En nu?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=ONQL3LS3
Kleertjes jongens en meisjes maat 56 t/m 74, zie bovenstaanden link.
Hé! Je hebt nog meer speelgoedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:46 schreef Lamb29 het volgende:
Ga binnenkort met een vrachtlading richting postkantoor voor Danic, TM en Vlinder
Dus gooi hem er nog even in.... Als ik dan toch bezig ben maak ik met liefde meer pakketjes
Maat 56
Maat 62
Maat 68
Maat 74
Maat 80
Maat 86
Sokjes & Schoentjes
Diversen
Speelgoed
Ja, heb ik allemaal nog! Er zal toch nog wel meer in een doosje passen? Mijn kinderen hebben heel veel allebei aangehad, dus in mijn ogen was er veel unisex :-pquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef Morretje het volgende:
Groofs, heb je dat grijze streepjesjumpsuitje, witte gebreide jumpsuitje, perenjumpsuitje, groene jumpsuitje van je laatste fotootje, het rode nijntjeshirt nog? Meer unisex kan ik niet vinden
Welke maat hebben die 2 pyjamaatjes? Oh, en de 2 apenshirtjes van je eerste foto?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ja, heb ik allemaal nog! Er zal toch nog wel meer in een doosje passen? Mijn kinderen hebben heel veel allebei aangehad, dus in mijn ogen was er veel unisex :-p
Jammer Miss, en wat voor jouw dame interessant is gaat eerst nog naar een nichtje. Dus daar gaat in de volgende dozen ook niks bijzitten nog.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef miss_sly het volgende:
Dat is allemaal te klein voor mijn dame! Ik hoopte wat leuke Kleertjes van S te kunnen scoren maar dat zit er nog niet in, helaas.
De pyjamaatjes zijn allebei maat 68 en de twee apenshirtjes 74.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Welke maat hebben die 2 pyjamaatjes? Oh, en de 2 apenshirtjes van je eerste foto?
Je mag ook nog wel het grijze gestreepte broekje erbij stoppen.
Verder kom ik niet, sorry. Ik moet nog ong 7 weken wachten tot ik weet op welke kleur ik los mag gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |