abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:26:14 #1
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_110995523

Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining

Linkje naar het vorige deel:
[centraal] Honden met foto's #59

Deze OP is hier te vinden
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:34:25 #2
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_110995820
:P Sjon vond het maar laaaaaaaaang duren!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_111001165
We hebben vandaag een foto laten maken door mijn zus, van mijn vriend en ik met de honden, Die gaan we uit laten vergroten, en die krijgt mijn moeder voor moederdag, Ze is zo gek op die jongens! Ik denk dat het een schot in de roos is!, Na moederdag zal ik de foto hier wel neerzetten, nu wil ik geen enkel risico lopen! ;)
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:46:52 #4
176471 oh-oh
pi_111001321
:D Ik had voor mijn moeder voor haar trouwdag een foto van dr drie kleinkinderen, haar eigen lelijke rolmops en mijn 4 honden, dat was ook echt een succes :D
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_111001464
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:46 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik had voor mijn moeder voor haar trouwdag een foto van dr drie kleinkinderen, haar eigen lelijke rolmops en mijn 4 honden, dat was ook echt een succes :D
Moeders en foto's hé :D
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:56:39 #6
176471 oh-oh
pi_111001784
_O- Nou ja, mn zusje heeft drie bloedjes van kinderen maar die kan totaaaaal geen foto's maken, dus die twee keer per jaar dat ik ze zie, doe ik mijn best maar, en dan voorzie ik de hele familie weer van verse kiekjes :')
Het leuke is dat de blagen dus bijna altijd met honden op de foto staan, terwijl mn zusje honden haaaaaaaat :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:57:31 #7
176471 oh-oh
pi_111001806

:P
( Groucho Marx )
pi_111001933
Oh die foto is wel echt O+

En tja, dan moet je zus zelf maar foto's leren maken :P
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:05:30 #9
176471 oh-oh
pi_111002095
Dat kan toch elke gek, ze is er te lui voor, dus dikke pech dan he :D
En ik kan er niks aan doen, want als ik er ben, dan zijn de honden er, en dan zijn de kindjes en de hondjes onafscheidelijk :P
Nog twee hele lieve:

( Groucho Marx )
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:06:58 #10
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_111002154
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Dat kan toch elke gek, ze is er te lui voor, dus dikke pech dan he :D
En ik kan er niks aan doen, want als ik er ben, dan zijn de honden er, en dan zijn de kindjes en de hondjes onafscheidelijk :P
Nog twee hele lieve:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schattig O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_111003017
Schade bij Tessa valt weer mee. Ze heeft een histiocytoom, m.a.w. een wrat.
Een jeugdwratje noem ik het maar. Hij vertelde dat jonge honden dat wel vaker krijgen op de poot of het oor.
Eind van de maand moet die vanzelf weer wegzijn, anders toch operatief laten weghalen.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:46:05 #12
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_111003585
Gister wilde Schnaps ook graag in het zonnetje

en daarna ging hij lekker liggen slapen

Leuk die foto's met de kindjes trouwens oh-oh O+
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:04:57 #13
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_111009476
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:29 schreef Bengeltje het volgende:
Schade bij Tessa valt weer mee. Ze heeft een histiocytoom, m.a.w. een wrat.
Een jeugdwratje noem ik het maar. Hij vertelde dat jonge honden dat wel vaker krijgen op de poot of het oor.
Eind van de maand moet die vanzelf weer wegzijn, anders toch operatief laten weghalen.
Fijn dat het meeviel. Het is altijd eng om met dat soort dingen naar een dierenarts te gaan.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:07:42 #14
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_111009637
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:46 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]

en daarna ging hij lekker liggen slapen
[ afbeelding ]

Leuk die foto's met de kindjes trouwens oh-oh O+
Ah hoe hij zit in het raamkozijn O+
pi_111019419
Wat een mooie lieve foto's allemaal weer! Liefff

Ik ben dus gisteren met onze westy naar de DA geweest. Ze heeft een echo gehad om te kijken of er iets met haar baarmoeder aan de hand was, maar dit was niet.

GODZIJDANK heeft ze geen baarmoederontsteking... wel komt er nog wel wat afscheiding maar niets wat lijkt op pus. Ik heb nu druppels gekregen die ze 3 maals daags in haar bek toegediend moet krijgen, dit moet de afscheiding stoppen..

Echter toen ik thuis kwam zag ik dat het iets was op kruidenbasis.. weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken? Nouja ik hoop dat het snel weer normaal zal worden! Ga haar sowieso extra goed in de gaten houden komende tijd. Anders maar even terug!

Het 14 jaar oude dametje:

Ze was wel moe na het bezoekje... ze kent het daar al en wist dus al hoelaat het was toen we er binnenliepen.

edit: Net alweer een teek uit Lobbus' oor gehaald.. Twee daagjes mooi weer en het is weer zover (schijnbaar). Bah vieze beesten zijn het...
  woensdag 2 mei 2012 @ 17:27:53 #16
318361 Bienelientjee
pi_111046835
Nou, dit is d'r dan! Miss Jane Doe! (we moeten nog een naam verzinnen...., waarschijnlijk wordt het Jacky) Een Engelse Springer Spaniel!

Een hele opluchting toen we daar aankwamen. Viel allemaal erg mee. Alle pups zaten gezellig in de tuin, binnen hun hekje met speeltjes. Alle hondjes zagen er hardstikke gezond uit. Leuk, speels, actief. Ook met elkaar. Begroetten ons heel vrolijk. Moederhond was er. Aardige mensen, beantwoordde al onze vragen. Grote tuin waar ze ook een tijdje in mochten ravotten. We hebben een stukje van het nestkleed mee gekregen, een puppy verrassingspakket. En ze kreeg nog een laatste ontwormingsspuit van die mensen. Al met al, viel het ons allemaal heel erg mee.

En we hopen dat we dit schatje lang mogen houden! Nu alleen nog een naam! O+
pi_111047983
Wat een schatjes weer, leuke pup Bien, hopelijk is dit een goede keuze geweest zo snel na het overlijden van jullie andere hond.

Wat een lief oudje, oude hondjes vind ik altijd reuze schattig.

Vandaag met Tessa geoefend, opdracht van gehoorzame hond 1.
Leer je hond in een doos zitten, uit zichzelf natuurlijk.
Met veel geluk gelukt, of dit zo blijft?

pi_111052421
ik kan nu ook hier meeposten :D onze pup is vandaag geboren! *O* (zwart labrador reutje)

[ Bericht 34% gewijzigd door -Caroline- op 02-05-2012 19:52:08 (filmpje en toevoeging) ]
pi_111053568
Proficiat, wat een dotjes. O+
  woensdag 2 mei 2012 @ 20:13:41 #20
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_111054167
Welkom nieuwe puppies!
Knappe Tessa-in-the-box!

Ik kreeg vandaag een mailtje van Lara's fokker, dat Lara weer tante gaat worden... als het goed is begin juni, dus volgende maand weer op kraamvisite *O*.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_111058122
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef Cooki het volgende:
ik kan nu ook hier meeposten :D onze pup is vandaag geboren! *O* (zwart labrador reutje)
Gefeliciteerd! En 7 reutjes las ik, dus keuze genoeg lijkt me :D

De aanpak van jullie fokker lijkt erg op die van waar wij onze Nori hebben gekocht, hopelijk zijn jullie er ook net zo tevreden over als wij en hebben jullie net zoveel plezier van je hondje O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_111058820
Dank voor de feli's, ik voel me een beetje jarig vandaag, gheghe.
Miss_Isis, ja 7 reutjes, totaal 11, enorm nest!
Aanpak van fokker komt op ons prima over, hoop idd dat we net zo tevreden als jullie zullen zijn :)
Nog 56 nachtjes slapen (met 8 weken mag 'ie mee naar ons, toch? ) :P
in de tussentijd mogen we nog vaak gaan kijken, dus ook dat zit wel goed.
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:40:51 #23
318361 Bienelientjee
pi_111059462
:D Krijgen nu lekker partijtje onweer over, maar de pup is volgens mij toch compleet in coma van haar ervaringen van vandaag! :D
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:00:50 #24
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_111064812
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Bienelientjee het volgende:
:D Krijgen nu lekker partijtje onweer over, maar de pup is volgens mij toch compleet in coma van haar ervaringen van vandaag! :D
Gelukkig zijn ook niet alle honden bang voor onweer. Miss Jane Doe ziet er heel leuk uit en ook lekker ontspannen.

Onze hond blaft nog steeds tegen de stofzuiger, ik denk dat ik Cesar M maar ga bellen ;)
  donderdag 3 mei 2012 @ 08:08:17 #25
318361 Bienelientjee
pi_111073017
We hebben een goede nacht achter de rug gehad! :D Ze is naar ons idee al vrij tevreden over haar bench. (Loopt er zelfstandig soms al in en uit en kan zich ook vermaken met haar botje of speeltje erin) Als ze moe is komt ze nog wel eerst naar jou toe (op schoot opkrullen en in slaap vallen) of vlakbij op een matje. Dan brengen we haar naar de bench.

Vannacht dan voor het eerst in de bench en opgesloten. Vader is naast haar gaan liggen op matras. (Ook voor haar de eerste nacht zonder haar broertjes en zusjes!) Ze heeft goed geslapen en het ook de hele nacht in haar bench droog gehouden! ^O^ En totaal niet gejankt!

Wel hilarisch gister! :') Ze zat in haar bench met de deur wagenwijd open. Haar botje viel eruit. Ze stak haar kopje eruit. Maar ging niet verder. Ging ze zitten janken omdat ze dacht opgesloten te zitten! _O- Enkele seconden daarna kreeg ze door dat ze er gewoon zelf uit kon lopen! O+

En Miss Jane Doe is nu Miss Jacky! En tis echt een dondersteentje met haar explosies aan energie! O+ Net is ze een uurtje bezig geweest en nu slaapt ze weer lekker!

(Sorry voor de lap tekst! :@ )
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:06:49 #26
176471 oh-oh
pi_111073754
Snie erg Bienelien, als er maar ook foto's komen :P

Weeeeer een labje erbij strakjes hier :D
( Groucho Marx )
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:07:02 #27
318361 Bienelientjee
pi_111075049
Zekers! Het weer en het licht moet alleen even verbeteren. Heb er nu wat moeite mee om met mijn fototoestel mooie foto's van haar te krijgen.

O+ Ze viel net alweer heerlijk in slaap. Dus haar weer lekker in haar bench gezet! O+
pi_111075450
Heerlijk puppynieuws!!!

Hij kleurt zo goed bij de bank

spetter spieter spater lekker in het water
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:48:05 #29
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111078382
Puppy tijd :D !
Gaat echt zo snel, geniet er van hoor! Ze worden heel snel groot. Koda geeft zijn moeder nog een afscheidskusje, was erg leuk om te zien hoe zijn broertje gegroeid is, en totaal anders is dan Koda ook.

Leuke foto's trouwens ook van het blondje labje met waterpret, was het nou loebes of lobbes? :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:49:38 #30
176471 oh-oh
pi_111078449

Let there be cheese :D
( Groucho Marx )
pi_111078494
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gaat echt zo snel, geniet er van hoor! Ze worden heel snel groot. Koda geeft zijn moeder nog een afscheidskusje, was erg leuk om te zien hoe zijn broertje gegroeid is, en totaal anders is dan Koda ook.
[ afbeelding ]

Leuke foto's trouwens ook van het blondje labje met waterpret, was het nou loebes of lobbes? :D
Als je de mijne bedoeld dan is dat Loebes :)
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:52:35 #32
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111078560
Ja ik bedoelde Loebes! :) Als het weer even meezit gaan we dit weekend met Koda ook weer zwemmen, want hij heeft eergister voor het eerst écht gezwommen. Eerder was het altijd tot die bijna niet meer kon staan en dan een beetje waterhappen, maar nu is het echt trappelen met de pootjes, gaaf joh :P
pi_111078818
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja ik bedoelde Loebes! :) Als het weer even meezit gaan we dit weekend met Koda ook weer zwemmen, want hij heeft eergister voor het eerst écht gezwommen. Eerder was het altijd tot die bijna niet meer kon staan en dan een beetje waterhappen, maar nu is het echt trappelen met de pootjes, gaaf joh :P
Loebes wou ook nooit zwemmen tot we eens naar zee zijn geweest toen moest hij wel omdat hij opgetild werd door de golven. Sindsdien kan ik geen plas water meer met hem voorbij lopen:P Ik ga morgen avond misschien nog even :) Weet niet waar je woont maar bij Vessem heb je een mooie plas liggen.
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:00:43 #34
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111078907
Vessem zegt me niks, welke provincie is dat? Ik woon in Almelo, Overijssel. Dicht bij Enschede :P
Editje: heb ff gegoogled, en Brabant is me toch iets te ver haha :P
pi_111079069
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Vessem zegt me niks, welke provincie is dat? Ik woon in Almelo, Overijssel. Dicht bij Enschede :P
Editje: heb ff gegoogled, en Brabant is me toch iets te ver haha :P
Ja in de buurt van Eindhoven dus :P Heeft jullie hond ook dat ze perse alleen hun behoefte willen doen op iets van plant? Al is het maar een minimaal stukje?
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:09:54 #36
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111079238
Naja, die van ons heeft de laatste tijd steeds meer dat die aan plekjes waar een teefje heeft gepiest wil likken en dan plassen. Het is een reutje, dus dat hoort erbij, maar hij is de laatste tijd ook wel kieskeurig en plast idd op een bepaald stukje van een plant. :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:11:49 #37
176471 oh-oh
pi_111079301
Mijn reuen zeiken overal hoor :P
Kakken doen Chico en Sjon ook waar het ze uit komt, Billy alleen als ie los loopt en ergens helemaal in de struiken kan duiken, of tegen een boom kan poepen :')
Kees doet alles alleen op gras, maar sinds ze mee gaat werken wordt ze goddank wat minder kieskeurig want er is niet altijd gras aanwezig dat voldoet aan al haar eisen in het centrum :')
( Groucho Marx )
pi_111079730
Dan heb ik gewoon een moeilijkerd :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:30:57 #39
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111079935
Ja Koda poept soms gewoon 1 dag niet hoor, maar dat kan ook komen door het versvlees. Als die vandaag niet zou poepen bijvoorbeeld, poept die morgen een baksteen uit, en dan precies op het grasveldje waar we het wél moeten opruimen :P
pi_111080241
Nog een foto van mijn prutser met zijn balletje
Foto's zijn met mobiel gemaakt dus niet echt denderend van kwaliteit

donderdag 3 mei 2012 @ 13:45:43 #41
38396 mazaru
pi_111082774
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja Koda poept soms gewoon 1 dag niet hoor, maar dat kan ook komen door het versvlees. Als die vandaag niet zou poepen bijvoorbeeld, poept die morgen een baksteen uit, en dan precies op het grasveldje waar we het wél moeten opruimen :P
Ik vind het een stuk smeriger om die dunne poep in een zakje te krijgen. Zo'n harde drol is tenminste in 1 keer op te scheppen. Die dunne poep gaat aan de grassprietjes kleven en stinkt als een bunzing.
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:53:45 #42
318361 Bienelientjee
pi_111083110
Onze muts begint nu al door te krijgen dat ze het op een krant moet doen! :D Ze heeft al twee keer plasje gedaan, precies op de krant!
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:55:19 #43
38396 mazaru
pi_111083172
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Onze muts begint nu al door te krijgen dat ze het op een krant moet doen! :D Ze heeft al twee keer plasje gedaan, precies op de krant!
Hartstikke goed, vooral als ze het niet doet als je hem nog aan het lezen bent. ;)
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:04:50 #44
176471 oh-oh
pi_111083577

}:|
( Groucho Marx )
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:05:03 #45
318361 Bienelientjee
pi_111086272
Haha, super foto!

Plassen op de krant zelfs nu voor de 3e keer! *O* Op haar 1e dag hier! O+

En Meneer konijn kreeg een stukje peen, Mevrouw pup was ook heel nieuwsgierig. Ze heeft hem door het hele huis gegooid en erachteraan gedraaft!! :D

En moment later is ze volledig uitgeteld!

Zojuist zagen we dat ze moe werd. Heb ik haar naar d'r bench gebracht. Ze ging er zelf in. Nog een beetje zelfstandig spelen. Deurtje dicht gedaan. Wat verder zelfstandig spelen. Ik stond op, ze piepte misschien twee keer en ging toen lekker slapen! :D
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:20:42 #46
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111086976
Wat fijn dat het zo goed gaat met je pupje! Tis ook wel mooierd hoor :@
Oh-oh: had die z'n dag niet vandaag?:D
Think: lijkt het maar zo, of is Loebes echt zo groot? :o
pi_111089110
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik geef nu ook sinds 1,5 maand versvlees. En het verschil qua ontlasting :D
Van 3/4 keer per dag na 1 keer per dag!
pi_111090470
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat fijn dat het zo goed gaat met je pupje! Tis ook wel mooierd hoor :@
Oh-oh: had die z'n dag niet vandaag?:D
Think: lijkt het maar zo, of is Loebes echt zo groot? :o
Loebes is juist kleiner dan de meeste labjes die ik tegenkom :-)
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:07:28 #49
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111091882
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:07 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik geef nu ook sinds 1,5 maand versvlees. En het verschil qua ontlasting :D
Van 3/4 keer per dag na 1 keer per dag!
En het verschil in gedrag van de hond! Koda is actiever, zijn vacht is mooier etc.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Loebes is juist kleiner dan de meeste labjes die ik tegenkom :-)
Oh, vind hem op de foto's zo groot lijken
pi_111092132
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

En het verschil in gedrag van de hond! Koda is actiever, zijn vacht is mooier etc.

[..]

Oh, vind hem op de foto's zo groot lijken
Zal de hoek waarin de foto's genomen zijn zijn denk ik :)

Zal is een keer foto's maken met zijn grote half broer erbij. Die is naast een beetje groter ook eens 2 x zo dik (Veel te dik dus)
  donderdag 3 mei 2012 @ 19:51:59 #51
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111098952
Dat vind ik echt lelijk, dikke labjes. Ik bedoel, je weet dat ze er aanleg voor hebben, hoezo laat je het dan nog zo ver komen? Sommige honden kunnen er niks aan doen, want ik ken ook een labje die veel te dik is door een aandoening. Die heeft nu dieet versvlees en elke dag een halfuurtje fietsen. Die gaat echt weer de goeie kant op gelukkig :)
pi_111099671
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 19:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dat vind ik echt lelijk, dikke labjes. Ik bedoel, je weet dat ze er aanleg voor hebben, hoezo laat je het dan nog zo ver komen? Sommige honden kunnen er niks aan doen, want ik ken ook een labje die veel te dik is door een aandoening. Die heeft nu dieet versvlees en elke dag een halfuurtje fietsen. Die gaat echt weer de goeie kant op gelukkig :)
Geloof mij ik heb er al zo vaak iets van gezegd.. maarja... Als ze schooien is het zo zielig ze niks te geven he.. kuch... Die van mij krijgt niks.. al kijkt hij nog zo uhmmm lief..
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:18:42 #53
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111100491
Ik moet eerlijk toegeven dat ik Koda regelmatig wel wat geef. Als ik om 7 uur 's ochtends een boterham smeer krijgt hij ook een sneetje brood. Verder krijgt hij bij de koffie altijd een markiesje en overdag af en toe een beloningskoekje als hij zich goed gedraagt tijdens het wandelen. Koda is dan ook niet te dik gelukkig, maar weegt inmiddels al wel 32.2 kg, en groeit nog altijd in de hoogte. Af en toe een pensknabbeltje, botje of een eitje bij zijn eten doen we ook wel. Hier een foto, is al wel wat ouder, maar zo is die nou nog steeds alleen wat groter:

Hij ziet er hier wel héél mager uit trouwens, hij is wel wat voller, maar heeft een mooie slanke taile of hoe ze dat ook noemen. Hij is goed gevoed iig :D
pi_111100609
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:53 schreef CesarMilan het volgende:

Echter toen ik thuis kwam zag ik dat het iets was op kruidenbasis.. weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken? Nouja ik hoop dat het snel weer normaal zal worden! Ga haar sowieso extra goed in de gaten houden komende tijd. Anders maar even terug!

Het 14 jaar oude dametje:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ze was wel moe na het bezoekje... ze kent het daar al en wist dus al hoelaat het was toen we er binnenliepen.

edit: Net alweer een teek uit Lobbus' oor gehaald.. Twee daagjes mooi weer en het is weer zover (schijnbaar). Bah vieze beesten zijn het...
Wat fijn dat ze gelukkig niks met haar baarmoeder heeft! En wat een lieve foto's O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_111100673
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]

Lief O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:46 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]

Wat gaaf die foto bij het raam :D

quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
}:|
Wat een poppetje, ze zou in een tekenfilm moeten O+
pi_111101368
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik Koda regelmatig wel wat geef. Als ik om 7 uur 's ochtends een boterham smeer krijgt hij ook een sneetje brood. Verder krijgt hij bij de koffie altijd een markiesje en overdag af en toe een beloningskoekje als hij zich goed gedraagt tijdens het wandelen. Koda is dan ook niet te dik gelukkig, maar weegt inmiddels al wel 32.2 kg, en groeit nog altijd in de hoogte. Af en toe een pensknabbeltje, botje of een eitje bij zijn eten doen we ook wel. Hier een foto, is al wel wat ouder, maar zo is die nou nog steeds alleen wat groter:
[ afbeelding ]
Hij ziet er hier wel héél mager uit trouwens, hij is wel wat voller, maar heeft een mooie slanke taile of hoe ze dat ook noemen. Hij is goed gevoed iig :D
Loebes krijgt echt wel een hondenkoekje smiddags enzo hoor en kluifjes end at soort meuk. Alleen niet heel de dag door en daarnaast nog "menseneten" Loebes heeft ook nog een taille en dat moet zo blijven :) Maar Loebes schooit bij mij of mijn vriend ook niet wel bij mensen waarvan hij weet dat hij wat krijgt..
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:38:29 #57
318361 Bienelientjee
pi_111101627
Ze was weer wakker uit haar puppy slaapje en heeft netjes haar plasje buiten op het gras gedaan! O+ *O*

En ze was daarna nog al in een speelse bui en kreeg een vinger te pakken! ;( Auch! Die snijtandjes zijn scherp, nu heb ik een soort papercut scratch! :P

Is het trouwens meteen noodzaak om bv. de wond te ontsmetten? (We hebben op dit moment geen betadine in huis ofsow) Hoe doen jullie dat met iets diepere puppy beetjes?
pi_111102217
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Ze was weer wakker uit haar puppy slaapje en heeft netjes haar plasje buiten op het gras gedaan! O+ *O*

En ze was daarna nog al in een speelse bui en kreeg een vinger te pakken! ;( Auch! Die snijtandjes zijn scherp, nu heb ik een soort papercut scratch! :P

Is het trouwens meteen noodzaak om bv. de wond te ontsmetten? (We hebben op dit moment geen betadine in huis ofsow) Hoe doen jullie dat met iets diepere puppy beetjes?
Ik deed er eigenlijk niks aan. maar spoel het even af ofzo ) Ik leef nog steeds :)
  donderdag 3 mei 2012 @ 22:20:22 #59
318361 Bienelientjee
pi_111107711
Mevrouw heeft nu ook haar eerste schrikmoment gehad. Een huilend kind op de televisie heeft haar vanavond helemaal van slag gemaakt! Bepaalde hoge geluiden uit de tv vond ze maar raar sindsdien. (Achter de salontafel kruipen!) Al heeft de televisie gister en vandaag al langer aangestaan, het heeft haar toch van stuk gebracht.

Ach, ze is daarna wel weer in slaap gevallen op een kussentje. Wat een klein kuiken is het toch nog! oO<
pi_111107978
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Mevrouw heeft nu ook haar eerste schrikmoment gehad. Een huilend kind op de televisie heeft haar vanavond helemaal van slag gemaakt! Bepaalde hoge geluiden uit de tv vond ze maar raar sindsdien. (Achter de salontafel kruipen!) Al heeft de televisie gister en vandaag al langer aangestaan, het heeft haar toch van stuk gebracht.

Ach, ze is daarna wel weer in slaap gevallen op een kussentje. Wat een klein kuiken is het toch nog! oO<
Gewoon negeren dat schrikgedrag denkt ze vanzelf dat het normaal is haha
  donderdag 3 mei 2012 @ 22:27:42 #61
318361 Bienelientjee
pi_111108149
Ja, moment later heb ik nog flink met haar gestoeid. Ik ging plat op de grond liggen en ze kwam zelf naar me toe. En tijdens het stoeien ben ik langzaam richting de tv gegaan. (Daar zeker 2/3 minuten goed en leuk bezig geweest!) Daarna (toen ik het spelen stopte) kroop ze wel weer achter de tafel, maar ik negeer de rest zoveel mogelijk.

Zelf nu ook maar lekekr gaan slapen! :z

Morgen komt broertje thuis van vakantie. Die wist maandag nog niet dat ie vrijdag thuis zou komen met een hond! (Hij weet het ondertussen al wel!) :D
pi_111109087
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, moment later heb ik nog flink met haar gestoeid. Ik ging plat op de grond liggen en ze kwam zelf naar me toe. En tijdens het stoeien ben ik langzaam richting de tv gegaan. (Daar zeker 2/3 minuten goed en leuk bezig geweest!) Daarna (toen ik het spelen stopte) kroop ze wel weer achter de tafel, maar ik negeer de rest zoveel mogelijk.

Zelf nu ook maar lekekr gaan slapen! :z

Morgen komt broertje thuis van vakantie. Die wist maandag nog niet dat ie vrijdag thuis zou komen met een hond! (Hij weet het ondertussen al wel!) :D
Leuk thuiskomen dus :-)

Slaap lekker :-)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:38:50 #63
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_111114462
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Hij krijgt wel veel tussendoortjes vind ik, daar zou ik wel mee oppassen met een lab. Maar hij ziet er nu goed uit hoor :)
Ik heb zelf een labrador kruising en ben erg strikt met wat hij te eten krijgt, maximaal 1 keer per dag iets extra's buiten de 2 maaltijden.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:41:16 #64
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_111122531
@Oh-oh: wat een lieve foto's met die kindjes erbij :D Je honden vinden het heel gezellig, zo te zien... Wat heb je een uitslovertjes zeg O+

@Saaw: ahhh, de bofkont :o

@CesarMilan: Ach, het ouwe dametje... Hier wel goede ervaringen met dierenspul op kruidenbasis, dus ik zou zeggen: wacht 't af ;) Hoop dat ze er snel weer bovenop is!

@Bienelientjee: Ahhhhh, wat lief O+ Waar woon je? O-)

@Bengeltje: Knappe Tessa :o

@Cooki: Ahhhh O+ Dat geluid!! :o O+

@Thinkk-Pinkk: Dat hebben jullie inderdaad goed uitgezocht, die kleuren matchen prima :P Leuk, zo'n watterratje!

@Mauskoekwaus: Schattig O+ Herkende alles elkaar nog?

Shiva-update O+

Aangelijnd op het losloopterrein. De vorige wandeling 'hoorde ze me niet' toen ik haar bij me wilde roepen en rende ze de andere kant op, dus we gaan er even wat meer op oefenen :P

Later ging het commando 'hier' dan ook een stuk beter!

Eendjes! :9

En met 'haar' katten :o

En ze kan sinds gisteren haar riem op commando ophalen O+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:15:30 #65
74276 saaw
pi_111123650
Die ogen O+
Goed idee trouwens 'pak je riem', ga hier vanmiddag met Schnaps proberen :)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:19:14 #66
176471 oh-oh
pi_111123762
Hier hangen de riemen allemaal aan de kapstok en gebruik ik niet altijd dezelfde riemen , maar tis wel handig idd :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:19:38 #67
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_111123775
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:41 schreef gehotseflotst het volgende:
knip...

Shiva-update O+
knip...

Waar heb je die mooie blauwe honden ogen lenzen vandaan O+
Wat heeft Shiva een doordringende blik zeg.. krijg het idee dat Shiva mij door het scherm aankijkt!!!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:42:52 #68
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_111124496
Ja, mooie ogen hè? O+ Ik vind ze geweldig, sommige mensen vinden het héél eng.

Ik denk dat ik de riem op een kastje ga leggen of een of ander makkelijk ophangding ga bedenken, dan kan Shiva zelf de riem ophalen, voordat we gaan wandelen O+ Ze vindt het heel leuk om te doen in ieder geval, dus da's mooi meegenomen :D

@Oh-oh: je kunt ze vast wel aanleren welke riem ze op moeten halen, maar het is wel lastig :P

Het commando aanleren heeft hier wel een tijdje geduurd, Shiva heeft de neiging helemaal dicht te klappen als ze onzeker wordt ;(
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:57:31 #69
74276 saaw
pi_111125048
Moet met Schnaps ook goed te doen zijn, die kan ook zn touw, bot, bal en eend [zo'n pluchen ding] onderscheiden als je hem er naar vraagt.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:01:05 #70
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_111125197
Ooooh, dan moet dat wel lukken :D Als het commando 'pak' of 'vast' al bekend is helemaal!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:46:10 #71
318361 Bienelientjee
pi_111127267
Ze heeft vandaag ook haar eerste tripje naar het winkelcentrum gemaakt (gingen haar in de dierenwinkel laten zien). Zijn er zo'n kwartiertje geweest. Wel leuk, dat effect van een pup! Alle mensen die jou met een pup zien, gaan meteen glimlachen!

En wat was ze daarna toch zzzooooooo.....moe! :D

pi_111127354
Hm zou ik Loebes ook wel willen leren. Maar ik heb 3 riemen.. daar zijn we nog wel ff zoet mee dan.

Vanavond ga ik weer op bezoek bij mijn oude meneer bij mijn ouders ^^ zin in
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:49:31 #73
318361 Bienelientjee
pi_111138927
O+ Puppy's die na wat knuffelen in je armen in slaap vallen! O+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:09:00 #74
74276 saaw
pi_111139650
Puppy foto's O+ O+ O+

Dat is toch wel het nadeel van een herplaatser, hoe lief en fantastisch ik onze Schnaps ook vind, hij was al 7 maanden toen hij bij ons kwam wonen, dus het echte allerschattigste deel hebben we gemist :(

Zo lag hij er gisteravond bij, met mn vriend op de bank [sorry voor de donkere telefoonfoto]
pi_111149536
@gehotseflotst
Wat een supermooie ogen inderdaad! Verder ook een erg mooie hond!

@Bienelientjee
Haha hoe tevreden dat ze er soms bij kunnen liggen he? Echt superlief!

@saaw
Hij is dan misshien geen pup maar nog steeds schattig toch? Tenminste dat vind ik van wel! Oudere honden hebben ook voordelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 19:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik snap dat ook niet... Ik kwam er eerst ook dagelijks één tegen die bijna vierkant was. Beestje kon niet eens normaal lopen en had totaal geen energie.. Strompelde altijd achter het baasje aan... Sommige mensen kunnen niet ophouden met honden te voeren, en voeren ze ook echt alles. (koekjes met allerlei zoete vulling, of taart ofzo, of alle restjes van het eten). Hebben geen idee dat ze meer schade aanrichten dan dat ze goed doen.... "Ja maar kijk hem nou! Hij heeft honger!". Ja de goudvis ook die blijf je toch ook niet voeren? :P

Lobbus is moe!

Twee boefjes samen, het kleine mandje van riet is van Lady. De grote mand was van lobbus maar die heeft Lady sinds de dag dat Lobbus hier kwam wonen ingepikt. Lobbus slaapt er ook echt nooit in. Zelf slaapt ze nooit in haar eigen rieten mandje, dat gebruikt ze alleen om haar koekjes in op te eten.
pi_111158583
Woont lobbes toevallig in de buurt van eindhoven?
pi_111166707
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 01:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Woont lobbes toevallig in de buurt van eindhoven?
Jaa daar woont hij! Hoezo eigenlijk? Heb je em ooit ergens zien lopen ofzo? :P
pi_111180351
Gave foto's weer!! Vooral de pup van Bienelientje is echt om bij weg te smelten O+
Lang geleden dat ik hier gepost heb, iedere keer had ik een heel verhaal getypt, druk ik op invoeren, is alles weg omdat hij is uitgelogt :( :( :(

Paar keer opnieuw geprobeerd en daarna maar opgegeven om via mobiel hier te posten, nu eindelijk weer ff achter de laptop.

Zo lag Rocky gisteren heel de avond bij mij op schoot, t was inmiddels al 12 uur en ik wilde toch wel erg graag naar bed, maar hij lag zo lief te dromen dat ik het te zielig vond om op te staan. Uiteindelijk werd meneer om 1 uur ff wakker, toen ben ik snel weggevlucht :D

pi_111187846
Lief O+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 mei 2012 @ 00:07:32 #80
163650 Greys
pi_111188169
Lieve foto hugsy!
(Wel huge, zou je hem even kunnen verkleinen zodat tragere computertjes zoals de mijne en telefoons enzo er niet zo lang over hoeven laden? :) )

Mijn Beetle (rechts) met een ouwe wijze grijze hond waar ze heel de dag mee gespeeld heeft vandaag op een verjaardag O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111195764
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 00:07 schreef Greys het volgende:
Lieve foto hugsy!
(Wel huge, zou je hem even kunnen verkleinen zodat tragere computertjes zoals de mijne en telefoons enzo er niet zo lang over hoeven laden? :) )

Mijn Beetle (rechts) met een ouwe wijze grijze hond waar ze heel de dag mee gespeeld heeft vandaag op een verjaardag O+

[ afbeelding ]
Oh gos wat een leuk vriendje heeft Beetle :o Mooie ouwerd O+ En Biet zit er ook als een monument bij :D
pi_111195771
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:41 schreef gehotseflotst het volgende:

[ afbeelding ]
En met 'haar' katten :o

Ik vind die ogen gewéldig, en dan vooral op foto's zoals deze, waar ze zo half geknepen kijkt en nadenkt :D
  zondag 6 mei 2012 @ 22:09:59 #83
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111226309
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:09 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Jaa daar woont hij! Hoezo eigenlijk? Heb je em ooit ergens zien lopen ofzo? :P
Loebes woont ook in Eindhoven. Misschien een keer een Lobbes en Loebes meet doen haha.

Loebes is vandaag bij de Drunese Duinen geweest.

Sorry kon niet kiezen vind ze allemaal leuk.
  zondag 6 mei 2012 @ 23:26:01 #84
44200 Sjeekie_Beekie
pi_111231164
Loebes in de Drunense Duinen O+!

Lara is vandaag 4 geworden... vanmiddag dus lekker even wezen fietsen, apporteren en zwemmen... en ondertussen proberen leuke verjaardagsplaatjes te schieten.

Vandaag een grote overwinning geboekt... bij het vooruitsturen naar de dummy [afstand: zo'n 100 meter] wilde ik haar na ongeveer 30 meter laten zitten. Ik stuurde haar vooruit, riep na 25 meter haar naam, floot en ze draaide gelijk om en ging op haar kont zitten. Vandaag voor het eerst gelukt *O*.Voorheen had ze na 3 meter al banaan in haar oren en maar één doel voor ogen... het apportje binnenhalen... ondanks dat het vrouwtje wat anders wil tussendoor. Het ging echt supergoed. Naderhand nog een keer of 4 geoefend en iedere keer deed ze het perfect. De laatste keer was ze zelfs wat van de lijn afgeweken, ik kon haar gewoon influiten naar de juiste lijn, ze ging weer netjes zitten en vervolgens kon ik haar weer verder vooruit sturen... vandaag een succesvol oefendagje. Wat mij betreft mag ze iedere dag wel jarig zijn als ze het dan zo goed doet!

Terwijl Lara op mij zat te wachten totdat ik de dummy ver genoeg had weggebracht, kwam er een golden retriever spelen... Ze was heel lief en gewillig, ze ging op 10 meter afstand al voor Lara op haar rug liggen en dat heeft ze het liefst!

Weer een nieuwe doorbraak in onze relatie... toen ik haar riep [na het besnuffelen van de Golden Retriever] kwam ze meteen als een speer op me af!

Als toetje gingen we nog even zwemmen... en het was koud... maar niet te koud voor Lara, die piepte na 20 apportjes uit het water dat ze nog wel vaker wilde... maar toen was het toch echt tijd om naar huis te gaan.

Oudste, Jongste en Lara
  zondag 6 mei 2012 @ 23:36:43 #85
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111231742
hahaha die laatste foto schitterend!!!
pi_111234502
Dat gezicht op die laatste foto... "Water!!! ik heb er genoeg van".

En alweer een jaartje voorbij
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
pi_111237846
Hallo allemaal,

Ik lurk nog altijd mee maar heb niets meer gepost al een heel tijdje. Crash van harte gefeliciteerd!

Mijn arme bejaarde is geopereerd verleden week vrijdag; 30 hechtingen:

Gelukkig taalt hij niet naar de hechtingen en lijkt er helemaal geen last van te hebben.

Gisteravond bleken de wonderen de wereld nog niet uit! Diever ging zomaar uit zichzelf bij Joy liggen *O* *;

En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_111238116
*O* Gefeliciteerd Crash! *O*

Mooie Lara, alsnog van harte :* En de laatste foto is idd geweldig _O-
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 08:43 schreef bianca en michael het volgende:

Gisteravond bleken de wonderen de wereld nog niet uit! Diever ging zomaar uit zichzelf bij Joy liggen *O* *;

[ afbeelding ]
Ahhh O+

Is hij plotseling geopereerd of zat het er al aan te komen? :) Fijn dat hij er geen last van lijkt te hebben.
pi_111238127
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 22:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[ afbeelding ]

Whehe, deze vind ik tof, dat guitige snuitje :D O+
pi_111239211
quote:
Is hij plotseling geopereerd of zat het er al aan te komen? Fijn dat hij er geen last van lijkt te hebben.
Eén vetbult (flank) één wrat (boven op schedel) en drie tumorachtigeoudehondjesbultjes in zijn huid waarvan er één in zijn nek was open gegaan dus dierenarts vond het tijd om te opereren. ZIj vond het verder niet de moeite om het door een patholoog te laten onderzoeken omdat het er allemaal al langer zat en het allemaal helemaal los in zijn huid zat.

En ja dat is heel fijn dat hij er ogenschijnlijk geen last van heeft want we hadden allebei de toestand en het drama met de kap op zijn nek van een half jaar geleden toen hij aan zijn ooglid geopereerd is nog niet verwerkt ;)
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  maandag 7 mei 2012 @ 11:06:32 #91
318361 Bienelientjee
pi_111240842
Onze pup heeft de hele nacht doorgeslapen! Pas om 6 uur vanochtend moest ze weer een plasje doen! *O*

En ze had weer energie voor 10 daarnet! :o Soms is ze zo leuk aan het spelen, met zichzelf en met ons, maar ineens komt er dan zo'n kort ADHD moment voorbij. :') Dan rent ze even een aantal rondjes als een wervelstorm door het huis! (Is dat normaal? Zo'n kort hyperactief moment?) :D Nu ligt ze gelukkig weer heerlijk te slapen!
pi_111245230
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Whehe, deze vind ik tof, dat guitige snuitje :D O+
Vind ik zelf ook een toffe foto idd :-)
  maandag 7 mei 2012 @ 16:25:40 #93
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_111252592
Ook weer eens terug =)
Oscar wordt veel te snel groot :'( 7 maand alweer
van dit kleintje

Naar deze mooie lieve hond

Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_111260659
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 16:25 schreef StampertjeX het volgende:
Ook weer eens terug =)
van dit kleintje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy merlin wat een verschil!
pi_111264573
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 16:25 schreef StampertjeX het volgende:
Ook weer eens terug =)
van dit kleintje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oscar is nog meer een beauty geworden :o Mooi O+ En dat kleed met al die kleuren vind ik ook cute :)
  maandag 7 mei 2012 @ 21:21:40 #96
74276 saaw
pi_111264678
Wat is dat dotje tot een mooierd gegroeid zeg O+
  maandag 7 mei 2012 @ 22:31:03 #97
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_111269088
Iedereen vindt oscar een prachtige hond <3. Ben nog steeds heel blij met hem, laaste weken luisterd hij wat minder goed (puberteit ?) en dat puppybijten heeft hij helaas ook nog steeds hij bijt dan wel niet zo hard maar je wordt er wel moedeloos van :'(
Maar stiekem toch meer een lurker.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:02:44 #98
318361 Bienelientjee
pi_111283838
Onze pups moet toch nog wel erg wennen aan de regen! :D Ze wilt op dit moment niet haar plasje buiten doen. We proberen haar in ieder geval telkens speels te lokken en gek te doen om haar naar het stukje gras te krijgen. Ze snuft er dan wel rond, maar doet er vervolgens niets en wilt weer terug naar huis! (En doet het een half uurtje later vervolgens gewoon binnen!) -O-

Ook erg fijn.... :{ Mensen die je al rijdend in hun auto begroeten, terwijl ze vlakbij je het woonerf oprijden. En terwijl je zo je best doet met je pups in die regen, drukken ze nog even lekker snoeihard op de toeter. :') Schrikt dat hondje zich helemaal het lazerus. (Natuurlijk wel goed voor haar om dat geluid te leren kennen, maar je bent al zo intensief bezig om haar door die regen naar het gras te krijgen! :D En dan schrikt ze zo erg van die toeter, dat ze meteen naar huis wilt!)

Hier nog 2 pics. Niet al te scherp, licht werkt nog altijd niet mee. Maar ze zijn wel leuk! :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Bienelientjee op 08-05-2012 12:14:04 ]
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:02:49 #99
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111285868
Oscar is echt super mooi geworden, alleen ben ik ook bij Oscar vergeten wat voor ras hij nou precies was, maar volgens mij is het ook een kruising.. :o Hij heeft iig wat van een husky weg, vind ik. :P

En Bienelientje, als ik Koda in de regen uitlaat loopt die nog geen 20 meter en doet die gewoon zijn behoefte desnoods op straat, hij wil gewoon echt niet door de regen lopen. Maar als die een plas water ziet of een sloot MOET hij er persé in. Rare beesten soms, die honden van ons :D!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:26:11 #100
318361 Bienelientjee
pi_111293672
Eeeeewwwwwwww, onze pup heeft ons voor het eerst een alleraardigst "cadeautje" gebracht tijdens het uitlaten. :X :{w Een dood baby-eendje! Waarschijnlijk lag het ergens in het gras.

:r
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:29:27 #101
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111293798
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:26 schreef Bienelientjee het volgende:
Eeeeewwwwwwww, onze pup heeft ons voor het eerst een alleraardigst "cadeautje" gebracht tijdens het uitlaten. :X :{w Een dood baby-eendje! Waarschijnlijk lag het ergens in het gras.

:r
Meteen maar afleren denk haha. Dat soort geintjes had Loebes ook weleens toen hij nog een pupsel was :P

Kijk je goed uit trouwens tijdens het wandelen want neem aan dat je pup z'n parvo spuiten nog niet heeft?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:32:42 #102
318361 Bienelientjee
pi_111293936
Ja, daar letten we wel goed op.

Ze heeft zowiesow al 1 prik gehad. Haar moeder had al haar prikken. Ze heeft al een aantal ontwormingskuren gehad. Krijgt aanstaande vrijdag haar tweede prik (die van 9 weken). En we houden haar nog volledig uit de buurt van andere honden (en vooral ook hondenpoep en dergelijke). En we brengen haar telkens naar hetzelfde stukje gras. Gaan daarom ook het park nog niet in.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:38:16 #103
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111294148
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, daar letten we wel goed op.

Ze heeft zowiesow al 1 prik gehad. Haar moeder had al haar prikken. Ze heeft al een aantal ontwormingskuren gehad. Krijgt aanstaande vrijdag haar tweede prik (die van 9 weken). En we houden haar nog volledig uit de buurt van andere honden (en vooral ook hondenpoep en dergelijke). En we brengen haar telkens naar hetzelfde stukje gras. Gaan daarom ook het park nog niet in.
Oke jah denk ik zeg het maar ff. Pas liep hier ook iemand vrolijk met z'n pup naar mij toe. Beestje had haar laatste prikje nog niet gehad. Maja die vent wist het allemaal beter. Nu is dat bij Loebes niet erg want die is volledig ingeënt. maar dat weet ik.. dat weet hij niet he :)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:01:29 #104
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_111295034
ADHD heet dat zo? Onze labrador van 2 jaar heeft er ook af en toe last van. Zonder aanleiding en meestal als hij een tijdje buiten is geweest, dan stormt hij binnenshuis rond de tafel als een dolle. Ik laat hem altijd maar lekker uitrazen.
pi_111296022
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oke jah denk ik zeg het maar ff. Pas liep hier ook iemand vrolijk met z'n pup naar mij toe. Beestje had haar laatste prikje nog niet gehad. Maja die vent wist het allemaal beter. Nu is dat bij Loebes niet erg want die is volledig ingeënt. maar dat weet ik.. dat weet hij niet he :)
Hier heb ik het toevallig laatst nog over gehad met onze DA. Hij zei dat een pup niet volledig ingeënt hoeft te zijn om toch al contact met andere honden te hebben. Voor de 6 weken inenting kun je dat beter niet doen en poepplekken kun je beter uit de weg gaan tot de laatste inenting net als open zwemwater, maar af en toe contact met volwassen honden is helemaal niet erg. Dat is zelfs belangrijk voor de socialisatie, zonde om daarmee te wachten tot na de 12 weken inenting. Het risico is schijnbaar echt heel klein. De meeste risico's lopen ze bij contact met andere jonge pups, onze DA vergeleek het met een peuterspeelzaal waarbij ze elkaar ook allemaal aansteken met bv een verkoudheid. Ons labje Nori (nu 17 weken) is trouwens zelfs aan haar puppycursus begonnen toen ze pas net haar 9 weken inenting (wel inclusief kennelhoes) had gehad. Dat was geen enkel probleem volgens de hondenschool en dierenarts :)

Leuke foto's weer allemaal! En wat lief dat Jacky een cadeautje kwam brengen Bienelientje, haar aller eerste apport :D

De tijd gaat zo snel, onze Puck is alweer bijna 3 jaar!

Van zo:

Naar zo!:

Als ik niet beter wist zou ik haar haast niet herkennen O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:39:21 #106
318361 Bienelientjee
pi_111296675
Wat veranderen ze zo enorm van pup naar volwassen hond! :o :D Konden ze maar wat langer zo lief en schattig als een pup blijven! O+

Wat betreft de prikken. De één zegt het hier inderdaad ook. Kan makkelijk na de eerste, zeker als moeders alle inentingen gehad heeft. Dan krijgen de pups daar toch iets van mee? Maar de ander zegt doe het gewoon niet. Op een gegeven ogenblik weet je het zelf ook niet meer! :D Aanstaande vrijdag krijgt Jacky in ieder geval haar 2e (9 weken) prik, daarna gaan we er meteen mee aan de slag.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:41:22 #107
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111296750
Mijn dierenarts zei doe maar gewoon niet tenzij andere honden ingeënt zijn. Zoals bijvoorbeeld mijn andere hond en de hond van m'n schoonouders. Voor de rest gewoon het zekere voor het onzekere nemen. maar iedereen moet het gewoon zelf weten natuurlijk.
pi_111296799
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:23 schreef Miss_Isis het volgende:

Naar zo!:
[ afbeelding ]

Als ik niet beter wist zou ik haar haast niet herkennen O+
Zo lief, bijna een niet-echte hond :o Wat een snoepie O+ Net een knuffelbeertje uit de winkel ;)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:44:43 #109
318361 Bienelientjee
pi_111309301
Afgelopen weekend heeft mijn moeder onze pup nog lelijk op haar kop gegeven toen ze het konijn zowat aanviel. O+ Maar moet je ze nu eens zien! O+ En ons konijn dat normaliter onwijs territoriaal is...........(!)........... kan het ineens geen reet schelen! O+

Samen aan het kleedje trekken!

Betrapt!

En mevrouw ging haar botje halen (om te delen?)

En nog een uitermate sexy, puppy in dromenwereld, foto!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:34:12 #110
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111312372
Haha de standaard puppy move is dat!
Hier nog zo'n sexy beest
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:55:07 #111
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111313641
De mijne slaapt nog steeds zo.
Maar als pup

woensdag 9 mei 2012 @ 00:52:57 #112
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111318759
Hahaha geweldig :D
pi_111324659
Heerlijke kroel buikjes.
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:05:41 #114
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_111338236

hier onze dokus, en op de achtergrond onze Knaus.

bij het kroonven in de bossen.

en het bijbehorende filmpje.

dit doet mn hond als ik niet opschiet met een stop in het water te gooien. haha
mee bekant vangde gin haas.
pi_111338604
:D Wat een schatje, ben gek op teckeltjes.
pi_111347230
oooooh ik heb vannacht voor het eerst een bevalling van een hond mee mogen maken, de hond van een vriendin ging bevallen en ze durfde niet alleen te zijn!, uiteindelijk raakte zij in paniek en heb ik een oogje in het zeil gehouden, ik heb 1 pup zelf bij moeten brengen maar verder deed moeder het geweldig!! 9 kleine pitbull pups!
een ervaring die ik niet had willen missen, ondanks dat ik amper nog op mijn benen kan staan van moeheid!
S. 2014
J. 2016
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:44:09 #117
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111354118
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
oooooh ik heb vannacht voor het eerst een bevalling van een hond mee mogen maken, de hond van een vriendin ging bevallen en ze durfde niet alleen te zijn!, uiteindelijk raakte zij in paniek en heb ik een oogje in het zeil gehouden, ik heb 1 pup zelf bij moeten brengen maar verder deed moeder het geweldig!! 9 kleine pitbull pups!
een ervaring die ik niet had willen missen, ondanks dat ik amper nog op mijn benen kan staan van moeheid!
Oh lijkt me echt een enorm gave ervaring
pi_111354494
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh lijkt me echt een enorm gave ervaring
Dat is het ook, Hoewel het een natuurlijk iets is, Is het zo geweldig om te zien hoe de kleintjes ter wereld komen en moeder instinctief weet wat ze moet doen, Het was haar 1e nestje en ik heb maar 1x even een beetje hoeven helpen, Ze heeft 9 koters op de wereld gezet tussen 3.30 en 9.30.
Ik was ook erg blij dat ik het mee heb mogen maken, Dat zowel mijn vriendin als de teef mij toelieten! O+
S. 2014
J. 2016
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:39:06 #119
44200 Sjeekie_Beekie
pi_111357435
Gefeliciteerd -Crash- en Puck!
Beterschap Diever!
Oscar is een flinke knul geworden!
Slapende pups O+.
Dokus en Knaus *O*... lekker aan het zwemmen.
Gewoonmezelf87: bijzonder zeg. En 9 pups nog wel!
Jacky haar eerste apportje *O* *O* *O*. Het is tenslotte een jachthond, dus niet straffen, maar dolenthousiast aannemen... dat is de natuur van het beestje.

Wij gingen vandaag op de fiets:

Naar het grasveld op het industrieterrein om de stopfluit te oefenen *O*.

En vervolgens nog even lekker afkoelen:

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 09-05-2012 22:50:41 ]
Oudste, Jongste en Lara
pi_111366012
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dat is het ook, Hoewel het een natuurlijk iets is, Is het zo geweldig om te zien hoe de kleintjes ter wereld komen en moeder instinctief weet wat ze moet doen, Het was haar 1e nestje en ik heb maar 1x even een beetje hoeven helpen, Ze heeft 9 koters op de wereld gezet tussen 3.30 en 9.30.
Ik was ook erg blij dat ik het mee heb mogen maken, Dat zowel mijn vriendin als de teef mij toelieten! O+
En wil je zelf ook 1 van de pups?
pi_111376764
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 08:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

En wil je zelf ook 1 van de pups?
Nee, Ik heb 2 jack russels van 15 weken oud, Waar ik helemaal weg van ben, maar die nog heel veel aandacht vragen en opvoeding nodig hebben, Daarnaast hebben we een kat, die het al moeiljk genoeg heeft met 2 van die draken, Dat kunnen we hun allemaal niet aandoen!
S. 2014
J. 2016
pi_111378568
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Nee, Ik heb 2 jack russels van 15 weken oud, Waar ik helemaal weg van ben, maar die nog heel veel aandacht vragen en opvoeding nodig hebben, Daarnaast hebben we een kat, die het al moeiljk genoeg heeft met 2 van die draken, Dat kunnen we hun allemaal niet aandoen!
Ah oké dan gaat het niet Idd
  vrijdag 11 mei 2012 @ 16:53:23 #123
318361 Bienelientjee
pi_111425795
Pup heeft haar 2e prik gehad en haar chip zit erin (die chip vond ze echt afgrijselijk! :D )! Ze wilde zelfs niet meer door de dierenarts geaaid worden daarna! :D
  vrijdag 11 mei 2012 @ 16:57:06 #124
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111425928
Prikjes zijn ook vervelend!

Koda wou zo graag het water in, maar we moesten al weer weg:

En hier was die ff de clown aan het uithangen, mafkees is het ook:
  vrijdag 11 mei 2012 @ 16:57:12 #125
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111425933
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Pup heeft haar 2e prik gehad en haar chip zit erin (die chip vond ze echt afgrijselijk! :D )! Ze wilde zelfs niet meer door de dierenarts geaaid worden daarna! :D
Ohoh.. binnenkort weer ff langstlopen zodat hij de pup een koekje kan geven ofzo :) Anders heb je straks net als de mijne dat hij echt niet meer binnen wil :(

Mijn hond heeft vort FB trouwens :@
  vrijdag 11 mei 2012 @ 17:17:38 #126
318361 Bienelientjee
pi_111426654
Prik kon haar geen reet schelen eigenlijk! :D Ze was met koekje bezig en die prik zat er zo in. Maar die chip.....Die vond ze vreselijk. Ook een dikkere naald die erin gaat! :o Kronkelen en janken dat ze deed!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 21:59:54 #127
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111440339
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Prikjes zijn ook vervelend!

Koda wou zo graag het water in, maar we moesten al weer weg:
[ afbeelding ]

En hier was die ff de clown aan het uithangen, mafkees is het ook:
[ afbeelding ]
Ik twijfel of we Koda moeten laten chippen, denk dat ik het bij het volgende bezoek ff ga vragen of het dan direct kan.

edit: oeps, quote ik mijn eigen foto's/bericht weer.
pi_111447929
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik twijfel of we Koda moeten laten chippen, denk dat ik het bij het volgende bezoek ff ga vragen of het dan direct kan.

edit: oeps, quote ik mijn eigen foto's/bericht weer.
Ik zou t wel doen.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 20:54:01 #129
318361 Bienelientjee
pi_111471454
Lekker even dollen!

Crazy face! (en pardoes met d'r gezicht in de camera!)

Wat doe jij hier nog steeds met dat ding, weg ermee!!

En deze is super leuk, al kijkt ze wel een ietsje pietsje scheel! :D

Hmmsss. Ik zie soms wel op die foto's iets wits in die neusgaten van dr! Wat zou dat kunnen zijn?

[ Bericht 2% gewijzigd door Bienelientjee op 12-05-2012 21:02:54 ]
pi_111473035
Dat is heel normaal het licht op d'r snot/slijm in haar neusje.. :P Hele leuke foto's.
  zondag 13 mei 2012 @ 03:39:10 #131
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111482214
Gewoon een nat neusje Idd wat reflecteerd :-)
  zondag 13 mei 2012 @ 14:13:10 #132
176471 oh-oh
pi_111490541
Of gewoon geen pigment in haar neus, Billy heeft ook witte neusgaten van binnen :D
( Groucho Marx )
  zondag 13 mei 2012 @ 15:53:44 #133
318361 Bienelientjee
pi_111494208
Hebben jullie honden als pup ook wel eens zo'n ADHD moment gehad? Dan begint ze ineens als een gek een paar rondjes te rennen in huis! :D

(Kort daarna gaat ze dan meestal slapen...!)
  zondag 13 mei 2012 @ 18:24:07 #134
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111500014
Jup, Koda vanmorgen nog, in de achter tuin. Hij rende keihard tegen een stoel op, onbenul dat die is. Stoel viel om en hij maar door rennen. :P
  zondag 13 mei 2012 @ 18:52:45 #135
176471 oh-oh
pi_111501116
:') Die van mij hebben dat nog elke dag hoor, zelfs die van 14 :D
( Groucho Marx )
  zondag 13 mei 2012 @ 20:56:22 #136
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111507570
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Hebben jullie honden als pup ook wel eens zo'n ADHD moment gehad? Dan begint ze ineens als een gek een paar rondjes te rennen in huis! :D

(Kort daarna gaat ze dan meestal slapen...!)
De gekke 5 minuten haha ja dat ken ik wel.

Vandaag weer even bij de Drunese duinen geweest.

Alleen op de wereld:

Nog steeds alenig:

knapperd!

Vind hem nog steeds zo mooi :@

[ Bericht 31% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 13-05-2012 22:15:36 ]
pi_111546995

We gaan de tuin verbouwen (al een tijdje :P maar goed) en nu kan boyo lekker ongegeneerd buiten jakkeren hehe..

Hij was al aardig moe hier.
  maandag 14 mei 2012 @ 20:23:10 #138
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111548621
@Thinkk: Hij is ook mooi :P!
@Frantic: Haha geweldig, ook echt ff met die bal in zijn bek vlak langs je hand lopen om vervolgens lekker weer weg te rennen zonder de bal af te geven. Zo herkenbaar :P
pi_111548863
Living like cat & dog.....
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
pi_111549706
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:27 schreef -CRASH- het volgende:
Living like cat & dog.....
[ afbeelding ]
Ahww O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  maandag 14 mei 2012 @ 20:42:00 #141
176471 oh-oh
pi_111549755
Drunense duinen, daar is het goed wandelen O+
Wij deden een midweekje Texel vorige week.
Dawasgenietuh O+
Sjon stokstaartend op onze tuintafel, hij staat wat gek vanwege de wind :')

Billy in de wind:

Op schapenjacht op de dijk:

Racen:

Ook op het strand natuurlijk:

Chico op de dijk:

Achterlijke Henkie op de dijk:

Op de rondvaartboot:

Billy bietste friet bij Qwea :9

we bezochten de Texelse Hachiko:

Texel dus O+
( Groucho Marx )
  maandag 14 mei 2012 @ 20:56:08 #142
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111550675
Drunese duinen is zeker fijn. En hier gelukkig niet ver vandaan.

Texel moet nog even wachten daar gaan we in Juli heen.

Nu op de terugweg van groot meer in vessem.
  maandag 14 mei 2012 @ 20:57:40 #143
176471 oh-oh
pi_111550786
Soesterduinen zijn ook zo tof.
Maar Texel is echt hemels, alhoewel ik me in kan denken dat het in juli drukker is, ik ga daar echt heen voor de rust O+
( Groucho Marx )
  maandag 14 mei 2012 @ 20:58:18 #144
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111550821
Koda zwemt! Tis dan eindelijk zo ver.. die domme dodo van ons zat opeens 6 á 7 meter in de plas, zonder het in de gaten te hebben, en toen had die de smaak te pakken hoor :D! En maar zwemmen, meneer kreeg er geen genoeg van. Zal eens kijken of ik het filmpje op youtube kan krijgen.
pi_111550907
Leuke reportage oh-oh
  maandag 14 mei 2012 @ 21:01:51 #146
176471 oh-oh
pi_111551028
Thnx :D
( Groucho Marx )
  maandag 14 mei 2012 @ 21:21:05 #147
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111552153
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Soesterduinen zijn ook zo tof.
Maar Texel is echt hemels, alhoewel ik me in kan denken dat het in juli drukker is, ik ga daar echt heen voor de rust O+
Dan is het inderdaad druk ja :-) Maar wij gaan op familie bezoek en de echte drukke plekken trekken mij toch niet zo :-) ga meestal naar de verlaten stranden toe :-)
  maandag 14 mei 2012 @ 21:24:48 #148
176471 oh-oh
pi_111552427
Zijn die er in juli?
Oprechte vraag hoor, ik ben alleen in april, mei en oktober geweest so far, en juist die rust trekt me zo aan. Ook in de Koog en zo, lekker uitgestorven overal O+
Nu is mijn favo plek sowieso dat kleine stukje dijk vlakbij het park waar we altijd zitten.
Liefst twee keer per dag een wandeling van 2 uur daar, en ondertussen vogels spotten, ik heb geen omkijken naar de honden, we zijn er deze keer 1 andere hond tegengekomen in al die dagen :D En amper mensen ook, zalig gewoon, zeker als je zelf in een drukke stad woont O+
( Groucho Marx )
  maandag 14 mei 2012 @ 22:38:51 #149
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111557765
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Zijn die er in juli?
Oprechte vraag hoor, ik ben alleen in april, mei en oktober geweest so far, en juist die rust trekt me zo aan. Ook in de Koog en zo, lekker uitgestorven overal O+
Nu is mijn favo plek sowieso dat kleine stukje dijk vlakbij het park waar we altijd zitten.
Liefst twee keer per dag een wandeling van 2 uur daar, en ondertussen vogels spotten, ik heb geen omkijken naar de honden, we zijn er deze keer 1 andere hond tegengekomen in al die dagen :D En amper mensen ook, zalig gewoon, zeker als je zelf in een drukke stad woont O+
Ik woon zelf ook in de stad :-) eindhoven of al places.

En ja je hebt nog zeker uitgestorven stukken strand. Paal 13 of 14 is altijd uitgestorven. Zeker weten doe ik het niet dat ze zo heten.
  maandag 14 mei 2012 @ 22:40:24 #150
176471 oh-oh
pi_111557861
Oh helemaal onderaan dat strand, dat ligt ook echt uit de route idd ja.
( Groucho Marx )
pi_111558044
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef FranticDJ het volgende:

We gaan de tuin verbouwen (al een tijdje :P maar goed) en nu kan boyo lekker ongegeneerd buiten jakkeren hehe..

Hij was al aardig moe hier.
Boyo met geknakt oor :D En dat lange lijf en die lange benen in de huppel, ge-wel-dig :D _O-
pi_111558068
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:42 schreef oh-oh het volgende:

Texel dus O+
[ afbeelding ]
O+ O+

En die stokstaartSjon is ook leuk, heeft zelfs iets ontroerends, weet niet waarom :D O+
pi_111558096
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

De gekke 5 minuten haha ja dat ken ik wel.

Vandaag weer even bij de Drunese duinen geweest.

Alleen op de wereld:
[ afbeelding ]

Nog steeds alenig:
[ afbeelding ]

knapperd!
[ afbeelding ]

Vind hem nog steeds zo mooi :@
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke locatie _O_ , en die wolken op de laatste foto, het lijkt wel of je ze er op geschilderd hebt, mooi O+
  maandag 14 mei 2012 @ 22:45:04 #154
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111558122
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh helemaal onderaan dat strand, dat ligt ook echt uit de route idd ja.
Jep vind ik helemaal niet erg haha. Lekker rustig.

Texel vorig jaar O+

[ Bericht 33% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 14-05-2012 22:58:47 ]
  maandag 14 mei 2012 @ 22:47:00 #155
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111558220
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat een heerlijke locatie _O_ , en die wolken op de laatste foto, het lijkt wel of je ze er op geschilderd hebt, mooi O+
Ja ik wil eigenlijk een keer mijn spiegelreflex daar mee naartoe nemen. Maar durf niet zo goed vanwege het stuivende zand haha het is daar zo mooi. En zo heerlijk stil op krekels vogeltjes en het gehijg van mn hond na.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:05:50 #156
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111569884
Hophop, zo eventjes het bos in met Koda. Even wat examen spanning kwijt zien te raken.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:31:19 #157
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111572696
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hophop, zo eventjes het bos in met Koda. Even wat examen spanning kwijt zien te raken.
Hier staat het echt kei hard te onweren
  dinsdag 15 mei 2012 @ 19:58:12 #158
44200 Sjeekie_Beekie
pi_111593619
Afgelopen zondag op de jachttraining: vliegende hond gespot!
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:37:24 #159
44200 Sjeekie_Beekie
pi_111620248
Lara is vanochtend voor het eerst naar de trimmer geweest.

En ze ging in 2,5 uur van dit wintervachtje:

Naar dit lekkere, korte en vooral praktische zomerkapsel:

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 16-05-2012 12:53:50 ]
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:27:41 #160
38396 mazaru
pi_111622162
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:37 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara is vanochtend voor het eerst naar de trimmer geweest.

En ze ging in 2,5 uur van dit wintervachtje:
[ link | afbeelding ]

Naar dit lekkere, korte en vooral praktische zomerkapsel:
[ link | afbeelding ]
Ze is weer een sexy mamma! O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 14:00:27 #161
176471 oh-oh
pi_111623595
Oh ik vind dr wintervacht wel veel mooier, maar zomer is zeker praktischer.
Is ze geknipt of geplukt?
( Groucho Marx )
pi_111633816
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jep vind ik helemaal niet erg haha. Lekker rustig.

Texel vorig jaar O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Leuke foto's!

Beetje late reactie.. Maar dat krijg je met een kapotte computer :( Valt op de oude laptop niet mee om de foto's uit het hondentopic allemaal te laden... haha. Duurt zo lang...

Zo te zien is Loebas wel veel meer een hond waarmee je echt kunt spelen dan Lobbes. Golden retriever noemen ze dat en meneer wil niet apporteren. Of in het water alleen tot een meter of twee van de kant en dan laat hij hem altijd vallen... Sta je hem daar aan te moedigen...helpt niet :P Ook voor een snoepje doet hij het niet... Thuis doet hij het beter maar ook maar max. 3 keer.

Dat vind ik wel eens jammer dat hij niet zo speels is. (Ook niet echt met andere honden eigenlijk). Hij loopt altijd overal met z'n neus de grond af te speuren.. Heb wel eens gedacht om hem te leren speuren want dat vind hij schijnbaar geweldig.

Ben nog nooit in de Drunense duinen geweest met Lobbes. Zover ga ik nooit :P Woon aan de andere kant regio Eindhoven. (Richting Limburg).

Afgelopen weekend met hem naar de hoort in budel-dorplein geweest:

pi_111638175
Leuke foto's!
ik ga ook weleens wandelen tussen deurne en helmond in bij de buntven :-)

Waar is dat water ergens in Budel?
pi_111719524
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Leuke foto's!
ik ga ook weleens wandelen tussen deurne en helmond in bij de buntven :-)

Waar is dat water ergens in Budel?
In budel-dorplein dat is een ander dorp als Budel wel in zelfde gemeente als Budel. Het ligt aan een zijstraat van de hoofdweg achter de "schakel" ,het gemeenschapshuis daar. Het is eigenlijk gewoon een afgraving van de zinkfabriek daardoor is het water er nog erg zuiver in tegenstelling tot veel andere plekken. Veel mensen gingen er zelf ook zwemmen maar dat mag tegenwoordig gelukkig niet meer, is nu gewoon wandelgebied.

Het is niet supergroot in ca. 30-40 min loop je wel om het meer heen. En Lobbes is wel eens in één keer van de ene naar de andere kant gezwommen. Ik stond al klaar om achter em aan te springen.. dom beest maar hij had het gehaald en was toen wel doodop.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 21:43:51 #165
318361 Bienelientjee
pi_111721287
Hoop dat onze hond ook zo dol wordt op water. Voorlopig vindt ze de regen maar helemaal niets!

O+ Schattige puppy acties! O+

Ze lag nog half in slaap, half wakker beetje te dommelen op haar matje. (Ze begon net wakker te worden!) En wij hebben haar daarbij zo'n slap, oud kussen gegeven. Vulling zit daarin niet goed meer bij elkaar als een normaal kussen. Ik ging haar beetje knuffelen. Ik leg dat kussen vervolgens over haar heen, alleen haar kopje over. Trek hem niet lang daarna terug tot haar kontje. Komt ze zelf overeind, pakt puntje van het kussen en trekt hem zelf terug over zich heen! :D

O+ *smelt* O+

Oh, en wat worden ze toch snel groot! Zie nu al zo'n groot verschil van twee weken terug en nu! :o
  zaterdag 19 mei 2012 @ 14:20:21 #166
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111740334
Even een vraagje tussendoor..

Koda heeft waar zijn neus begint een wit randje sinds een aantal dagen. Het voelt een beetje als een korstje, en daar om heen is het pigment ook iets lichter. Is dat omdat de hond net zoals ons ook een beetje gaat vervellen? Zijn neusje is ook wat vaker droog de laatste tijd.
pi_111740426
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:

Koda heeft waar zijn neus begint een wit randje sinds een aantal dagen. Het voelt een beetje als een korstje, en daar om heen is het pigment ook iets lichter. Is dat omdat de hond net zoals ons ook een beetje gaat vervellen? Zijn neusje is ook wat vaker droog de laatste tijd.
Heeft ons Loebes ook weleens. Weet niet wat t is maar zie het wel vaker en kan volgens mij geen kwaad.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 14:37:13 #168
44200 Sjeekie_Beekie
pi_111740824
@mazaru: thanx, Lara moest er van blozen :D.
@oh-oh: ze is geplukt, er kwam een hele berg haar af. Haar lange manen zijn wel mooier, maar net als vandaag heeft ze er nu al veel plezier van, want ze heeft het anders echt veelste warm. En het groeit vanzelf weer aan voor het weer winter is.
Oudste, Jongste en Lara
  zaterdag 19 mei 2012 @ 15:31:03 #169
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111742406
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 14:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heeft ons Loebes ook weleens. Weet niet wat t is maar zie het wel vaker en kan volgens mij geen kwaad.
Kwam net ff bij de dierenwinkel om een dummy te kopen voor Koda, heeft die wat te doen als die weer gaat zwemmen, en die zeiden dat het ook een zeldzame aandoening kan zijn. Heb er echt zo'n hekel aan als mensen het direct weer op ziektes moeten gooien. Net zoals toen Koda een pup was, hij roggelde wat en direct was het kennelhoest dit kennelhoest dat. Ik houd het nog wel ff in de gaten, misschien een beetje sunblock er op smeren ofzo :)
pi_111743646
Tja...

Kan... kan kan... kan ook zijn dat het gewoon helemaal niets is. Of inderdaad gewoon dood/loslatend vel.Dat lijkt mij meer voor de hand liggen dan één of andere zeldzame ziekte. Mensen hebben dat toch ook wel eens? Dus waarom honden niet?

Maar inderdaad sommige mensen die zoeken overal wat achter. En dan heb je meteen een vervelend gevoel...want stel eens dat ze toch gelijk hebben? Zulke doemdenkers zijn sommigen....

Lobbes heeft ook wel eens etensresten op z'n neus zitten van de avond ervoor ofzo dat veeg je er dan zo af. Maar dat ziet er ook wel eens vreemd uit....want de volgende ochtend is dat helemaal aangekoekt:P
pi_111754742
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:

Hoe is het met het examen gegaan?

Denk trouwens niet dat het iets bijzonders is bij zijn neusje, wat vettig houden en dan zal het wel weer gaan. Noukie had dat ook wel eens omdat ze met haar neus overal inzat, zand, struiken, water. Tja, dan kan zoiets wel eens ruwer worden en wat gaan vervellen.
Pas als het langer duurt zou ik eens bellen naar een da.
  zondag 20 mei 2012 @ 00:03:41 #172
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111765549
Examens gaan goed, tot nu toe de doelstelling elke keer weten te halen: 5.5 of hoger. Zit bij Nederlands tussen de 5.8 en 7.8 en Duits 6.2 en 8.2. Wat het uiteindelijke cijfer word is afhankelijk van de N-Term, en die weet ik pas 14 Juni. Leuk dat je er naar vroeg :D !

Wat Koda betreft, ik zie het wel ff aan. Doe er iig wat sunblock op als het wat warmer weer wordt 8-)
  zondag 20 mei 2012 @ 11:29:52 #173
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111775123
Idd probeer het ook is met een nat doekje schoon te maken soms hebben ze idd metnhun neus ergens ingezeten. Post anders eens een foto van hoe het is :)
  zondag 20 mei 2012 @ 12:44:03 #174
176471 oh-oh
pi_111777158
Sunblock ed likken ze er snel vanaf, van mijn chihuahuafokster kreeg ik ooit de tip om vicks blue te smeren, dat lusten ze niet en houdt ook goed vet.
( Groucho Marx )
  zondag 20 mei 2012 @ 13:44:30 #175
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111779202
Het is vandaag al een stuk beter, zal zometeen ff een foto'tje maken.

Ik zit trouwens ook nog met een paar vraagjes over Koda zijn manier van lopen. Meeste labjes die ik ken die waggelen wel met hun kontjes, zo Koda ook, alleen Koda lijkt de laatste weken wat minder puf te hebben tijdens de laatste wandeling. Soms trekt die wat met zijn pootje en dat zit mij niet helemaal lekker.

Toch maar is kijken wat de DA er van vindt, heb het nu 2 weekjes aangezien en hem redelijk wat laten rusten, maar het gaat naar mijn mening nog niet echt beter. Misschien krijgt die wat pijnstillers en lijnrust voorgeschreven.
pi_111780939
Maus ben je niet weer te veel aan het piekeren? Als Koda echt wat mankeert moet je natuurlijk langs de dierenarts maar het klinkt zo langzamerhand alsof hij er vaker langs is geweest dan mijn bejaarde viervoeter in heel zijn leven.

Waarmee ik trouwens heerlijk van de zon aan het genieten ben afgelopen dagen:

zondag 20 mei 2012 @ 14:44:56 #177
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111781837
Door de lastige start ben ik misschien wel té alert en pieker ik te snel, maar ik heb het nu 2 weken aangezien en ook van meerdere mensen waar we vaker mee wandelen in het bos moeten aanhoren, en hun hebben zelf al jaren lang labjes.

Koda moet ook nog gechipt worden, dus denk dat we dit alles ff gaan combineren en er een ''onderhouds beurt'' van maken. :P Dan hoeft die pas in Oktober weer. Laatste keer dat Koda met klachten bij de DA was, was in Januari, verder moest die alleen voor controle in April terugkomen.

Hier nog een foto van onze boef;
  zondag 20 mei 2012 @ 17:01:59 #178
318361 Bienelientjee
pi_111787939
Waterpret in de achtertuin!

Met op de achtergrond ons geimproviseerde puppy-proof-tuinhek :D

(En ja, de voegen moeten achterin ook nog gedaan worden! :D :6 )
  zondag 20 mei 2012 @ 17:45:06 #179
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_111790057
Awhh wat een leuke foto's zeg. _O_
  zondag 20 mei 2012 @ 17:53:47 #180
318361 Bienelientjee
pi_111790425
Nog eentje om het af te leren! :D Mevrouw had stiekum een touwtje gevonden!

zondag 20 mei 2012 @ 17:59:04 #181
319025 some1_eddy
&#9581;&#8745;&#95
pi_111790659
Geen foto maar een video van Misha :)
Hij is nu +- 5 maanden oud.

pi_111790703
@Bienelientjee
Ahhhhh pup in de tuin O+ En overal lekker in knagen :D

@Maus
En Koda begint steeds meer een dog-koppie te krijgen :) Fijn dat ze hij verder ook goed op de rit zit met haar gezondheid, en laatste bezoek Januari was ^O^
pi_111790721
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 17:59 schreef some1_eddy het volgende:
Geen foto maar een video van Misha :)
Hij is nu +- 5 maanden oud.

LOL :D _O-
  zondag 20 mei 2012 @ 18:15:51 #184
74276 saaw
pi_111791374
waterhondjes O+

Schnaps vindt het helemaal niet erg als je wat kussens op hem legt terwijl ie op de bank ligt te lummelen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door saaw op 20-05-2012 18:29:33 ]
pi_111791411
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:15 schreef saaw het volgende:
waterhondjes O+

Schnaps vind het helemaal niet erg als je wat kussens op hem legt terwijl ie op de bank ligt te lummelen :')
[ afbeelding ]
Die pootjes O+
  zondag 20 mei 2012 @ 20:34:39 #186
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111799538
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
@Maus
En Koda begint steeds meer een dog-koppie te krijgen :) Fijn dat ze hij verder ook goed op de rit zit met haar gezondheid, en laatste bezoek Januari was ^O^
Zijn wij ook heel blij mee, en hij krijgt echt een dog koppie ja, best grappig! :D

@de rest
Wat een gave foto's allemaal! En dat filmpje van Misha, geniaal! :P
pi_111800943
Wat een heerlijke foto's weer. O+

Tessa mag morgen op voor examen gehoorzamehond I .
Moesten wel een auto regelen en een dagje trainen afzeggen. Afgelopen donderdag een auto-ongeluk gehad. Iemand botste achterop en wij daardoor tegen die voor ons. Mja, gelukkig is de pijn nu ver weg en hebben we een auto geregeld voor morgenavond. Wil het toch niet missen.
  zondag 20 mei 2012 @ 23:01:02 #188
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111810113
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef Bengeltje het volgende:

Moesten wel een auto regelen en een dagje trainen afzeggen. Afgelopen donderdag een auto-ongeluk gehad. Iemand botste achterop en wij daardoor tegen die voor ons. Mja, gelukkig is de pijn nu ver weg en hebben we een auto geregeld voor morgenavond. Wil het toch niet missen.
Heh wat naar, ben je er verder wel goed van af gekomen? Niks blijvends? Erg veel succes met Tessa morgen, komt vast wel goed! :)
  maandag 21 mei 2012 @ 01:35:09 #189
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111816987
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef Bengeltje het volgende:

Naar van dat ongeluk. En succes morgen!

En maus, als je met dat wit bedoeld wat ik zie op z'n neus dan is er volgens mij niks aan de hand.

Ik zit er aan te denken deze voor Loebesje te kopen. Iemand ervaring ermee?
http://www.zooplus.nl/sho(...)heid/snackbal/136101
pi_111819008
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 01:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Naar van dat ongeluk. En succes morgen!

En maus, als je met dat wit bedoeld wat ik zie op z'n neus dan is er volgens mij niks aan de hand.

Ik zit er aan te denken deze voor Loebesje te kopen. Iemand ervaring ermee?
http://www.zooplus.nl/sho(...)heid/snackbal/136101
Die egg bal? Die hebben wij. Begin vond Tessa die leuk, nu geen bal maar aan.

Dankjewel voor het vragen hoe het met mij is. Slik momenteel zoveel medicatie dat het wel gaat. Ben benieuwd wat erna komt..
  maandag 21 mei 2012 @ 08:24:38 #191
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111819323
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 07:53 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Die egg bal? Die hebben wij. Begin vond Tessa die leuk, nu geen bal maar aan.

Dankjewel voor het vragen hoe het met mij is. Slik momenteel zoveel medicatie dat het wel gaat. Ben benieuwd wat erna komt..
Oei veel medicatie dat is niet best. Doe voorzichtig hè!

En tja Loebesje is nogal geobsedeerd door ballen. En met dat ding kan hij ook zichzelf tevreden houden ipv dat ik hem bezig moet houden met de bal. Hij kan soms (vaak) best vermoeiend zijn ;)

Laat even weten wat de uitslag is trouwens :)
pi_111819424
Tessa is ook gek op ballen. We gooien met zo'n werpstok en stuiteren binnen met een tennisbal. Dat vindt ze allemaal leuker dan die egg-ball. Al speelt ze er soms nog mee als ik er mee ga rondschoppen. Maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. Het maakt trouwens een flinke herrie, hard plastic he. :P
  maandag 21 mei 2012 @ 08:41:32 #193
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111819493
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 08:34 schreef Bengeltje het volgende:
Tessa is ook gek op ballen. We gooien met zo'n werpstok en stuiteren binnen met een tennisbal. Dat vindt ze allemaal leuker dan die egg-ball. Al speelt ze er soms nog mee als ik er mee ga rondschoppen. Maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. Het maakt trouwens een flinke herrie, hard plastic he. :P
Ik heb ook zo'n werpstok die gaat altijd mee wandelen. Hem een beetje moe maken anders is het niks haha. Maar het zou zo fijn zijn dat hij iets heeft om zichzelf bezig te houden. Want nu gooit hij heel de dag door balletjes voor mijn voeten neer. Zo van 'speel met mij alsjebliefffffffttt' met van die grote smekende ogen erbij.... En tja ik vind dat kei sneu enzo. Maar heb daar gewoon niet altijd tijd voor.. Om over de keren dat ik bijna m'n nek breek over die balletjes nog maar te zwijgen.
  maandag 21 mei 2012 @ 11:38:51 #194
176471 oh-oh
pi_111823998
maandagen...
( Groucho Marx )
  maandag 21 mei 2012 @ 14:42:06 #195
44200 Sjeekie_Beekie
pi_111831004
Briljant shot van Billy! O+
Mijn eigen kleine luiwammes ligt lekker op de plaats in het semi-zonnetje.
Oudste, Jongste en Lara
pi_111835453
Leuke foto's weer :)
Wij hadden gisteren terugkomdag van de fokker. 3 nesten waren bijna compleet :)

Klik hier voor de foto's ;)
pi_111835542
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
Leuke foto's weer :)
Wij hadden gisteren terugkomdag van de fokker. 3 nesten waren bijna compleet :)

Klik hier voor de foto's ;)
Oh ik denk dat het album niet op openbaar staat :)
pi_111836276
Fixed :$
pi_111836388
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
Fixed :$
OH! MY! GOD! Allemaal Boyoooo's _O_ :D En wat gaaf zoveel soorten qua kleuren O+
pi_111836452
142, is dat Boyo of is Bliss ook een dog? :)
pi_111838638
Zijn allemaal doggen :P Alle blonde, op 1 teefje na, zijn broers/zussen :)
pi_111844190
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:46 schreef FranticDJ het volgende:
Zijn allemaal doggen :P Alle blonde, op 1 teefje na, zijn broers/zussen :)
Ja dat zag ik :D ;) Nee ik bedoelde op het commentaar bij die ene foto "Bliss", of dat de naam van de hond op de foto was, of dat het Boyo is :)
pi_111844581
Ooooh.. Eh het zwarte halsbandje met het witte stiksel is boyo, de andere is bliss, z'n zus ;)

edit: het is bliss ;) ik was mis met britt, waar ie steeds mee in een innige knuffel onder de tafel lag.
  maandag 21 mei 2012 @ 20:43:00 #204
318361 Bienelientjee
pi_111847896
Alweer een gat in mijn pyamabroek erbij! :') Als die meid haar wilde bui krijgt (als een gek rondjes rennen en hééééél stout doen, nu dus dan ook met bijten naar je broek fase), is ze echt niet te houden en/of corrigeren! :D

Nu hebben we haar maar even in d'r bench gestopt. Meestal ploft ze 2 minuten daarna in slaap! :P
pi_111848443
Tessa is geslaagd voor gehoorzamehond 1. Bijna alles zeer goed tot ruim voldoende.
Alleen bij spelen en loslaten een ntb. Want spelen terwijl er andere honden zijn en allemaal mensen?? Doe niet zo gekkkk.

Op naar de volgende cursus, in september dan.
  maandag 21 mei 2012 @ 22:31:48 #206
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111855004
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
Tessa is geslaagd voor gehoorzamehond 1. Bijna alles zeer goed tot ruim voldoende.
Alleen bij spelen en loslaten een ntb. Want spelen terwijl er andere honden zijn en allemaal mensen?? Doe niet zo gekkkk.

Op naar de volgende cursus, in september dan.
gefeliciteerddd :)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:08:59 #207
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111875289
Koda is verkouden, komt allemaal snot uit zijn neus en heeft vannacht 2x overgegeven. Allemaal slijm wat er dan uit komt, maar hij wil wel gewoon eten. Drinken moeten we hem zelf geven want anders drinkt hij niet. Is nu al 2 dagen zo..

Dus, bij deze, wat kan ik doen om het voor hem wat aangenamer te maken? Hij kan bijna geen lucht binnen krijgen en is ook ontzettend sloom.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:10:01 #208
176471 oh-oh
pi_111875336
Wat dacht je van naar de da gaan als het echt zo erg is?
( Groucho Marx )
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:15:34 #209
318361 Bienelientjee
pi_111875522
@ Bengeltje: Gefeliciteerd voor Tessa!

@Maus: Jeetje. Ja, als het echt zo erg is. Gewoon naar de dierenarts. Vooral drinken is nu belangrijk bij deze warmte!

Wij hebben zojuist deze besteld voor Jacky:

Simpel dingetje, was in de aanbieding bij Blokker. Dus lekker spelen in wat meer water binnenkort! :D
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:19:24 #210
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111875642
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Wat dacht je van naar de da gaan als het echt zo erg is?
We hebben al gebeld, had ik vergeten er bij te zetten. Half 6 kunnen we terrecht, dan is het hopelijk wat afgekoeld want we moeten wel 20 minuten in de auto dan..

Kan ik tot die tijd iets doen om het aangenamer te maken voor hem denken jullie? Ik laat hem nu een ijsklontje uit mijn hand likken, en om het halfuur geef ik hem wat water.

@Bienelientje
ja als die nou zelf ging drinken.. Maar we houden zijn vocht wel op peil idd. Sowieso met dit weer, dan geven we hem regelmatig wat water. En die schelp wat jullie besteld hebben is leuk ja! De teckel van onze buren heeft er ook 1, die is er helemaal gek mee haha :P
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:35:44 #211
176471 oh-oh
pi_111876285
Natte handdoek oprollen en om zn nek hangen, dat koelt lekker door ^O^
( Groucho Marx )
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:38:29 #212
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_111876382
Wat een leuk topic O+

Hij kan zo lekker uitgebreid liggen :P

Foto's zijn met mobiel gemaakt dus niet zo heel scherp.
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:39:15 #213
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_111876416
Heet dus ijsjesweer *O*

Goed het bakje vasthouden dan kan je m in de tuin opeten ^O^

omnomnom me luvz ijsjes O+

de meisjes vinden zo'n bekertje te lastig en hebben het liever gewoon uit een schaaltje :')
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:00:37 #214
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111877258
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Natte handdoek oprollen en om zn nek hangen, dat koelt lekker door ^O^
Hebben we gedaan, bedankt! Hij vind het erg aangenaam :)
pi_111877337
Wat een verschil met augustus vorig jaar.

pi_111877474
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:39 schreef Nonneke het volgende:

...
Wat heb je voor hondje?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:06:15 #217
176471 oh-oh
pi_111877509
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Hebben we gedaan, bedankt! Hij vind het erg aangenaam :)
Je hebt van die speciale koelbanden, ik zou er een kopen als ie er zo veel last heeft, heel fijn!
( Groucho Marx )
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:06:57 #218
176471 oh-oh
pi_111877543
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:39 schreef Nonneke het volgende:
Heet dus ijsjesweer *O*

Goed het bakje vasthouden dan kan je m in de tuin opeten ^O^
[ afbeelding ]

omnomnom me luvz ijsjes O+
[ afbeelding ]

de meisjes vinden zo'n bekertje te lastig en hebben het liever gewoon uit een schaaltje :')
Ijsjeeeeeeeeeeees :9~
Oh, dat herinnert me aan Chico zn halve bakje B&J dat nog hier in de vriezert ligt _O-
( Groucho Marx )
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:18:18 #219
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_111878108
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:05 schreef Nora.. het volgende:

[..]

Wat heb je voor hondje?
Pim is van alles wat :) Zn oma was een volle Chow Chow, de rest was al een kruising of onbekend.
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:52:21 #220
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_111879622
Ik was afgelopen zondag met mijn vader en Caitlin naar het borg in Norg geweest, ff lekker wandelen daar ;) wat een rust zeg heerlijk!

In de auto

Ik op zoek naar een goeie stok voor der :P

Snuffelen

Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:02:58 #221
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111880075
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:06 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Je hebt van die speciale koelbanden, ik zou er een kopen als ie er zo veel last heeft, heel fijn!
Zal eens kijken bij de dierenwinkel en de dierenarts morgen, want we moesten er morgen om half 6 zijn. Ze had het verkeerd doorgegeven. Koda is al een stuk beter dan een paar uur geleden, alleen is hij nog wel benauwd. Ik zie wel een beetje een verband met toen die een pup was. Altijd als het warm is krijgt hij last van zijn strotje en een behoorlijke loopneus. Toch eens navragen morgen. Bedankt voor de tips iig Oh-Oh, Koda is dankbaar haha _O_
  dinsdag 22 mei 2012 @ 17:10:40 #222
318361 Bienelientjee
pi_111883197
Misschien heeft je hond wel hooikoorts? Bestaat dat?

Onze pup ligt grotendeels languit op de stenen vloer. Die is lekker koel! En zij is lekker lui met deze warmte! :D
pi_111884495
Arme koda :(

Ik heb voor Lobbes een koeldeken gekocht vorig jaar. Zo'n speciaal deken met een korrelvulling wat je nat moet maken onder de kraan.

Ze zijn alleen in grote maten ontzettend duur.
Lobbes was overigens gisteren ook niet vooruit te krijgen dus ik denk dat de warmte ook niet helpt... En hooikoorts bij honden kan volgens mij met zo goed als bij mensen. En met dat droge weer vliegen de pollen overal.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 mei 2012 @ 17:45:58 #224
163650 Greys
pi_111884601
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:15 schreef Bienelientjee het volgende:
@ Bengeltje: Gefeliciteerd voor Tessa!

@Maus: Jeetje. Ja, als het echt zo erg is. Gewoon naar de dierenarts. Vooral drinken is nu belangrijk bij deze warmte!

Wij hebben zojuist deze besteld voor Jacky:

[ afbeelding ]

Simpel dingetje, was in de aanbieding bij Blokker. Dus lekker spelen in wat meer water binnenkort! :D
Die wordt hier ook erg op prijs gesteld! :Y
Zojuist:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 mei 2012 @ 18:47:08 #225
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111887038
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 17:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Misschien heeft je hond wel hooikoorts? Bestaat dat?

Onze pup ligt grotendeels languit op de stenen vloer. Die is lekker koel! En zij is lekker lui met deze warmte! :D
Wij dachten daar ook aan, omdat hij niest tijdens het lopen. Hij snuffelt veel in het gras, dus kan heel goed zijn dat hij last heeft van de pollen. We gaan het morgen wel even vragen. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 17:42 schreef CesarMilan het volgende:
Arme koda :(

Ik heb voor Lobbes een koeldeken gekocht vorig jaar. Zo'n speciaal deken met een korrelvulling wat je nat moet maken onder de kraan.

Ze zijn alleen in grote maten ontzettend duur.
Lobbes was overigens gisteren ook niet vooruit te krijgen dus ik denk dat de warmte ook niet helpt... En hooikoorts bij honden kan volgens mij met zo goed als bij mensen. En met dat droge weer vliegen de pollen overal.
Ach ja, arme beessie heeft net als zijn baasje altijd pech. We lijken echt veel op elkaar: veel pech, 99% van de tijd lekker lui en we houden allebei van lekker eten. Zoals zijn mensen moedertje al zei ''jullie zijn voor elkaar gemaakt'' :D
pi_111889863
Onze jongens zijn ook niet helemaal fit met dit weer! En niezen ool geregeld!
Mijn onderburen hebben 9 prachtige pitbullpups van nu 2 weken oud! Pap en mam beide aanwezig! Iemand interesse? Pm staat open
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:20:26 #227
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111897435
Net toch maar snel naar een andere DA geweest, want zo durfde mijn moeder de nacht niet in te gaan.

De dierenarts kwam met de conclusie dat het een bacterie kan zijn, daar zou die een week of 2 last van kunnen hebben, maar het kon ook kennelhoest zijn vanwege zijn temperatuur, die was namelijk 39.7. Die temperatuur kon ook aan het weer liggen, dus zei ze dat we vannacht en morgenvroeg even moeten afwachten en regelmatig temperaturen. Als het weer hoger dan 39 word, moeten we toch ff terug komen en gaan ze eventueel behandelen tegen kennelhoest.

Nu komt misschien wel het ''leukste'' gedeelte; Koda is nooit helemaal volledig ingeënt tegen kennelhoest. Hij is deels ingeënt, maar 1 van de belangrijke spuiten heeft hij niet gehad omdat hij toen zo veel antibiotica kreeg. Ik vind dit wel erg vreemd, bij de puppycursus checkten ze zijn boekje en was het goed, en bij de nieuwe dierenarts, en toen we daar kwamen was die 6 maand en dus al volledig ingeënt, hebben ze dat ook gecheckt en was alles goed.

Het komt er dus op neer dat Koda een bronchoscopie, röntgen foto's (3 maarliefst..) van de longen hebben gemaakt én 5 á 6 consulten heeft moeten meemaken, alleen omdat ze het paspoortje/boekje niet goed hadden gelezen. Ben echt ontzettend boos en denk dat dit dan ook mij laatste bericht is vandaag. Ik ga even kijken of ik het een beetje van me af kan zetten, want ik kan het nog niet allemaal plaatsen hierboven..
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:51:06 #228
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111900262
Loebesje ligt hier ook alleen maar lam te zijn. Ijsklontjes is hij heel blij mee :)
pi_111902622
Lobbes ligt ook op apen-gapen... die zoekt wel ergens een koel plekje.

En dan onze 15-jarige westy.. Lady houdt van zonnen en heeft vanmiddag een hele poos in volle zon gelegen. Doet ze altijd.. ligt ze daar gewoon te bakken op de hete stoeptegels.. maf beest.
Ook binnenshuis het kleinste zonnenstraaltje wat binnenvalt daar gaat ze liggen, opkijkend als je in haar zonnetje gaat staan. Ze is weer erg fit de laatste tijd gelukkig maar!

Volgende keer zal ik eens een foto maken.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:27:17 #230
206580 Luxuria
pi_111903846
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Net toch maar snel naar een andere DA geweest, want zo durfde mijn moeder de nacht niet in te gaan.

De dierenarts kwam met de conclusie dat het een bacterie kan zijn, daar zou die een week of 2 last van kunnen hebben, maar het kon ook kennelhoest zijn vanwege zijn temperatuur, die was namelijk 39.7. Die temperatuur kon ook aan het weer liggen, dus zei ze dat we vannacht en morgenvroeg even moeten afwachten en regelmatig temperaturen. Als het weer hoger dan 39 word, moeten we toch ff terug komen en gaan ze eventueel behandelen tegen kennelhoest.

Nu komt misschien wel het ''leukste'' gedeelte; Koda is nooit helemaal volledig ingeënt tegen kennelhoest. Hij is deels ingeënt, maar 1 van de belangrijke spuiten heeft hij niet gehad omdat hij toen zo veel antibiotica kreeg. Ik vind dit wel erg vreemd, bij de puppycursus checkten ze zijn boekje en was het goed, en bij de nieuwe dierenarts, en toen we daar kwamen was die 6 maand en dus al volledig ingeënt, hebben ze dat ook gecheckt en was alles goed.

Het komt er dus op neer dat Koda een bronchoscopie, röntgen foto's (3 maarliefst..) van de longen hebben gemaakt én 5 á 6 consulten heeft moeten meemaken, alleen omdat ze het paspoortje/boekje niet goed hadden gelezen. Ben echt ontzettend boos en denk dat dit dan ook mij laatste bericht is vandaag. Ik ga even kijken of ik het een beetje van me af kan zetten, want ik kan het nog niet allemaal plaatsen hierboven..
Hoe slecht dan dat ze allemaal dat boekje niet goed gelezen hebben, dat kan toch niet :N
Ik vind het echt zielig als honden en andere dieren zo moeten lijden en je kunt er weinig aan doen.

Met onze hond gaat het ook niet echt lekker..
De afgelopen jaren heeft hij veel last van zijn oren gehad, vaak ontstekingen.
Sinds het vorig jaar heeft hij zelfs al 6x oorontsteking gehad. Dan loopt hij echt de hele dag met zijn hoofd te wapperen omdat hij zo'n jeuk heeft en probeert te krabben maar dat helpt niet omdat het zo diep zit. De zalf die we iedere keer gebruikten werkte wel redelijk goed gelukkig.

Nu hebben ze maar eens een bacterieel onderzoek gedaan en blijkt dat hij een bacterie heeft die bijna overal tegen kan. Wij wonen in Limburg en ze hebben naar Utrecht gebeld of ze daar een middel hebben. Gelukkig wel, maar het kan zijn dat hij daar op een gegeven moment ook resistent tegen wordt. Wat we dan moeten weet ik ook niet. Ik vind het zo zielig voor hem, hij heeft er ontzettend veel last van :{

Volgens mij wordt het ook steeds erger, want nu is hij zelfs in zijn gedrag anders nu hij oorontsteking heeft. Heel angstig, durft niet echt meer alleen te zijn en reageert minder op geluiden.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:31:33 #231
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111904224
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Hoe slecht dan dat ze allemaal dat boekje niet goed gelezen hebben, dat kan toch niet :N
Ik vind het echt zielig als honden en andere dieren zo moeten lijden en je kunt er weinig aan doen.

Sinds het vorig jaar heeft hij zelfs al 6x oorontsteking gehad. Dan loopt hij echt de hele dag met zijn hoofd te wapperen omdat hij zo'n jeuk heeft en probeert te krabben maar dat helpt niet omdat het zo diep zit. De zalf die we iedere keer gebruikten werkte wel redelijk goed gelukkig.

Nu hebben ze maar eens een bacterieel onderzoek gedaan en blijkt dat hij een bacterie heeft die bijna overal tegen kan. Wij wonen in Limburg en ze hebben naar Utrecht gebeld of ze daar een middel hebben. Gelukkig wel, maar het kan zijn dat hij daar op een gegeven moment ook resistent tegen wordt. Wat we dan moeten weet ik ook niet. Ik vind het zo zielig voor hem, hij heeft er ontzettend veel last van :{

Volgens mij wordt het ook steeds erger, want nu is hij zelfs in zijn gedrag anders nu hij oorontsteking heeft.
Ja dat is ook naar, en helemaal omdat wij, als goedgelovigen en uit liefde voor onze dierenvriend, naar de dierenarts gaan. Vind het heel onprofessioneel. En wel naar voor jullie Luxuria, is het een bacterie in zijn oor?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:35:24 #232
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_111904527
Onze hond na een wandeling, was blijkbaar nogal een inspanning. :D
pi_111904599
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:18 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Pim is van alles wat :) Zn oma was een volle Chow Chow, de rest was al een kruising of onbekend.
Ah, heb je nog een foto waar hij helemaal op staat? Vind het een erg mooi koppie!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:38:55 #234
206580 Luxuria
pi_111904805
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ja dat is ook naar, en helemaal omdat wij, als goedgelovigen en uit liefde voor onze dierenvriend, naar de dierenarts gaan. Vind het heel onprofessioneel. En wel naar voor jullie Luxuria, is het een bacterie in zijn oor?
Precies je vertrouwt er toch op dat de dierenarts goed zijn werk doet.

Ja inderdaad een bacterie in zijn oor die de laatste twee jaar steeds sneller terugkomt.
Hij moet nu ook voer van de dierenarts gaan eten om te kijken of hij niet ook nog een allergie erbij heeft wat het erger maakt, welke mogelijk van zijn voeding afkomt.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:47:52 #235
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_111905461
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:36 schreef Nora.. het volgende:

[..]

Ah, heb je nog een foto waar hij helemaal op staat? Vind het een erg mooi koppie!

met zn moeder (zwart) en zn zus

vrijdag zijn Pim & Sylver (zn zus) jarig, worden ze 10 w/ *O*
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_111905502
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Bah ellendig is dat ja.. Onze westy heeft ook heel vaak last van ooronstekingen gehad. Al sinds ze een pup was had ze het al. Eén van de kwaaltjes van westy's.. helaas... Nu zijn we ook weer bezig met druppeltjes.. Eerst in één oor en dat was weer opgelost begint letterlijk het andere oor nu ook. Ze heeft altijd al slechte oren gehad en nu is ze nagenoeg doof. Maarja is ook al 15 inmiddels..

Net gestopt met de druppels voor de baarmoeder beginnen de oortjes weer.. pff

@Mauskoekwaus:

Tjezus ... nou dat is ook belachelijk zeg. Kan me voorstellen dat je boos bent hierom. Als je in dat vak zit verwacht je toch dat men weet waar ze op moeten letten. Hopelijk komt het snel goed en knapt Koda weer snel op. Ik vind dieren altijd nog kwetsbaarder omdat je geen idee hebt waar ze precies allemaal last van hebben.

Vind het zelf eigenlijk ook vervelend dat je altijd als n00b binnen komt bij de dierenarts en ze eigenlijk kunnen doen wat ze willen omdat je hun werk toch niet echt goed kunt controleren. Heb gelukkig wel een dierenarts gevonden waar ik een goed gevoel bij heb maar die is ook verder weg. Ga voor kleine dingetjes vaak toch naar die hier in het dorp.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 23:01:48 #237
206580 Luxuria
pi_111906576
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:48 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Bah ellendig is dat ja.. Onze westy heeft ook heel vaak last van ooronstekingen gehad. Al sinds ze een pup was had ze het al. Eén van de kwaaltjes van westy's.. helaas... Nu zijn we ook weer bezig met druppeltjes.. Eerst in één oor en dat was weer opgelost begint letterlijk het andere oor nu ook. Ze heeft altijd al slechte oren gehad en nu is ze nagenoeg doof. Maarja is ook al 15 inmiddels..

Jullie hebben er dus ook veel mee te verduren gehad.. Echt zo naar vind ik dat voor hem en je kunt er niks aan doen. Je blijft ermee bezig, dan het ene oor en dan het andere oor inderdaad. Westy is zelfs doof geworden? Pff ik hoop niet dat die van ons ook dat lot heeft, maarja hij reageert nu sinds deze oorontsteking wel al minder op geluiden dan normaal...
Hij wordt dit jaar trouwens 11 jaar, ook niet meer de jongste.

Weten jullie ook of het van een bepaalde bacterie o.i.d. afkomt?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 23:28:51 #238
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111908169
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:48 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

@Mauskoekwaus:

Tjezus ... nou dat is ook belachelijk zeg. Kan me voorstellen dat je boos bent hierom. Als je in dat vak zit verwacht je toch dat men weet waar ze op moeten letten. Hopelijk komt het snel goed en knapt Koda weer snel op. Ik vind dieren altijd nog kwetsbaarder omdat je geen idee hebt waar ze precies allemaal last van hebben.

Vind het zelf eigenlijk ook vervelend dat je altijd als n00b binnen komt bij de dierenarts en ze eigenlijk kunnen doen wat ze willen omdat je hun werk toch niet echt goed kunt controleren. Heb gelukkig wel een dierenarts gevonden waar ik een goed gevoel bij heb maar die is ook verder weg. Ga voor kleine dingetjes vaak toch naar die hier in het dorp.
Ik weet het niet.. dacht dat we hier wel goed zaten, maar ook zij beginnen de laatste tijd te zeuren van ''oh zn vacht is dof'', dan heb ik zo iets van pleur toch op mens, Koda glanst als een malle. :')
Net ff koorts gemeten; 39.4 .. Hopen dat het morgen minder word, dan hoeven we iig niet morgen naar de dieren arts. Arme joekeltje heeft zo'n last van de hitte en zn benauwdheid.. :'(
pi_111910223
Koda's vacht is niet dof nee.. Lobbes mag er jaloers op zijn! Ik dacht het straks nog toen ik de laatste foto zag die je geupload hebt.

Gewoon lekker onder een natte koele handdoek ofzo leggen. Als hij weer wat op tempratuur komt gaat ie er zelf wel onderuit. Misschien z'n voetzooltjes ook koel houden? Daar verliezen honden ook hun warmte door. Arm beest.... maar komt vast wel goed met hem!

39.4 is al een ietsebietsie lager dan voorheen..!
  woensdag 23 mei 2012 @ 00:41:55 #240
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111911275
Zeker, we hebben een zwembadje achter thuis, daar zet ik hem nu verplicht een minuutje of 2 in, alleen zijn pootjes :D !
Ik ga gewoon uit van een bacterie, misschien een antibio kuurtje om het te verhelpen.
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:07:01 #241
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111918146
Nou, de koorts was vanmorgen 40.3 en we moesten direct komen van de DA. Hij heeft nog eens goed gekeken en hij kwam tot de conclusie dat het een bacteriële infectie is, conclusie: koorts remmers + 14 dagen antibiotica. Als hij voor het weekend niet is opgeknapt moeten we terug komen.

Heb samen met mijn moeder flink de bek los gehad en we hebben het nu voor elkaar dat ze ons de cocktail prik die die moet hebben met 1 jaar en de nasale inenting voor kennelhoest allebei vergoed krijgt. Dit vonden zij ook het minste wat ze konden doen. Ik kan trouwens wel weer opnieuw beginnen met het vullen van Koda's kosten potje; gisteren 41.50 en vandaag 87.50 :r . Als die maar beter wordt, en dat word die, dus is het het dubbel en dwars waard.
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:28:57 #242
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_111929052
Beterschapjes voor Koda, wat een gedoe toch elke keer -O-

Hier nog wat avonturen van Pim

Het is warm en ik verveel me dood :{w

Dus ik (tegen beter weten in :') ) maar weer eens een zwembadje voor hem neergezet ^O^

Wtf why gooi je mn goede speeltjes daar in ? :{

Ja nu istie helemaal nat :{w

Dus ik dacht, ik pak wat badspeeltjes van de logeetjes, dan wil hij vast wel ^O^

Een pootje....

Twee...

Zo ik heb ze allebei, ik ben er wel weer klaar mee :O

Dus als er nog een hondje is die wel wil komen spelen :')
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:38:38 #243
176471 oh-oh
pi_111929428
_O- PIM = BAAS
Die van mij passen ook allemaal, en dat hoerige speelgoed mag je al helemaal houden _O- :D
( Groucho Marx )
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:45:05 #244
74276 saaw
pi_111929721
:D Pim O+

Schnaps wil ook niet bewegen, hij ligt zuchtend op de grond in de studeerkamer [= koelste kamer]. Stelletje aanstellers :D
pi_111929738
Nonneke :D _O-
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:47:50 #246
176471 oh-oh
pi_111929854
Ik probeer het al jaren niet meer hoor, zelfs Chico wil niet in zo een lullig klein kutbadje _O-
( Groucho Marx )
pi_111930259
Een zwembadje is ook echt iets wat ik moet halen. Zo'n grotere kan ik er samen met Loebesje in
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:00:57 #248
176471 oh-oh
pi_111930422
Chico wil wel altijd bij alle buurtkinderen in de grote badjes, dat vindt ie heerlijk O+
( Groucho Marx )
pi_111930441
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Chico wil wel altijd bij alle buurtkinderen in de grote badjes, dat vindt ie heerlijk O+
[ afbeelding ]
Ah gos, die oogjes O+
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:02:25 #250
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_111930478
grotere zwembadjes haal ik niet eens meer, deze lag nog in de kast, khad m er beter kunnen laten :')
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:15:29 #251
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111931047
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb precies hetzelfde zwembadje in de tuin staan, die ik vanmorgen in de brandende zon heb staan op pompen. Ik was zeiknat van al het zweten :')
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:17:12 #252
176471 oh-oh
pi_111931114
:P Je moet er wat voor over hebben he :D
( Groucho Marx )
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:25:20 #253
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111931445
Nou, ik mocht er verdorie niet eens zelf in :'( Mijn zusje en 2 vriendinnetjes gingen zwemmen terwijl ik met 30 graden op mijn kamer zit te leren. :(
pi_111933215
Heb het vorig jaar gedaan. Maar 5 minuten en het water was ranzig... :(
pi_111938696
Lol leuk idee dat van dat zwembadje! Maar gaan die dingen niet super snel lek van hondennageltjes?
Geen idee of lobbes daarin zou gaan..

@mauskoekwaus:
Hoe is het met koda?
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:22:40 #256
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111939455
Ehm, ja momenteel wel redelijk denk ik. Zijn koorts is afgezakt en zit nu rond de 38.5 - 38.8, maar dat kan ik de loop van de avond wel weer wat hoger worden aangezien hij die pijnstillende/koortsverlagende injectie om 10 uur smorgens al kreeg. Hij hijgt nog wel en heeft vreselijk last van snot uit zijn neus, maar dat moet tegen vrijdag/zaterdag wel weer wat opgeknapt zijn. :)
pi_111940320
Haha leuk die zwembadfoto's!

Jullie zullen 't vanaf half juli ff 5 maanden zonder Boyo foto's moeten doen.

Ik ga 5 maandjes varen :)
pi_111940943
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 23:01 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Jullie hebben er dus ook veel mee te verduren gehad.. Echt zo naar vind ik dat voor hem en je kunt er niks aan doen. Je blijft ermee bezig, dan het ene oor en dan het andere oor inderdaad. Westy is zelfs doof geworden? Pff ik hoop niet dat die van ons ook dat lot heeft, maarja hij reageert nu sinds deze oorontsteking wel al minder op geluiden dan normaal...
Hij wordt dit jaar trouwens 11 jaar, ook niet meer de jongste.

Weten jullie ook of het van een bepaalde bacterie o.i.d. afkomt?
Volgens onze DA ligt het aan de ouderdom dat ze nu vrijwel doof is hoor. En dat denk ik eigenlijk ook wel, hoewel de oorontstekingen zeker niet geholpen hebben. (Denk als je een oorontsteking gewoon z'n gang laat gaan dat dat wel het gevolg is).

De dierenarts heeft het nooit over een bacterie gehad bij Lady.

Wanneer de onstekingen weer onder controle zijn gaat het weer een tijdje goed. Maar bij Westy's liggen de gehoorgangen heel erg raar (en vooral diep) in de schedel heb ik weleens gelezen. Wat het denk ik moeilijker maakt voor de hond om de oren schoon te houden door de rotzooi eruit te schudden. Hoe ouder (en minder actief) Lady is geworden hoe vaker de ontstekingen elkaar zijn gaan opvolgen. Misschien omdat het oor zichzelf niet goed schoon meer kan houden. Ze heeft ook best plakkerig oorsmeer... En veel haar rondom haar oren wanneer ze weer een poos niet naar de trimmer is geweest dusja..

Haar oude maatje onze Jack russel was 17 geworden en nog dover dan haar terwijl die nooit problemen had met z'n oren. Ik denk dat het op een gegeven moment gewoon versleten is...
pi_111941837
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Volgens onze DA ligt het aan de ouderdom dat ze nu vrijwel doof is hoor. En dat denk ik eigenlijk ook wel, hoewel de oorontstekingen zeker niet geholpen hebben. (Denk als je een oorontsteking gewoon z'n gang laat gaan dat dat wel het gevolg is).

De dierenarts heeft het nooit over een bacterie gehad bij Lady.

Wanneer de onstekingen weer onder controle zijn gaat het weer een tijdje goed. Maar bij Westy's liggen de gehoorgangen heel erg raar (en vooral diep) in de schedel heb ik weleens gelezen. Wat het denk ik moeilijker maakt voor de hond om de oren schoon te houden door de rotzooi eruit te schudden. Hoe ouder (en minder actief) Lady is geworden hoe vaker de ontstekingen elkaar zijn gaan opvolgen. Misschien omdat het oor zichzelf niet goed schoon meer kan houden. Ze heeft ook best plakkerig oorsmeer... En veel haar rondom haar oren wanneer ze weer een poos niet naar de trimmer is geweest dusja..

Haar oude maatje onze Jack russel was 17 geworden en nog dover dan haar terwijl die nooit problemen had met z'n oren. Ik denk dat het op een gegeven moment gewoon versleten is...
Dat denk ik ook hoor, mijn boerenfox van 14 is in de laatste jaren ook aardig doof geworden en die heeft nooit wat aan haar oren gehad. Als je duidelijk roept hoort ze het nog wel maar weet ze niet uit welke kant het komt. Vrij normaal op die leeftijd lijkt me, al is het niet praktisch met wandelen. Loslopen gaat niet meer omdat ik haar niet meer terug kan roepen. :{

Een voordeel: onweer hoort ze niet meer! :D
  woensdag 23 mei 2012 @ 21:12:40 #260
176471 oh-oh
pi_111945131
Sjon heeft ook snel vieze oren, die maak ik elke week goed schoon met baby olie, dat voorkomt ook ontstekingen ^O^
De hondjes hebben een nieuw vriendje:
( Groucho Marx )
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:12:33 #261
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111967469
Koda zou dus echt nooit samen met een vogel kunnen zijn, arme vogel.. :D
Koda is trouwens een stuk beter te pas, die koortsverlagers doen hun werk en hij wil wel graag weer een kwartiertje spelen in de achter tuin, hij DWONG me om met hem te spelen :P
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:23:20 #262
318361 Bienelientjee
pi_111967984
Onze pup heeft het maar moeilijk in deze hitte! Slaapt veel, ligt veel op koele plekjes en wat minder eetlust! :D Arm wijffie toch!
pi_111968325
He bah arme Koda weer ziek en zielig... Gelukkig dat het beter lijkt te gaan! Hij ziet er op de foto hierboven in ieder geval tevreden uit vind ik ;) En wat cool oh-oh, wat voor vogel is het? Een kauwtje of iets anders? En wil je hem houden of ga je hem uiteindelijk vrij laten?

Hier is het ook warm warm warm... Nori ligt ook voornamelijk op koele plekjes; in de keuken of de gang op de plavuizen bijvoorbeeld. Haar eetlust lijdt er echter totaal niet onder :') Rani en Puck eten wel wat minder en zijn nog rustiger dan Noortje, die zullen het ook nog wel warmer hebben omdat ze nog niet getrimd zijn. Gelukkig komt daar snel verandering in, volgende week woensdag is Puck aan de beurt en vrijdag wordt Rani geplukt. Twee fotootjes van daarnet in de hitte:

Rani en Puck liggen vanuit de deuropening in de schaduw te kijken of ik per ongeluk iets interessants doe bij de kuikentjes in de voortuin:

Nori was wat minder slim, die ging gewoon midden in de zon liggen want daar kon ze me het beste in de gaten houden:

Vanavond al weer de één na laatste bijeenkomst van de puppycursus, hopelijk heeft ze dan niet zoveel last van de warmte :)
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:35:28 #264
176471 oh-oh
pi_111968497
Oh wat is Nori groot al :D :D
Spreeuwtje is het, hij is zo tam, die mag wel blijven O+
( Groucho Marx )
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:58:20 #265
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111969340
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:31 schreef Miss_Isis het volgende:
He bah arme Koda weer ziek en zielig... Gelukkig dat het beter lijkt te gaan! Hij ziet er op de foto hierboven in ieder geval tevreden uit vind ik ;) En wat cool oh-oh, wat voor vogel is het? Een kauwtje of iets anders? En wil je hem houden of ga je hem uiteindelijk vrij laten?

Hier is het ook warm warm warm... Nori ligt ook voornamelijk op koele plekjes; in de keuken of de gang op de plavuizen bijvoorbeeld. Haar eetlust lijdt er echter totaal niet onder :') Rani en Puck eten wel wat minder en zijn nog rustiger dan Noortje, die zullen het ook nog wel warmer hebben omdat ze nog niet getrimd zijn. Gelukkig komt daar snel verandering in, volgende week woensdag is Puck aan de beurt en vrijdag wordt Rani geplukt. Twee fotootjes van daarnet in de hitte:

Rani en Puck liggen vanuit de deuropening in de schaduw te kijken of ik per ongeluk iets interessants doe bij de kuikentjes in de voortuin:
[ afbeelding ]

Nori was wat minder slim, die ging gewoon midden in de zon liggen want daar kon ze me het beste in de gaten houden:
[ afbeelding ]

Vanavond al weer de één na laatste bijeenkomst van de puppycursus, hopelijk heeft ze dan niet zoveel last van de warmte :)
Haha Nori is juist wel slim; waar baasje gaat, ga ik ook! :P Heel herkenbaar.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:43:40 #266
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_112011572
Van 2 dikke drollen

Naar de liefste puppys van de wereld

ok de foto is wat ongepast nu de mussen dood van het dak pleuren van de hitte, poseren zat er niet in helaas :')

En vandaag zijn ze jarig *; , 10 *O* *O* *O*

*pinkt traantje weg*
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:44:37 #267
176471 oh-oh
pi_112011613
Oh echt, vandaag?
:@ Dammit!
Feli met je monstertjes, jeminee, 10 alweer zeg :D *O*
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:55:44 #268
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_112012046
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, vandaag?
:@ Dammit!
Feli met je monstertjes, jeminee, 10 alweer zeg :D *O*
jep vandaag :P

En een hoeratje voor Faas, die heeft dat toch maar mooi geknutseld *O*
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:57:01 #269
176471 oh-oh
pi_112012102
Whehehe wat een fatso pups waren t toch _O-
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:00:32 #270
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_112012265
ja monsterlijk dik _O-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_112013593
De dames hebben het goed uitgezocht, gaan lekker liggen voor de ventilator.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 19:38:21 #272
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_112028805
Nonneke, gefeliciflapstaart :)

Blij te horen dat het met Koda ook weer de goede kant op gaat.

Marco onze labrador is gek op autorijden dus ging vanmiddag weer mee in de auto (zonder airco). Lag fiks te puffen toen hij weer thuis was maar verveling in alle koelte is nou ook niet alles.

Paar dagen geleden zijn we gaan zwemmen. Aarzelende stapjes maar het ging heel steil naar beneden en toen waagde hij het er maar op. Kort baantje spartelen, uit het water, lekker door de rommel rollen en je dan uitschudden. En dan weer terug het water in en eruit en erin en eruit en goed uitschudden hahaha.
Gelukkig was ik er op gekleed dus ik zat alleen maar heerlijk te genieten van ons waterratje.
Ik weet niet of hij ook al bewust de link legt tussen water en afkoelen maar het wordt tijd om een spaarpotje aan te leggen voor een mooi groot hek rondom de tuin en de zwemvijver.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 20:15:38 #273
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112030376
Weten jullie toevallig hoe je makkelijk foto's van je ipad op t forum kan zetten?
pi_112035563
Kun je met de ipad niet gewoon foto's mailen naar een (of je eigen) e-mail adres en ze dan op de pc even uploaden en op het fok forum plaatsen?

Of natuurlijk de ipad aan de pc hangen en alles eraf kopieren, maar ik weet niet precies hoe dat zit ik ben geen Apple gebruiker :P
pi_112036254
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:43 schreef Nonneke het volgende:
Van 2 dikke drollen
[ afbeelding ]

Naar de liefste puppys van de wereld
[ afbeelding ]
ok de foto is wat ongepast nu de mussen dood van het dak pleuren van de hitte, poseren zat er niet in helaas :')

En vandaag zijn ze jarig *; , 10 *O* *O* *O*

*pinkt traantje weg*
Nonneke gefeliciteerd met je 2 pupsels ;) Wow 10 jaar O+ *O*
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:40:31 #276
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_112036462
Gefeliciteerd Nonneke w/

Bengeltje, als ik langs jouw zwarte lab scroll denk ik altijd dat ik die van mij zie haha
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:50:03 #277
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112036857
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:20 schreef CesarMilan het volgende:
Kun je met de ipad niet gewoon foto's mailen naar een (of je eigen) e-mail adres en ze dan op de pc even uploaden en op het fok forum plaatsen?

Of natuurlijk de ipad aan de pc hangen en alles eraf kopieren, maar ik weet niet precies hoe dat zit ik ben geen Apple gebruiker :P
Had gehoopt dat er een makkelijkere manier was. Is er niet een functie dat je alles direct van je pc erop kan zetten. Ipv eerst naar bijv. Photobucket uploaden
pi_112036864
Ja dat heb ik nu ook Njosnavelin.
Alleen bij Tessa liggen de oren wat platter.

vrijdag 25 mei 2012 @ 23:38:18 #279
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_112038731
Lieve foto O+ . En inderdaad platte oren. Die van mij is ook een kruising met (waarschijnlijk) een herder. Is die van jou wel 100% lab? Ze lijkt zo slank voor een labrador namelijk.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:50:32 #280
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112039142
Je hebt 2 types labrador hè :) jachthonden en showmodel.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:53:29 #281
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_112039276
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je hebt 2 types labrador hè :) jachthonden en showmodel.
Oh okee, en de showmodels zijn slanker?
Ik weet echt niks van rassen :D
  zaterdag 26 mei 2012 @ 00:34:33 #282
74276 saaw
pi_112040844
Bootje varen met blije hond :)

en lekker gezwommen samen O+
pi_112044869
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh okee, en de showmodels zijn slanker?
Ik weet echt niks van rassen :D
Nee juist wat breder gebouwd :-) de mijne is er zo een.
pi_112045484
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Lieve foto O+ . En inderdaad platte oren. Die van mij is ook een kruising met (waarschijnlijk) een herder. Is die van jou wel 100% lab? Ze lijkt zo slank voor een labrador namelijk.
Tessa is een kruising met een Berner Sennen, al was Noukie ook zo slank toen ze uit het asiel kwam en iets meer dan 1 jaar was. Tessa wordt volgende maand 1.
Noukie is wel meer het showmodelhond, ze kan niet meedoen omdat ze littekens heeft. Hoeft trouwens ook niet. Ik heb ze voor het plezier dat ze geven, dat kan ook met wandelen, zwemmen enz.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:07:23 #285
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112046463
Haha hier nog een foto van mijn sukkeltje, we waren op bezoek bij de moeder, en hij was helemaal uitgeput van het spelen:
pi_112052205
Haha. Nice foto.
ga straks met Loebes naar het groot meer tussen Vessem en Wintelre zal m'n camera meenemen en wat foto's maken :-)
pi_112057810
zoals beloofd

pi_112067253
Weten jullie nog een goed merk voor flexilijnen behalve onderstaande?

Ik heb deze nu een half jaar en hij begint nu al kuren te vertonen; de lijn rolt niet meer terug. Hiervoor had ik een soortgelijke ook van Flexi waarbij ik de lijn op een gegeven moment niet meer vast kon zetten.

Of kan het dat er rotzooi het ding zelf zit waardoor hij hapert? Tips zijn iig welkom!
pi_112068543
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef K.Weenie het volgende:

Ik heb deze nu een half jaar en hij begint nu al kuren te vertonen; de lijn rolt niet meer terug. Hiervoor had ik een soortgelijke ook van Flexi waarbij ik de lijn op een gegeven moment niet meer vast kon zetten.

[ afbeelding ]

Of kan het dat er rotzooi het ding zelf zit waardoor hij hapert? Tips zijn iig welkom!
Heb de mijne al anderhalf jaar. Dus kan je helaas niet helpen. Je kunt ze vrij makkelijk uit elkaar halen trouwens. Misschien zit er idd wel gewoon vuil in.
pi_112109599
Wel een erg laag Corgi gehalte hier ;)

Meet Gio!

zondag 27 mei 2012 @ 23:47:05 #291
74276 saaw
pi_112109716
Corgi's O+ knapperd is het! Hoe oud is hij?
Ik wil dolgraag een corgi maar we zijn toch eerst voor een asielhondje gegaan. Misschien over een paar jaar, ze zijn zo leuk *O*
pi_112109912
hij is nu +/- een half jaartje. Ondertussen al net zo knettergek als de baas, en ook net zoveel last van de warmte als de baas ;)
  maandag 28 mei 2012 @ 00:32:58 #293
176471 oh-oh
pi_112112092
Oh Gio O+
Flexlijnen vind ik echt kut, Frits had een flex , mn eerste hondje, en die weigerde naarmate ik meer honden kreeg aan een andere lijn te lopen, ik was blij dat ik van die rotflex af was toen ie dood ging :@
( Groucho Marx )
pi_112112948
Gio O+ I love Corgi's :)
  maandag 28 mei 2012 @ 01:01:57 #295
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112113280
Kleine hondjes zien er vaak zo stoer uit haha. Gio is leuk :) !
  maandag 28 mei 2012 @ 01:07:33 #296
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112113490
Ik heb er niet zo veel mee. Maar hij ziet er wel heel grappig uit :-D
  maandag 28 mei 2012 @ 01:23:08 #297
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_112113971
Hoi Gio :W

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:03 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Tessa is een kruising met een Berner Sennen, al was Noukie ook zo slank toen ze uit het asiel kwam en iets meer dan 1 jaar was. Tessa wordt volgende maand 1.
Noukie is wel meer het showmodelhond, ze kan niet meedoen omdat ze littekens heeft. Hoeft trouwens ook niet. Ik heb ze voor het plezier dat ze geven, dat kan ook met wandelen, zwemmen enz.
Okee, leuk :) Berner Sennen had ik er totaal niet in gezien, haha.
pi_112119780

Prince Charming....
  maandag 28 mei 2012 @ 12:05:49 #299
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_112119934
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef K.Weenie het volgende:

[ afbeelding ]

Ik heb hem nog maar een paar maanden en hij werkt al niet 100% meer.
quote:
4s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:01 schreef mistermaniac het volgende:
Prince Charming....
... gaat graag op de foto :)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 mei 2012 @ 12:08:43 #300
163650 Greys
pi_112120034
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_112120679
En op naar de volgende ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties