abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111558044
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef FranticDJ het volgende:

We gaan de tuin verbouwen (al een tijdje :P maar goed) en nu kan boyo lekker ongegeneerd buiten jakkeren hehe..

Hij was al aardig moe hier.
Boyo met geknakt oor :D En dat lange lijf en die lange benen in de huppel, ge-wel-dig :D _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_111558068
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:42 schreef oh-oh het volgende:

Texel dus O+
[ afbeelding ]
O+ O+

En die stokstaartSjon is ook leuk, heeft zelfs iets ontroerends, weet niet waarom :D O+
pi_111558096
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

De gekke 5 minuten haha ja dat ken ik wel.

Vandaag weer even bij de Drunese duinen geweest.

Alleen op de wereld:
[ afbeelding ]

Nog steeds alenig:
[ afbeelding ]

knapperd!
[ afbeelding ]

Vind hem nog steeds zo mooi :@
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke locatie _O_ , en die wolken op de laatste foto, het lijkt wel of je ze er op geschilderd hebt, mooi O+
  maandag 14 mei 2012 @ 22:45:04 #154
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111558122
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh helemaal onderaan dat strand, dat ligt ook echt uit de route idd ja.
Jep vind ik helemaal niet erg haha. Lekker rustig.

Texel vorig jaar O+

[ Bericht 33% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 14-05-2012 22:58:47 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 14 mei 2012 @ 22:47:00 #155
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111558220
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat een heerlijke locatie _O_ , en die wolken op de laatste foto, het lijkt wel of je ze er op geschilderd hebt, mooi O+
Ja ik wil eigenlijk een keer mijn spiegelreflex daar mee naartoe nemen. Maar durf niet zo goed vanwege het stuivende zand haha het is daar zo mooi. En zo heerlijk stil op krekels vogeltjes en het gehijg van mn hond na.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:05:50 #156
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111569884
Hophop, zo eventjes het bos in met Koda. Even wat examen spanning kwijt zien te raken.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:31:19 #157
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111572696
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hophop, zo eventjes het bos in met Koda. Even wat examen spanning kwijt zien te raken.
Hier staat het echt kei hard te onweren
  dinsdag 15 mei 2012 @ 19:58:12 #158
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_111593619
Afgelopen zondag op de jachttraining: vliegende hond gespot!
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:37:24 #159
44200 Sjeekie_Beekie
pi_111620248
Lara is vanochtend voor het eerst naar de trimmer geweest.

En ze ging in 2,5 uur van dit wintervachtje:

Naar dit lekkere, korte en vooral praktische zomerkapsel:

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 16-05-2012 12:53:50 ]
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:27:41 #160
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_111622162
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:37 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara is vanochtend voor het eerst naar de trimmer geweest.

En ze ging in 2,5 uur van dit wintervachtje:
[ link | afbeelding ]

Naar dit lekkere, korte en vooral praktische zomerkapsel:
[ link | afbeelding ]
Ze is weer een sexy mamma! O+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 16 mei 2012 @ 14:00:27 #161
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_111623595
Oh ik vind dr wintervacht wel veel mooier, maar zomer is zeker praktischer.
Is ze geknipt of geplukt?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_111633816
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jep vind ik helemaal niet erg haha. Lekker rustig.

Texel vorig jaar O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Leuke foto's!

Beetje late reactie.. Maar dat krijg je met een kapotte computer :( Valt op de oude laptop niet mee om de foto's uit het hondentopic allemaal te laden... haha. Duurt zo lang...

Zo te zien is Loebas wel veel meer een hond waarmee je echt kunt spelen dan Lobbes. Golden retriever noemen ze dat en meneer wil niet apporteren. Of in het water alleen tot een meter of twee van de kant en dan laat hij hem altijd vallen... Sta je hem daar aan te moedigen...helpt niet :P Ook voor een snoepje doet hij het niet... Thuis doet hij het beter maar ook maar max. 3 keer.

Dat vind ik wel eens jammer dat hij niet zo speels is. (Ook niet echt met andere honden eigenlijk). Hij loopt altijd overal met z'n neus de grond af te speuren.. Heb wel eens gedacht om hem te leren speuren want dat vind hij schijnbaar geweldig.

Ben nog nooit in de Drunense duinen geweest met Lobbes. Zover ga ik nooit :P Woon aan de andere kant regio Eindhoven. (Richting Limburg).

Afgelopen weekend met hem naar de hoort in budel-dorplein geweest:

pi_111638175
Leuke foto's!
ik ga ook weleens wandelen tussen deurne en helmond in bij de buntven :-)

Waar is dat water ergens in Budel?
pi_111719524
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Leuke foto's!
ik ga ook weleens wandelen tussen deurne en helmond in bij de buntven :-)

Waar is dat water ergens in Budel?
In budel-dorplein dat is een ander dorp als Budel wel in zelfde gemeente als Budel. Het ligt aan een zijstraat van de hoofdweg achter de "schakel" ,het gemeenschapshuis daar. Het is eigenlijk gewoon een afgraving van de zinkfabriek daardoor is het water er nog erg zuiver in tegenstelling tot veel andere plekken. Veel mensen gingen er zelf ook zwemmen maar dat mag tegenwoordig gelukkig niet meer, is nu gewoon wandelgebied.

Het is niet supergroot in ca. 30-40 min loop je wel om het meer heen. En Lobbes is wel eens in één keer van de ene naar de andere kant gezwommen. Ik stond al klaar om achter em aan te springen.. dom beest maar hij had het gehaald en was toen wel doodop.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 21:43:51 #165
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_111721287
Hoop dat onze hond ook zo dol wordt op water. Voorlopig vindt ze de regen maar helemaal niets!

O+ Schattige puppy acties! O+

Ze lag nog half in slaap, half wakker beetje te dommelen op haar matje. (Ze begon net wakker te worden!) En wij hebben haar daarbij zo'n slap, oud kussen gegeven. Vulling zit daarin niet goed meer bij elkaar als een normaal kussen. Ik ging haar beetje knuffelen. Ik leg dat kussen vervolgens over haar heen, alleen haar kopje over. Trek hem niet lang daarna terug tot haar kontje. Komt ze zelf overeind, pakt puntje van het kussen en trekt hem zelf terug over zich heen! :D

O+ *smelt* O+

Oh, en wat worden ze toch snel groot! Zie nu al zo'n groot verschil van twee weken terug en nu! :o
  zaterdag 19 mei 2012 @ 14:20:21 #166
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111740334
Even een vraagje tussendoor..

Koda heeft waar zijn neus begint een wit randje sinds een aantal dagen. Het voelt een beetje als een korstje, en daar om heen is het pigment ook iets lichter. Is dat omdat de hond net zoals ons ook een beetje gaat vervellen? Zijn neusje is ook wat vaker droog de laatste tijd.
pi_111740426
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:

Koda heeft waar zijn neus begint een wit randje sinds een aantal dagen. Het voelt een beetje als een korstje, en daar om heen is het pigment ook iets lichter. Is dat omdat de hond net zoals ons ook een beetje gaat vervellen? Zijn neusje is ook wat vaker droog de laatste tijd.
Heeft ons Loebes ook weleens. Weet niet wat t is maar zie het wel vaker en kan volgens mij geen kwaad.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 14:37:13 #168
44200 Sjeekie_Beekie
pi_111740824
@mazaru: thanx, Lara moest er van blozen :D.
@oh-oh: ze is geplukt, er kwam een hele berg haar af. Haar lange manen zijn wel mooier, maar net als vandaag heeft ze er nu al veel plezier van, want ze heeft het anders echt veelste warm. En het groeit vanzelf weer aan voor het weer winter is.
Oudste, Jongste en Lara
  zaterdag 19 mei 2012 @ 15:31:03 #169
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111742406
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 14:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heeft ons Loebes ook weleens. Weet niet wat t is maar zie het wel vaker en kan volgens mij geen kwaad.
Kwam net ff bij de dierenwinkel om een dummy te kopen voor Koda, heeft die wat te doen als die weer gaat zwemmen, en die zeiden dat het ook een zeldzame aandoening kan zijn. Heb er echt zo'n hekel aan als mensen het direct weer op ziektes moeten gooien. Net zoals toen Koda een pup was, hij roggelde wat en direct was het kennelhoest dit kennelhoest dat. Ik houd het nog wel ff in de gaten, misschien een beetje sunblock er op smeren ofzo :)
pi_111743646
Tja...

Kan... kan kan... kan ook zijn dat het gewoon helemaal niets is. Of inderdaad gewoon dood/loslatend vel.Dat lijkt mij meer voor de hand liggen dan één of andere zeldzame ziekte. Mensen hebben dat toch ook wel eens? Dus waarom honden niet?

Maar inderdaad sommige mensen die zoeken overal wat achter. En dan heb je meteen een vervelend gevoel...want stel eens dat ze toch gelijk hebben? Zulke doemdenkers zijn sommigen....

Lobbes heeft ook wel eens etensresten op z'n neus zitten van de avond ervoor ofzo dat veeg je er dan zo af. Maar dat ziet er ook wel eens vreemd uit....want de volgende ochtend is dat helemaal aangekoekt:P
pi_111754742
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:

Hoe is het met het examen gegaan?

Denk trouwens niet dat het iets bijzonders is bij zijn neusje, wat vettig houden en dan zal het wel weer gaan. Noukie had dat ook wel eens omdat ze met haar neus overal inzat, zand, struiken, water. Tja, dan kan zoiets wel eens ruwer worden en wat gaan vervellen.
Pas als het langer duurt zou ik eens bellen naar een da.
  zondag 20 mei 2012 @ 00:03:41 #172
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111765549
Examens gaan goed, tot nu toe de doelstelling elke keer weten te halen: 5.5 of hoger. Zit bij Nederlands tussen de 5.8 en 7.8 en Duits 6.2 en 8.2. Wat het uiteindelijke cijfer word is afhankelijk van de N-Term, en die weet ik pas 14 Juni. Leuk dat je er naar vroeg :D !

Wat Koda betreft, ik zie het wel ff aan. Doe er iig wat sunblock op als het wat warmer weer wordt 8-)
  zondag 20 mei 2012 @ 11:29:52 #173
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111775123
Idd probeer het ook is met een nat doekje schoon te maken soms hebben ze idd metnhun neus ergens ingezeten. Post anders eens een foto van hoe het is :)
  zondag 20 mei 2012 @ 12:44:03 #174
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_111777158
Sunblock ed likken ze er snel vanaf, van mijn chihuahuafokster kreeg ik ooit de tip om vicks blue te smeren, dat lusten ze niet en houdt ook goed vet.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 20 mei 2012 @ 13:44:30 #175
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111779202
Het is vandaag al een stuk beter, zal zometeen ff een foto'tje maken.

Ik zit trouwens ook nog met een paar vraagjes over Koda zijn manier van lopen. Meeste labjes die ik ken die waggelen wel met hun kontjes, zo Koda ook, alleen Koda lijkt de laatste weken wat minder puf te hebben tijdens de laatste wandeling. Soms trekt die wat met zijn pootje en dat zit mij niet helemaal lekker.

Toch maar is kijken wat de DA er van vindt, heb het nu 2 weekjes aangezien en hem redelijk wat laten rusten, maar het gaat naar mijn mening nog niet echt beter. Misschien krijgt die wat pijnstillers en lijnrust voorgeschreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')