Boyo met geknakt oorquote:Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
We gaan de tuin verbouwen (al een tijdjemaar goed) en nu kan boyo lekker ongegeneerd buiten jakkeren hehe..
Hij was al aardig moe hier.
quote:
Wat een heerlijke locatiequote:Op zondag 13 mei 2012 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De gekke 5 minuten haha ja dat ken ik wel.
Vandaag weer even bij de Drunese duinen geweest.
Alleen op de wereld:
[ afbeelding ]
Nog steeds alenig:
[ afbeelding ]
knapperd!
[ afbeelding ]
Vind hem nog steeds zo mooi![]()
[ afbeelding ]
Jep vind ik helemaal niet erg haha. Lekker rustig.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh helemaal onderaan dat strand, dat ligt ook echt uit de route idd ja.
Ja ik wil eigenlijk een keer mijn spiegelreflex daar mee naartoe nemen. Maar durf niet zo goed vanwege het stuivende zand haha het is daar zo mooi. En zo heerlijk stil op krekels vogeltjes en het gehijg van mn hond na.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke locatie, en die wolken op de laatste foto, het lijkt wel of je ze er op geschilderd hebt, mooi
Hier staat het echt kei hard te onwerenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hophop, zo eventjes het bos in met Koda. Even wat examen spanning kwijt zien te raken.
Ze is weer een sexy mamma!quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:37 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara is vanochtend voor het eerst naar de trimmer geweest.
En ze ging in 2,5 uur van dit wintervachtje:
[ link | afbeelding ]
Naar dit lekkere, korte en vooral praktische zomerkapsel:
[ link | afbeelding ]
Leuke foto's!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jep vind ik helemaal niet erg haha. Lekker rustig.
Texel vorig jaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In budel-dorplein dat is een ander dorp als Budel wel in zelfde gemeente als Budel. Het ligt aan een zijstraat van de hoofdweg achter de "schakel" ,het gemeenschapshuis daar. Het is eigenlijk gewoon een afgraving van de zinkfabriek daardoor is het water er nog erg zuiver in tegenstelling tot veel andere plekken. Veel mensen gingen er zelf ook zwemmen maar dat mag tegenwoordig gelukkig niet meer, is nu gewoon wandelgebied.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Leuke foto's!
ik ga ook weleens wandelen tussen deurne en helmond in bij de buntven :-)
Waar is dat water ergens in Budel?
Heeft ons Loebes ook weleens. Weet niet wat t is maar zie het wel vaker en kan volgens mij geen kwaad.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Even een vraagje tussendoor..
Koda heeft waar zijn neus begint een wit randje sinds een aantal dagen. Het voelt een beetje als een korstje, en daar om heen is het pigment ook iets lichter. Is dat omdat de hond net zoals ons ook een beetje gaat vervellen? Zijn neusje is ook wat vaker droog de laatste tijd.
Kwam net ff bij de dierenwinkel om een dummy te kopen voor Koda, heeft die wat te doen als die weer gaat zwemmen, en die zeiden dat het ook een zeldzame aandoening kan zijn. Heb er echt zo'n hekel aan als mensen het direct weer op ziektes moeten gooien. Net zoals toen Koda een pup was, hij roggelde wat en direct was het kennelhoest dit kennelhoest dat. Ik houd het nog wel ff in de gaten, misschien een beetje sunblock er op smeren ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heeft ons Loebes ook weleens. Weet niet wat t is maar zie het wel vaker en kan volgens mij geen kwaad.
Hoe is het met het examen gegaan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Even een vraagje tussendoor..
Koda heeft waar zijn neus begint een wit randje sinds een aantal dagen. Het voelt een beetje als een korstje, en daar om heen is het pigment ook iets lichter. Is dat omdat de hond net zoals ons ook een beetje gaat vervellen? Zijn neusje is ook wat vaker droog de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |