Akkoord.quote:
Pechtold alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Alledrie 26 lijkt me prettiger. En dan een D66 premier.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zullen wel weer terugvallen naar de 20. Ideale situatie is 25-25-25 VVD - D66 - PvdA.
Ja, ik beken even kleur.
Zou Ellen "kleur bekennen" Vorenkamp HBO hebben gedaan?quote:Kleur Bekennen is het kleur- en kledingadviesbureau van Ellen Vorenkamp. Zij werkt zowel voor particulieren als voor bedrijven.
Particulieren kunnen bij Kleur Bekennen terecht voor onder andere kleurenanalyses, kledingadvies, stijladvies, garderobeplanning en make-upadvies, maar ook voor kledingshoppen, vrijgezellenfeestjes en workshops. Hierbij zijn persoonlijke aandacht, kwaliteit en een fijne, vertrouwde sfeer voor Kleur Bekennen vanzelfsprekend.
Bedrijven kunnen Kleur Bekennen inhuren voor kleur- en kledingadvies voor hun medewerkers, bedrijfskledingadvies, personeelsuitjes, workshops en presentaties. Hierbij zijn professionaliteit en meedenken voor Kleur Bekennen vanzelfsprekend.
Linkse rakker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zullen wel weer terugvallen naar de 20. Ideale situatie is 25-25-25 VVD - D66 - PvdA.
Ja, ik beken even kleur.
Het gaat niet om jou.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het maar geen Rutte wordt. Die kutgrijns op z'n bakkes ben ik nu al zat.
Volgens mij heeft Rutte een paar jaar bij McDonalds gewerkt als student en heeft ie daar die grijns aan overgehouden.quote:
Ben jij naar de kapper geweest?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:17 schreef Friek_ het volgende:
Even tussendoor: is Geert Wilders naar de kapper geweest?
Doe maar een Big Tasty.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rutte een paar jaar bij McDonalds gewerkt als student en heeft ie daar die grijns aan overgehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |