Ik heb er alle vertrouwen in. Wilders heeft heel vakkundig politieke zelfmoord gepleegd en zal nu alleen nog maar nog extremer gaan roeptoeteren. En na 12 september stort die hele partij in elkaar en vertrekt de Grote Blonde Leider naar Amerika waar ie hopelijk nog lang en gelukkig leeft zonder dat we ooit nog iets van hem horen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:42 schreef eriksd het volgende:
Ik zie die val toch iets te gemakkelijk van Wilders afglijden om hem af te schrijven. Dat gaat minder voorspoedig dan ik had gedacht.
Ga je dit nu ook twee jaar roepen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in. Wilders heeft heel vakkundig politieke zelfmoord gepleegd en zal nu alleen nog maar nog extremer gaan roeptoeteren. En na 12 september stort die hele partij in elkaar en vertrekt de Grote Blonde Leider naar Amerika waar ie hopelijk nog lang en gelukkig leeft zonder dat we ooit nog iets van hem horen.
Ik denk niet dat Wilders nog superlang groot zal blijven, maar je onderschat het anti-EU-sentiment denk ik nogal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
De vorige keer was anderhalf jaar genoeg
Niet zo snel voor 1940 was NL ook onafhankelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat Nederland onder Wilders een soort Zwitserland zal worden hè?
We zijn een export- en doorvoerland. En Zwitserland respecteert internationale verdragen wel, unlike Wilders.
Anyway, het gaat niet gebeuren, ik heb inderdaad vertrouwen in de massa en denk dat het over en uit is met de PVV.
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
De vorige keer was anderhalf jaar genoeg
Heb je ook zo'n typisch hoofd?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef TitusPullo het volgende:
http://www.usatoday.com/news/health/2008-02-05-blue-eyes_N.htm
Ik ben verwant aan erik.
Je moet niet zoveel zuipen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet zo snel voor 1940 was NL ook onafhankelijk.
Allemaal inteelt dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef TitusPullo het volgende:
http://www.usatoday.com/news/health/2008-02-05-blue-eyes_N.htm
Ik ben verwant aan erik.
Nee, voor de rest ben ik vrij donker.quote:
Inderdaad zullen de ontwikkelingen in de EU tussen nu en september ook meespelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wilders nog superlang groot zal blijven, maar je onderschat het anti-EU-sentiment denk ik nogal.
Risico? Klinkt als een extra trekking!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:53 schreef waht het volgende:
De PvdA kan wel ten onder gaan, dat is een reëel risico.
Nee man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:53 schreef waht het volgende:
Ik had een andere bewoording moeten kiezen.quote:
Welnee. En ook het CDA zal niet ten onder gaan. Die partijen bestaan al zo lang en zijn zo goed georganiseerd en hebben een democratische structuur die voor koerswijzigingen kan zorgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:53 schreef waht het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |