Ik heb precies hetzelfde zwembadje in de tuin staan, die ik vanmorgen in de brandende zon heb staan op pompen. Ik was zeiknat van al het zwetenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Chico wil wel altijd bij alle buurtkinderen in de grote badjes, dat vindt ie heerlijk![]()
[ afbeelding ]
Volgens onze DA ligt het aan de ouderdom dat ze nu vrijwel doof is hoor. En dat denk ik eigenlijk ook wel, hoewel de oorontstekingen zeker niet geholpen hebben. (Denk als je een oorontsteking gewoon z'n gang laat gaan dat dat wel het gevolg is).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:01 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Jullie hebben er dus ook veel mee te verduren gehad.. Echt zo naar vind ik dat voor hem en je kunt er niks aan doen. Je blijft ermee bezig, dan het ene oor en dan het andere oor inderdaad. Westy is zelfs doof geworden? Pff ik hoop niet dat die van ons ook dat lot heeft, maarja hij reageert nu sinds deze oorontsteking wel al minder op geluiden dan normaal...
Hij wordt dit jaar trouwens 11 jaar, ook niet meer de jongste.
Weten jullie ook of het van een bepaalde bacterie o.i.d. afkomt?
Dat denk ik ook hoor, mijn boerenfox van 14 is in de laatste jaren ook aardig doof geworden en die heeft nooit wat aan haar oren gehad. Als je duidelijk roept hoort ze het nog wel maar weet ze niet uit welke kant het komt. Vrij normaal op die leeftijd lijkt me, al is het niet praktisch met wandelen. Loslopen gaat niet meer omdat ik haar niet meer terug kan roepen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Volgens onze DA ligt het aan de ouderdom dat ze nu vrijwel doof is hoor. En dat denk ik eigenlijk ook wel, hoewel de oorontstekingen zeker niet geholpen hebben. (Denk als je een oorontsteking gewoon z'n gang laat gaan dat dat wel het gevolg is).
De dierenarts heeft het nooit over een bacterie gehad bij Lady.
Wanneer de onstekingen weer onder controle zijn gaat het weer een tijdje goed. Maar bij Westy's liggen de gehoorgangen heel erg raar (en vooral diep) in de schedel heb ik weleens gelezen. Wat het denk ik moeilijker maakt voor de hond om de oren schoon te houden door de rotzooi eruit te schudden. Hoe ouder (en minder actief) Lady is geworden hoe vaker de ontstekingen elkaar zijn gaan opvolgen. Misschien omdat het oor zichzelf niet goed schoon meer kan houden. Ze heeft ook best plakkerig oorsmeer... En veel haar rondom haar oren wanneer ze weer een poos niet naar de trimmer is geweest dusja..
Haar oude maatje onze Jack russel was 17 geworden en nog dover dan haar terwijl die nooit problemen had met z'n oren. Ik denk dat het op een gegeven moment gewoon versleten is...
Haha Nori is juist wel slim; waar baasje gaat, ga ik ook!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:31 schreef Miss_Isis het volgende:
He bah arme Koda weer ziek en zielig... Gelukkig dat het beter lijkt te gaan! Hij ziet er op de foto hierboven in ieder geval tevreden uit vind ikEn wat cool oh-oh, wat voor vogel is het? Een kauwtje of iets anders? En wil je hem houden of ga je hem uiteindelijk vrij laten?
Hier is het ook warm warm warm... Nori ligt ook voornamelijk op koele plekjes; in de keuken of de gang op de plavuizen bijvoorbeeld. Haar eetlust lijdt er echter totaal niet onderRani en Puck eten wel wat minder en zijn nog rustiger dan Noortje, die zullen het ook nog wel warmer hebben omdat ze nog niet getrimd zijn. Gelukkig komt daar snel verandering in, volgende week woensdag is Puck aan de beurt en vrijdag wordt Rani geplukt. Twee fotootjes van daarnet in de hitte:
Rani en Puck liggen vanuit de deuropening in de schaduw te kijken of ik per ongeluk iets interessants doe bij de kuikentjes in de voortuin:
[ afbeelding ]
Nori was wat minder slim, die ging gewoon midden in de zon liggen want daar kon ze me het beste in de gaten houden:
[ afbeelding ]
Vanavond al weer de één na laatste bijeenkomst van de puppycursus, hopelijk heeft ze dan niet zoveel last van de warmte
jep vandaagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, vandaag?
Dammit!
Feli met je monstertjes, jeminee, 10 alweer zeg![]()
Nonneke gefeliciteerd met je 2 pupselsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:43 schreef Nonneke het volgende:
Van 2 dikke drollen
[ afbeelding ]
Naar de liefste puppys van de wereld
[ afbeelding ]
ok de foto is wat ongepast nu de mussen dood van het dak pleuren van de hitte, poseren zat er niet in helaas![]()
En vandaag zijn ze jarig, 10
![]()
![]()
![]()
*pinkt traantje weg*
Had gehoopt dat er een makkelijkere manier was. Is er niet een functie dat je alles direct van je pc erop kan zetten. Ipv eerst naar bijv. Photobucket uploadenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:20 schreef CesarMilan het volgende:
Kun je met de ipad niet gewoon foto's mailen naar een (of je eigen) e-mail adres en ze dan op de pc even uploaden en op het fok forum plaatsen?
Of natuurlijk de ipad aan de pc hangen en alles eraf kopieren, maar ik weet niet precies hoe dat zit ik ben geen Apple gebruiker
Oh okee, en de showmodels zijn slanker?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je hebt 2 types labrador hèjachthonden en showmodel.
Nee juist wat breder gebouwd :-) de mijne is er zo een.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, en de showmodels zijn slanker?
Ik weet echt niks van rassen
Tessa is een kruising met een Berner Sennen, al was Noukie ook zo slank toen ze uit het asiel kwam en iets meer dan 1 jaar was. Tessa wordt volgende maand 1.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Lieve foto. En inderdaad platte oren. Die van mij is ook een kruising met (waarschijnlijk) een herder. Is die van jou wel 100% lab? Ze lijkt zo slank voor een labrador namelijk.
Heb de mijne al anderhalf jaar. Dus kan je helaas niet helpen. Je kunt ze vrij makkelijk uit elkaar halen trouwens. Misschien zit er idd wel gewoon vuil in.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef K.Weenie het volgende:
Weten jullie nog een goed merk voor flexilijnen behalve onderstaande?
Ik heb deze nu een half jaar en hij begint nu al kuren te vertonen; de lijn rolt niet meer terug. Hiervoor had ik een soortgelijke ook van Flexi waarbij ik de lijn op een gegeven moment niet meer vast kon zetten.
[ afbeelding ]
Of kan het dat er rotzooi het ding zelf zit waardoor hij hapert? Tips zijn iig welkom!
Okee, leukquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tessa is een kruising met een Berner Sennen, al was Noukie ook zo slank toen ze uit het asiel kwam en iets meer dan 1 jaar was. Tessa wordt volgende maand 1.
Noukie is wel meer het showmodelhond, ze kan niet meedoen omdat ze littekens heeft. Hoeft trouwens ook niet. Ik heb ze voor het plezier dat ze geven, dat kan ook met wandelen, zwemmen enz.
Ik heb hem nog maar een paar maanden en hij werkt al niet 100% meer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef K.Weenie het volgende:
Weten jullie nog een goed merk voor flexilijnen behalve onderstaande?
Ik heb deze nu een half jaar en hij begint nu al kuren te vertonen; de lijn rolt niet meer terug. Hiervoor had ik een soortgelijke ook van Flexi waarbij ik de lijn op een gegeven moment niet meer vast kon zetten.
[ afbeelding ]
Of kan het dat er rotzooi het ding zelf zit waardoor hij hapert? Tips zijn iig welkom!
... gaat graag op de fotoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |