abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 mei 2012 @ 19:51:59 #51
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111098952
Dat vind ik echt lelijk, dikke labjes. Ik bedoel, je weet dat ze er aanleg voor hebben, hoezo laat je het dan nog zo ver komen? Sommige honden kunnen er niks aan doen, want ik ken ook een labje die veel te dik is door een aandoening. Die heeft nu dieet versvlees en elke dag een halfuurtje fietsen. Die gaat echt weer de goeie kant op gelukkig :)
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_111099671
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 19:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dat vind ik echt lelijk, dikke labjes. Ik bedoel, je weet dat ze er aanleg voor hebben, hoezo laat je het dan nog zo ver komen? Sommige honden kunnen er niks aan doen, want ik ken ook een labje die veel te dik is door een aandoening. Die heeft nu dieet versvlees en elke dag een halfuurtje fietsen. Die gaat echt weer de goeie kant op gelukkig :)
Geloof mij ik heb er al zo vaak iets van gezegd.. maarja... Als ze schooien is het zo zielig ze niks te geven he.. kuch... Die van mij krijgt niks.. al kijkt hij nog zo uhmmm lief..
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:18:42 #53
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111100491
Ik moet eerlijk toegeven dat ik Koda regelmatig wel wat geef. Als ik om 7 uur 's ochtends een boterham smeer krijgt hij ook een sneetje brood. Verder krijgt hij bij de koffie altijd een markiesje en overdag af en toe een beloningskoekje als hij zich goed gedraagt tijdens het wandelen. Koda is dan ook niet te dik gelukkig, maar weegt inmiddels al wel 32.2 kg, en groeit nog altijd in de hoogte. Af en toe een pensknabbeltje, botje of een eitje bij zijn eten doen we ook wel. Hier een foto, is al wel wat ouder, maar zo is die nou nog steeds alleen wat groter:

Hij ziet er hier wel héél mager uit trouwens, hij is wel wat voller, maar heeft een mooie slanke taile of hoe ze dat ook noemen. Hij is goed gevoed iig :D
pi_111100609
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:53 schreef CesarMilan het volgende:

Echter toen ik thuis kwam zag ik dat het iets was op kruidenbasis.. weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken? Nouja ik hoop dat het snel weer normaal zal worden! Ga haar sowieso extra goed in de gaten houden komende tijd. Anders maar even terug!

Het 14 jaar oude dametje:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ze was wel moe na het bezoekje... ze kent het daar al en wist dus al hoelaat het was toen we er binnenliepen.

edit: Net alweer een teek uit Lobbus' oor gehaald.. Twee daagjes mooi weer en het is weer zover (schijnbaar). Bah vieze beesten zijn het...
Wat fijn dat ze gelukkig niks met haar baarmoeder heeft! En wat een lieve foto's O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_111100673
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Puppy tijd :D !
Gaat echt zo snel, geniet er van hoor! Ze worden heel snel groot. Koda geeft zijn moeder nog een afscheidskusje, was erg leuk om te zien hoe zijn broertje gegroeid is, en totaal anders is dan Koda ook.
[ afbeelding ]

Lief O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:46 schreef saaw het volgende:
Gister wilde Schnaps ook graag in het zonnetje
[ afbeelding ]

Wat gaaf die foto bij het raam :D

quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
}:|
Wat een poppetje, ze zou in een tekenfilm moeten O+
pi_111101368
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik Koda regelmatig wel wat geef. Als ik om 7 uur 's ochtends een boterham smeer krijgt hij ook een sneetje brood. Verder krijgt hij bij de koffie altijd een markiesje en overdag af en toe een beloningskoekje als hij zich goed gedraagt tijdens het wandelen. Koda is dan ook niet te dik gelukkig, maar weegt inmiddels al wel 32.2 kg, en groeit nog altijd in de hoogte. Af en toe een pensknabbeltje, botje of een eitje bij zijn eten doen we ook wel. Hier een foto, is al wel wat ouder, maar zo is die nou nog steeds alleen wat groter:
[ afbeelding ]
Hij ziet er hier wel héél mager uit trouwens, hij is wel wat voller, maar heeft een mooie slanke taile of hoe ze dat ook noemen. Hij is goed gevoed iig :D
Loebes krijgt echt wel een hondenkoekje smiddags enzo hoor en kluifjes end at soort meuk. Alleen niet heel de dag door en daarnaast nog "menseneten" Loebes heeft ook nog een taille en dat moet zo blijven :) Maar Loebes schooit bij mij of mijn vriend ook niet wel bij mensen waarvan hij weet dat hij wat krijgt..
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:38:29 #57
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_111101627
Ze was weer wakker uit haar puppy slaapje en heeft netjes haar plasje buiten op het gras gedaan! O+ *O*

En ze was daarna nog al in een speelse bui en kreeg een vinger te pakken! ;( Auch! Die snijtandjes zijn scherp, nu heb ik een soort papercut scratch! :P

Is het trouwens meteen noodzaak om bv. de wond te ontsmetten? (We hebben op dit moment geen betadine in huis ofsow) Hoe doen jullie dat met iets diepere puppy beetjes?
pi_111102217
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Ze was weer wakker uit haar puppy slaapje en heeft netjes haar plasje buiten op het gras gedaan! O+ *O*

En ze was daarna nog al in een speelse bui en kreeg een vinger te pakken! ;( Auch! Die snijtandjes zijn scherp, nu heb ik een soort papercut scratch! :P

Is het trouwens meteen noodzaak om bv. de wond te ontsmetten? (We hebben op dit moment geen betadine in huis ofsow) Hoe doen jullie dat met iets diepere puppy beetjes?
Ik deed er eigenlijk niks aan. maar spoel het even af ofzo ) Ik leef nog steeds :)
  donderdag 3 mei 2012 @ 22:20:22 #59
318361 Bienelientjee
pi_111107711
Mevrouw heeft nu ook haar eerste schrikmoment gehad. Een huilend kind op de televisie heeft haar vanavond helemaal van slag gemaakt! Bepaalde hoge geluiden uit de tv vond ze maar raar sindsdien. (Achter de salontafel kruipen!) Al heeft de televisie gister en vandaag al langer aangestaan, het heeft haar toch van stuk gebracht.

Ach, ze is daarna wel weer in slaap gevallen op een kussentje. Wat een klein kuiken is het toch nog! oO<
pi_111107978
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Mevrouw heeft nu ook haar eerste schrikmoment gehad. Een huilend kind op de televisie heeft haar vanavond helemaal van slag gemaakt! Bepaalde hoge geluiden uit de tv vond ze maar raar sindsdien. (Achter de salontafel kruipen!) Al heeft de televisie gister en vandaag al langer aangestaan, het heeft haar toch van stuk gebracht.

Ach, ze is daarna wel weer in slaap gevallen op een kussentje. Wat een klein kuiken is het toch nog! oO<
Gewoon negeren dat schrikgedrag denkt ze vanzelf dat het normaal is haha
  donderdag 3 mei 2012 @ 22:27:42 #61
318361 Bienelientjee
pi_111108149
Ja, moment later heb ik nog flink met haar gestoeid. Ik ging plat op de grond liggen en ze kwam zelf naar me toe. En tijdens het stoeien ben ik langzaam richting de tv gegaan. (Daar zeker 2/3 minuten goed en leuk bezig geweest!) Daarna (toen ik het spelen stopte) kroop ze wel weer achter de tafel, maar ik negeer de rest zoveel mogelijk.

Zelf nu ook maar lekekr gaan slapen! :z

Morgen komt broertje thuis van vakantie. Die wist maandag nog niet dat ie vrijdag thuis zou komen met een hond! (Hij weet het ondertussen al wel!) :D
pi_111109087
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, moment later heb ik nog flink met haar gestoeid. Ik ging plat op de grond liggen en ze kwam zelf naar me toe. En tijdens het stoeien ben ik langzaam richting de tv gegaan. (Daar zeker 2/3 minuten goed en leuk bezig geweest!) Daarna (toen ik het spelen stopte) kroop ze wel weer achter de tafel, maar ik negeer de rest zoveel mogelijk.

Zelf nu ook maar lekekr gaan slapen! :z

Morgen komt broertje thuis van vakantie. Die wist maandag nog niet dat ie vrijdag thuis zou komen met een hond! (Hij weet het ondertussen al wel!) :D
Leuk thuiskomen dus :-)

Slaap lekker :-)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:38:50 #63
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_111114462
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Hij krijgt wel veel tussendoortjes vind ik, daar zou ik wel mee oppassen met een lab. Maar hij ziet er nu goed uit hoor :)
Ik heb zelf een labrador kruising en ben erg strikt met wat hij te eten krijgt, maximaal 1 keer per dag iets extra's buiten de 2 maaltijden.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:41:16 #64
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_111122531
@Oh-oh: wat een lieve foto's met die kindjes erbij :D Je honden vinden het heel gezellig, zo te zien... Wat heb je een uitslovertjes zeg O+

@Saaw: ahhh, de bofkont :o

@CesarMilan: Ach, het ouwe dametje... Hier wel goede ervaringen met dierenspul op kruidenbasis, dus ik zou zeggen: wacht 't af ;) Hoop dat ze er snel weer bovenop is!

@Bienelientjee: Ahhhhh, wat lief O+ Waar woon je? O-)

@Bengeltje: Knappe Tessa :o

@Cooki: Ahhhh O+ Dat geluid!! :o O+

@Thinkk-Pinkk: Dat hebben jullie inderdaad goed uitgezocht, die kleuren matchen prima :P Leuk, zo'n watterratje!

@Mauskoekwaus: Schattig O+ Herkende alles elkaar nog?

Shiva-update O+

Aangelijnd op het losloopterrein. De vorige wandeling 'hoorde ze me niet' toen ik haar bij me wilde roepen en rende ze de andere kant op, dus we gaan er even wat meer op oefenen :P

Later ging het commando 'hier' dan ook een stuk beter!

Eendjes! :9

En met 'haar' katten :o

En ze kan sinds gisteren haar riem op commando ophalen O+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:15:30 #65
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_111123650
Die ogen O+
Goed idee trouwens 'pak je riem', ga hier vanmiddag met Schnaps proberen :)
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:19:14 #66
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_111123762
Hier hangen de riemen allemaal aan de kapstok en gebruik ik niet altijd dezelfde riemen , maar tis wel handig idd :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:19:38 #67
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_111123775
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:41 schreef gehotseflotst het volgende:
knip...

Shiva-update O+
knip...

Waar heb je die mooie blauwe honden ogen lenzen vandaan O+
Wat heeft Shiva een doordringende blik zeg.. krijg het idee dat Shiva mij door het scherm aankijkt!!!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:42:52 #68
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_111124496
Ja, mooie ogen hè? O+ Ik vind ze geweldig, sommige mensen vinden het héél eng.

Ik denk dat ik de riem op een kastje ga leggen of een of ander makkelijk ophangding ga bedenken, dan kan Shiva zelf de riem ophalen, voordat we gaan wandelen O+ Ze vindt het heel leuk om te doen in ieder geval, dus da's mooi meegenomen :D

@Oh-oh: je kunt ze vast wel aanleren welke riem ze op moeten halen, maar het is wel lastig :P

Het commando aanleren heeft hier wel een tijdje geduurd, Shiva heeft de neiging helemaal dicht te klappen als ze onzeker wordt ;(
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:57:31 #69
74276 saaw
pi_111125048
Moet met Schnaps ook goed te doen zijn, die kan ook zn touw, bot, bal en eend [zo'n pluchen ding] onderscheiden als je hem er naar vraagt.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:01:05 #70
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_111125197
Ooooh, dan moet dat wel lukken :D Als het commando 'pak' of 'vast' al bekend is helemaal!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:46:10 #71
318361 Bienelientjee
pi_111127267
Ze heeft vandaag ook haar eerste tripje naar het winkelcentrum gemaakt (gingen haar in de dierenwinkel laten zien). Zijn er zo'n kwartiertje geweest. Wel leuk, dat effect van een pup! Alle mensen die jou met een pup zien, gaan meteen glimlachen!

En wat was ze daarna toch zzzooooooo.....moe! :D

pi_111127354
Hm zou ik Loebes ook wel willen leren. Maar ik heb 3 riemen.. daar zijn we nog wel ff zoet mee dan.

Vanavond ga ik weer op bezoek bij mijn oude meneer bij mijn ouders ^^ zin in
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:49:31 #73
318361 Bienelientjee
pi_111138927
O+ Puppy's die na wat knuffelen in je armen in slaap vallen! O+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:09:00 #74
74276 saaw
pi_111139650
Puppy foto's O+ O+ O+

Dat is toch wel het nadeel van een herplaatser, hoe lief en fantastisch ik onze Schnaps ook vind, hij was al 7 maanden toen hij bij ons kwam wonen, dus het echte allerschattigste deel hebben we gemist :(

Zo lag hij er gisteravond bij, met mn vriend op de bank [sorry voor de donkere telefoonfoto]
pi_111149536
@gehotseflotst
Wat een supermooie ogen inderdaad! Verder ook een erg mooie hond!

@Bienelientjee
Haha hoe tevreden dat ze er soms bij kunnen liggen he? Echt superlief!

@saaw
Hij is dan misshien geen pup maar nog steeds schattig toch? Tenminste dat vind ik van wel! Oudere honden hebben ook voordelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 19:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik snap dat ook niet... Ik kwam er eerst ook dagelijks één tegen die bijna vierkant was. Beestje kon niet eens normaal lopen en had totaal geen energie.. Strompelde altijd achter het baasje aan... Sommige mensen kunnen niet ophouden met honden te voeren, en voeren ze ook echt alles. (koekjes met allerlei zoete vulling, of taart ofzo, of alle restjes van het eten). Hebben geen idee dat ze meer schade aanrichten dan dat ze goed doen.... "Ja maar kijk hem nou! Hij heeft honger!". Ja de goudvis ook die blijf je toch ook niet voeren? :P

Lobbus is moe!

Twee boefjes samen, het kleine mandje van riet is van Lady. De grote mand was van lobbus maar die heeft Lady sinds de dag dat Lobbus hier kwam wonen ingepikt. Lobbus slaapt er ook echt nooit in. Zelf slaapt ze nooit in haar eigen rieten mandje, dat gebruikt ze alleen om haar koekjes in op te eten.
pi_111158583
Woont lobbes toevallig in de buurt van eindhoven?
pi_111166707
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 01:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Woont lobbes toevallig in de buurt van eindhoven?
Jaa daar woont hij! Hoezo eigenlijk? Heb je em ooit ergens zien lopen ofzo? :P
pi_111180351
Gave foto's weer!! Vooral de pup van Bienelientje is echt om bij weg te smelten O+
Lang geleden dat ik hier gepost heb, iedere keer had ik een heel verhaal getypt, druk ik op invoeren, is alles weg omdat hij is uitgelogt :( :( :(

Paar keer opnieuw geprobeerd en daarna maar opgegeven om via mobiel hier te posten, nu eindelijk weer ff achter de laptop.

Zo lag Rocky gisteren heel de avond bij mij op schoot, t was inmiddels al 12 uur en ik wilde toch wel erg graag naar bed, maar hij lag zo lief te dromen dat ik het te zielig vond om op te staan. Uiteindelijk werd meneer om 1 uur ff wakker, toen ben ik snel weggevlucht :D

pi_111187846
Lief O+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 mei 2012 @ 00:07:32 #80
163650 Greys
pi_111188169
Lieve foto hugsy!
(Wel huge, zou je hem even kunnen verkleinen zodat tragere computertjes zoals de mijne en telefoons enzo er niet zo lang over hoeven laden? :) )

Mijn Beetle (rechts) met een ouwe wijze grijze hond waar ze heel de dag mee gespeeld heeft vandaag op een verjaardag O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111195764
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 00:07 schreef Greys het volgende:
Lieve foto hugsy!
(Wel huge, zou je hem even kunnen verkleinen zodat tragere computertjes zoals de mijne en telefoons enzo er niet zo lang over hoeven laden? :) )

Mijn Beetle (rechts) met een ouwe wijze grijze hond waar ze heel de dag mee gespeeld heeft vandaag op een verjaardag O+

[ afbeelding ]
Oh gos wat een leuk vriendje heeft Beetle :o Mooie ouwerd O+ En Biet zit er ook als een monument bij :D
pi_111195771
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:41 schreef gehotseflotst het volgende:

[ afbeelding ]
En met 'haar' katten :o

Ik vind die ogen gewéldig, en dan vooral op foto's zoals deze, waar ze zo half geknepen kijkt en nadenkt :D
  zondag 6 mei 2012 @ 22:09:59 #83
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111226309
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:09 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Jaa daar woont hij! Hoezo eigenlijk? Heb je em ooit ergens zien lopen ofzo? :P
Loebes woont ook in Eindhoven. Misschien een keer een Lobbes en Loebes meet doen haha.

Loebes is vandaag bij de Drunese Duinen geweest.

Sorry kon niet kiezen vind ze allemaal leuk.
  zondag 6 mei 2012 @ 23:26:01 #84
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_111231164
Loebes in de Drunense Duinen O+!

Lara is vandaag 4 geworden... vanmiddag dus lekker even wezen fietsen, apporteren en zwemmen... en ondertussen proberen leuke verjaardagsplaatjes te schieten.

Vandaag een grote overwinning geboekt... bij het vooruitsturen naar de dummy [afstand: zo'n 100 meter] wilde ik haar na ongeveer 30 meter laten zitten. Ik stuurde haar vooruit, riep na 25 meter haar naam, floot en ze draaide gelijk om en ging op haar kont zitten. Vandaag voor het eerst gelukt *O*.Voorheen had ze na 3 meter al banaan in haar oren en maar één doel voor ogen... het apportje binnenhalen... ondanks dat het vrouwtje wat anders wil tussendoor. Het ging echt supergoed. Naderhand nog een keer of 4 geoefend en iedere keer deed ze het perfect. De laatste keer was ze zelfs wat van de lijn afgeweken, ik kon haar gewoon influiten naar de juiste lijn, ze ging weer netjes zitten en vervolgens kon ik haar weer verder vooruit sturen... vandaag een succesvol oefendagje. Wat mij betreft mag ze iedere dag wel jarig zijn als ze het dan zo goed doet!

Terwijl Lara op mij zat te wachten totdat ik de dummy ver genoeg had weggebracht, kwam er een golden retriever spelen... Ze was heel lief en gewillig, ze ging op 10 meter afstand al voor Lara op haar rug liggen en dat heeft ze het liefst!

Weer een nieuwe doorbraak in onze relatie... toen ik haar riep [na het besnuffelen van de Golden Retriever] kwam ze meteen als een speer op me af!

Als toetje gingen we nog even zwemmen... en het was koud... maar niet te koud voor Lara, die piepte na 20 apportjes uit het water dat ze nog wel vaker wilde... maar toen was het toch echt tijd om naar huis te gaan.

Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  zondag 6 mei 2012 @ 23:36:43 #85
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111231742
hahaha die laatste foto schitterend!!!
pi_111234502
Dat gezicht op die laatste foto... "Water!!! ik heb er genoeg van".

En alweer een jaartje voorbij
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
pi_111237846
Hallo allemaal,

Ik lurk nog altijd mee maar heb niets meer gepost al een heel tijdje. Crash van harte gefeliciteerd!

Mijn arme bejaarde is geopereerd verleden week vrijdag; 30 hechtingen:

Gelukkig taalt hij niet naar de hechtingen en lijkt er helemaal geen last van te hebben.

Gisteravond bleken de wonderen de wereld nog niet uit! Diever ging zomaar uit zichzelf bij Joy liggen *O* *;

En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_111238116
*O* Gefeliciteerd Crash! *O*

Mooie Lara, alsnog van harte :* En de laatste foto is idd geweldig _O-
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 08:43 schreef bianca en michael het volgende:

Gisteravond bleken de wonderen de wereld nog niet uit! Diever ging zomaar uit zichzelf bij Joy liggen *O* *;

[ afbeelding ]
Ahhh O+

Is hij plotseling geopereerd of zat het er al aan te komen? :) Fijn dat hij er geen last van lijkt te hebben.
pi_111238127
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 22:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[ afbeelding ]

Whehe, deze vind ik tof, dat guitige snuitje :D O+
pi_111239211
quote:
Is hij plotseling geopereerd of zat het er al aan te komen? Fijn dat hij er geen last van lijkt te hebben.
Eén vetbult (flank) één wrat (boven op schedel) en drie tumorachtigeoudehondjesbultjes in zijn huid waarvan er één in zijn nek was open gegaan dus dierenarts vond het tijd om te opereren. ZIj vond het verder niet de moeite om het door een patholoog te laten onderzoeken omdat het er allemaal al langer zat en het allemaal helemaal los in zijn huid zat.

En ja dat is heel fijn dat hij er ogenschijnlijk geen last van heeft want we hadden allebei de toestand en het drama met de kap op zijn nek van een half jaar geleden toen hij aan zijn ooglid geopereerd is nog niet verwerkt ;)
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  maandag 7 mei 2012 @ 11:06:32 #91
318361 Bienelientjee
pi_111240842
Onze pup heeft de hele nacht doorgeslapen! Pas om 6 uur vanochtend moest ze weer een plasje doen! *O*

En ze had weer energie voor 10 daarnet! :o Soms is ze zo leuk aan het spelen, met zichzelf en met ons, maar ineens komt er dan zo'n kort ADHD moment voorbij. :') Dan rent ze even een aantal rondjes als een wervelstorm door het huis! (Is dat normaal? Zo'n kort hyperactief moment?) :D Nu ligt ze gelukkig weer heerlijk te slapen!
pi_111245230
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Whehe, deze vind ik tof, dat guitige snuitje :D O+
Vind ik zelf ook een toffe foto idd :-)
  maandag 7 mei 2012 @ 16:25:40 #93
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_111252592
Ook weer eens terug =)
Oscar wordt veel te snel groot :'( 7 maand alweer
van dit kleintje

Naar deze mooie lieve hond

Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_111260659
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 16:25 schreef StampertjeX het volgende:
Ook weer eens terug =)
van dit kleintje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy merlin wat een verschil!
pi_111264573
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 16:25 schreef StampertjeX het volgende:
Ook weer eens terug =)
van dit kleintje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oscar is nog meer een beauty geworden :o Mooi O+ En dat kleed met al die kleuren vind ik ook cute :)
  maandag 7 mei 2012 @ 21:21:40 #96
74276 saaw
pi_111264678
Wat is dat dotje tot een mooierd gegroeid zeg O+
  maandag 7 mei 2012 @ 22:31:03 #97
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_111269088
Iedereen vindt oscar een prachtige hond <3. Ben nog steeds heel blij met hem, laaste weken luisterd hij wat minder goed (puberteit ?) en dat puppybijten heeft hij helaas ook nog steeds hij bijt dan wel niet zo hard maar je wordt er wel moedeloos van :'(
Maar stiekem toch meer een lurker.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:02:44 #98
318361 Bienelientjee
pi_111283838
Onze pups moet toch nog wel erg wennen aan de regen! :D Ze wilt op dit moment niet haar plasje buiten doen. We proberen haar in ieder geval telkens speels te lokken en gek te doen om haar naar het stukje gras te krijgen. Ze snuft er dan wel rond, maar doet er vervolgens niets en wilt weer terug naar huis! (En doet het een half uurtje later vervolgens gewoon binnen!) -O-

Ook erg fijn.... :{ Mensen die je al rijdend in hun auto begroeten, terwijl ze vlakbij je het woonerf oprijden. En terwijl je zo je best doet met je pups in die regen, drukken ze nog even lekker snoeihard op de toeter. :') Schrikt dat hondje zich helemaal het lazerus. (Natuurlijk wel goed voor haar om dat geluid te leren kennen, maar je bent al zo intensief bezig om haar door die regen naar het gras te krijgen! :D En dan schrikt ze zo erg van die toeter, dat ze meteen naar huis wilt!)

Hier nog 2 pics. Niet al te scherp, licht werkt nog altijd niet mee. Maar ze zijn wel leuk! :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Bienelientjee op 08-05-2012 12:14:04 ]
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:02:49 #99
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111285868
Oscar is echt super mooi geworden, alleen ben ik ook bij Oscar vergeten wat voor ras hij nou precies was, maar volgens mij is het ook een kruising.. :o Hij heeft iig wat van een husky weg, vind ik. :P

En Bienelientje, als ik Koda in de regen uitlaat loopt die nog geen 20 meter en doet die gewoon zijn behoefte desnoods op straat, hij wil gewoon echt niet door de regen lopen. Maar als die een plas water ziet of een sloot MOET hij er persé in. Rare beesten soms, die honden van ons :D!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:26:11 #100
318361 Bienelientjee
pi_111293672
Eeeeewwwwwwww, onze pup heeft ons voor het eerst een alleraardigst "cadeautje" gebracht tijdens het uitlaten. :X :{w Een dood baby-eendje! Waarschijnlijk lag het ergens in het gras.

:r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')