Ik heb geen begrip voor krakers. Met of zonder verpaupering.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:33 schreef waht het volgende:
[..]
Ach joh, krakers zijn doorgaans slachtoffer van hun waardeloze mentaliteit. Nee, met die dreadlocks en algeheel verpauperd uiterlijk krijg je geen baan. Wat een verrassing.
Jammer, ik hoopte op wat tegengas.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb geen begrip voor krakers. Met of zonder verpaupering.
Lijkt mij ook wel een leuke POL activiteit, althans voor een aantal onder ons. Dagje mee met de ME!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan borrelt er bij mij een tegenstrijd op. Heb ik een grotere hekel aan sociaal-anarchisten of ME-fascisten.
Je bent zelf ook een gekke anarchist.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan borrelt er bij mij een tegenstrijd op. Heb ik een grotere hekel aan sociaal-anarchisten of ME-fascisten.
Je hebt mij nog.quote:
Geen maffe sociaal-anarchist. Die denken dat alles van iedereen is, zodat eigenlijk alles weer van niemand is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een gekke anarchist.
Nou en. Je bent student man, net als 90% hier. Wellicht dat opa Koos dan in bed ligt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:37 schreef Friek_ het volgende:
Gaat er nu een meet komen die 12 september? 't Is wel een woensdagavond.
Jij steunt die lamzakken alleen omdat het leuke nieuwsberichten oplevert.quote:
Stenen gooien naar de ME en mede POL'ers.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel een leuke POL activiteit, althans voor een aantal onder ons. Dagje mee met de ME!
ME'ers zijn echt ontspoorde mafkezen. Die hebben geen 'ideaal', maar doen gewoon mee om mensen te rammen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel een leuke POL activiteit, althans voor een aantal onder ons. Dagje mee met de ME!
Ik steun ze vooral omdat jullie ze haten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef waht het volgende:
[..]
Jij steunt die lamzakken alleen omdat het leuke nieuwsberichten oplevert.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:39 schreef EchtGaaf het volgende:
De wereld is van iedereen. de blanke, hoogopgeleide, conservatieve man.
Ik vroeg het meer vanwege de treinen die niet 's nachts rijden die woensdag. Mag om 23.38u al op m'n laatste trein stappen (er vanuit gaand dat we wederom in Utrecht afspreken).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou en. Je bent student man, net als 90% hier. Wellicht dat opa Koos dan in bed ligt.
Haat is een groot woord. Ik vind ze geen gezicht, dat klinkt beter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik steun ze vooral omdat jullie ze haten.
wel met een ketting aan hun poot welke in beton is gegoten dit dat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Mods niet-bewapend een konijnenpakje aan en dan paintballen lijkt mij een leuker POL-uitje.
Ik stink niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hun toekomstperspectief is dan wel gelijk aan het uwe.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vroeg het meer vanwege de treinen die niet 's nachts rijden die woensdag. Mag om 23.38u al op m'n laatste trein stappen (er vanuit gaand dat we wederom in Utrecht afspreken).
Nee.quote:
Haha, dan moet je eens meegaan naar http://www.obsceneextreme.cz/ ... een heel festival vol crusties.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:40 schreef waht het volgende:
[..]
Haat is een groot woord. Ik vind ze geen gezicht, dat klinkt beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |