Nee, Ik heb 2 jack russels van 15 weken oud, Waar ik helemaal weg van ben, maar die nog heel veel aandacht vragen en opvoeding nodig hebben, Daarnaast hebben we een kat, die het al moeiljk genoeg heeft met 2 van die draken, Dat kunnen we hun allemaal niet aandoen!quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En wil je zelf ook 1 van de pups?
Ah oké dan gaat het niet Iddquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee, Ik heb 2 jack russels van 15 weken oud, Waar ik helemaal weg van ben, maar die nog heel veel aandacht vragen en opvoeding nodig hebben, Daarnaast hebben we een kat, die het al moeiljk genoeg heeft met 2 van die draken, Dat kunnen we hun allemaal niet aandoen!
Ohoh.. binnenkort weer ff langstlopen zodat hij de pup een koekje kan geven ofzoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Pup heeft haar 2e prik gehad en haar chip zit erin (die chip vond ze echt afgrijselijk!)! Ze wilde zelfs niet meer door de dierenarts geaaid worden daarna!
Ik twijfel of we Koda moeten laten chippen, denk dat ik het bij het volgende bezoek ff ga vragen of het dan direct kan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Prikjes zijn ook vervelend!
Koda wou zo graag het water in, maar we moesten al weer weg:
[ afbeelding ]
En hier was die ff de clown aan het uithangen, mafkees is het ook:
[ afbeelding ]
Ik zou t wel doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik twijfel of we Koda moeten laten chippen, denk dat ik het bij het volgende bezoek ff ga vragen of het dan direct kan.
edit: oeps, quote ik mijn eigen foto's/bericht weer.
De gekke 5 minuten haha ja dat ken ik wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Hebben jullie honden als pup ook wel eens zo'n ADHD moment gehad? Dan begint ze ineens als een gek een paar rondjes te rennen in huis!![]()
(Kort daarna gaat ze dan meestal slapen...!)
Ahwwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Dan is het inderdaad druk ja :-) Maar wij gaan op familie bezoek en de echte drukke plekken trekken mij toch niet zo :-) ga meestal naar de verlaten stranden toe :-)quote:Op maandag 14 mei 2012 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Soesterduinen zijn ook zo tof.
Maar Texel is echt hemels, alhoewel ik me in kan denken dat het in juli drukker is, ik ga daar echt heen voor de rust
Ik woon zelf ook in de stad :-) eindhoven of al places.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Zijn die er in juli?
Oprechte vraag hoor, ik ben alleen in april, mei en oktober geweest so far, en juist die rust trekt me zo aan. Ook in de Koog en zo, lekker uitgestorven overal![]()
Nu is mijn favo plek sowieso dat kleine stukje dijk vlakbij het park waar we altijd zitten.
Liefst twee keer per dag een wandeling van 2 uur daar, en ondertussen vogels spotten, ik heb geen omkijken naar de honden, we zijn er deze keer 1 andere hond tegengekomen in al die dagenEn amper mensen ook, zalig gewoon, zeker als je zelf in een drukke stad woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |