Geloof mij ik heb er al zo vaak iets van gezegd.. maarja... Als ze schooien is het zo zielig ze niks te geven he.. kuch... Die van mij krijgt niks.. al kijkt hij nog zo uhmmm lief..quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dat vind ik echt lelijk, dikke labjes. Ik bedoel, je weet dat ze er aanleg voor hebben, hoezo laat je het dan nog zo ver komen? Sommige honden kunnen er niks aan doen, want ik ken ook een labje die veel te dik is door een aandoening. Die heeft nu dieet versvlees en elke dag een halfuurtje fietsen. Die gaat echt weer de goeie kant op gelukkig
Wat fijn dat ze gelukkig niks met haar baarmoeder heeft! En wat een lieve foto'squote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:53 schreef CesarMilan het volgende:
Echter toen ik thuis kwam zag ik dat het iets was op kruidenbasis.. weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken? Nouja ik hoop dat het snel weer normaal zal worden! Ga haar sowieso extra goed in de gaten houden komende tijd. Anders maar even terug!
Het 14 jaar oude dametje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze was wel moe na het bezoekje... ze kent het daar al en wist dus al hoelaat het was toen we er binnenliepen.
edit: Net alweer een teek uit Lobbus' oor gehaald.. Twee daagjes mooi weer en het is weer zover (schijnbaar). Bah vieze beesten zijn het...
Liefquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Puppy tijd!
Gaat echt zo snel, geniet er van hoor! Ze worden heel snel groot. Koda geeft zijn moeder nog een afscheidskusje, was erg leuk om te zien hoe zijn broertje gegroeid is, en totaal anders is dan Koda ook.
[ afbeelding ]
Wat gaaf die foto bij het raamquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:46 schreef saaw het volgende:
Gister wilde Schnaps ook graag in het zonnetje
[ afbeelding ]
Wat een poppetje, ze zou in een tekenfilm moetenquote:
Loebes krijgt echt wel een hondenkoekje smiddags enzo hoor en kluifjes end at soort meuk. Alleen niet heel de dag door en daarnaast nog "menseneten" Loebes heeft ook nog een taille en dat moet zo blijvenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik Koda regelmatig wel wat geef. Als ik om 7 uur 's ochtends een boterham smeer krijgt hij ook een sneetje brood. Verder krijgt hij bij de koffie altijd een markiesje en overdag af en toe een beloningskoekje als hij zich goed gedraagt tijdens het wandelen. Koda is dan ook niet te dik gelukkig, maar weegt inmiddels al wel 32.2 kg, en groeit nog altijd in de hoogte. Af en toe een pensknabbeltje, botje of een eitje bij zijn eten doen we ook wel. Hier een foto, is al wel wat ouder, maar zo is die nou nog steeds alleen wat groter:
[ afbeelding ]
Hij ziet er hier wel héél mager uit trouwens, hij is wel wat voller, maar heeft een mooie slanke taile of hoe ze dat ook noemen. Hij is goed gevoed iig
Ik deed er eigenlijk niks aan. maar spoel het even af ofzo ) Ik leef nog steedsquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Ze was weer wakker uit haar puppy slaapje en heeft netjes haar plasje buiten op het gras gedaan!![]()
![]()
En ze was daarna nog al in een speelse bui en kreeg een vinger te pakken!Auch! Die snijtandjes zijn scherp, nu heb ik een soort papercut scratch!
![]()
Is het trouwens meteen noodzaak om bv. de wond te ontsmetten? (We hebben op dit moment geen betadine in huis ofsow) Hoe doen jullie dat met iets diepere puppy beetjes?
Gewoon negeren dat schrikgedrag denkt ze vanzelf dat het normaal is hahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Mevrouw heeft nu ook haar eerste schrikmoment gehad. Een huilend kind op de televisie heeft haar vanavond helemaal van slag gemaakt! Bepaalde hoge geluiden uit de tv vond ze maar raar sindsdien. (Achter de salontafel kruipen!) Al heeft de televisie gister en vandaag al langer aangestaan, het heeft haar toch van stuk gebracht.
Ach, ze is daarna wel weer in slaap gevallen op een kussentje. Wat een klein kuiken is het toch nog!
Leuk thuiskomen dus :-)quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, moment later heb ik nog flink met haar gestoeid. Ik ging plat op de grond liggen en ze kwam zelf naar me toe. En tijdens het stoeien ben ik langzaam richting de tv gegaan. (Daar zeker 2/3 minuten goed en leuk bezig geweest!) Daarna (toen ik het spelen stopte) kroop ze wel weer achter de tafel, maar ik negeer de rest zoveel mogelijk.
Zelf nu ook maar lekekr gaan slapen!![]()
Morgen komt broertje thuis van vakantie. Die wist maandag nog niet dat ie vrijdag thuis zou komen met een hond! (Hij weet het ondertussen al wel!)![]()
Hij krijgt wel veel tussendoortjes vind ik, daar zou ik wel mee oppassen met een lab. Maar hij ziet er nu goed uit hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik Koda regelmatig wel wat geef. Als ik om 7 uur 's ochtends een boterham smeer krijgt hij ook een sneetje brood. Verder krijgt hij bij de koffie altijd een markiesje en overdag af en toe een beloningskoekje als hij zich goed gedraagt tijdens het wandelen. Koda is dan ook niet te dik gelukkig, maar weegt inmiddels al wel 32.2 kg, en groeit nog altijd in de hoogte. Af en toe een pensknabbeltje, botje of een eitje bij zijn eten doen we ook wel. Hier een foto, is al wel wat ouder, maar zo is die nou nog steeds alleen wat groter:
[ afbeelding ]
Hij ziet er hier wel héél mager uit trouwens, hij is wel wat voller, maar heeft een mooie slanke taile of hoe ze dat ook noemen. Hij is goed gevoed iig
Waar heb je die mooie blauwe honden ogen lenzen vandaanquote:
Ik snap dat ook niet... Ik kwam er eerst ook dagelijks één tegen die bijna vierkant was. Beestje kon niet eens normaal lopen en had totaal geen energie.. Strompelde altijd achter het baasje aan... Sommige mensen kunnen niet ophouden met honden te voeren, en voeren ze ook echt alles. (koekjes met allerlei zoete vulling, of taart ofzo, of alle restjes van het eten). Hebben geen idee dat ze meer schade aanrichten dan dat ze goed doen.... "Ja maar kijk hem nou! Hij heeft honger!". Ja de goudvis ook die blijf je toch ook niet voeren?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dat vind ik echt lelijk, dikke labjes. Ik bedoel, je weet dat ze er aanleg voor hebben, hoezo laat je het dan nog zo ver komen? Sommige honden kunnen er niks aan doen, want ik ken ook een labje die veel te dik is door een aandoening. Die heeft nu dieet versvlees en elke dag een halfuurtje fietsen. Die gaat echt weer de goeie kant op gelukkig
Jaa daar woont hij! Hoezo eigenlijk? Heb je em ooit ergens zien lopen ofzo?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Woont lobbes toevallig in de buurt van eindhoven?
Oh gos wat een leuk vriendje heeft Beetlequote:Op zondag 6 mei 2012 00:07 schreef Greys het volgende:
Lieve foto hugsy!
(Wel huge, zou je hem even kunnen verkleinen zodat tragere computertjes zoals de mijne en telefoons enzo er niet zo lang over hoeven laden?)
Mijn Beetle (rechts) met een ouwe wijze grijze hond waar ze heel de dag mee gespeeld heeft vandaag op een verjaardag
[ afbeelding ]
Ik vind die ogen gewéldig, en dan vooral op foto's zoals deze, waar ze zo half geknepen kijkt en nadenktquote:
Loebes woont ook in Eindhoven. Misschien een keer een Lobbes en Loebes meet doen haha.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:09 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Jaa daar woont hij! Hoezo eigenlijk? Heb je em ooit ergens zien lopen ofzo?
Ahhhquote:Op maandag 7 mei 2012 08:43 schreef bianca en michael het volgende:
Gisteravond bleken de wonderen de wereld nog niet uit! Diever ging zomaar uit zichzelf bij Joy liggen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Whehe, deze vind ik tof, dat guitige snuitjequote:
Eén vetbult (flank) één wrat (boven op schedel) en drie tumorachtigeoudehondjesbultjes in zijn huid waarvan er één in zijn nek was open gegaan dus dierenarts vond het tijd om te opereren. ZIj vond het verder niet de moeite om het door een patholoog te laten onderzoeken omdat het er allemaal al langer zat en het allemaal helemaal los in zijn huid zat.quote:Is hij plotseling geopereerd of zat het er al aan te komen? Fijn dat hij er geen last van lijkt te hebben.
Vind ik zelf ook een toffe foto idd :-)quote:Op maandag 7 mei 2012 09:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, deze vind ik tof, dat guitige snuitje![]()
Holy merlin wat een verschil!quote:Op maandag 7 mei 2012 16:25 schreef StampertjeX het volgende:
Ook weer eens terug =)
Oscar wordt veel te snel groot7 maand alweer
van dit kleintje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar deze mooie lieve hond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oscar is nog meer een beauty gewordenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:25 schreef StampertjeX het volgende:
Ook weer eens terug =)
Oscar wordt veel te snel groot7 maand alweer
van dit kleintje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar deze mooie lieve hond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |