Moeders en foto's héquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik had voor mijn moeder voor haar trouwdag een foto van dr drie kleinkinderen, haar eigen lelijke rolmops en mijn 4 honden, dat was ook echt een succes
Schattigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Dat kan toch elke gek, ze is er te lui voor, dus dikke pech dan he![]()
En ik kan er niks aan doen, want als ik er ben, dan zijn de honden er, en dan zijn de kindjes en de hondjes onafscheidelijk![]()
Nog twee hele lieve:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn dat het meeviel. Het is altijd eng om met dat soort dingen naar een dierenarts te gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:29 schreef Bengeltje het volgende:
Schade bij Tessa valt weer mee. Ze heeft een histiocytoom, m.a.w. een wrat.
Een jeugdwratje noem ik het maar. Hij vertelde dat jonge honden dat wel vaker krijgen op de poot of het oor.
Eind van de maand moet die vanzelf weer wegzijn, anders toch operatief laten weghalen.
Ah hoe hij zit in het raamkozijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:46 schreef saaw het volgende:
Gister wilde Schnaps ook graag in het zonnetje
[ afbeelding ]
en daarna ging hij lekker liggen slapen
[ afbeelding ]
Leuk die foto's met de kindjes trouwens oh-oh
Gefeliciteerd! En 7 reutjes las ik, dus keuze genoeg lijkt mequote:Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef Cooki het volgende:
ik kan nu ook hier meepostenonze pup is vandaag geboren!
(zwart labrador reutje)
Gelukkig zijn ook niet alle honden bang voor onweer. Miss Jane Doe ziet er heel leuk uit en ook lekker ontspannen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Krijgen nu lekker partijtje onweer over, maar de pup is volgens mij toch compleet in coma van haar ervaringen van vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |