Buma gaat het CDA redden inderdaad. Samsom is hilarisch.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee. En ook het CDA zal niet ten onder gaan. Die partijen bestaan al zo lang en zijn zo goed georganiseerd en hebben een democratische structuur die voor koerswijzigingen kan zorgen.
Dat is voor vmbo'ers, niet over.quote:
Die worden daar anders regelmatig voor gek gezet met vernietigende woordgrappen als ''sgool.jpg''.quote:
Ik kom voort uit Askr.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:54 schreef Tem het volgende:
[..]
We komen immers allemaal van oorsprong voort uit Adam.
Hoi.quote:
En wat is de teneur?quote:
Wilde.quote:
Mijn PvdA-stemmende vrienden vinden PowNews kinderachtig. Die zure onmacht is universeel kennelijk.quote:
Over een tijdje lachen we hem weer uit als z'n volkspartij op 10 zetels staatquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
Erik met z'n einde van het CDA. Man man man.
Mooi voor je vrienden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:02 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn PvdA-stemmende vrienden vinden PowNews kinderachtig. Die zure onmacht is universeel kennelijk.
In aflevering 1 wilt een vmbo-er straaljagerpiloot worden; in afl. 2 eentje die zendeling wil worden. In de marge: giechelende vmbo- meisjesquote:
Maar goed, je bent dus zuur als Pownews geen flikker aan vindt?quote:
Zullen wel weer terugvallen naar de 20. Ideale situatie is 25-25-25 VVD - D66 - PvdA.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Over een tijdje lachen we hem weer uit als z'n volkspartij op 10 zetels staat
Correct.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, je bent dus zuur als Pownews geen flikker aan vindt?
Pownews was toch voor flikkers? Of heb ik de kleuren die ze gebruiken verkeerd geintepreteerd?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, je bent dus zuur als Pownews geen flikker aan vindt?
Alledrie 26 lijkt me prettiger. En dan een D66 premier.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zullen wel weer terugvallen naar de 20. Ideale situatie is 25-25-25 VVD - D66 - PvdA.
Ja, ik beken even kleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |