Geef maar toe, je zou stiekem wel zo'n vrouwelijk krakertje met dreads willen doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha, dan moet je eens meegaan naar http://www.obsceneextreme.cz/ ... een heel festival vol crusties.
Samsom is een tiran.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:44 schreef remlof het volgende:
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.
Hmm, waarom moet je ook weer in zo'n gat wonen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geef maar toe, je zou stiekem wel zo'n vrouwelijk krakertje met dreads willen doen.
Klopt, hij is enkel een mongool.quote:
Hoezo stiekem?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geef maar toe, je zou stiekem wel zo'n vrouwelijk krakertje met dreads willen doen.
Dat zou ik slecht verdragen denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha, dan moet je eens meegaan naar http://www.obsceneextreme.cz/ ... een heel festival vol crusties.
Nou nou, zo'n kartonnen bordje met 'tegen', de hoge heren in hun villa's bibberen van angst.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.at5.nl/artikel(...)-krakersdemonstratie
Binnenkort: Ex-demonstrant, de nieuwe roman van Herman Brusselmans.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.at5.nl/artikel(...)-krakersdemonstratie
Burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam is bezorgd dat een demonstratie van krakers dinsdagavond uit de hand loopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nou, zo'n kartonnen bordje met 'tegen', de hoge heren in hun villa's bibberen van angst.
Donderdag, vrijdag en zaterdag is Tilburg wel verbonden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm, waarom moet je ook weer in zo'n gat wonen.
Utrecht Centraal – Amsterdam Centraal – Schiphol – Leiden Centraal – Den Haag HS – Delft – Rotterdam Centraal
Deze zijn 's nachts verbonden.
Mooi, afpakken en in de fik zetten dat gedrocht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam is bezorgd dat een demonstratie van krakers dinsdagavond uit de hand loopt.
Hij heeft daarom besloten dat de demonstranten geen met hout of tapijt verstevigde spandoeken mogen meenemen en geen bivakmutsen of andere gezichtsbeperkende kleding mogen dragen. Ook stokken en slag- en steekwapens zijn taboe.
Je weet dat dat het beleid van een PvdA-burgemeester is hè?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, afpakken en in de fik zetten dat gedrocht.
Oh, en z'n bordje ook.
De moeder van Picchia.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is van karton en kan dienen als doos, woning en protestbord.
Ja, daarom is 't ook zo half/half en zie je nog spandoeken en borden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat dat het beleid van een PvdA-burgemeester is hè?
Oh jij zou gewoon alles verbieden en elke samenscholing van meer dan drie personen uit elkaar meppen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, daarom is 't ook zo half/half en zie je nog spandoeken en borden.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh jij zou gewoon alles verbieden en elke samenscholing van meer dan drie personen uit elkaar meppen?
Knetterirritant dus want zo'n uitslagenmeet is natuurlijk wel nice.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Donderdag, vrijdag en zaterdag is Tilburg wel verbonden.
Zo zo, stokken en steekwapens mogen niet? Wat is dit voor fascistische politiestaat?!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam is bezorgd dat een demonstratie van krakers dinsdagavond uit de hand loopt.
Hij heeft daarom besloten dat de demonstranten geen met hout of tapijt verstevigde spandoeken mogen meenemen en geen bivakmutsen of andere gezichtsbeperkende kleding mogen dragen. Ook stokken en slag- en steekwapens zijn taboe.
Hij heeft wel politieke ambities.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij geen bestuurder bent.
Ach, die antifa mensen moet je gewoon buiten beeld houden. Den normale mensch beschermen voor het aanblik op dergelijk parasitair tuig. Krakers behoren gewoon tot de ongedierte groep. Op de voet gevolgd door Palestina demonstranten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Meer D66'ers zijn hier niet welkom. Dat druist in tegen ons diversiteitsbeleid. Anders krijg je zoveel eenheidsworst.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Friek_ het volgende:
Later zou ik wel graag in Utrecht willen wonen trouwens. Stuk leuker.
Ik ga er naartoe verhuizen en mezelf niet aanpassen aan de geldende normen en waarden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:51 schreef Picchia het volgende:
[..]
Meer D66'ers zijn hier niet welkom. Dat druist in tegen ons diversiteitsbeleid. Anders krijg je zoveel eenheidsworst.
Geen woning, geen kroning!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:52 schreef TitusPullo het volgende:
Misschien ga ik morgen De slag om de Blauwbrug kopen.
Met deze prachtige democratie is dat zo gebeurd natuurlijk. Dan werk ik vrijwillig mee als propagandist.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, met als standpunt dat krakers in elkaar moeten worden gemept heb je zo een paar zetels.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:53 schreef waht het volgende:
[..]
Met deze prachtige democratie is dat zo gebeurd natuurlijk. Dan werk ik vrijwillig mee als propagandist.
Al voel ik me nooit helemaal op mijn gemak als ik De tandeloze tijd lees. Is dit geen tijdverspilling?, vraag ik mij af.quote:
Jij houdt wel van lange latten hé.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, met als standpunt dat krakers in elkaar moeten worden gemept heb je zo een paar zetels.
Hahaha.quote:
Wat betreft de belasting: eens.quote:
Ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik verwacht Boze_Appel met een fakkel en hooivork voorop.
Ik las P&Wquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die anarchisten zo terecht bij BNW.
Daarom, rechtse mensen hebben die fratsen niet nodig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die anarchisten zo terecht bij BNW.
Haha.quote:
Al na 1 zin de voorzitter die de microfoon uitzet. Dat taaltje verstaan wij hier niet!quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Al na 1 zin de voorzitter die de microfoon uitzet. Dat taaltje verstaan wij hier niet!
Wel mooi in het kader van de integratie van allochtonen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Al na 1 zin de voorzitter die de microfoon uitzet. Dat taaltje verstaan wij hier niet!
De voorzitter verlangt als een ware conservatief dat iedere deelnemer ABN spreekt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:08 schreef waht het volgende:
Voorzitter is homofoob, zal de krantenkop de volgende dag lezen.
Nu is het grote velgen en dikke achterwerken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef Picchia het volgende:
Toen was Hip Hop nog enigszins hiphopperig.
Dikke achterwerken is het altijd toch geweest?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:17 schreef waht het volgende:
[..]
Nu is het grote velgen en dikke achterwerken.
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dikke achterwerken is het altijd toch geweest?
Die leest niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:08 schreef waht het volgende:
Voorzitter is homofoob, zal de krantenkop de volgende dag lezen.
Beetje vergelijkbaar met Cash qua kwaliteit inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met Cash qua kwaliteit inderdaad.
Weesie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef eriksd het volgende:
Ah mooi, bijna gehele pownews in het teken PvdA bashen.
wat dan, meer PVV-ers in Utrechtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:51 schreef Picchia het volgende:
[..]
Meer D66'ers zijn hier niet welkom. Dat druist in tegen ons diversiteitsbeleid. Anders krijg je zoveel eenheidsworst.
Doet de vara al tijden, die zijn naar de SP gezwenktquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef eriksd het volgende:
Ah mooi, bijna gehele pownews in het teken PvdA bashen.
Hoezo? Zat simplisten die het met hem eens zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:31 schreef remlof het volgende:
Hahahaha, de PVV wil uit de EU en gaat dat tot inzet van de verkiezingen maken
Daaaaag Wilders
Vanwaar dat geloof in de massa? Hij is nog niet uitgespeeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:31 schreef remlof het volgende:
Hahahaha, de PVV wil uit de EU en gaat dat tot inzet van de verkiezingen maken
Daaaaag Wilders
En dan wint ie de verkiezingen en wordt Nederland een soort Noord-Koreaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo? Zat simplisten die het met hem eens zijn.
Zat simplisten die het ook niet met hem eens zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo? Zat simplisten die het met hem eens zijn.
Ach, dat zal allemaal wel meevallen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan wint ie de verkiezingen en wordt Nederland een soort Noord-Korea
Daar zullen Henk & Ingrid vrolijk van worden.
H&I zijn te dom om te schijten, die geven Europa, bankiers of Berbers daar de schuld van.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ten eerste krijgt de PVV natuurlijk nooit een meerderheid. Daarbij geloven Henk en Ingrid alles wat Wilders roept.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat Nederland onder Wilders een soort Zwitserland zal worden hè?quote:
Klopt, niemand zal zelfs nog met ze om de tafel willen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ten eerste krijgt de PVV natuurlijk nooit een meerderheid. Daarbij geloven Henk en Ingrid alles wat Wilders roept.
Welnee, de PVV stemmers willen alleen maar anti stemmen, net als SP stemmers. Kijk naar Duitsland, Die Linke worden daar weggevaagd omdat de Piratenpartij nog lekkerder Anti is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ten eerste krijgt de PVV natuurlijk nooit een meerderheid. Daarbij geloven Henk en Ingrid alles wat Wilders roept.
No shit sherlock.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat Nederland onder Wilders een soort Zwitserland zal worden hè?
We zijn een export- en doorvoerland. En Zwitserland respecteert internationale verdragen wel, unlike Wilders.
Nee man, ik lach me juist kapot om die stuiptrekkingen van Wildersquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
No shit sherlock.
Maar om de een of andere reden raak jij weer helemaal in paniek om een scheet van Geert. Je bent 40 man, maak je toch niet zo druk om de waan van de dag. Pfff.
Dat ook inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welnee, de PVV stemmers willen alleen maar anti stemmen, net als SP stemmers. Kijk naar Duitsland, Die Linke worden daar weggevaagd omdat de Piratenpartij nog lekkerder Anti is.
90% van de Kiezers is te dom om te schijtenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:37 schreef waht het volgende:
[..]
H&I zijn te dom om te schijten, die geven Europa, bankiers of Berbers daar de schuld van.
Ach, laat ze lekker, die PVV'ers.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:42 schreef eriksd het volgende:
Ik zie die val toch iets te gemakkelijk van Wilders afglijden om hem af te schrijven. Dat gaat minder voorspoedig dan ik had gedacht.
Dat heb ik met dezequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:40 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Moet er nog steeds om glimlachen.
Ik heb er alle vertrouwen in. Wilders heeft heel vakkundig politieke zelfmoord gepleegd en zal nu alleen nog maar nog extremer gaan roeptoeteren. En na 12 september stort die hele partij in elkaar en vertrekt de Grote Blonde Leider naar Amerika waar ie hopelijk nog lang en gelukkig leeft zonder dat we ooit nog iets van hem horen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:42 schreef eriksd het volgende:
Ik zie die val toch iets te gemakkelijk van Wilders afglijden om hem af te schrijven. Dat gaat minder voorspoedig dan ik had gedacht.
Ga je dit nu ook twee jaar roepen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in. Wilders heeft heel vakkundig politieke zelfmoord gepleegd en zal nu alleen nog maar nog extremer gaan roeptoeteren. En na 12 september stort die hele partij in elkaar en vertrekt de Grote Blonde Leider naar Amerika waar ie hopelijk nog lang en gelukkig leeft zonder dat we ooit nog iets van hem horen.
Ik denk niet dat Wilders nog superlang groot zal blijven, maar je onderschat het anti-EU-sentiment denk ik nogal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
De vorige keer was anderhalf jaar genoeg
Niet zo snel voor 1940 was NL ook onafhankelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat Nederland onder Wilders een soort Zwitserland zal worden hè?
We zijn een export- en doorvoerland. En Zwitserland respecteert internationale verdragen wel, unlike Wilders.
Anyway, het gaat niet gebeuren, ik heb inderdaad vertrouwen in de massa en denk dat het over en uit is met de PVV.
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
De vorige keer was anderhalf jaar genoeg
Heb je ook zo'n typisch hoofd?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef TitusPullo het volgende:
http://www.usatoday.com/news/health/2008-02-05-blue-eyes_N.htm
Ik ben verwant aan erik.
Je moet niet zoveel zuipen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet zo snel voor 1940 was NL ook onafhankelijk.
Allemaal inteelt dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef TitusPullo het volgende:
http://www.usatoday.com/news/health/2008-02-05-blue-eyes_N.htm
Ik ben verwant aan erik.
Nee, voor de rest ben ik vrij donker.quote:
Inderdaad zullen de ontwikkelingen in de EU tussen nu en september ook meespelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wilders nog superlang groot zal blijven, maar je onderschat het anti-EU-sentiment denk ik nogal.
Risico? Klinkt als een extra trekking!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:53 schreef waht het volgende:
De PvdA kan wel ten onder gaan, dat is een reëel risico.
Nee man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:53 schreef waht het volgende:
Ik had een andere bewoording moeten kiezen.quote:
Welnee. En ook het CDA zal niet ten onder gaan. Die partijen bestaan al zo lang en zijn zo goed georganiseerd en hebben een democratische structuur die voor koerswijzigingen kan zorgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:53 schreef waht het volgende:
Niet op powned, hoop ik.quote:
Buma gaat het CDA redden inderdaad. Samsom is hilarisch.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee. En ook het CDA zal niet ten onder gaan. Die partijen bestaan al zo lang en zijn zo goed georganiseerd en hebben een democratische structuur die voor koerswijzigingen kan zorgen.
Dat is voor vmbo'ers, niet over.quote:
Die worden daar anders regelmatig voor gek gezet met vernietigende woordgrappen als ''sgool.jpg''.quote:
Ik kom voort uit Askr.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:54 schreef Tem het volgende:
[..]
We komen immers allemaal van oorsprong voort uit Adam.
Hoi.quote:
En wat is de teneur?quote:
Wilde.quote:
Mijn PvdA-stemmende vrienden vinden PowNews kinderachtig. Die zure onmacht is universeel kennelijk.quote:
Over een tijdje lachen we hem weer uit als z'n volkspartij op 10 zetels staatquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
Erik met z'n einde van het CDA. Man man man.
Mooi voor je vrienden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:02 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn PvdA-stemmende vrienden vinden PowNews kinderachtig. Die zure onmacht is universeel kennelijk.
In aflevering 1 wilt een vmbo-er straaljagerpiloot worden; in afl. 2 eentje die zendeling wil worden. In de marge: giechelende vmbo- meisjesquote:
Maar goed, je bent dus zuur als Pownews geen flikker aan vindt?quote:
Zullen wel weer terugvallen naar de 20. Ideale situatie is 25-25-25 VVD - D66 - PvdA.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Over een tijdje lachen we hem weer uit als z'n volkspartij op 10 zetels staat
Correct.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, je bent dus zuur als Pownews geen flikker aan vindt?
Pownews was toch voor flikkers? Of heb ik de kleuren die ze gebruiken verkeerd geintepreteerd?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, je bent dus zuur als Pownews geen flikker aan vindt?
Alledrie 26 lijkt me prettiger. En dan een D66 premier.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zullen wel weer terugvallen naar de 20. Ideale situatie is 25-25-25 VVD - D66 - PvdA.
Ja, ik beken even kleur.
Akkoord.quote:
Pechtold alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Alledrie 26 lijkt me prettiger. En dan een D66 premier.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zullen wel weer terugvallen naar de 20. Ideale situatie is 25-25-25 VVD - D66 - PvdA.
Ja, ik beken even kleur.
Zou Ellen "kleur bekennen" Vorenkamp HBO hebben gedaan?quote:Kleur Bekennen is het kleur- en kledingadviesbureau van Ellen Vorenkamp. Zij werkt zowel voor particulieren als voor bedrijven.
Particulieren kunnen bij Kleur Bekennen terecht voor onder andere kleurenanalyses, kledingadvies, stijladvies, garderobeplanning en make-upadvies, maar ook voor kledingshoppen, vrijgezellenfeestjes en workshops. Hierbij zijn persoonlijke aandacht, kwaliteit en een fijne, vertrouwde sfeer voor Kleur Bekennen vanzelfsprekend.
Bedrijven kunnen Kleur Bekennen inhuren voor kleur- en kledingadvies voor hun medewerkers, bedrijfskledingadvies, personeelsuitjes, workshops en presentaties. Hierbij zijn professionaliteit en meedenken voor Kleur Bekennen vanzelfsprekend.
Linkse rakker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, ik beken even kleur.
Het gaat niet om jou.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het maar geen Rutte wordt. Die kutgrijns op z'n bakkes ben ik nu al zat.
Volgens mij heeft Rutte een paar jaar bij McDonalds gewerkt als student en heeft ie daar die grijns aan overgehouden.quote:
Ben jij naar de kapper geweest?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:17 schreef Friek_ het volgende:
Even tussendoor: is Geert Wilders naar de kapper geweest?
Doe maar een Big Tasty.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rutte een paar jaar bij McDonalds gewerkt als student en heeft ie daar die grijns aan overgehouden.
Een of twee euro.quote:
Hoppa!quote:
Woppah!quote:
Sharon Dijksma als premier.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, easy. Erik wil gewoon een Paars kabinet met een PvdA-premier. Dat moeten we koesteren.
Sharon Dijksma is een heel kabinetquote:
Jan Kees past welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Die past in haar eentje niet eens in vak K.
We hebben het niet over jouw reetquote:
Dat vereist alleen al een extra zetel in vak K. Dat moeten we niet willen in tijden van bezuinigingen.quote:
Godver, denk je een originele grap te maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Die past in haar eentje niet eens in vak K.
Boks, Paarse.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Godver, denk je een originele grap te maken.
Hij is nog vierkanter dan ik dacht. Dat zag je vooral toen hij door de wandelgangen banjerde.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, als ze de desks achter hem weghalen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Godver, denk je een originele grap te maken.
Openingszin van Voorschrift.quote:
Nee, die is: "Jij gaat smullen van mijn kussenslopen"quote:
Bij hem langs geweest ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, die is: "Jij gaat smullen van mijn kussenslopen"
Goede zaak.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
Vrijdag gezamelijk met het Korps Mariniers de erehaag voor de dodenherdenking vormen, whoopie.
Jij en het Korps Mariniers? Je bent nog dikker dan ik al dacht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
Vrijdag gezamelijk met het Korps Mariniers de erehaag voor de dodenherdenking vormen, whoopie.
Het blijft me verbazen dat er constant nieuwe delen bij blijven komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:47 schreef Cerbie het volgende:
Thaise of Russische bruid populair (deel 4)
Deel 4 al.
Amsterdam?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
Is dat het Jambers topic?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:47 schreef Cerbie het volgende:
Thaise of Russische bruid populair (deel 4)
Deel 4 al.
quote:
Het is mij dan ook niet duidelijk waarom Erik hier steevast als "bolle" wordt aangeduid, op die foto's lijkt het gewoon een slanke den.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jij en het Korps Mariniers? Je bent nog dikker dan ik al dacht.
Als je heel hard gaat schreeuwen krijg je een kratje bier van mequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
Bol van medeleven?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is mij dan ook niet duidelijk waarom Erik hier steevast als "bolle" wordt aangeduid, op die foto's lijkt het gewoon een slanke den.
Ah! De hoed met veer mag weer uit de kast?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
eriksd is niet zozeer fysiek dik, maar overdrachtelijk dik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is mij dan ook niet duidelijk waarom Erik hier steevast als "bolle" wordt aangeduid, op die foto's lijkt het gewoon een slanke den.
En de FN-Fal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah! De hoed met veer mag weer uit de kast?
Hoeden met veren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah! De hoed met veer mag weer uit de kast?
Dit soort (militaire) traditie's nemen voor mij een belangrijke positie in, dus dat zal niet zo snel gebeuren. Mede omdat wij het contact tussen het Korps Mariniers en Rotterdamse studenten moeten blijven onderhouden, dat vertrouwen wil ik niet schenden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je heel hard gaat schreeuwen krijg je een kratje bier van me
Joh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit soort (militaire) traditie's nemen voor mij een belangrijke positie in, dus dat zal niet zo snel gebeuren. Mede omdat wij het contact tussen het Korps Mariniers en Rotterdamse studenten moeten blijven onderhouden, dat vertrouwen wil ik niet schenden.
Zo schijnt het dat ik ook geen snor heb.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:51 schreef waht het volgende:
[..]
eriksd is niet zozeer fysiek dik, maar overdrachtelijk dik.
Het schijnt ook dat de Turken helemaal geen genocide op de Armenen hebben gepleegd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo schijnt het dat ik ook geen snor heb.
Dat kan kloppen, maar wederom in overdrachtelijke zin wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo schijnt het dat ik ook geen snor heb.
O ja?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat de Turken helemaal geen genocide op de Armenen hebben gepleegd.
Daarom.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef waht het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, maar wederom in overdrachtelijke zin wel.
Hoezo? We moeten het nationaal-socialisme herdenken. Syrie heeft die mafklappers nou eenmaal ook.quote:
Nee, een standaard geweer (M16, eventueel licentieversie).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef De_Guidance het volgende:
Of is het een bazooka? Ik weet weinig van wapens
Hij bedoelde uit het plaatje van die Syrische.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, een standaard geweer (M16, eventueel licentieversie).
Schiet er zelf ook mee.
In dat geval is het een RPG-7, een raketwerper van Russische makelij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij bedoelde uit het plaatje van die Syrische.
Ik in jagermeister en kerstmuziek.quote:
Heeft Phil Collins geen swingende kerstplaat?quote:
Klassieker.quote:
Hij drumt bij Band Aid.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heeft Phil Collins geen swingende kerstplaat?
Van die overval?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:40 schreef eriksd het volgende:
Ik zie nu twee kansenjongeren die gezocht worden. Echt van die aanwinsten.
Uhu.quote:
Mijn gebeden zijn bij de opsporingsambtenaren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
Naar verhaal sowieso , hoop dat ze hen wel kunnen vinden. :/
Nou en.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:40 schreef eriksd het volgende:
Ik zie nu twee kansenjongeren die gezocht worden. Echt van die aanwinsten.
Onmisbaar bij Nederland als fiscaal verdragsland.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:51 schreef Picchia het volgende:
Internationaal recht valt en staat bij de bereidheid van landen om daaraan mee te werken. Nederland moet dat debiele doorwerking artikel even uit de grondwet halen.
Bestaat er een pro-kamp dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:50 schreef eriksd het volgende:
Het is wel een godvergeten zooitje dat demonstreert tegen die wietpas zeg. Dan ren je toch weer naar het pro-kamp.
Denk het wel, anders zou het niet ingevoerd zijn hé.quote:
Waarom onmisbaar?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Onmisbaar bij Nederland als fiscaal verdragsland.
Omdat je anders gehannes krijgt over nationaalrechtelijke interpretatie bij verdragssituaties en dat wil Nederland juist voorkomen. Kunnen we ons niet veroorloven.quote:
Meer interpretatie. Meer vraag naar fiscalisten. Hoger salaris.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat je anders gehannes krijgt over nationaalrechtelijke interpretatie bij verdragssituaties en dat wil Nederland juist voorkomen. Kunnen we ons niet veroorloven.
Enkel politici zijn voorstander. En moraalridders uiteraard.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk het wel, anders zou het niet ingevoerd zijn hé.
Nee, de PVV heeft gefaald in het kapotmaken van ons land, helaas voor jou.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:51 schreef Picchia het volgende:
Internationaal recht valt en staat bij de bereidheid van landen om daaraan mee te werken. Nederland moet dat debiele doorwerking artikel even uit de grondwet halen.
Dit was pas de warming up.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de PVV heeft gefaald in het kapotmaken van ons land, helaas voor jou.
En terecht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:01 schreef eriksd het volgende:
Haha, rooie rakkers van de UvA. Mooi man, dat beschouw ik als een geuzentitel.
Geen gehannes meer over de moraliteit van het meeregeren, want het CDA en de VVD hebben daar al ervaring mee. Binnen vier jaar mag de PVV weer. De rechter heeft haar goedkeuring over de discriminatoire uitspraken uitgesproken. We gaan de boel slopen.quote:
Ik laat mijn land niet slopen door jullie fascistenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:03 schreef Picchia het volgende:
[..]
Geen gehannes meer over de moraliteit van het meeregeren, want het CDA en de VVD hebben daar al ervaring mee. Binnen vier jaar mag de PVV weer. De rechter heeft haar goedkeuring over de discriminatoire uitspraken uitgesproken. We gaan de boel slopen.![]()
Verreiken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik laat mijn land niet slopen door jullie fascisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |