abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:26:14 #1
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_110995523

Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining

Linkje naar het vorige deel:
[centraal] Honden met foto's #59

Deze OP is hier te vinden
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:34:25 #2
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_110995820
:P Sjon vond het maar laaaaaaaaang duren!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_111001165
We hebben vandaag een foto laten maken door mijn zus, van mijn vriend en ik met de honden, Die gaan we uit laten vergroten, en die krijgt mijn moeder voor moederdag, Ze is zo gek op die jongens! Ik denk dat het een schot in de roos is!, Na moederdag zal ik de foto hier wel neerzetten, nu wil ik geen enkel risico lopen! ;)
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:46:52 #4
176471 oh-oh
pi_111001321
:D Ik had voor mijn moeder voor haar trouwdag een foto van dr drie kleinkinderen, haar eigen lelijke rolmops en mijn 4 honden, dat was ook echt een succes :D
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_111001464
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:46 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik had voor mijn moeder voor haar trouwdag een foto van dr drie kleinkinderen, haar eigen lelijke rolmops en mijn 4 honden, dat was ook echt een succes :D
Moeders en foto's hé :D
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:56:39 #6
176471 oh-oh
pi_111001784
_O- Nou ja, mn zusje heeft drie bloedjes van kinderen maar die kan totaaaaal geen foto's maken, dus die twee keer per jaar dat ik ze zie, doe ik mijn best maar, en dan voorzie ik de hele familie weer van verse kiekjes :')
Het leuke is dat de blagen dus bijna altijd met honden op de foto staan, terwijl mn zusje honden haaaaaaaat :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:57:31 #7
176471 oh-oh
pi_111001806

:P
( Groucho Marx )
pi_111001933
Oh die foto is wel echt O+

En tja, dan moet je zus zelf maar foto's leren maken :P
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:05:30 #9
176471 oh-oh
pi_111002095
Dat kan toch elke gek, ze is er te lui voor, dus dikke pech dan he :D
En ik kan er niks aan doen, want als ik er ben, dan zijn de honden er, en dan zijn de kindjes en de hondjes onafscheidelijk :P
Nog twee hele lieve:

( Groucho Marx )
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:06:58 #10
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_111002154
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Dat kan toch elke gek, ze is er te lui voor, dus dikke pech dan he :D
En ik kan er niks aan doen, want als ik er ben, dan zijn de honden er, en dan zijn de kindjes en de hondjes onafscheidelijk :P
Nog twee hele lieve:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schattig O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_111003017
Schade bij Tessa valt weer mee. Ze heeft een histiocytoom, m.a.w. een wrat.
Een jeugdwratje noem ik het maar. Hij vertelde dat jonge honden dat wel vaker krijgen op de poot of het oor.
Eind van de maand moet die vanzelf weer wegzijn, anders toch operatief laten weghalen.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:46:05 #12
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_111003585
Gister wilde Schnaps ook graag in het zonnetje

en daarna ging hij lekker liggen slapen

Leuk die foto's met de kindjes trouwens oh-oh O+
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:04:57 #13
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_111009476
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:29 schreef Bengeltje het volgende:
Schade bij Tessa valt weer mee. Ze heeft een histiocytoom, m.a.w. een wrat.
Een jeugdwratje noem ik het maar. Hij vertelde dat jonge honden dat wel vaker krijgen op de poot of het oor.
Eind van de maand moet die vanzelf weer wegzijn, anders toch operatief laten weghalen.
Fijn dat het meeviel. Het is altijd eng om met dat soort dingen naar een dierenarts te gaan.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:07:42 #14
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_111009637
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:46 schreef saaw het volgende:
Gister wilde Schnaps ook graag in het zonnetje
[ afbeelding ]

en daarna ging hij lekker liggen slapen
[ afbeelding ]

Leuk die foto's met de kindjes trouwens oh-oh O+
Ah hoe hij zit in het raamkozijn O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_111019419
Wat een mooie lieve foto's allemaal weer! Liefff

Ik ben dus gisteren met onze westy naar de DA geweest. Ze heeft een echo gehad om te kijken of er iets met haar baarmoeder aan de hand was, maar dit was niet.

GODZIJDANK heeft ze geen baarmoederontsteking... wel komt er nog wel wat afscheiding maar niets wat lijkt op pus. Ik heb nu druppels gekregen die ze 3 maals daags in haar bek toegediend moet krijgen, dit moet de afscheiding stoppen..

Echter toen ik thuis kwam zag ik dat het iets was op kruidenbasis.. weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken? Nouja ik hoop dat het snel weer normaal zal worden! Ga haar sowieso extra goed in de gaten houden komende tijd. Anders maar even terug!

Het 14 jaar oude dametje:

Ze was wel moe na het bezoekje... ze kent het daar al en wist dus al hoelaat het was toen we er binnenliepen.

edit: Net alweer een teek uit Lobbus' oor gehaald.. Twee daagjes mooi weer en het is weer zover (schijnbaar). Bah vieze beesten zijn het...
  woensdag 2 mei 2012 @ 17:27:53 #16
318361 Bienelientjee
pi_111046835
Nou, dit is d'r dan! Miss Jane Doe! (we moeten nog een naam verzinnen...., waarschijnlijk wordt het Jacky) Een Engelse Springer Spaniel!

Een hele opluchting toen we daar aankwamen. Viel allemaal erg mee. Alle pups zaten gezellig in de tuin, binnen hun hekje met speeltjes. Alle hondjes zagen er hardstikke gezond uit. Leuk, speels, actief. Ook met elkaar. Begroetten ons heel vrolijk. Moederhond was er. Aardige mensen, beantwoordde al onze vragen. Grote tuin waar ze ook een tijdje in mochten ravotten. We hebben een stukje van het nestkleed mee gekregen, een puppy verrassingspakket. En ze kreeg nog een laatste ontwormingsspuit van die mensen. Al met al, viel het ons allemaal heel erg mee.

En we hopen dat we dit schatje lang mogen houden! Nu alleen nog een naam! O+
pi_111047983
Wat een schatjes weer, leuke pup Bien, hopelijk is dit een goede keuze geweest zo snel na het overlijden van jullie andere hond.

Wat een lief oudje, oude hondjes vind ik altijd reuze schattig.

Vandaag met Tessa geoefend, opdracht van gehoorzame hond 1.
Leer je hond in een doos zitten, uit zichzelf natuurlijk.
Met veel geluk gelukt, of dit zo blijft?

pi_111052421
ik kan nu ook hier meeposten :D onze pup is vandaag geboren! *O* (zwart labrador reutje)

[ Bericht 34% gewijzigd door -Caroline- op 02-05-2012 19:52:08 (filmpje en toevoeging) ]
pi_111053568
Proficiat, wat een dotjes. O+
  woensdag 2 mei 2012 @ 20:13:41 #20
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_111054167
Welkom nieuwe puppies!
Knappe Tessa-in-the-box!

Ik kreeg vandaag een mailtje van Lara's fokker, dat Lara weer tante gaat worden... als het goed is begin juni, dus volgende maand weer op kraamvisite *O*.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_111058122
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef Cooki het volgende:
ik kan nu ook hier meeposten :D onze pup is vandaag geboren! *O* (zwart labrador reutje)
Gefeliciteerd! En 7 reutjes las ik, dus keuze genoeg lijkt me :D

De aanpak van jullie fokker lijkt erg op die van waar wij onze Nori hebben gekocht, hopelijk zijn jullie er ook net zo tevreden over als wij en hebben jullie net zoveel plezier van je hondje O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_111058820
Dank voor de feli's, ik voel me een beetje jarig vandaag, gheghe.
Miss_Isis, ja 7 reutjes, totaal 11, enorm nest!
Aanpak van fokker komt op ons prima over, hoop idd dat we net zo tevreden als jullie zullen zijn :)
Nog 56 nachtjes slapen (met 8 weken mag 'ie mee naar ons, toch? ) :P
in de tussentijd mogen we nog vaak gaan kijken, dus ook dat zit wel goed.
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:40:51 #23
318361 Bienelientjee
pi_111059462
:D Krijgen nu lekker partijtje onweer over, maar de pup is volgens mij toch compleet in coma van haar ervaringen van vandaag! :D
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:00:50 #24
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_111064812
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Bienelientjee het volgende:
:D Krijgen nu lekker partijtje onweer over, maar de pup is volgens mij toch compleet in coma van haar ervaringen van vandaag! :D
Gelukkig zijn ook niet alle honden bang voor onweer. Miss Jane Doe ziet er heel leuk uit en ook lekker ontspannen.

Onze hond blaft nog steeds tegen de stofzuiger, ik denk dat ik Cesar M maar ga bellen ;)
  donderdag 3 mei 2012 @ 08:08:17 #25
318361 Bienelientjee
pi_111073017
We hebben een goede nacht achter de rug gehad! :D Ze is naar ons idee al vrij tevreden over haar bench. (Loopt er zelfstandig soms al in en uit en kan zich ook vermaken met haar botje of speeltje erin) Als ze moe is komt ze nog wel eerst naar jou toe (op schoot opkrullen en in slaap vallen) of vlakbij op een matje. Dan brengen we haar naar de bench.

Vannacht dan voor het eerst in de bench en opgesloten. Vader is naast haar gaan liggen op matras. (Ook voor haar de eerste nacht zonder haar broertjes en zusjes!) Ze heeft goed geslapen en het ook de hele nacht in haar bench droog gehouden! ^O^ En totaal niet gejankt!

Wel hilarisch gister! :') Ze zat in haar bench met de deur wagenwijd open. Haar botje viel eruit. Ze stak haar kopje eruit. Maar ging niet verder. Ging ze zitten janken omdat ze dacht opgesloten te zitten! _O- Enkele seconden daarna kreeg ze door dat ze er gewoon zelf uit kon lopen! O+

En Miss Jane Doe is nu Miss Jacky! En tis echt een dondersteentje met haar explosies aan energie! O+ Net is ze een uurtje bezig geweest en nu slaapt ze weer lekker!

(Sorry voor de lap tekst! :@ )
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:06:49 #26
176471 oh-oh
pi_111073754
Snie erg Bienelien, als er maar ook foto's komen :P

Weeeeer een labje erbij strakjes hier :D
( Groucho Marx )
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:07:02 #27
318361 Bienelientjee
pi_111075049
Zekers! Het weer en het licht moet alleen even verbeteren. Heb er nu wat moeite mee om met mijn fototoestel mooie foto's van haar te krijgen.

O+ Ze viel net alweer heerlijk in slaap. Dus haar weer lekker in haar bench gezet! O+
pi_111075450
Heerlijk puppynieuws!!!

Hij kleurt zo goed bij de bank

spetter spieter spater lekker in het water
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:48:05 #29
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111078382
Puppy tijd :D !
Gaat echt zo snel, geniet er van hoor! Ze worden heel snel groot. Koda geeft zijn moeder nog een afscheidskusje, was erg leuk om te zien hoe zijn broertje gegroeid is, en totaal anders is dan Koda ook.

Leuke foto's trouwens ook van het blondje labje met waterpret, was het nou loebes of lobbes? :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:49:38 #30
176471 oh-oh
pi_111078449

Let there be cheese :D
( Groucho Marx )
pi_111078494
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Puppy tijd :D !
Gaat echt zo snel, geniet er van hoor! Ze worden heel snel groot. Koda geeft zijn moeder nog een afscheidskusje, was erg leuk om te zien hoe zijn broertje gegroeid is, en totaal anders is dan Koda ook.
[ afbeelding ]

Leuke foto's trouwens ook van het blondje labje met waterpret, was het nou loebes of lobbes? :D
Als je de mijne bedoeld dan is dat Loebes :)
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:52:35 #32
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111078560
Ja ik bedoelde Loebes! :) Als het weer even meezit gaan we dit weekend met Koda ook weer zwemmen, want hij heeft eergister voor het eerst écht gezwommen. Eerder was het altijd tot die bijna niet meer kon staan en dan een beetje waterhappen, maar nu is het echt trappelen met de pootjes, gaaf joh :P
pi_111078818
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja ik bedoelde Loebes! :) Als het weer even meezit gaan we dit weekend met Koda ook weer zwemmen, want hij heeft eergister voor het eerst écht gezwommen. Eerder was het altijd tot die bijna niet meer kon staan en dan een beetje waterhappen, maar nu is het echt trappelen met de pootjes, gaaf joh :P
Loebes wou ook nooit zwemmen tot we eens naar zee zijn geweest toen moest hij wel omdat hij opgetild werd door de golven. Sindsdien kan ik geen plas water meer met hem voorbij lopen:P Ik ga morgen avond misschien nog even :) Weet niet waar je woont maar bij Vessem heb je een mooie plas liggen.
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:00:43 #34
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111078907
Vessem zegt me niks, welke provincie is dat? Ik woon in Almelo, Overijssel. Dicht bij Enschede :P
Editje: heb ff gegoogled, en Brabant is me toch iets te ver haha :P
pi_111079069
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Vessem zegt me niks, welke provincie is dat? Ik woon in Almelo, Overijssel. Dicht bij Enschede :P
Editje: heb ff gegoogled, en Brabant is me toch iets te ver haha :P
Ja in de buurt van Eindhoven dus :P Heeft jullie hond ook dat ze perse alleen hun behoefte willen doen op iets van plant? Al is het maar een minimaal stukje?
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:09:54 #36
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111079238
Naja, die van ons heeft de laatste tijd steeds meer dat die aan plekjes waar een teefje heeft gepiest wil likken en dan plassen. Het is een reutje, dus dat hoort erbij, maar hij is de laatste tijd ook wel kieskeurig en plast idd op een bepaald stukje van een plant. :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:11:49 #37
176471 oh-oh
pi_111079301
Mijn reuen zeiken overal hoor :P
Kakken doen Chico en Sjon ook waar het ze uit komt, Billy alleen als ie los loopt en ergens helemaal in de struiken kan duiken, of tegen een boom kan poepen :')
Kees doet alles alleen op gras, maar sinds ze mee gaat werken wordt ze goddank wat minder kieskeurig want er is niet altijd gras aanwezig dat voldoet aan al haar eisen in het centrum :')
( Groucho Marx )
pi_111079730
Dan heb ik gewoon een moeilijkerd :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:30:57 #39
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111079935
Ja Koda poept soms gewoon 1 dag niet hoor, maar dat kan ook komen door het versvlees. Als die vandaag niet zou poepen bijvoorbeeld, poept die morgen een baksteen uit, en dan precies op het grasveldje waar we het wél moeten opruimen :P
pi_111080241
Nog een foto van mijn prutser met zijn balletje
Foto's zijn met mobiel gemaakt dus niet echt denderend van kwaliteit

donderdag 3 mei 2012 @ 13:45:43 #41
38396 mazaru
pi_111082774
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja Koda poept soms gewoon 1 dag niet hoor, maar dat kan ook komen door het versvlees. Als die vandaag niet zou poepen bijvoorbeeld, poept die morgen een baksteen uit, en dan precies op het grasveldje waar we het wél moeten opruimen :P
Ik vind het een stuk smeriger om die dunne poep in een zakje te krijgen. Zo'n harde drol is tenminste in 1 keer op te scheppen. Die dunne poep gaat aan de grassprietjes kleven en stinkt als een bunzing.
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:53:45 #42
318361 Bienelientjee
pi_111083110
Onze muts begint nu al door te krijgen dat ze het op een krant moet doen! :D Ze heeft al twee keer plasje gedaan, precies op de krant!
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:55:19 #43
38396 mazaru
pi_111083172
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Onze muts begint nu al door te krijgen dat ze het op een krant moet doen! :D Ze heeft al twee keer plasje gedaan, precies op de krant!
Hartstikke goed, vooral als ze het niet doet als je hem nog aan het lezen bent. ;)
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:04:50 #44
176471 oh-oh
pi_111083577

}:|
( Groucho Marx )
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:05:03 #45
318361 Bienelientjee
pi_111086272
Haha, super foto!

Plassen op de krant zelfs nu voor de 3e keer! *O* Op haar 1e dag hier! O+

En Meneer konijn kreeg een stukje peen, Mevrouw pup was ook heel nieuwsgierig. Ze heeft hem door het hele huis gegooid en erachteraan gedraaft!! :D

En moment later is ze volledig uitgeteld!

Zojuist zagen we dat ze moe werd. Heb ik haar naar d'r bench gebracht. Ze ging er zelf in. Nog een beetje zelfstandig spelen. Deurtje dicht gedaan. Wat verder zelfstandig spelen. Ik stond op, ze piepte misschien twee keer en ging toen lekker slapen! :D
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:20:42 #46
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111086976
Wat fijn dat het zo goed gaat met je pupje! Tis ook wel mooierd hoor :@
Oh-oh: had die z'n dag niet vandaag?:D
Think: lijkt het maar zo, of is Loebes echt zo groot? :o
pi_111089110
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik geef nu ook sinds 1,5 maand versvlees. En het verschil qua ontlasting :D
Van 3/4 keer per dag na 1 keer per dag!
pi_111090470
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat fijn dat het zo goed gaat met je pupje! Tis ook wel mooierd hoor :@
Oh-oh: had die z'n dag niet vandaag?:D
Think: lijkt het maar zo, of is Loebes echt zo groot? :o
Loebes is juist kleiner dan de meeste labjes die ik tegenkom :-)
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:07:28 #49
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111091882
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:07 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik geef nu ook sinds 1,5 maand versvlees. En het verschil qua ontlasting :D
Van 3/4 keer per dag na 1 keer per dag!
En het verschil in gedrag van de hond! Koda is actiever, zijn vacht is mooier etc.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Loebes is juist kleiner dan de meeste labjes die ik tegenkom :-)
Oh, vind hem op de foto's zo groot lijken
pi_111092132
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

En het verschil in gedrag van de hond! Koda is actiever, zijn vacht is mooier etc.

[..]

Oh, vind hem op de foto's zo groot lijken
Zal de hoek waarin de foto's genomen zijn zijn denk ik :)

Zal is een keer foto's maken met zijn grote half broer erbij. Die is naast een beetje groter ook eens 2 x zo dik (Veel te dik dus)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')