnx. Ze zijn voor mij!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:15 schreef mignonne het volgende:
vlindur dat ding is een bijtring! mijn meiden hebben hem ookleuk ding
Dan laat ik voorlopig de apenshirtjes aan me voorbij gaan. Ik bedoelde dat streepjesbroekje met brede strepen op foto 9, naast het blauwe broekje (die mag er ook wel bij) En gooi dat streepjespakje er ook maar bij dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
De pyjamaatjes zijn allebei maat 68 en de twee apenshirtjes 74.
Welk grijs gestreepte broekje bedoel je? Want dat broekje dat S op de laatste foto aanheeft moet ik wel bij het truitje houden, denk ik.![]()
Ik zie dat ik de eerste map ook moet bijwerken. Oeps.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:59 schreef Vlindur het volgende:
Diaan, je moet je tweede map even bijwerken
Doe mij die onderste trui dan maar ik wacht even tot je kan kijken welke maat die broek is goed?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm volgens mij niet, ik heb ook al een deel verkocht. Je bedoelt die zwart gestreepte broek? Dat is 86 of 92 denk ik. Moet ik even nakijken. Viel wel wat groter uit kan ik me herinneren.
Ik kan er alleen niet bij nu. Ligt allemaal in dozen in de kelder en daar kan ik nu niet komen met mn voet.
Dat is die trui met RC erop toch? Is goed. Ik zal Peace vragen of hij vanavond de doos in de kamer kan zetten!quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe mij die onderste trui dan maar ik wacht even tot je kan kijken welke maat die broek is goed?
Yepquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:39 schreef PureEvil het volgende:
http://s1095.photobucket.com/albums/i466/PureEvil87/
doet ie t?
Kun je er niet mee terug joh? Kaartje zit er nog aan!quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef ymme het volgende:
Super gaaf jasje gekocht. Maar helaas is het Mart te klein![]()
Kan voor zowel een jongen als meisje.
Nieuwprijs is aardig aan de hoge kant, dus zou er graag wel 20 euro voor willen nog.
Ton Tin
Maat 3/4 (kleine 104, of voor de smalle kindjes).
[ afbeelding ]
Maar de bonquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kun je er niet mee terug joh? Kaartje zit er nog aan!
Zondequote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef ymme het volgende:
[..]
Maar de bonIk heb het vanochtend al geprobeerd zonder bon.. Maar helaas. Ook niet gepint, anders had ik dat gehad.
Tofquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef ymme het volgende:
Super gaaf jasje gekocht. Maar helaas is het Mart te klein![]()
Kan voor zowel een jongen als meisje.
Nieuwprijs is aardig aan de hoge kant, dus zou er graag wel 20 euro voor willen nog.
Ton Tin
Maat 3/4 (kleine 104, of voor de smalle kindjes).
[ afbeelding ]
En de derde lading: meisjeskleding maat 74-80quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En mijn tweede lading uitgezocht. Nu wel met maatindicaties erbij.
Stel een leuk pakket samen, ik verkoop ze alleen per doos voor 30 euro inclusief verzenden.
http://www.mijnalbum.nl/Album=N6F8ZUSX
Dit was de eerste lading:
http://www.mijnalbum.nl/Album=ONQL3LS3
Combineren uit beide ladingen kan natuurlijk ook.
hebben ze hem wel in de goede maat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef ymme het volgende:
[..]
Maar de bonIk heb het vanochtend al geprobeerd zonder bon.. Maar helaas. Ook niet gepint, anders had ik dat gehad.
zitten er hema stretchrompers tussen? (74-80)?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En de laatste lading:
jongenskkleding maat 80 en slaapzakken:
http://www.mijnalbum.nl/Album=BJUFC6IA
(Er zit ook een vinginobroek tussen)
bedankt voor het kijken maar dat zijn ook niet die ik wil jammergenoeg, echt die elastischequote:Op donderdag 3 mei 2012 10:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat erbij zit aan hemarompers maat 74-80. Is dat wat? Het rechter rijtje. Links is H&M.
De streepjes en de blauwebusjesromper rechts zijn weg.
No problem.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bedankt voor het kijken maar dat zijn ook niet die ik wil jammergenoeg, echt die elastische
Ik zal morgen even een foto maken! Heb nog wel wat liggenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:12 schreef het-is-mij het volgende:
Wie van de jongens mama s heeft er nog wat spijkerbroeken mt 80 liggen voor een Leuk prijsje?
Joep zit tussen lopen en kruipen in en heb nog wat ter overbrugging nodig tot t mooi weer wordt ;-) hij krijgt steeds meer gaten ij zn broek
Graag pm,die zie ik makkelijker
Ik misschien, maar dan moet ik even op de kamer van peuter kijken en die slaapt nu.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:39 schreef Draakjuh het volgende:
is er iemand die kleerhangertjes weg doet?
Ik ben op zoek naar kleine hangertjes van rond plastic.
kleur maakt niet uit.
alvast bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakket maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot pakket maat 74/80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shirtpakket maat 86 --> Voor KJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lamb29 op 04-05-2012 21:16:18 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Ik zoek voor mijn koppel zwem/drijfvesten, bijvoorbeeld van Konfidence oid. Als ik wist hoe het moest zou ik een plaatje plakken...
Heeft iemand er misschien nog een ergens liggen?![]()
Ik stuur je een pb KJ!We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Didymos Moritz 4
Tijdje geleden overgenomen van iemand op d&v, zij heeft hem geverfd met Dylon navy blue en dat is mooi egaal gelukt
Hij is 3,65 lang
Ik heb er 20 euro excl verzenden voor betaald en wil dat er weer voor hebben
Zonder flits
Met flits
Slechte actie foto
Manduca MellowFellow, ik ben eerste eigenaar. Vertrekt met pijn in het hart want super mooi en fijn, maar ik wil graag een pre school Wompat kopen.
Ik wil er graag 85 excl verzenden voor hebben
Prijzen exclusief verzenden
Ik kan verzenden via dhl 4,95 of via postnl 6,75![]()
Heeft iemand hier nog behoefte aan een voedingskussen? Ik heb deze Chicco Boppy tweedehands van iemand:
http://www.prijsvechter.n(...)cco/products_detail/
Dan wel zonder hoes. En daarbij nog een groot voedingskussen maar die lijkt me erg slap, die krijg je er gratis bij dan.
Voor een tientje mag je ze komen halen..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: