Openingszin van Voorschrift.quote:
Nee, die is: "Jij gaat smullen van mijn kussenslopen"quote:
Bij hem langs geweest ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, die is: "Jij gaat smullen van mijn kussenslopen"
Goede zaak.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
Vrijdag gezamelijk met het Korps Mariniers de erehaag voor de dodenherdenking vormen, whoopie.
Jij en het Korps Mariniers? Je bent nog dikker dan ik al dacht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
Vrijdag gezamelijk met het Korps Mariniers de erehaag voor de dodenherdenking vormen, whoopie.
Het blijft me verbazen dat er constant nieuwe delen bij blijven komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:47 schreef Cerbie het volgende:
Thaise of Russische bruid populair (deel 4)
Deel 4 al.
Amsterdam?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
Is dat het Jambers topic?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:47 schreef Cerbie het volgende:
Thaise of Russische bruid populair (deel 4)
Deel 4 al.
quote:
Het is mij dan ook niet duidelijk waarom Erik hier steevast als "bolle" wordt aangeduid, op die foto's lijkt het gewoon een slanke den.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jij en het Korps Mariniers? Je bent nog dikker dan ik al dacht.
Als je heel hard gaat schreeuwen krijg je een kratje bier van mequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
Bol van medeleven?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is mij dan ook niet duidelijk waarom Erik hier steevast als "bolle" wordt aangeduid, op die foto's lijkt het gewoon een slanke den.
Ah! De hoed met veer mag weer uit de kast?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |