Moeders en foto's héquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik had voor mijn moeder voor haar trouwdag een foto van dr drie kleinkinderen, haar eigen lelijke rolmops en mijn 4 honden, dat was ook echt een succes
Schattigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Dat kan toch elke gek, ze is er te lui voor, dus dikke pech dan he![]()
En ik kan er niks aan doen, want als ik er ben, dan zijn de honden er, en dan zijn de kindjes en de hondjes onafscheidelijk![]()
Nog twee hele lieve:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn dat het meeviel. Het is altijd eng om met dat soort dingen naar een dierenarts te gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:29 schreef Bengeltje het volgende:
Schade bij Tessa valt weer mee. Ze heeft een histiocytoom, m.a.w. een wrat.
Een jeugdwratje noem ik het maar. Hij vertelde dat jonge honden dat wel vaker krijgen op de poot of het oor.
Eind van de maand moet die vanzelf weer wegzijn, anders toch operatief laten weghalen.
Ah hoe hij zit in het raamkozijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:46 schreef saaw het volgende:
Gister wilde Schnaps ook graag in het zonnetje
[ afbeelding ]
en daarna ging hij lekker liggen slapen
[ afbeelding ]
Leuk die foto's met de kindjes trouwens oh-oh
Gefeliciteerd! En 7 reutjes las ik, dus keuze genoeg lijkt mequote:Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef Cooki het volgende:
ik kan nu ook hier meepostenonze pup is vandaag geboren!
(zwart labrador reutje)
Gelukkig zijn ook niet alle honden bang voor onweer. Miss Jane Doe ziet er heel leuk uit en ook lekker ontspannen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Krijgen nu lekker partijtje onweer over, maar de pup is volgens mij toch compleet in coma van haar ervaringen van vandaag!
Als je de mijne bedoeld dan is dat Loebesquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Puppy tijd!
Gaat echt zo snel, geniet er van hoor! Ze worden heel snel groot. Koda geeft zijn moeder nog een afscheidskusje, was erg leuk om te zien hoe zijn broertje gegroeid is, en totaal anders is dan Koda ook.
[ afbeelding ]
Leuke foto's trouwens ook van het blondje labje met waterpret, was het nou loebes of lobbes?
Loebes wou ook nooit zwemmen tot we eens naar zee zijn geweest toen moest hij wel omdat hij opgetild werd door de golven. Sindsdien kan ik geen plas water meer met hem voorbij lopen:P Ik ga morgen avond misschien nog evenquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja ik bedoelde Loebes!Als het weer even meezit gaan we dit weekend met Koda ook weer zwemmen, want hij heeft eergister voor het eerst écht gezwommen. Eerder was het altijd tot die bijna niet meer kon staan en dan een beetje waterhappen, maar nu is het echt trappelen met de pootjes, gaaf joh
Ja in de buurt van Eindhoven dusquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Vessem zegt me niks, welke provincie is dat? Ik woon in Almelo, Overijssel. Dicht bij Enschede
Editje: heb ff gegoogled, en Brabant is me toch iets te ver haha
Ik vind het een stuk smeriger om die dunne poep in een zakje te krijgen. Zo'n harde drol is tenminste in 1 keer op te scheppen. Die dunne poep gaat aan de grassprietjes kleven en stinkt als een bunzing.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja Koda poept soms gewoon 1 dag niet hoor, maar dat kan ook komen door het versvlees. Als die vandaag niet zou poepen bijvoorbeeld, poept die morgen een baksteen uit, en dan precies op het grasveldje waar we het wél moeten opruimen
Hartstikke goed, vooral als ze het niet doet als je hem nog aan het lezen bent.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Onze muts begint nu al door te krijgen dat ze het op een krant moet doen!Ze heeft al twee keer plasje gedaan, precies op de krant!
Ik geef nu ook sinds 1,5 maand versvlees. En het verschil qua ontlastingquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja Koda poept soms gewoon 1 dag niet hoor, maar dat kan ook komen door het versvlees. Als die vandaag niet zou poepen bijvoorbeeld, poept die morgen een baksteen uit, en dan precies op het grasveldje waar we het wél moeten opruimen
Loebes is juist kleiner dan de meeste labjes die ik tegenkom :-)quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat fijn dat het zo goed gaat met je pupje! Tis ook wel mooierd hoor
Oh-oh: had die z'n dag niet vandaag?:D
Think: lijkt het maar zo, of is Loebes echt zo groot?
En het verschil in gedrag van de hond! Koda is actiever, zijn vacht is mooier etc.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik geef nu ook sinds 1,5 maand versvlees. En het verschil qua ontlasting
Van 3/4 keer per dag na 1 keer per dag!
Oh, vind hem op de foto's zo groot lijkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Loebes is juist kleiner dan de meeste labjes die ik tegenkom :-)
Zal de hoek waarin de foto's genomen zijn zijn denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En het verschil in gedrag van de hond! Koda is actiever, zijn vacht is mooier etc.
[..]
Oh, vind hem op de foto's zo groot lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |