abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110898252
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

6 december: Nytar
9 december: Ladylike
December: Vulpenballetje
25 december: Sterrenmunt

Estrys

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_110898284
Die Skydda Högt (ofzo) van de Ikea is een dikke aanrader! Die hebben wij hier standaard onder het gewone hoeslaken liggen (bescherming voor het matras... altijd handig)... kraakt niet, piept niet, zweet niet.... ^O^
pi_110898619
Wij hebben hem er ook nog steeds omheen liggen. Denk dat ik hem ook maar laat liggen nu O-)
*poef* nu is het weg
pi_110898670
O-)
pi_110899497
Wat een leuke en bizarre dromen kwamen er weer voorbij in het vorige topic haha :')

Ik moest me vanmorgen weer melden in het ziekenhuis voor een CTG. Alles was weer goed, en ja mensen, u leest het goed, dat apparaat registreerde lichte weeën. Niet echt opmerkelijk, want ik had er gisteren avond al wat last van :P Maar toch leuk om te weten dat ik nu weet dat het lichte weeën zijn. Soms zakt het af, maar sinds een half uurtje is het weer begonnen. Nu maar hopen dat het doorzet *O*

Verloskundige zei dat het misschien helpt om een stevige wandeling te maken, dus we zijn gaan winkelen (zusje is jarig, dus moest toch nog een cadeau hebben) en nu ben ik bezig om mijn nesteldrang te voeden (lees: poetsen, stofzuigen, poetsen, douche schoonmaken, poetsen, wasje draaien, poetsen, afwassen, poetsen etc etc)
pi_110899587
Ben jaloers op jou fitheid Xanteh :D
Hoop dat de weeën doorzetten!! *O*
pi_110899615
Zo, net wakker van een drie uur durend middag slaapje :@ Was wel lekker.

Misschien een beetje een domme vraag hoor. Wij hebben altijd een molton matras beschermer om ons matras heen liggen. Meer om zweet e.d. op te nemen en op die manier het matras te beschermen. Dus nu vroeg ik me af of die dan ook waterdicht genoeg is om het matras te beschermen als mijn vliezen breken. Kan natuurlijk gewoon een plens water er over heen gooien en kijken wat er gebeurd maar misschien weet iemand hier of er nog verschil zit in molton dekens.

Xanteh, dat klinkt allemaal wel goed zeg! Hopen dat het lekker door zet, succes in ieder geval!
pi_110899645
Spannend Xanteh! *O*

TW, ik heb eigk geen idee.. deze van de Ikea hebben aan de onderkant echt een watervast deel, dat voel en zie je :) en de bovenkant is een laagje 'gewone' molton.
pi_110899666
Ik zou het testen met een glas water TW. Ik had vorige keer gelezen hier dat die van de ikea goed was, dus die toen gekocht.
Vliezen zijn gebroken in het ziekenhuis, maar Fietje was een spugertje, en er is niks op ons matras terecht gekomen.
*poef* nu is het weg
pi_110899677
Dank jullie wel :)

TW: wij hebben hetzelfde als Gerberaatje en die werkt prima. Heb hem getest (vraag niet hoe :')) en het matras was nog kurkdroog
pi_110899683
Ik zit even te kijken op de website van de Hema en daar zie ik inderdaad dat de waterdichte moltons een laagje hebben van poly nog wat dus ik denk dat ik met mijn 100% katoen molton niet helemaal veilig zit.
pi_110899690
TW je molton absorbeert het dan wel, maar is wel nat en geeft dan dus een natte plek op het matras
pi_110899714
Nou ben ik wel benieuwd hoe je hem getest hebt xanteh?
*poef* nu is het weg
pi_110899716
hmm, nou dan zal ik eens gaan kijken hoe dat slaapt met een zeiltje onder de molton. Anders toch maar even iets regelen.
pi_110899737
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:35 schreef kaatjejannie het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd hoe je hem getest hebt xanteh?
2
pi_110899749
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:36 schreef Thistleweed het volgende:

[..]

2
:Y

:D
pi_110899771
Ja, laatst met het exorcisten gekots van de dame was ik ook zooooooo blij dat dat molton standaard op ons bed zit :Y (en we er 3 hebben :') heb ze alle 3 nodig gehad...)
pi_110899817
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:36 schreef Thistleweed het volgende:

[..]

2
:X :P

Volgens mij is de batterij leeg van de laptop en ik moet nog een was ophangen O-)

Fijne middag dames!
pi_110899849
hahaha
  zaterdag 28 april 2012 @ 15:55:29 #20
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_110900163
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:26 schreef Xanteh het volgende:
Wat een leuke en bizarre dromen kwamen er weer voorbij in het vorige topic haha :')

Ik moest me vanmorgen weer melden in het ziekenhuis voor een CTG. Alles was weer goed, en ja mensen, u leest het goed, dat apparaat registreerde lichte weeën. Niet echt opmerkelijk, want ik had er gisteren avond al wat last van :P Maar toch leuk om te weten dat ik nu weet dat het lichte weeën zijn. Soms zakt het af, maar sinds een half uurtje is het weer begonnen. Nu maar hopen dat het doorzet *O*

Verloskundige zei dat het misschien helpt om een stevige wandeling te maken, dus we zijn gaan winkelen (zusje is jarig, dus moest toch nog een cadeau hebben) en nu ben ik bezig om mijn nesteldrang te voeden (lees: poetsen, stofzuigen, poetsen, douche schoonmaken, poetsen, wasje draaien, poetsen, afwassen, poetsen etc etc)
Spannend zeg *O* hopelijk gaat het snel gebeuren :) !

@Iedereen, bedankt voor jullie reacties :)
Onze kleine is inmiddels thuis, ook net bezoek gehad van kraamzorg.

Hier nog 2 foto's:

En met mijn Dochter:
pi_110900357
Ah gos, wat een dotje!
pi_110901102
Nog gefeliciteerd Speedy! En wat een schatje. Vooral de tweede foto is erg leuk :)
pi_110901517
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:28 schreef Xanteh het volgende:
Nog gefeliciteerd Speedy! En wat een schatje. Vooral de tweede foto is erg leuk :)
Heuj, jouw batterij was leeg >:)
pi_110903141
Haha, Xanteh durft zich nu natuurlijk de rest van de avond niet meer te laten zien :)
pi_110904948
Hoi hangbuikzwijntjes van me!

Wat een prachtige baby zie ik hierboven! Gefeliciteerd Speedy!

Ik ben weer een beetje op aarde geland. Zo leuk, een piemeltje in mijn buik. Van tevoren had ik er niet echt zo over nagedacht, maar gisteren merkte ik dat ik een beetje opgelucht was. Het lijkt me op de een of andere manier gemakkelijker om een jongentje voor mijn schoonzus en zwager te baren dan een meisje, omdat ik die zelf ook heb.
pi_110905159
Grappig dat je het zo ziet Sorbo want ik denk dat de meeste mensen juist eentje van het beide geslacht zouden willen en dan dus liever in jouw schoenen weer een meisje gebaard zouden hebben.

Hoe dan ook, piemol in je buik *O* . Hadden a.s. ouders het geslacht goed gegokt?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110905306
De moeder is de enige in de familie die t goed had. :)

En ik had zelf bij Isabeau sterk voorkeur voor een meisje en-niet leuk om te zeggen- het risico dat het ook een jongentje zou kunnen zijn is een van de redenen dat ik geen kind meer wil. Ik heb niks tegen jongens, maar ik heb gewoon liever een dochter. Klinkt raar realiseer ik me, maar dit maakt het echt makkelijker voor me.
pi_110905477
Extra leuk voor je schoonzus dus :D

Als jij het zo voelt, dat een jongetje niet bij je past dan kan dat toch gewoon? En dat het daarom voor jou straks makkelijker is is dan toch alleen maar fijn? :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110905540
Ja dat is ook zo, maar t klinkt een beetje of ik jongentjes niet leuk vind en dat is niet het geval.
  zaterdag 28 april 2012 @ 19:26:23 #30
258612 nytar
boys boys boys
pi_110905854
Ik had dat ook sterk met mn eerste. Toen wilde ik echt geen rose en geen jurkjes. Ik liep ook automatisch naar de jongensafdeling. 'gelukkig' werd het toen ook een jongen...

Echter nu, kijk ik ook naar de meisjes kleren, maar ik ben ook nog niet ver...
  zaterdag 28 april 2012 @ 19:36:29 #31
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110906204
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:56 schreef kaatjejannie het volgende:
Wij hebben hem er ook nog steeds omheen liggen. Denk dat ik hem ook maar laat liggen nu O-)
gefeliciteerd *O*

ik hoop dat het betekent dat ik denk dat het betekent, anders sorry :@
W
Z
E
pi_110906345
Trouwens jammer voor K en J; de placenta ligt pal aan de voorkant. Het kan dus wel even duren voor zij hun zoontje kunnen voelen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 28 april 2012 @ 19:40:55 #33
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_110906393
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 19:08 schreef Sorbootje het volgende:
De moeder is de enige in de familie die t goed had. :)

En ik had zelf bij Isabeau sterk voorkeur voor een meisje en-niet leuk om te zeggen- het risico dat het ook een jongentje zou kunnen zijn is een van de redenen dat ik geen kind meer wil. Ik heb niks tegen jongens, maar ik heb gewoon liever een dochter. Klinkt raar realiseer ik me, maar dit maakt het echt makkelijker voor me.
zo gaaf he, dat de mama t goed had.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_110906789
Speedy
Wat lief! O+

Sorbootje
Fijn dat dit goed voelt zo :)

Heb de hele dag al (aanhoudende)kramp, ben ook wat kribbig :@ en moe :9 dus rustig dagje vandaag. Nu lekker bankhangen & vroeg op bed.
pi_110906866
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 19:40 schreef Ynske het volgende:

[..]

zo gaaf he, dat de mama t goed had.
Ja echt he O+
  zaterdag 28 april 2012 @ 21:27:59 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_110910831
Sorbootje, wat leuk!

Speedy gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110911103
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 19:15 schreef Sorbootje het volgende:
Ja dat is ook zo, maar t klinkt een beetje of ik jongentjes niet leuk vind en dat is niet het geval.
Ik begrijp je prima hoor, ik heb hetzelfde (maar dan andersom!)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_110911779
Speedy, gefeliciteerd met jullie dochter *O* Leuke foto's ook.

Sorbo: een jongen, wat leuk!

Loodje, ik zag nog een mooie echofoto in het vorige topic O+

Regenboogjes voor jou ook een jompel voor de goede echo. *O*

En volgens mij vergeet ik veel, sorry :@

Vandaag ben ik bij een graaifestijn van Lief! geweest, was een of andere sample sale. Heb 4 dingetjes gekocht voor maar 20 Euro. Vond het wel een beetje eng, maar ik zie het maar als cadeautje voor de goeie echo :P
Wel heel veel pijn in mijn rug en schaambeen nu }:|
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_110911957
doe maar lekker rustig aan Zoe!

Xanteh, je klinkt wel erg druk hoor! Rust ook wel een beetje uit hoor. En hoe heb je die molton getest dan? :+

Sorbo, hier ligt de placenta ook voor, maar ik voelde de baby al heel snel aan de zijkant van buitenaf, geloof zelfs eerder als bij mijn vorige zwangerschap toen de placenta achter lag.
Enne, wacht maar tot je je neefje voor het eerst hoort broemen met een autootje O+
Maar wel fijn dat het zo wat makkelijker voor je is.
pi_110912606
Xanteh was jij al onder controle in het ziekenhuis of worden jullie eerder doorgestuurd. Je bent vandaag toch 41 weken en weet nu DE datum al..(of lees ik nou heel slecht).
Ik heb pas met 41,5 week als ie er dan nog niet is een consult in het ziekenhuis.

Sorbo een neefje *O*

Lenehe :* probeer ook te genieten deze zwangerschap he en lekker los gaan op roze spulletjes. Ik begrijp je gevoel en zeker in deze periode van je zwangerschap maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel te zeggen.

Hier is nog steeds alles rustig. Vandaag voor de 2e keer gestript en ik ben benieuwd of het deze keer wat doet.
pi_110913323
Spannend roosje!
*poef* nu is het weg
  zaterdag 28 april 2012 @ 23:10:30 #43
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_110914305
Wat een leuk nieuws Sorbootje! Heel raar, maar dat had ik echt niet verwacht :D Ik zou toch zweren dat je een meisjesoven had!

Succes alvast roosje! Ik hoop voor je dat het werkt.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_110914310
:W
Dag... Deze kloon gaat de kast in.

Kinderfototopic deel 217
pi_110914479
Gefeliciteerd Kaatjejannie! *O*

:W nijnepijn!
  zaterdag 28 april 2012 @ 23:22:19 #46
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_110914717
Leuk! Ik zat eerlijk gezegd al te zoeken of ik een aankondiging gemist had. Van harte!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_110915143
dag nijnepijn ! welkom kj! nogmaals van harte!
pi_110915495
Het is voor nu ook de molton van de ikea geworden, maar haal er denk ik nog wel 1 van de action bij.

kJ leuk hoor en nogmaals gefeliciteerd :D hoe vind de grote zus het?

Ooh xanteh fijn dat er weeen activiteit is. Beter iets dan niets toch, en het zou wel zo fijn zijn als het zo doorzet. Maar niet voordat wij weten hoe jouw molton getest is! :P

speedy wat fijn day alles goed is en mooie foto's hoor!

Zo vandaag lekker bezig geweesr, langs ikea en prenatal geweest, weer veel te veel geld uitgegeven :p en daarna onze kledingkasten helemaal uitgemest. 3 vuilniszakken met kleding weggedaan...
pi_110921159
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een leuk nieuws Sorbootje! Heel raar, maar dat had ik echt niet verwacht :D Ik zou toch zweren dat je een meisjesoven had!

Ik ook :D Ik was er heilig van overtuigd!
pi_110921172
KJ, van harte gefeliciteerd!!!
pi_110921184
KJ uit de kast, geniet ervan! *O*

G'morgen :W ik laat ook weer eens van me horen.. belachelijk drukke dagen met onze bruiloft over 5 weken, maar on the bright side: ik begin weer meer energie te krijgen!

En alweer ruim 16 weken :o
Krijg nu ook wel opmerkingen over mijn minibolletje O+
pi_110921192
Goedemorgen :W

Posten was er gisteren niet van gekomen.

Xanteh, lichte weeën wat goed. Hopelijk zet het vanzelf door en ga je de datum niet halen. En neem ook wat rust, heb je straks bij de bevalling en daarna hard nodig.

Kaatjejannie gefeliciteerd

*O* Voor alle mijlpalen, die ik voorbij zag komen.

Speedy leuke foto's, fijn dat jullie kleintje en je vrouw thuis zijn. Heel veel succes voor jullie familie toegewenst en genietze!

Roosje, hoop dat je vandaag je baby gaat ontmoeten.

LeNeHe leuk klinkt dat van het graaifestijn, en goede buit gemaakt :)

Mangostine wat fijn dat je weer meer energie hebt, komt vast goed van pas met je aanstaande huwelijk!

Hier zijn de frames voor de kinderkamer af. Misschien vandaag nog jacht op de decoratie idee voor het laatste stukje muur en de haak ophangen voor de gordijnen. :)

Zoë ook voor jou ga ik vandaag weer duimen, dan zijn de krampen hopelijk gauw over.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tinuviel op 29-04-2012 08:12:08 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110921351
Xanteh lichte weeën *O* Hoe is het nu?

Kaatjejannie uit de kast, gefeliciteerd *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110921717
Een jongen! :) Wat leuk Sorbo!

Gisteren avond was een pittig avondje maar jammer genoeg is het weer weggezakt. Op het moment af en toe een lichte wee, maar daar komen we niet ver mee :{ Misschien vanmiddag toch maar een flinke wandeling maken en daarna sex? :+ :D

Roosje: De gynaecoloog zei tegen mij dat ze tegenwoordig zo snel mogelijk willen beginnen met inleiden. Eerder wachten ze tot week 42 om dan een datum af te spreken maar nu dus niet meer. Ik hoop voor jou dat het strippen werkt :) Is toch 1 op de 7 keer dat het werkt?
pi_110922000
Xanteh en na de wandeling & de sex pannenkoeken eten, he :9 :P Ik hoop dat je iets vind, wat het op gang gaat brengen.

Roosje ben benieuwd of je toch vandaag gaat bevallen.

Man & kind zijn even wat halen, moet me nog even aankleden & dan gaan wandelen met z'n drieën en daarna even langs de Praxis.

Wij waren gisteren uitgenodigd voor ons eerste traditionele babyshower na geboorte van het babytje van onze buren ( nu ruim een maand oud), inclusief met geboortebrood enzo. Dit had ik nog niet eerder meegemaakt. Wij hebben het altijd bij afzonderlijk bezoek gehouden en afspraken gemaakt met diegene, die op kraamvisite wilden komen. Tegelijkertijd al je vrienden en familie samen op bezoek, kan ook natuurlijk, is wel heel druk.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  † In Memoriam † zondag 29 april 2012 @ 10:18:54 #56
309370 Nanadu
pi_110922278
Nijnepijn in de koelkast en kaatjejanni uit de kast *O*

Tinuviel ik hoop dat het toch nog gaat doorzetten door de wandeling en anders door de sex :+

Roosje hoop dat het strippen wat gaat doen :Y

Hier gelukkig een goede nacht achter de rug en vanochtend wakker gemaakt door zingend meisje door de babyfoon :) Hoofdpijn is gelukkig ook al een stuk minder en baby is druk aan het stuiteren tegen mijn navel aan :+
pi_110922561
Tinuviel, wij denken er toch ook wel over om een babyborrel te organiseren. Dan gaat de baby (hopelijk) niet van hand tot hand... en eerlijk gezegd heb ik echt geen zin in kraamvisite gedurende een half jaar, avonden en weekenden lang terwijl we beiden weer zo goed als fulltime werken :@

Nanadu, lijkt me zó leuk dat gestuiter in je buik... hier is het tot dusver heel licht gekriebel, hoop dat de baby snel meer kracht krijgt en mijn vent het ook kan voelen O+
  zondag 29 april 2012 @ 10:44:30 #58
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110922730
Goedemorgen!

We zijn weer terug van een heerlijke vakantie op Kreta. Het was er overdag lekker warm en mijn lichaam heeft zich supernetjes gedragen: heb in een week tijd slechts een paar keer hoeven spugen en ik was soms uren achtereen niet misselijk :o
Of het nou kwam door de stralende zon, het vele luieren, de zeelucht of het 3x per dag mezelf helemaal tonnetje rondvreten bij het all inclusive - buffet.... Geen idee, maar ik vond het allemaal best :D Mijn huid heeft wel zwanger gereageerd op de felle zon, waar ik normaal vrijwel niet verbrand is dat nu wel gebeurd en ik begon al gauw ook flink te vervellen. Maar ik ben nog wel asociaal bruin hoor :6
Op vrijdagnacht kwamen we terug, sindsdien gaat het jammer genoeg weer wat minder best. maar ik klaag niet, ik koester de herinnering aan "gelukkig zwanger zijn"!

Ik zag wat nieuwe zwangeren: gefeliciteerd dames *O*
En ook een verse baby O+
En Sorbo die een neefje aan het bakken is, wat leuk!
.... met gevoel voor drama....
pi_110922907
KJ
*O* gefeliciteerd!

Xanteh & roosje
Hoop dat jullie je beeb snel mogen ontmoeten O+

Tinuviel
Lekker bezig met de kinderkamer! Leuk :)

Een babyshower lijkt me ook wel druk, maar dan heb je het grotendeels wel gehad.

Mango
*; bijna trouwen :)
En 16weken!

Kersjes
:*
fijn dat je ervan hebt genoten!!!

Vannacht kramp, rugpijn. Lief&ik hebben beide slecht geslapen.
Nu erg moe, gaan lekker luieren samen :)

Door m'n zus heb ik helemaal niet t idee dat ik bijna uitgerekend ben.
Het kan immers nog veel langer duren. Gevoelsmatig duurt t nog wel even, terwijl ik een paar weken geleden nog 't idee had dat het elk moment kon komen :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Zoë23 op 29-04-2012 11:18:02 ]
pi_110923004
Zoë, het kan helemaal niet heel lang duren voor je beeb er is ;) ik noem 2.5 week niet lang iig :+
Ze komt vanzelf wel een keer...
pi_110923183
Kaatjejannie, gefeliciteerd! Had niet eens door dat Nijnepijn een kloon was :D :@

Roosje, bedankt :* ik hoop dat het strippen wat in gang gaat zetten.

Lekker bezig Covie!

Mango, fijn dat je weer wat meer energie krijgt, heb je wel nodig met al het geregel, succes met alles!

Xanteh, balen dat het weer is weggezakt. Hopelijk gaat de wandeling helpen.
:*

Fijn Nanadu dat je een goede nacht hebt gehad en je stuiterbaby O+

Kersjes, welkom terug, wat fijn om te lezen dat je je goed hebt gevoeld en dat je lekker hebt kunnen genieten. Hopelijk kun je er nog even tegenaan met die goeie herinnering :*

Zoë, hopelijk gaat doorzetten voor je :*

Hier lekker lang geslapen en de rugpijn is over gelukkig :)
I found myself alone,
pi_110923484
Oogknip
:9 ja oke
Die weken gaan ook wel snel! En helemaal als m'n zus ook bevallen is (ik wacht natuurlijk met dr mee) (weet niet hoe ik dat moet uitleggen :9). Vind t ook zo spannend voor haar. Ik hoop zo dat ik nog even kan gluren O+ en dan zelf bevallen
Maar goed, 't gaat zoals 't gaat..

Lenehe
:* fijn dat de rugpijn over is!
pi_110923703
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:01 schreef Oognip het volgende:
Zoë, het kan helemaal niet heel lang duren voor je beeb er is ;) ik noem 2.5 week niet lang iig :+
Ze komt vanzelf wel een keer...
Als LLM is 2,5 week héél erg lang hoor.....
pi_110923779
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:30 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Wordt dat korter als je zegt dat het nog zo lang duurt? :P
pi_110923802
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:30 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Ik denk dat als je de 40wkn gepasseerd bent..

Vooral als je weinig meer kunt zegmaar..

Maar tot nu toe viel het me niet tegen, de weken gingen redelijk snel.
Maar misschien denk ik daar na 2mei anders over, als de datum is geweest..

Moet er alleen niet aan denken hoe ik er dan aan toe ben :{ als ik nu al steeds minder kan, pff
pi_110924895
Zo dat is alweer even geleden. Heb wel meegelezen op mijn telefoon, maar reageren lukt daar niet mee.

Speedy nog gefeliciteerd met je dochter! Mooie foto's ook!

Zoë ik zit steeds te kijken of het bij jou al gaat beginnen. Vind je het al spannend worden?? En je zus??

Mango bijna trouwen! Wat leuk zeg. Doen jullie alles erop en eraan? ^)

Xanteh, zet hem op meid! Laat die weeën maar komen. Ik heb wel zin in een nieuw babytje in dit topic :D Of misschien is Roosje je toch voor :P Anders komen de kleintjes misschien wel op koninginnendag! *O*

Sorbootje een neefje! Heel erg leuk! Hadden de ouders ergens op gehoopt?

Kersjes, welkom terug! Lekkere vakantie gehad?

Met mij gaat het ondertussen goed! De 20 weken echo was goed gegaan, foto had ik al geplaatst. Oh ik ben al helemaal verliefd op mijn dochter. Ik vind de echo zo mooi O+ Vrijdag heb ik nog een echo! Helemaal voor niks! Ik heb weer geluk, want ik mag 'model' zijn voor het nieuwe echo apparaat van de echoscopiste. Inclusief 3D! Ik ben heel erg benieuwd! Verder was de dame helemaal gezond, wat natuurlijk het belangrijkste is.

Mijn buik begint nu echt hard te groeien! Foto volgt in het buikentopic :P Maar hij begint me nu ook al een klein beetje in de weg te zitten. Ik voel dat mijn hart heel hard klopt de hele tijd, om al dat bloed rond te pompen. Ben dus sneller buiten adem. Ook heb ik al last van harde buiken, omdat ik op mijn werk gewoon niet op tijd mijn rust kan nemen. Ik ben wat dat betreft echt een werkpaard..
En bukken begint irritant te worden :{ Zoals bij veters strikken, of tuinieren.. :{

oh en een nieuwe user icon :P omdat ik de oude beu was, en deze schattig vind :)
pi_110925920
Kwisted
Denk meer aan m'n zus dan aan mezelf nu haha (qua t spannend vinden) Vind t wel heel spannend voor haar.
Voel me ook niet zo fit, misselijk & super moe.
Zo lekker filmpje kijken.

Oh leuk! Een 3D echo! Kun je nog een x gluren :) O+

Aww das ook lastig allemaal! Als je buik wat hoger gaat zitten wordt t wel weer makkelijker. Tot ze gaat indalen :9
En dan buiten adem zijn bleef bij mij trouwens :@ vooral met traplopen enzo.
pi_110926008
Mangostine, wij hebben het bewust bij aparte kraamvisite gehouden. Dan kun je ook aangeven, dat een dag je niet uitkomt als je je niet goed voelt. Ook bijna geen kraamvisite meer gehad na het verlof, 2-3 maanden moet toch wel genoeg zijn voor iedereen om de baby te komen bewonderen. *O* 16 weken. Hoop dat de beeb snel meer kracht krijgt en je man het ook kan voelen.

Kersjes fijn je weer te horen, welkom terug. Wat goed dat je een fijne vakantie hebt gehad en je je goed voelde. *O*

Zoë dan maar hopen, dat je zus vandaag of morgen bevalt en jij over een paar dagen bevalt. :* Helaas kon ik het met mijn man niet eens worden over wat ik leuk zou vinden voor de babykamer, laatste plekje muur, die mij nog te leeg lijkt. -O-

LeNeHe gelukkig geen pijn meer.

Kwisted lekker gratis nog 3D echo. En een mooie buik komt eraan :P

Nacht was hier zo zo, dus ik ga lekker tukken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tinuviel op 29-04-2012 12:57:22 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110926523
Kersjes, wat fijn dat de vakantie je zo goed gedaan heeft! Jammer dat die trend zich thuis nog niet voortzet, maar dit heb je toch maar mooi meegepakt :*.

Een praktisch vraagje voor de ervaren mama's. Wat is nou handiger, gewoon badje of tummy tub? Tot welke leeftijd kunnen ze ongeveer in de tummy tub? Omdat ik nogal klein ben, is een badje + standaard voor mij eigenlijk aan de hoge kant. Maar waar zet je de tummy tub dan? Op de grond is ook niet heel handig denk ik (en dan kan je net zo goed een badje op de grond zetten :P). Tummy tub is wel goedkoper en hoor dat baby's het vaak prettiger vinden dan een gewoon badje.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110926685
Phaidra, heb zelf geen ervaring met een tummy tub. Ik dacht dat ik daarvoor ook weleens standaarden had gezien, zodat je hem niet op de grond zet. Wij hebben een babybad en ik vond de standaard nooit zo heel erg hoog. Weet natuurlijk niet hoe groot jij bent en ook niet uit mijn hoofd hoe hoog de standaard is. Maar wil de standaard wel voor je meten :Y

Voordeel van het badje is dan wel weer dat je er langer mee doet, zeker als je geen badkuip hebt. Zo zit ons zoontje van 3 nog steeds in het badje, deze staat wel op de grond, dus de standaard gebruik ik nu niet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110926808
Ik ben 1.53 m, echt klein dus. De rand van de meeste badjes op standaard komt bij mij tot net onder mijn borst. We hebben wel een badkuip, dus eventueel zouden we daar later op over kunnen stappen :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110927598
Wij zetten de tummy tub gewoon op de badstandaard, er zat zo'n ding bij waar hij in past. Het ligt een beetje aan het kindje, sommige vinden zo'n tub helemaal niks die worden pas echt relaxed als ze languit in bad kunnen. Andere(n) (zoals die van mij) zitten genotsnotterend in de tub. Mijn zoon heeft er tot zeker 1, 5 ingezeten (hij is niet de dikste), waarbij we de tub in bad zetten.

Ik weet niet of je morgen naar de vrijmarkt gaat, maar grote kans dat ze daar worden aangeboden.
pi_110927908
op de meeste sites staat dat ze tot ongeveer 6 maanden in de tummy tub kunnen. sommige kinderen zelfs tot 3 jaar zal er denk ook maar aan liggen wat je zelf en je kinde fijn vind. Mij lijkt 6 maanden ook wel de max lijkt me neit zo fijn zitten met die beentje zo opgekruld zeker wanneer ze al wat groter zijn. Je zou er ook voor kunnen kiezen als je hier plek voor hebt om een badje op een tafeltje naar gewenste hoogte te zetten. alleen zorgen dat hij stevig staat. er zijn voglens mijook badstandaarts die je kunt verstellen in hoogte. misschien eens op mp of bij babydump ofzo kijken.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_110928590
Sofie zit met 18 maanden nog regelmatig in de emmer. Ikzelf ben 1.65 en badje en emmer op standaard zijn aan de hoge kant.
*poef* nu is het weg
pi_110929567
pff wat bn ik moe vandaag:O heb best goed geslapen maar ben pas 1.5 uur benden niks gedaan en weer zo moe als het maar kan... Rug doet nog steeds ongeloofelijk zeer dus kan me geen draai vinden. Gelukkig is het bijna 7 mei. Zoë hoop dat je snel kunt beginnen met bevallen;)
pi_110930011
Bedankt voor de tips! Als een tummy tub met standaard voor iemand van 1.65 m. al aan de hoge kant is, is 'ie dat voor mij zeker ;). Even over nadenken nog maar, in het 'ergste' geval wordt badderen een taak van mijn meneer :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 29 april 2012 @ 14:44:34 #77
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_110930437
Phaidra: als je zelf al een bad hebt, dan is eventueel een soort "luchtbedje" voor je beeb iets? Ik kom ff niet op de naam, moet je maar even googlen, die van mij komt geloof ik bij babydump vandaan. Wij hebben ook een groot bad en tja, dan op je knieen naast het bad of gezellig samen O+ Het bad op de standaard is in het begin ook wel handig, maar doet hier na 6 maanden al een poos dienst als wasmand bij haar op de kamer :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 29 april 2012 @ 14:47:18 #78
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110930523
op je knieen naast het bad werkt hier niet omdat het bad vrij hoog is. Dus als je vrij klein bent is dat misschien ook niet handig. Hier trouwens op de knieen in het bad. Vind zowel badje als tummytub ondingen.
pi_110931051
Hier zetten we de Tummy op de commode altijd... (maar die van ons is vrij groot met nog ruimte voor het aankleedkussen erop.. heel handig ging dat!)

Maar onze bad standaard kun je ook op hoogte instellen (en dan hadden we nog een 'goedkopere') dus er zijn zeker mogelijkheden! Ik denk dat ze hier tot een maand of 10 in de Tummy is gegaan en daarna in een badring in ons gewone bad :)
pi_110932372
Als we het toch over bad hebben.. ik rammelde net mijn mini-muppet er bijna uit door dit filmpje O+

zondag 29 april 2012 @ 15:57:52 #81
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110932848
Gerbera, dat filmpje O+ Echt te schattig gewoon!

Schril contrast met die baddersessies waarbij de kleine alleen maar hysterisch aan het krijsen is en nog voordat de luier weer aangaat zichzelf en mama volledig onderpoept _O-
Dit dus even als disclaimer voor onervaren mama's he, niet alle baby's reageren namelijk zo relaxt op het badderritueel. Maar aan de andere kant: ze worden ook niet allemaal gewassen door een badderguru als in het filmpje...
pi_110933046
Gerbera O+
pi_110933086
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 15:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Als we het toch over bad hebben.. ik rammelde net mijn mini-muppet er bijna uit door dit filmpje O+

Dat dus, ik had hetzelfde, smolt bijna bij het filmpje O+ O+ O+

Ik kan me ook nog herinneren, dat het bij onze eerste niet altijd zo relaxt aan toe ging. Maar ja meestal krijsen ze ook als je ze uitkleed of uit het bad haalt om aan te kleden, want dan krijgen ze het koud. En in bad krijsen is ook geen zeldzaamheid, bijvoorbeeld als je te dicht op een voeding zit. Leuke uitdaging zijn de badritueeltjes aan het begin.

Phaidra, ik zou toch iets zoeken, wat voor jullie allebei werkt, zodat je allebei je kind kunt badderen. Stel dat het nodig is of je het wilt doen als je man niet thuis is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110933307
Phaidra, Tummy op de grond voor de bank zetten kan ook nog. Dan zit die dus tussen de benen en hoef je niet zo ver te bukken?

En deze badstandaarden zijn aardig betaalbaar en echt goed in te stellen qua hoogte (laagte in jouw geval ;)) Wij hebben die! Heel handig... en dan kan ik je gelijk deze erbij aanraden... uitvinding van de eeuw... geen kramp in je arm, je baby ligt lekker relaxed in bad en jij hebt je handen vrij om je baby te badderen.

Wat ik ook deed, als muppet wakker was en ik persé even wilde douchen :P haar met kleren en al in het (lege) badje leggen met deze houder erin.. in de badkamer! Dan kon ze me zien, was lekker relaxed en ik kon even 'op het gemak' douchen :)
pi_110933443
En voor de nog niet zolang zwangeren, hier kun je een gratis zwanger agenda aanvragen :) zag ik net... altijd leuk, iets gratis :P
  zondag 29 april 2012 @ 16:13:38 #86
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110933491
Jaaaaa, dat badstoeltje is echt geweldig! Mijn jongens hebben daar ook lekker in liggen relaxen en het scheelde me een hoop kramp in de armen. Ik heb er zelfs nog een speciaal matrasje voor zodat baby lekker zacht kan liggen.
Veel baby's vinden douchen ook super, lekker dicht tegen papa of mama aan onder de straal. Vond ik zelf ook heel fijn O+
pi_110933535
quote:

Oh my, wat een genot. Je zou zo'n filmpje van jezelf hebben ook. O+
  zondag 29 april 2012 @ 16:14:52 #88
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110933547
Och jongens, er komt hier straks gewoon weer een klein baby'tje O+ O+ O+
  zondag 29 april 2012 @ 16:15:20 #89
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110933561
Spring, inderdaad leuk voor later!
pi_110933568
Laat ik het aan N zien, zegt ie: "Schattig, hoor. Wordt mss wel een Adolf Hitlertje, dat kind."
pi_110933622
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:13 schreef Kersjes het volgende:
Jaaaaa, dat badstoeltje is echt geweldig! Mijn jongens hebben daar ook lekker in liggen relaxen en het scheelde me een hoop kramp in de armen. Ik heb er zelfs nog een speciaal matrasje voor zodat baby lekker zacht kan liggen.
Veel baby's vinden douchen ook super, lekker dicht tegen papa of mama aan onder de straal. Vond ik zelf ook heel fijn O+
En dit is een fantastische opvolger zelfs nu nog (maar muppet is niet zo'n dare devil in bad :')) zo kan ik gewoon tegelijk douchen, terwijl zij lekker in bad zit te badderen O+ zelfs mijn meneer (die niet zo van de 'extra gadget achtige' dingen is, vond het de uitvinding van de eeuw :D zodra ze een beetje kunnen zitten kunnen ze hiermee al in het 'gewone' bad... (moet je die wel hebben :P)
pi_110933631
quote:
15s.gif Op zondag 29 april 2012 16:15 schreef -Spring het volgende:
Laat ik het aan N zien, zegt ie: "Schattig, hoor. Wordt mss wel een Adolf Hitlertje, dat kind."
:')
pi_110934348
Gerb bedankt voor de tip! Heb de agenda aangevraagd!
pi_110934936
De eerste koninginnenach die ik misschien zelfs wel thuis blijf :o. Zonder rose. Je moet er wat voor over hebben.. ;)
pi_110935214
Nooooooh! Ga je het overleven Katy? :D

Hier heeft er weer iemand voor de 10.000e keer de hik :') O+
pi_110935554
Vanaf wanneer kan je ook al weer een echo plannen om het geslacht te kijken? Week of 17?
*poef* nu is het weg
  † In Memoriam † zondag 29 april 2012 @ 17:12:43 #97
309370 Nanadu
pi_110935680
Kersjes wat fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie!! Dat was je ook wel echt gegund en ik hoop dat je de herinnering nog lang vast kan houden.

Kwisted wat klink je verliefd op je meisje O+

Mangostine trouwen ^) wat leuk!

Hier net terug van het centrum en het beviel niet goed. Bij iedere stap die ik deed last van harde buiken. 2 keer tussendoor gerust, maar zodra ik opstond om te lopen weer harde buiken en we zijn echt niet lang in het centrum geweest. Ik snap niet dat ik er steeds zo een last van heb :? Morgen maar even kijken of het helpt als ik een buikband om doe. Gelukkig wel geslaagd voor een relaxbroek en een shirt.
pi_110935938
Kaatje, hier rond de 16 weken, maar het is afhankelijk van het bureau... ene doet het vanaf 16 weken, de ander later!

Wat vervelend Nanadu... :{ ik heb het ook heel snel (geen harde buiken gelukkig, wel heel erg pijn en last bij stukjes lopen) maar ik weet waar het vandaan komt ;) ik ben de hele dag al een beetje aan het opladen zodat ik morgen even een uurtje de vrijmarkt over kan....
pi_110935950
Tinuviel
-O- oh das min dat je t niet eens kunt worden.

Sam
7mei is idd al bijna! :*
Hoop ik ook :9 7mei is m'n vk weer terug van vakantie, ze heeft m'n bevalling 'gepland' in de week van 7mei :P haha we zullen zien.

Kaatjejannie
16weken geloof ik?

Nanadu
Wat vervelend!
Heb ik ook veel last van, harde buiken tijdens t lopen.
Ook een x aantal weken geleden toen ik nog wel n redelijk stuk kon lopen. Geen idee hoe dat kan :@.
Bij mij missch door bekken-pijn, maar daar heb jij geen last van toch?

't bed staat in de huiskamer :9 op klossen!
deze week komt n vervangende vk bij me thuis voor de controle, en het bed moet beneden staan voor de bevalling (of iig 't begin ervan)
hele dag wat misselijk, en kramp. en last van m'n buik, alsof ik naar de toilet moet, maar das niet 't geval. Voelt irritant
baby is wat rustiger, maar schuift wel regelmatig.
  zondag 29 april 2012 @ 18:10:43 #100
351479 KatyM
Hihaah!
pi_110937506
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 16:58 schreef Gerberaatje het volgende:
Nooooooh! Ga je het overleven Katy? :D

Hier heeft er weer iemand voor de 10.000e keer de hik :') O+
Leuk he, de hik O+

Ja, ik voel me wel sjaak afhaak, maargoed. Misschien even kijken toch zo *O*.
pi_110938283
Gerb en Phaidra, wij hebben ook het badstoeltje gehad, moet eigenlijk kijken of het mee verhuist is of niet. Het was ook een beetje vies, maar goed, dat kun je schoonmaken. Ik vond het een super uitkomst na een maand of 3, dat je kind toch zwaar begint te worden in je armen en nog niet zelfstandig kan zitten. Andere stoeltje hebben wij nooit gebruikt, wij gebruikten de eerste soort tot hij zelf kon zitten.

Nanadu, vervelend van die harde buiken. Ik heb het ook vaker, dat ik maar heel weinig kan lopen of vanwege harde buiken of andere klachten. Wel fijn dat je je kleren kon kopen. ^O^

Zoë waarom moest het bed in de huiskamer staan? Wel fijn, dat de klossen geregeld zijn. Ja jammer dat wij niet dezelfde ideeën hebben. Ik wilde zo'n kubusje die je op de muur hangt, die naar voren open en waar je iets in kunt zetten of anders een plank. De kubussen en planken, die wij zagen vond hij niets. Misschien kan ik een afbeelding vinden, van wat ik bedoel.

KatyM wacht maar tot je kind er is. Dan zul je je wel vaker zo voelen :P. Want als je meegaat moet je oppas hebben en je moet toch de volgende ochtend vroeg op omdat je kind al vroeg wakker is. Ben echt al sinds de eerste zwangerschap niet meer van dat soort feesten enzo.

Na ons slaapje had onze baby ook de hik, zo lief is dat O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110938976
Tinuviel
http://www.hippemamas.nl/(...)in-de-babykamer.html

Zoiets? (heb je ook in t vierkant enz)

De vk van mij (+de inval vk's uit de andere stad) hebben dat als standaard ofzo, ongeacht je gewicht bijv.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zoë23 op 29-04-2012 19:07:15 ]
pi_110939560
Zoë, ja dat is precies wat ik bedoelde en dat is ook wat wij hadden gevonden bij de praxis. Op jouw site hebben zij trouwens de versie met afgeronde hoeken, maar je hebt ook vierkante/ rechthoekige met rechte hoeken.

Oh ok, vroeg het me gewoon af, omdat ik dat nog nooit eerder had gehoord. Dus ze doen de controles niet op de slaapkamer? Maar je slaapt dan ook vanaf nu in de huiskamer tot na de kraamweek? Wow wat zou dat bij ons voor een gedoe zijn om het bed uit elkaar te halen, van de eerste verdieping naar de huiskamer en daar opnieuw op te bouwen :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110939829
:Y leuk zo'n kubus

Ik heb m'n oude 1pers bed weer in huis :9 die hadden m'n ouders nog staan in m'n oude slaapkamer.
Wist ook niet dat het bed perse beneden moest staan, heb t laatst nog even nagevraagd omdat m'n zus erover begon.

Controles kunnen misschien wel gewoon op t bed boven gedaan worden, maar omdat ik woensdag 40wkn ben en m'n lief weer gaat werken leek t me wel handig als t bed beneden klaar stond + op klossen :9
pi_110939830
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:14 schreef Tinuviel het volgende:
Oh ok, vroeg het me gewoon af, omdat ik dat nog nooit eerder had gehoord. Dus ze doen de controles niet op de slaapkamer? Maar je slaapt dan ook vanaf nu in de huiskamer tot na de kraamweek? Wow wat zou dat bij ons voor een gedoe zijn om het bed uit elkaar te halen, van de eerste verdieping naar de huiskamer en daar opnieuw op te bouwen :P
Ik zou dan een bed lenen via de thuiszorg, scheelt je een hoop gedoe :Y
  zondag 29 april 2012 @ 19:34:19 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110940291
quote:

Ow mên! :o O+
  zondag 29 april 2012 @ 19:35:57 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110940345
Wij hadden trouwens een heel simpel in elkaar te zetten logeerbed. Die stond uit elkaar in de woonkamer, lattenbodem achter de bank en toen heeft F hem in elkaar gezet toen de weeën echt begonnen.
pi_110940597
Dat filmpje Gerbera!!! O+ O+ Vooral het einde, met die duim in de mond! O+
pi_110941587
Nohhh dat filmpje! O+ Ik wil ook! Maar moet nog even wachten. Op sommige dagen duurt het nog zo lang :$
Wij hebben trouwens ook die verlaagbare badstandaard van Anel! Ben 1.57m, hoop dat de laagste stand genoeg is :) Morgen lekker dagje Antwerpen, koninginnedag ontlopen :P Eerst naar de Zoo en dan de stad in, als ik dat nog vol hou :{
pi_110941737
Oh Gerberaatje wat dóé je! O+ Nou moet ik er nog 1 O+
Echt hè, dat duimpje, maar ook dat handje dat de volwassene steeds vasthoudt en de ontspannenheid die het uitstraalt! Het wordt ook met zoveel liefde en rust gedaan.
*rammel*
pi_110941806
Dat filmpje; O+ rammel de rammel...
pi_110942339
Gerbera, volgens mij heb jij alle verstopte meelezers in dit topic even aan het rammelen gezet met het filmpje :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110944854
:D!

SE, herkenbaar hoor... ik wil ook nu nu nu! Nog 12 tot 14 weken, het klinkt nog zo lang ;(

Probeerde vanavond mijn grote zo in bad te doen maar dat werd brullen :P alles SELLUF doen :') toe aan een nieuwe baby dus :P
pi_110945738
Yep, gerberaatje, nu moet ik er ook nog eentje!!! Wat een superlief filmpje O+
Tralalalaaa
pi_110946168
Ja...nuuu! Al heb ik soms (zoals net) toch een soort van 'paniek'(niet echt paniek) gevoel/huilbui van 'waaahhh, kan ik dit wel?'. En ik wil het kamertje nú af, of ik wil er nu aan beginnen! maar weet niet waar te beginnen want heb niks in huis :p En dr moet nog zoveel opgeruimd worden, ik mis een zolder! En en en! Ik word soms moe van mezelf... Nog 16 tot 18 weken... zucht
pi_110947727
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja...nuuu! Al heb ik soms (zoals net) toch een soort van 'paniek'(niet echt paniek) gevoel/huilbui van 'waaahhh, kan ik dit wel?'. En ik wil het kamertje nú af, of ik wil er nu aan beginnen! maar weet niet waar te beginnen want heb niks in huis :p En dr moet nog zoveel opgeruimd worden, ik mis een zolder! En en en! Ik word soms moe van mezelf... Nog 16 tot 18 weken... zucht
Zeer herkenbaar!!

En dat filmpje! O+ O+
I found myself alone,
pi_110947895
:D SE&lenehe
Is zo leuk om lekker met t kamertje enz bezig te gaan!

En kleine beebs O+

Net filmpje gekeken en super misselijk. Tijd om naar bed te gaan
Hopelijk gaat t morgen beter :)

Fijne koninginnedag alvast!
  zondag 29 april 2012 @ 22:42:05 #118
351479 KatyM
Hihaah!
pi_110949049
Truste Zoe! Fijne dag morgen iedereen! *O*
pi_110949583
Ow wauw dat filmpje Gerb! O+
Dat zou ik wel willen kunnen met mijn beebjes straks!

Hier echt een butnacht gehad en eigenlijk vandaag nog niet veel beter. Gisteren is er iets verkeerd geschoten in mijn heup links... Kan niet op of om. Dinsdagochtend had ik al een fysio afspraak staan dus hopelijk krijgt ze het weer goed geduwt.

Fijne koninginnendag morgen iedereen! :*
pi_110951928
Komt helemaal goed SupremeEvil, je kan het echt!
En niet elke dag even perfect, maar op een gegeven moment rent dat kindje gillend van plezier rond in z'n blote billen en dan denk je Wauw! Het gaat goed zeg!

Ik ga morgen vroeg opstaan en naar de vrijmarkt toe, hoop leuke koopjes te scoren!
Fijne koninginnedag iedereen!
pi_110956246
Wat een lief filmpje kwam daar voorbij <3

Hier weinig te melden. Lichte activiteit hier beneden. Hongerig, slecht geslapen maar gelukkig is het mooi weer vandaag :)

Fijne dag allemaal!
pi_110956275
Ja maak er wat van vandaag! Ga zo eens hier op de kindermarkt kijken of ik nog wat leuks kan scoren voor een zacht prijsje.

Xanteh rustig aan! En afwachten maar weer.
pi_110956296
Bijtje wat vervelend de pijn in de heup. Ik hoop dat het beter is vandaag en je kunt genieten van deze koninginnedag. :)

Troeta, succes met het scoren van de koopjes! ^O^

Xanteh, mag/ kun je ontbijten. Fijne dag toegewenst, geniet ervan. Of zal het toch de dag zijn dat je kindje geboren wordt? :P

We zijn er gisteren toch nog uitgekomen over de kubus. Had nog iets anders leuks ontdekt & daarmee was hij het wel eens. De plank van de Mammoet serie van Ikea kun je zoals in deze kamer ook omfunctioneren als kubus, zie links boven aan de muur in de afbeelding en ze zijn er in 3 kleuren *O* :

http://www.ikea.com/nl/nl(...)s/#/20111_chrs10a_01

*O* Fijne koninginnedag allemaal, hoop dat het weer nog echt mooi word *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110956338
Phaidra, zie net in V&A dat iemand een babybadje verkoopt met een standaard, die je gewoon op je gewone bad zet. Is dat misschien iets voor jou? Wordt verkocht door Asyniur:

[OUD] Vraag en aanbod 94
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110956361
Goedemorgen allemaal!
Gerbera, wat een heerlijk filmpje! O+

Hier een druk maar fijn weekend gehad, zaterdag mijn verjaardag vast gevierd voor vrienden en er een verkapte babyshower van gemaakt. Was erg leuk en het was heel fijn om iedereen weer even te zien, zeker na vrijdag.
Gisteren zijn mijn schoonouders geweest en hebben ze de wieg meegenomen, die staat nu ook! O+ Foto staat in het kinderkamer topic. Schoonouders zijn met mn lief nog lekker weggeweest en toen kon ik nog wat uurtjes slapen. Ben nog steeds flink moe, maar begin me emotioneel wat beter te voelen weer. En heb het idee dat ons meisje ook weer wat actiever wordt en dat is wel heel fijn.

Vandaag ook heel even mee naar het centrum voor de koninginnemarkt, maar denk dat ik het daar wel weer snel gehad heb, dan mag mn vriend alleen verder :P
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 30 april 2012 @ 08:23:22 #126
34663 SpeedyGJ
pi_110956439
Goedemorgen :)
Wat een nacht , 4 uur wakker en 8 uur :D dus dat gaat allemaal erg goed, niet zoals bij Cynthia die van 23 uur tot 9 uur door sliep, dus dit verschil is wel te merken.

Voor de rest maar Felicia het goed :) alleen wel balen dat we er nu niet op uit kunnen gaan, maar ach lekker genieten van dit weer en de kleine maakt al een hele hoop goed O+
Gisteren voor het eerst in badje geweest, en wat vond ze dat heerlijk zeg O+
En dan die geluidjes als ze slaapt en die lach trekjes, kan geen genoeg van krijgen, en soms stiekem met 1 oogje kijken, heerlijk O+

Deze wil ik jullie niet onthouden:

pi_110956496
*rammel* wat een lieve foto's Speedy!!
pi_110956805
Gefeliciteerd en mooie foto's Speedy!

Wij hebben gisteren aan onze oudste gevraagd wat hij graag zou willen: een broertje of een zusje. 'nee, ik hoef geen' zegt ie :D Gisteravond wilde hij dan toch een zusje. Zo schattig.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_110956932
Wat een geweldige foto's Speedy O+

Ja gelukkig kan ik gewoon ontbijten, anders was ik het meest chagrijnige mens in nederland geweest nu :+

Die kubusjes zijn trouwens erg leuk, niet zo standaard :)
pi_110957461
Speedy! O+ Wat een mooie foto's! En nog gefeliciteerd!!!
Verder nog geen verse baby's geloof ik?
Wel jompels voor allerlei mijlpalen zag ik! *O*
Pfff... Ik lees wel mee, maar tegen de tijd da tik wil gaan reageren ben ik het een beetje kwijt allemaal :@

Waardeloze nachten hier en het lijkt er op dat mijn lichaam me even extra duidelijk wil maken dat ik toch echt zwanger ben.. Continu hoofdpijn, mn rug sputtert tegen en mn buik voelt als een met stenen gevulde basketbal! Maar wel een basketbal die steeds duidelijkere plofjes laat voelen! O+
pi_110957647
Bijtje
:( verelend zeg :*
hoop dat je er snel minder last van hebt

Xanteh
Spannend..!
Afwachten dus

Tinuviel
*O* leuk!

Marjolijntje
Klinkt goed allemaal :)

Speedy
Aww O+
missch rammelen er nu wel wat verse beebs uit.. :9

Babykloon
O+ baby plofjes

Pff ben er vannacht 100x uit geweest m te plassen, werd een paar keer wakker van pijnscheuten :X in m'n kruis + aanhoudende kramp weer.
Gelukkig niet meer misselijk :).

-O- vind t zo jammer dat ik niet even de stad in kan, bwuh.
Parkeren in de stad is natuurlijk onmogelijk en meer dan 500m kan ik niet lopen :@
pi_110957929
Goedemorgen allemaal,

Koninginnendag, wij gaan toch eventjes de markt op, eventjes kijken hoe dat gaat. Verder voel ik steeds meer steekjes en krampjes in mijn buik dus ik hoop dat de kleine goed aan het indalen is.

Ben nog wel een beetje slaperig, :O heb gewoon tot een uur of 9 geslapen, wel met bizarre dromen over dode mensen weer tot leven kunnen wekken enzo, brrr.
pi_110959193
Doosje duplo gescoord voor een prikkie! Kan de hele dag wel op het terras zitten maar vriendengroep is heel erg verdeeld dit jaar. iedereen gaat wat anders doen.. dan hier thuis maar terrasje creeeeren.
pi_110959834
Ik ben weer even terug in bed gekropen... kon tijdens mijn ontbijtje met broodje ham, naar de wc rennen.
pi_110960016
Arme Mango, en dat nog wel met dit lekkere weer :(

Twinkle: ga ik ook doen, dat terrasjes verhaal in eigen tuin tenminste. Jammer genoeg is het hier bewolkt *snif*

Thistleweed: leuk die bizarre dromen haha. Veel plezier op de markt :)

Ik denk dat Zoë en ik ons maar moeten toegeven aan een dagje hangen en ons laten verwennen door onze mannetjes ;-)
pi_110962570
Goedemorgen allemaal!

Twinkle: dat soort dingetjes kocht mijn moeder ook altijd op de markt voor weinig geld. In tilburg zijn wel vaker braderieen en rommelmarkten hier in Maastricht echter bijna geen. Jammer.

Speedy: wat een leuke foto van jou en je dochtertje!
Xanteh: ik hoop dat het snel mag beginnen voor je jij loopt nu toch ook al aardig overtijd?
Zoë: Balen dat je niet even de stad in kan dat is hier ook niet aan de orde kan nog amper een voet verplaatsen door de pijn en heb enorm veel last van oefenweeen en harde buiken. Misschien volgend jaar en dan met de kleintjes he;)

Sinds vannacht lijk ik wel een slijmbom Sorry dames:P Twijfel of dat het van het verweken van de baarmoeder is die volgens de gyneceloog al verweekt was of van de slijmprop het is gewoon helemaal helder dus geen bloed en draadjes maar wel erg plakkerig.

Heb me erbij neergelegd dat ze me in het ziekenhuis niet gaan helpen ondanks beloftes en lovende woorden dus over precies een weekje word er gestart met mijn meisje halen O+
Vriendlief krijgt het voglens mij op zijn zenuwen want die is al 2 dagen vollop aan het poetsen opruimen in de tuin aan het werken en in de babykamer aan het rommelen. Hij lijkt wel de nesteldrang te hebben die ik hoor te hebben? :9
pi_110963206
Wtf is een gyneceloog?

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_110963524
gynaecoloog...
pi_110963567
Goed zo.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_110963864
Hahaha Sam, geweldig toch, zo'n vriend die de nesteldrang heeft ;) Die van mij heeft er ook last van hoor, hij staat nog net niet twee keer per dag te stofzuigen. Ik hoop voor je dat de kleine zelf komt, dan ben je niet de dagen aan het tellen (zoals ik nu)

Back to tuinieren :)
pi_110964077
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 13:54 schreef Vlindur het volgende:
Wtf is een gyneceloog?

maandag 30 april 2012 @ 15:16:42 #142
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110964463
Hoi Liefjepiefjes O+
Wij hebben een heerlijk vakantieweekje gehad, helemaal tot rust gekomen!! :D Zooo lekker.
En volgens mij :o heb ik zelfs :o 2x wat plopjes gevoeld! Wel errug vroeg, maar het voelde wel duidelijk anders dan mn darmen die ik normaal al genoeg voel :+ Nouja, we gaan het zien of ik het goed had :D
We hebben heerlijk weer gehad op vakantie en muppet en ik hebben samen ons eerste ritje op de Nürburgring gehad :D O+ :9 Zo gaaf! (oud racecircuit in Duitsland).
ohja, nog even een foto van iets wat we daar gekocht hebben en beiden niet konden laten liggen:

:D O+

Speedy gefeliciteerd, wat een dotje!! :D O+ *O*

Kwisted wat fijn dat je 20w echo goed was!! :D en een dochter, wat gaaf! (wist ik dat al? :@) Superleuk joh O+

Verder ben ik erg lui en heb ik niet alle topics doorgespit :@ Iemand een samenvatting voor me toevallig? :D O-)

Hoe is het verder met iedereen? Alles nog goed enzo? O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_110964635
Samenvatting: speedy is papa geworden!

Verder zitten we te wachten op xanteh roosje sam gen zoe.... in willekeurige volgorde. vergeef me als ik iemand oversla.

Wij willen babies! :-)
pi_110964685
En sproetje soohr en knife zie ik... dus we gaan het druk krijgen!
pi_110964885
Xanteh
Tuinieren? :o

Wij zijn even naar t strand geweest O+ was er lekker rustig dus konden heel dichtbij parkeren. Doet me zo goed, 't water, de wind, de zon O+ lekker even 't huis uit.
Lekker n visje & ijsje gegeten :)

Nu lekker in de tuin in de zon, met muziek uit de stad op de achtergrond O+
Even genieten, heb wel kramp maar dat is niet zo erg.

Sam
Handig toch zo'n man met nesteldrang? :9

Enfermera
Klinkt goed! Fijn dat jullie genoten hebben! :)
  maandag 30 april 2012 @ 15:55:43 #146
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110965127
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 15:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Samenvatting: speedy is papa geworden!

Verder zitten we te wachten op xanteh roosje sam gen zoe.... in willekeurige volgorde. vergeef me als ik iemand oversla.

Wij willen babies! :-)
Nou idd, ik had wel verwacht dat er nieuwe babies zouden zijn na mijn weekje weg, maar niet dus! :o
:D *O*

Zoe: heerlijk joh aan het strand O+ Lekker rustig vandaag lijkt me ja :D Top! Is je kramp al wat minder geworden trouwens? En is je zus al bevallen of niet? :D Nog steeds spannend wie de 1e is? ;)
pi_110965172
Potver nog geen verse babietjes? Het zal straks druk worden in 1 keer! Hier ook alles nog zeer rustig. Vanochtend lekker over de vrijmarkt gewaggeld en leuke dingen gekocht! Wat een heerlijk weer is het toch....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_110965980
Ik denk dat alle baby's volgende week geboren worden :P

xanteh kan ook niet lang meer duren aangezien ze 9 dagen overtijd is lijkt het me dat ze die zeker volgende week gaan helpen.
Zoë is deze week 40 weken en denk dat die ook volgende week wel bevalt met al haar voorwerk. Roosje is inmiddels 4 dagen overtijd dus denk dat die toch ook wel volgende week geholpen word een start te maken
ik sta voor volgende week
en dan is er altijd nog de kans dat knife en soohr optijd papa worden
en dat sproetje netjes optijd gaat bevallen.

Word vast een drukke week! :9
  maandag 30 april 2012 @ 16:53:15 #149
34663 SpeedyGJ
pi_110966306
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 13:22 schreef Sam1993 het volgende:
Goedemorgen allemaal!

Speedy: wat een leuke foto van jou en je dochtertje!

Sinds vannacht lijk ik wel een slijmbom Sorry dames:P Twijfel of dat het van het verweken van de baarmoeder is die volgens de gyneceloog al verweekt was of van de slijmprop het is gewoon helemaal helder dus geen bloed en draadjes maar wel erg plakkerig.
Dank je wel, echter is dat mijn vriendin en mijn dochter ;)

Mijn vriendin had bij Cynthia een slijmprop, daarna begonnen de weeen ook te komen :o
pi_110966528
Bij Elin & Lex verloor ik mijn slijmproppen bij 34 weken.. en die groeiden daarna mooi weer terug :P
pi_110966708
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Bij Elin & Lex verloor ik mijn slijmproppen bij 34 weken.. en die groeiden daarna mooi weer terug :P
Weer wat geleerd :D. Had geen idee dat die dingen kunnen teruggroeien...

Iemand hier ervaring met de Bugaboo Frog? Een vriendin van me vertelde me laatste dat een van haar vriendinnen die Frog verkoopt. Of dat misschien iets voor mij is. Eerlijk gezegd had ik me er nog totaal niet in verdiept. Net even op internet rondgekeken, maar zie door de bomen het bos niet meer :+ Ik ben er inmiddels wel achter dat de Frog de voorloper is van de Cameleon.

Mgoed, in principe heb ik wel interesse, want ik vind de nieuwprijs van die wagens vaak echt absurd. Dus, als iemand ervaring ermee heeft... :)
pi_110966724
Ja verlies al een paar weken slijmstukjes maar sinds vannacht echt veel we zullen zien.

Speedy sorry! :9 niet goed gekeken :@
pi_110966753
Coco, ik denk dat het heel persoonlijk is wat je een fijne kinderwagen vindt. Ook afhankelijk van wat je ermee wilt doen denk ik.
pi_110966832
Coco, je zou hier eens kunnen rondkijken en je vraag stellen! :)
Wat voor soort kinderwagen deel 13
vragen mag!
pi_110966835
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:13 schreef Marjolijntje het volgende:
Coco, ik denk dat het heel persoonlijk is wat je een fijne kinderwagen vindt. Ook afhankelijk van wat je ermee wilt doen denk ik.
Hoe bedoel je, ermee doen? Ik denk gewoon wandelingen door een park, de stad in en op bezoek bij familie/vrienden in de buurt. Weinig spannends verder.
pi_110966840
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:15 schreef Vulpenballetje het volgende:
Coco, je zou hier eens kunnen rondkijken en je vraag stellen! :)
Wat voor soort kinderwagen deel 13
Oh, kijk! Thanks :)
pi_110966844
Nouja, dat is al anders dan dat je bos/strandwandelingen ermee wilt maken he! :D
En kijken naar hoe compact ie ingeklapt kan worden kan soms ook handig zijn :)
  maandag 30 april 2012 @ 17:18:19 #158
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110966876
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:38 schreef Sam1993 het volgende:
Ik denk dat alle baby's volgende week geboren worden :P

xanteh kan ook niet lang meer duren aangezien ze 9 dagen overtijd is lijkt het me dat ze die zeker volgende week gaan helpen.
Zoë is deze week 40 weken en denk dat die ook volgende week wel bevalt met al haar voorwerk. Roosje is inmiddels 4 dagen overtijd dus denk dat die toch ook wel volgende week geholpen word een start te maken
ik sta voor volgende week
en dan is er altijd nog de kans dat knife en soohr optijd papa worden
en dat sproetje netjes optijd gaat bevallen.

Word vast een drukke week! :9
Nou idd :D
pi_110966890
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Nouja, dat is al anders dan dat je bos/strandwandelingen ermee wilt maken he! :D
Oh, strand sowieso niet. Wij wonen helemaal in t zuiden van Limburg. Bos zou kunnen, maar ik denk dat mijn man de baby dan mee gaat dragen in zo'n draag'doek'. Zo ziet hij het althans voor zich.
pi_110966927
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, strand sowieso niet. Wij wonen helemaal in t zuiden van Limburg. Bos zou kunnen, maar ik denk dat mijn man de baby dan mee gaat dragen in zo'n draag'doek'. Zo ziet hij het althans voor zich.
Somige wagens kunnen ook wel in het bos. Maar voor het Limburgse heuvelland is een draagdoek of andere drager wel een heel stuk fijner!
vragen mag!
pi_110966966
Ik zou ook echt kijken naar hoe hij opgeklapt kan worden wat je zelf fijn vind 3 of 4 wieler evt proberen in de babywinkel of bij die vrienden zelf. Wij wilde graag een vier wieler omdat ik die wat steviger vind staan. ik kon hier gratis een kinderwagen van iemand krijgen van 2 jaar oud inclusief bak buggyinzet maxi cosi en addapters. hier waren we natuurlijk erg blij mee. meot er erg aan wennen aangezien het een groot ding is wat niet klein opklapt ook moet de inzet eruit met het inklappen en de zwenkwielen zitten aan de achterkant. nogal moeite mee met uit de bus rijden etc. maar dat zal een kwestie van wennen zijn. denk echt dat je het uit moet proberen. we hebben hem hier gebruikt nu voor de 2 jarige dochter van mijn vriend in de binnenstad erg fijn met al die kinderkopjes!
pi_110966974
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Iemand hier ervaring met de Bugaboo Frog?
Schoonzus had hem, ik vond hem voor stad en park erg tof :Y (Is toch wel de reden dat de Cameleon op dit moment mijn eerste voorkeur heeft)
pi_110967206
zo gisteravond op bezoek geweest in duitsland. De baby even duidelijk gemaakt dat ie hoe-dan-ook moest blijven zitten tot we weer over de grens in nl waren :P

En net weer thuis van de markt was erg druk bij ons, maar wel erg gezellig. Toch nog ruim 4 uur volgehouden. :)
pi_110968326
Enfermera
Kramp is van zaterdag tot woensdag grotendeels weg gebleven en toen begon t weer :9
Is vandaag wel weer heviger.. Vind t wel spannend maar de voorweeën enz zeiden eerst ook niet zo veel.
M'n zus wordt di of wo ingeleid.

:o komende & volgende week wordt vast n drukke verse beeb week!
Leuk!

Heb er heel veel zin in! Zeker nu ik van alles voel in mn buik..
Wil niet teveel 'hopen' omdat t nog wel 2weken kan duren..
  maandag 30 april 2012 @ 18:47:35 #165
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110968620
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 18:33 schreef Zoë23 het volgende:
Enfermera
Kramp is van zaterdag tot woensdag grotendeels weg gebleven en toen begon t weer :9
Is vandaag wel weer heviger.. Vind t wel spannend maar de voorweeën enz zeiden eerst ook niet zo veel.
M'n zus wordt di of wo ingeleid.

:o komende & volgende week wordt vast n drukke verse beeb week!
Leuk!

Heb er heel veel zin in! Zeker nu ik van alles voel in mn buik..
Wil niet teveel 'hopen' omdat t nog wel 2weken kan duren..
Zozo! Whaha :+ Nou idd, toch wel weer spannend dat het nu weer begonnen is... Oh, en je zus zelfs ingeleid! :o Hoop dat het allemaal goed gaat. :) En jij succes met je krampen, hoop dat het (toch) wat doet! :*
pi_110969693
Dankjewel :) :*
pi_110969818
Verse beeb waarschijnlijk morgen of overmorgen ;) Net de weekendtas ingepakt, morgen ochtend om 7 uur melden in het ziekenhuis :)
pi_110970000
Ben benieuwd Xanteh :) Morgen f5en dus :9
pi_110970072
Jullie moeten gewoon allemaal even batsen! :9
  maandag 30 april 2012 @ 19:45:48 #170
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110970338
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 19:38 schreef Gerberaatje het volgende:

Gaat hier niet gebeuren trouwens, ben he-le-maal gesloopt van de vrijmarkt. Ik was de bob en ik heb ons ternauwernood veilig thuis kunnen krijgen, ik viel letterlijk om van vermoeidheid. Heb toen lekker anderhalf uur liggen pitten op de bank :z
Nu nog steeds moe en duidelijk te veel gelopen vandaag. Maar het was het waard, was erg leuk en de jongens hebben weer een hoop speelgoed erbij :) :{ :P

Spannend Xanteh, ik ga voor je duimen!!
pi_110970365
Dat doet hier weinig:P net zoals lopen traplopen pannenkoeken chinees. annas lust ik niet dus word niet geprobeerd:p ik wacht gewoon nog zo geduldig mogelijk af :)
pi_110971045
Spannend Xanteh!
Heel veel succes alvast! :*

kersjes
Oeh klinkt goed!
Lekker uitrusten!

Lig hier op de bank met buikpijn pff
Weet soms niet hoe ik moet zitten / liggen

Sexen zit er nu niet in
morgenmid maar pannekoeken voor mezelf maken haha.
M'n lief moet weer werken :( bah
pi_110971142
zoë gelukkig is het bijna zover dan he;) ik lig hier ook alweer vanaf half 6 boven omdat ik het gewoon niet meer volhield kreeg zwarte vlekken van demisselijkheid en vermoeidheid ben in totaal 5 uurtjes beneden geweest.

Hopelijk doet de buikpijn en de voorween wel iet sbij je en heb je al wat ontslutiing bij je controle!
pi_110971529
Haha 't duurt idd vast niet lang meer!
Hoop ik ook.. We zullen zien. Morgen even bellen wanneer de vk langs komt.

:( das vervelend, rustig aan!
pi_110972401
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 19:38 schreef Gerberaatje het volgende:
Binnen 12 uur een baby :+
pi_110972402
Hier is mevroi weer bezig met een uitbouw/bijzettafel volgens mij :') :D

Ik voel de voeten nog net niet via mijn keel naar buiten komen :') (en dan te bedenken dat ze nog niet op het hoogste punt zit :o) en vooral de bovenkant van mijn buik voelt gespannen, er staat druk op!

Benieuwd hoe lang het duurt voor ik mijn laptop er weer op kan zetten zonder hem vast te houden :7
pi_110972448
:W Hier alles prima, niks te melden.

Succes met de laatste loodjes LLM's!
pi_110972530
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 20:35 schreef Regenboogjes het volgende:
:W Hier alles prima, niks te melden.

Succes met de laatste loodjes LLM's!
Saaierd :P vertel es een mop?
  maandag 30 april 2012 @ 20:37:45 #179
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110972549
Gerbera, "weer"? Dat vraagt natuurlijk om een foto!
pi_110972606
:D nu niet in elk geval. Ik zit heerlijk ma tokkie zonder BH :') in mijn zomerjurk te zitten :P

En weer omdat ik dat bij muppet ook kon, zo rond de 30 weken... het gaat in sprongen... meestal tegen de tijd dat ik denk: mwah, het valt eigk wel mee met de buik.. dan doettie POEF! :o :')
pi_110972684
Hier ook alles.prima. Weekendje weggeweest. Naar Texel, dus t weer was een beetje jammer :') wel lekker gezwommen met dreumes, kleine waterrat O+
Heb een zomerjas *O* liep nog rond in mn skijack, aangezien ik geen passende jas meer had. Mn oude zomerjas was al weggegooid, ivm het afvallen van vorig jaar. Nog best lastig een goede te.vinden :')
Vandaag in Den Burg rondgelopen en even naar t strand geweest. Dat voel ik dan wel, dat geslenter...
Verder gaat t allemaal zn gangetje...morgen alweer 29 weken :o waar blijft de tijd

En gerbera, ik vind.mn buik al groot worden...maar geloof niet dat ik er binnenkort een laptop op kan zetten...
pi_110972834
Zo, leuk dagje gehad vandaag! Veel gelopen, maar heel veel pauze tussendoor. Mooie koopjes gedaan, heel veel little people voor een paar eurootjes, van een vriendinnetje 2 tassen babykleertjes gekregen en lakentjes en toestanden en van alles en nog wat heb ik.
Zag ineens in de etalageramen hoe groot m'n buik al was,haha

Ik heb een bugaboo frog, m'n schoonmoeder had hem voor haar dochtertje en Mex zit er nu nog in en straks gebruik ik hem ook weer voor de baby. Heerlijke wagen, maar zou er nu niet meer dan 120 voor geven hoor, is toch een oud model.
pi_110972854
Ik heb een mini-laptop hè?

Jammer van het weer Son, maar eruit is sowieso altijd wel lekker.. ik moet ook maar weer eens gaan zwemmen met dreumes, die vind dat ook heerlijk O+

Mijn buik gaat nu met grof geweld van links naar rechts en als ik mijn hand erop leg krijg ik een soejang :') lekker bezig, dat dametje :P
pi_110973164
O+ hier was ze net ook even bezig. Maar een buik die vsn links naar rechts gaat heb ik niet...ze is iets drukker dan dr broer, maar niet zo extreem ;)

Floris vond zwemmen altijd al leuk, maar was in t begin altijd even vasthouden. Sinds Thailand springt ie er nog net niet zelf in (zonder mij dan en ook alleen omdat t niet mag van me :+). Armpjes gaan vooruit voor de vleugeltjes..laatst klom ie uit t grote bad om daarna t peuterbad in te gaan.
Leuk zo(n ondernemend kind :')
  maandag 30 april 2012 @ 21:04:27 #185
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110973737
Van lopen worden we moe haha dat is het motto van vandaag.

Hier ook vandaag gewoon gewerkt, toen (omdat schoonmama jarig is) altijd "verplicht" (wel leuk) met haar naar de rommelmarkt bij hun in de buurt, was vanmiddag heerlijk weer. Maar toen ik net thuis kwam was ik toch wel gesloopt. Heb nog het een en ander moeten regelen voor morgen (concert) en nu nog even de btw doen anders ben ik te laat. Dus ja vanavond pas slapen en morgen weer een heeeeeeeeeleee lange dag. Woensdag zal er niet veel uit mij komen ben ik bang!

:* voor de dames die het nodig hebben:)

Geniet van de vrije avond (voor zover dat kan)!
Be dance |Be real| Be You
pi_110974104
Xanteh succes morgen!

Haha een ware babyboom de komende weken ja.. Hier heeft het strippen weinig gedaan, althans beebje zit nog steeds binnen. Vanmiddag wel naar de vrijmarkt geweest en vier uur rondgelopen. (misschien dat dat helpt ;) )
Morgen mag ik weer op controle bij de VK, ben benieuwd.

Alle andere LLM succes...
pi_110974238
Coco, wij konden ook de frog overnemen tijdens de zwangerschap mijn zoontje zo'n 3,5 jar geleden. Wij hebben ook vrienden die de Cameleon hebben en het verschil is niet supergroot. Ik weet dat bij de Cameleon de duwstang in hoogte verstelbaar is en bij de frog niet. Daar zou je ook op kunnen letten of dat voor jouw en je man/ vriend noodzakelijk is. Verder zou ik ernaar kijken welke accessoires je erbij krijgt/ koopt bij de overname van de wagen en wat je nog kunt bestellen: bijvoorbeeld adapterstukken voor maxicosi etc. Ik weet dat wij 1-2 jaar geleden nog het frame van onze wagen hebben vervangen en dat was toen gewoon nog te bestellen bij Bugaboo, maar ik weet niet zeker hoe dat tegenwoordig is?

Kersjes, wat goed dat het een fijne dag was. En lekker tukken is altijd goed :P

Sam vervelend dat nog niets geholpen heeft. Ik duim, dat het toch begint en doorzet voor je.

Xanteh spannend morgen. Zal hier vaak blijven kijken dan.

Zoë weer die krampen -O- Je zou toch denken, dat er dan maar eens iets gebeurt. Misschien helpen de pannenkoeken, die zou ik zeker maken :P

Gerbera hoe gaat het met de uitbouw? Is mevrouw klaar en heeft ze nu meer ruimte?

Son klinkt als een heerlijk weekend. Fijn dat Floris het zwemmen zo leuk vond. Maar je hebt er een rustige baby. Jair heeft het daar sinds een paar dagen ook steeds over. Ik wil graag met hem gaan maar weet niet of dat er nog van komt voor de bevalling ;)

Troeta, klinkt als een fijne dag :)

Roosje, jammer dat het niet zoveel uit heeft gehaald en het lopen heeft ook nog niet geholpen, dat is balen. -O- Gaan ze dan nog eens strippen morgen?

Wij vonden er niet zo heel veel leuks bij zitten op de vrijmarkt. Wij hebben wel een houten graafmachine en een klein plastic tractor gekocht voor ons zoontje. En het was wel typisch, bij elk kraampje waar er speelgoedauto's of iets wat daarop leek verkocht werden, moesten wij stoppen. Dan werden de auto's zonder pardon van het doek afgereden. En hoogzwanger lopen, wat niet al te lekker gaat in combinatie met bukken om al die auto's terug te zetten, is toch niet zo'n toffe combinatie :P

Vanavond nog heerlijk gebbqt bij de schoonouders in de tuin samen met grootmoeder van mijn mans kant, zwagers & vrouw van mijn oudere zwager. Heerlijk! :9
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 30 april 2012 @ 21:15:41 #188
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110974252
Owja en natuurlijk seks, niet vergeten dames :D
pi_110974573
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 21:15 schreef Tinuviel het volgende:
Roosje, jammer dat het niet zoveel uit heeft gehaald en het lopen heeft ook nog niet geholpen, dat is balen. -O- Gaan ze dan nog eens strippen morgen?
Ik weet het niet zeker maar denk van wel. Aangezien ze het bij exact 40 weken al voor de eerste keer gedaan had lijkt het me vreemd dat ze het met 40+6 ineens niet zouden doen.
Lijkt mij dat als ze het bijvoorbeeld maar maximaal 2 keer zouden doen ze dan niet aanbieden om het bij 40 weken al te doen.

En ja seks is ook nog een optie, iig een stuk minder pijnlijk dan het strippen... O-) O-)
pi_110974835
Roosje vooruit en ik duim dat het helpt, dan heb je het strippen niet meer nodig :P

Mijn kennis gaat dan eerder over ingrepen bij afwijkende ligging van het kind, wat je daaraan kunt doen enzo. Met overtijd lopen heb ik dan weer niet de ervaring :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110975669
Even voor de duidelijkheid. Alle baby's die te besodemieterd zijn om er voor volgende week maandag uit te komen, moeten blijven zitten tot achttien mei. Ik zit in de tussentijd internetloos af te zien in zuid Italië, dus dan even niet bevallen. Duidelijk?!
pi_110975815
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 21:47 schreef Sorbootje het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Alle baby's die te besodemieterd zijn om er voor volgende week maandag uit te komen, moeten blijven zitten tot achttien mei. Ik zit in de tussentijd internetloos af te zien in zuid Italië, dus dan even niet bevallen. Duidelijk?!
Nou ik ga niks beloven hoor :6

Anders smelt je weg als je terugkomt en al die mooie babyfoto's ziet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110975823
quote:
Doe mijn best :P
pi_110976318
Sorbootje miscchien luistert ze wel na je en komt ze eerder haha:P zo niet ja dan kan zij er niks aan doen :9
pi_110976432
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 22:00 schreef Sam1993 het volgende:
Sorbootje miscchien luistert ze wel na je en komt ze eerder haha:P zo niet ja dan kan zij er niks aan doen :9
echt wel. Zij is tenslotte degene die een hormoon af gaat geven als ze er klaar voor is :P
pi_110976510
Nee maandag word ik ingeleid dus of ze wil of niet ze komt toch ;)
pi_110978576
quote:
Omgekeerde psychologie, slim! :D
pi_110985889
xanteh succes vandaag!! *O* hopelijk verloopt alles voorspoedig en heb je vandaaf je baby in je armen!

Hier beroerde nacht, ben al 2 uur wakker maar ach probeer vanmiddag nog wel wat te slapen.
pi_110985892
Nou, daar gaan we dan *nagelbijt*. De volgende keer dat post is waarschijnlijk de kleine er :) Fijne dag allemaal!
  dinsdag 1 mei 2012 @ 06:36:27 #200
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110985923
succes xanteh! :%
pi_110985947
Suces Xanteh!
pi_110985973
Succes Xanteh!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110986040
Go Xanteh!! :% :%
pi_110986074
Xanteh succes :%
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110986102
Succes Xanteh! *O* :% :% :%
  dinsdag 1 mei 2012 @ 07:33:50 #206
351479 KatyM
Hihaah!
pi_110986104
Succes Xanteh! De start van de verse babyreeks *O*

hier alles prima, nog 3 weken werken! En vandaag 32 weken, samen met marjolijntje. *O* Komt wel dichtbij nu :o

Leuk he gerbera, zo'n drukkerd! Hier stoppen mensen soms gewoon het praten als ik in gesprek ben om heel verschrikt te wijzen naar mn buik :D

Fijne dag iedereen :*
pi_110986402
Xanteh! Spannend :% :%

En verder, een goedemorgen allemaal!

Mijn buik hobbelt helemaal niet zo. De kleine duwt meer dan dat t schopt. De laatste tijd doet dat wel steeds meer pijn, zo tegen mijn ribben aan. Soms staat mijn buik ook helemaal schuin maar wat jullie beschrijven gebeurd hier zelden.

Wat is verlof hebben trouwens fijn! Nu kan ik eindelijk ook wat meer leuke dingen doen, hiervoor was het alleen maar werken en slapen. Dus nu lekker naar de vrijmarkt geweest en 's middags lekker op een terras gezeten met mijn man. En dit weekend twee keer een avond weg geweest. Echt wel heel leuk.

Ik hoop op mooi weer vandaag, dan ga ik nog even lekker in de tuin hangen op onze nieuwe tuinstoelen.

Van mij mag die baby nog wel even blijven zitten, eerst lekker genieten.
pi_110986825
Klinkt goed thisthleweed! Lekker genieten O+
Xanteh, succes vandaag! Hopelijk is de baby er snel!

Mijlpaaldag *O* voor de mijlpaal van Katy en marjolijn!
En ook voor mezelf *O* 29 weken vandaag :o echt wtf..gaat veel te hard! Nog 11 weken en dan is t alweer juli :P (en damn mn dreumes,is over 10 weken alweer een peuter :o mn baby ;( ;))
Nu onderweg naar werk...beetje omrijden, moeten via a13, gelukkig staat die niet vast :') (net 20 minuten ofzo gedaan over stukje van nog geen kilometer denk ik)
pi_110986863
Succes Xanteh!!! :% :%

Leuk, al die verhalen over hobbelende buiken! De kleine in mijn buik kan er ook wat van! Gisterenavond ging mijn buik ook helemaal heen en weer! O+

En het is weer mijlpaaldag! *O* Katy, Marjolijntje en Sonnetje! *O* Ik ben vandaag trouwens alweer 24 weken! *O*

Even een vraagje over salami. Ik heb salami (vleeswaren, versafdeling) bij de supermarkt gekocht, deze kan ik toch gewoon eten? Ik lees soms tegenstrijdige verhalen hierover.
pi_110986937
Heel veel succes vandaag Xanteh!! :% :% :%

Mijlpalendag! *O* voor KatyM, Sonnetje, Labelloo, mezelf en de rest die vandaag ook weer een weekje verder is!

Vannacht een vreselijke nacht gehad, heel veel last van maagzuur + pijnlijke maag. Ben op een gegeven moment maar in de woonkamer in een stoel gaan zitten. En mn vriend merkt er zoals gewoonlijk weer niets van, die ligt lekker te snurken :') Vanochtend wakker geblaft door een hond hier uit de flat, ook heel fijn. Beest was al een uur bezig en is net pas weer opgehouden. Straks weer lekker terug naar mn bed.
En net mn werk gebeld, dat geweldig leuke mens van PZ. Ik heb wel helemaal 49 seconden aan de telefoon gezeten. En het enige wat eruit kwam was dan hoor ik het wel als je donderdag naar het ziekenhuis geweest bent, dahag! Echt heerlijk, van die meelevende collega's.. Maargoed, ik heb gebeld en ben daar weer even vanaf (hoop ik)
pi_110986949
Xanteh, wat een braaf baby'tje heb jij! Succes meid!! :D

*O* 16 weken *O* Heb vanmorgen mijn laatste kannetje vol gepiest.
pi_110986966
Xanteh, succes vandaag! :%
Verse beeb on the way! *O*

*O* Voor alle mijlpalen!

Jemig Marjolijntje, wat een :X

Sorbo alweer 16 weken joh!

Verder weinig te melden, gister braderie en vrijmaakt op geweest en dat was weer genoeg. Heb lekker bij mijn omaatje op het balkon gezeten.
Dametje is lekker actief elke dag, heb gister mijn buik zien bewegen!! Dat zijn echt genietmomentjes O+
I found myself alone,
pi_110987348
Succes Xanteh! :%
pi_110987495
Thistleweed fijn he verlof en lekker tijd voor jezelf en de laatste voorbereidingen. Geniet er maar lekker van ;)

Mijlpalen voor Marjolijntje, KatyM, Labello & Sorbo *O*

Marjolijntje, balen van die slechte nacht. -O- Gelukkig heb je je werk al op de hoogte gebracht en kun je het lekker rustig aan doen. *O*

LeNeHe klinkt naar een fijne en relaxte koninginnedag.

Hier een lekker actief kind maar niet te actief. Heb eigenlijk zelden last van schoppen in mijn ribben. Net weer terug naar de drukkerij. Zij hebben de nieuwe aanpassingen in een oude versie gedaan, dus de oude fouten zaten er nog in. Lekker is dat 8)7
Straks nog even naar Ikea voor de plankjes, die wij wilden voor de kinderkamer. Dan heb ik dat ook al geregeld. En goed gebruik gemaakt van de auto, die ik vandaag heb :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110987530
Mooie mijlpalen weer! Sorbo uitgepiest! *O*.

Marjolijntje, wat een stom mens bij PZ... Waarom moet die nou uitgerekend daar zitten? :{

Net even een gesprekje gehad met mijn leidinggevende. Ik vind het lastig om toe te geven, maar het werken gaat me niet meer zo goed af. Het op-en-neer reizen steeds, meer harde buiken en toch een stemmetje in mijn achterhoofd dat de baby wat achterligt op de groei... opeens lijken die vier weken die ik nog moet onoverbrugbaar -O-. Ik heb het ook gewoon erg druk met een project dat niet lekker loopt en juist nu moet escaleren, waardoor ik helemaal nog niet toe ben gekomen aan het overdragen / afhandelen van mijn standaard taken.

Nu hebben we afgesproken dat ik het project deze week aan haar overdraag, eerder weg kan / later mag beginnen als ik daar behoefte aan heb en we de optie openhouden dat ik toch over twee weken al stop. Fijn, dat geeft wel wat rust :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110987648
Ach, ik ben niet anders gewend van dat mens bij ons op PZ. Maar wat die in die functie doet, ik snap het nog steeds niet.
Had afgelopen weekend ook mijn directe collega's gemaild, zodat zij ook op de hoogte zijn (ook zoiets, mens op PZ geeft dat niet door..) en van een van hun had ik al een lieve mail terug. Dat is een stuk fijner :)

Phaidra, het is ook heftig, werken en zwanger! Fijn dat je leidinggevende zo goed reageert!!
pi_110987773
Spannende dag vandaag Xanteh!! Hopelijk heb je snel je beebje in je armen! *O*
*O* Ook voor alle mijlpalen!

En wat een fijn persoon op PZ -O- *O* Voor de fijne directe collega's!

Ik blijf het allemaal erg onwerkelijk vinden en vind augustus eng dichtbij!
Schrik ook nog steeds een beetje als ik getrappel voel... Vandaag maar eens een lijstje maken van zaken die geregeld moeten worden! :D
Verder weer een rotnacht gehad met weinig slaap en toen ik eindelijk sliep werd ik wakker van onweer buiten..Blerg... heel mn humeur naar de piep, want regen...
pi_110987846
Phaidra fijn dat je leidinggevende zo goed heeft gereageerd.

Marjolijntje, fijn in ieder geval, dat je collega's waar je dagelijks mee samenwerkt niet zo zijn als die mevrouw van pz.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110988007
Babykloon, lijkt me ook heel vreemd!

Marjolijn, nog heeel eventjes en dan verlof *O*

Phaidra goed dat je t aangegeven heb! Fijn dat ze begrip hebben!

*O* voor.de andere mijlpalen :D

Pff tis een wonder dat ik mn hoofd bij me.heb..vanochtend mn tas vergeten...op zich niet erg, maar mn lief.heeft vanmiddag een afspraak in Amsterdam. En ben bang dat ie niet op tijd terug is...(werk tot half 6). Kan ook niet met t ov naar huis dus...beetje onhandig...
(oh en meer dingen vergeten cq meegenomen naar de verkeerde locatie :'))

[ Bericht 9% gewijzigd door Sonnetje85 op 01-05-2012 10:08:52 ]
pi_110988380
succes Xanteh!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_110989272
Phaidra wat fijn dat je leidinggevende zo reageerde O+

Marjolijntje, wat een stom mens bij PZ. :(
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 1 mei 2012 @ 11:27:23 #222
34663 SpeedyGJ
pi_110989842
Succes xanteh!

Hier geen rustige nacht gehad, veel buikkrampjes gehad en veel wakker geweest, gelukkig is het nu rustig en slaap ze lekker door hoewel ze nu wat wakker wordt :)
En die glimlachjes van haar O+ zo geweldig O+
pi_110990073
Xanteh, spannend, succes!! :%

Labelloo, ik zag laatst inderdaad voorbij komen dat salami en cervelaatworst rauw vlees zou zijn (of iets dergelijks) en dat het daarom niet zou mogen. Ik heb het wel in de koelkast liggen, gisteren nog gegeten (al kwam dat helaas retour afzender)...

Gisteren dus een off-day. Wel nog even naar de festiviteiten hier in het park geweest, live band en rommelmarkt, maar na wat geslenter en gedreun toch maar weer huiswaarts en in bed gekropen.
Nou ja, vandaag wel weer energie en mijn ontbijt is erin gebleven. Als het zich beperkt tot eens in de 2 weken is het wat mij betreft ook prima :)

Vanavond ga ik mijn trouwjurk passen! Zal nog niet veel uitmaken qua bolletje, maar ben wel benieuwd hoe ik de komende 5 weken nog ga groeien.
En daarna naar Bali. 8-) Men, wat zie ik daar naar uit. Lekker op mijn teenslippertjes in het zonnetje.
pi_110990114
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb contact gehad met dat meisje dat 'm verkoopt, en hij paste als een van de weinige modellen in hun Ford Ka. Dus dat is al positief! Ik wilde namelijk wel bij voorkeur een wagen die -zoals jij al aangeeft- compact is in te klappen :)

quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:20 schreef Vulpenballetje het volgende:

[..]

Somige wagens kunnen ook wel in het bos. Maar voor het Limburgse heuvelland is een draagdoek of andere drager wel een heel stuk fijner!
Ah, ook het zuiden :D Ja, ik zie ons wel wandelen op de hei :) En bij voorkeur met zo'n doek of een ander soort drager (moet me nog even verdiepen in alle mogelijkheden). Zie me dat met een wagen sowieso niet zo snel doen (althans, niet over de onverharde stukken).

Sam: het is een 4wieler. Ik heb inmiddels al van meerdere kennissen (en via internet) begrepen dat veel mensen daar idd de voorkeur aan geven, want steviger. En aangezien ik niet de meest handige ben... Lijkt stabiliteit me niet verkeerd :+
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:22 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Schoonzus had hem, ik vond hem voor stad en park erg tof :Y (Is toch wel de reden dat de Cameleon op dit moment mijn eerste voorkeur heeft)
Ik heb ook even in het andere topic gekeken, en daar is men positief over de bugaboo in het algemeen. Gisteravond was mijn schoonzusje nog even hier (20-weken echo gehad, ze krijgt een dochter! Leuk, heb ik straks een neefje en een nichtje :D), en zij was ook erg positief over dat merk.

Lijkt in grote lijnen ook op de Cameleon, dus ik denk eigenlijk dat we 'm gewoon overnemen. Ze vragen overigens 200Euro, maar dat is dan incl. allerlei onderdelen (ook dat opklikstuk voor de maxi cosi bijvoorbeeld).

Tinuviel: dat van die stang had ik idd gelezen. Ik vermoed dat Martijn vooral een draag'doek' gaat gebruiken, dus weet niet of het voor hem zo ontzettend noodzakelijk is. Volgens mij is hij erg makkelijk en heeft zoiets van 'kies jij maar' :+
pi_110990124
-quote ipv edit-
pi_110990192
Xanteh! Succes :D *O*
pi_110990196
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 08:56 schreef Sorbootje het volgende:
Xanteh, wat een braaf baby'tje heb jij! Succes meid!! :D

*O* 16 weken *O* Heb vanmorgen mijn laatste kannetje vol gepiest.
16 weken inderdaad *O* :o

En *O* voor alle andere mijlpalen!
pi_110990214
Succes Xanteh ^O^ *O*
pi_110990367
Oh ja, opklikstuk voor de maxi-cosi, moeten wij ook nog ergens vandaan halen!

Coco, fijn joh dat je een kinderwagen kan overnemen. Zeker als dragen jullie bevalt, is het een beetje zonde om er 700 euro aan uit te geven :).

Ik ben inderdaad heel blij met mijn leidinggevende :Y. Ze heeft liever dat ik nu een klein stapje terug doe dan dat ik straks helemaal opgebrand ben. En omdat ik me niet hoef ziek te melden, zou ik alsnog tot 36 weken door kunnen werken als het op deze manier beter gaat. We'll see :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110990391
Hoop mijlpalen weer :D Hurray! *O*

Marjolijntje, leuke collega O+ Niet teveel van aantrekken hoor, dat is ze niet waard :*

Phaidra, goed dat je het besproken hebt. Kan me voorstellen dat het lastig is om dat (ten eerste aan jezelf!) te moeten toegeven, maar goed hoor! :*

Mango, trouwjurk passen *O* Zo leuk O+ Ga je 'm nog een andere keer definitief doorpassen, stel dat je buik nog een stuk meer groeit?

Met mij gaat het nog steeds prima :) Lekker een weekje vakantie nu. Buik groeit beetje bij beetje. Ik heb een oude joggingbroek aan, en stiekem was 'ie sowieso al iets te klein geworden (of ik te groot :+), maar ik houd mezelf nu voor dat het door de zwangerschap komt :P

Oh, ik vind tegenwoordig het hartje van de baby heel makkelijk, weet nu waar ik moet zoeken. Vind het toch wel geruststellend om haar regelmatig te horen (terwijl ik mezelf niet gek maak als het een enkele keer niet lukt, gelukkig). Je merkt het ook als ze beweegt, dan hoor je echt van die *THUMP* geluiden :+
pi_110990720
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoop mijlpalen weer :D Hurray! *O*

Marjolijntje, leuke collega O+ Niet teveel van aantrekken hoor, dat is ze niet waard :*

Phaidra, goed dat je het besproken hebt. Kan me voorstellen dat het lastig is om dat (ten eerste aan jezelf!) te moeten toegeven, maar goed hoor! :*

Mango, trouwjurk passen *O* Zo leuk O+ Ga je 'm nog een andere keer definitief doorpassen, stel dat je buik nog een stuk meer groeit?

Met mij gaat het nog steeds prima :) Lekker een weekje vakantie nu. Buik groeit beetje bij beetje. Ik heb een oude joggingbroek aan, en stiekem was 'ie sowieso al iets te klein geworden (of ik te groot :+), maar ik houd mezelf nu voor dat het door de zwangerschap komt :P

Oh, ik vind tegenwoordig het hartje van de baby heel makkelijk, weet nu waar ik moet zoeken. Vind het toch wel geruststellend om haar regelmatig te horen (terwijl ik mezelf niet gek maak als het een enkele keer niet lukt, gelukkig). Je merkt het ook als ze beweegt, dan hoor je echt van die *THUMP* geluiden :+
Wat tof dat je het hartje al zo goed kan horen O+.

Ik vind het ook lastig om toe te geven, zeker omdat ik verder een perfecte zwangerschap heb gehad en er nu ook eigenlijk niet écht iets mis is. Het reizen is zwaar, maar als ik op het werk ben gaat het wel weer. Harde buiken heb ik op sommige dagen last van, maar op andere dagen gaat het weer prima. Ik ben moe & druk ja, maar dat ben ik soms ook zonder zwangerschap :+. Beetje lastig dus, het is meer de optelsom van alles. Maar om hiervoor nou al zes weken van tevoren thuis te gaan zitten, vind ik ook weer zo overdreven (en heb ik ook eigenlijk nog niet zo'n zin in). Maar als het niet beter gaat, dan moet het maar ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110990885
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wat tof dat je het hartje al zo goed kan horen O+.

Ik vind het ook lastig om toe te geven, zeker omdat ik verder een perfecte zwangerschap heb gehad en er nu ook eigenlijk niet écht iets mis is. Het reizen is zwaar, maar als ik op het werk ben gaat het wel weer. Harde buiken heb ik op sommige dagen last van, maar op andere dagen gaat het weer prima. Ik ben moe & druk ja, maar dat ben ik soms ook zonder zwangerschap :+. Beetje lastig dus, het is meer de optelsom van alles. Maar om hiervoor nou al zes weken van tevoren thuis te gaan zitten, vind ik ook weer zo overdreven (en heb ik ook eigenlijk nog niet zo'n zin in). Maar als het niet beter gaat, dan moet het maar ;).
Het is in ieder geval fijn dat je nu de flexibiliteit hebt om later te komen/eerder weg te gaan, en als het nodig is, nog wat eerder helemaal te stoppen. Wil niet zeggen dat je dat moet doen, maar ik kan me voorstellen dat het al rust geeft dat je weet dat het wel kán. En als het nodig is, jammer dan. Mij lijkt het ook lastig hoor, maar ik houd mezelf dan maar voor dat je het niet voor jezelf doet, maar voor de mini-me die in je aan het groeien is O+
pi_110991373
Coco, vanavond heb ik de jurk weer voor het eerst aan sinds ik weet dat ik zwanger ben, dus we gaan kijken wat er met het model uberhaupt mogelijk is. Ik ga ervan uit dat we dan weer een afspraak plannen voor in de laatste week voor het huwelijk.

En wat tof dat je het hartje kunt horen O+
Mijn vriend was arts en blufte dat je het ook met een stethoscoop kon beluisteren. Nou, kwam ik afgelopen weekend toch van een spreekwoordelijk koude kermis thuis. Nada. ;(
De aanblik van mij, plat op de bank met een stethoscoop in mijn broek, helemaal geconcentreerd, moet dan wel weer grappig zijn geweest. :P

Phaidra, je hebt ook recht op extra pauzes hè, dus probeer ook echt je rust te pakken! :*
pi_110991526
Goedemorgen!

Phaidra: fijn dat je werk mee wil denken hoe ze het aangenamer kunnen maken voor je.
Fijn he als je voortaan weet waar je het hartje kan vinden. ook op controles kun je dat gewoon aangeven en zit je niet in spanning terwijl ze zoeken :)

Hier weer een slapenloze nacht tegen kwart voor 4 in slaap gevallen sindien ieder half uur wel wakker om te plassen of om te draaien. Op onverklaarbare manier enorm last van mijn rechterbeen met steken onder mijn bil kan die ook bijna niet belasten laat staan op die zij liggen. Buik is heel de cohtend al knoerhard en pijnlijk misschien blaasontsteking vandaag maar eens even aankijken en anders morgen even urine inleveren.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:50:27 #235
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110992519
Xanteh succes :D You go go go! *O*

Sorry dames, ik zal morgen lekker bijlezen nu ga ik toch echt weg:) Lekker wat eten en dan naar Ahoy:D:D

:* en sterkte dames
pi_110992732
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:50 schreef Loodje het volgende:

Sorry dames, ik zal morgen lekker bijlezen nu ga ik toch echt weg:) Lekker wat eten en dan naar Ahoy:D:D

* Cyntiaa Jaloers is! O+ BSB...
pi_110993038
Goeiemiddag :)
Ik meld me even :9

Heb enorm veel buikpijn (geen weeën denk ik) m'n hele buik doet gewoon pijn. Voel me beroerd :(

M'n moeder komt zo even langs O+ & morgen komt de vervangende vk voor controle. M'n zus is nu in het ziekenhuis dus dat duurt niet lang meer! (hoop ik)

Zag dat het mijlpalendag is! *O*!

Zal later wel even goed bij lezen..kan me niet concentreren bah
pi_110993626
Coco het klein samenklappen van de Bugaboo Frog vinden wij ook heel handig. Uiteindelijk hebben wij een best grote auto aangeschaft, nadat wij de kinderwagen hadden gekocht. Maar het is ook voor het opbergen van de kinderwagen in huis (in een klein halletje) bijvoorbeeld heel handig. Daarnaast kun je hem ook in de metro/ trein opvouwen mocht je dat willen of mocht het nodig zijn. Wij zijn er heel tevreden mee.

Mango trouwjurk passen :) en daarna lekker vakantie op Bali, wat een traktatie *O* * Tinuviel jaloers is Vind zo jammer dat wij zelfs Zeeland met de familie moesten afzeggen -O- Maar een bevalling die mijn man op een parkeerplaats of in de auto zou moeten begeleiden omdat wij niet tijdig terug zijn, lijkt me ook niet zo'n succes :P

Sam, kun je niet vandaag nog urine inleveren bij je huisarts? Misschien geeft het rust, dat je eerder weet of het een blaasontsteking is of niet en je ervoor behandelt kunt worden. Bij mijn huisartsenpraktijk heb je daar namelijk geen afspraak voor nodig. Ook duurt de definitieve uitslag van de urinekweek een paar dagen tot een week.

Zoë fijn dat je zus haar baby heel binnenkort zal krijgen. Ik heb het gevoel dat je het heel fijn vind dat zij eerst bevalt. Dus dan kun jij ook snel, misschien toch niet wachten op je eigen vlos :P. Beterschap voor jou, hoop dat je je snel beter voelt. :*
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:46:15 #239
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110994285
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:25 schreef Tinuviel het volgende:
Sam, kun je niet vandaag nog urine inleveren bij je huisarts? Misschien geeft het rust, dat je eerder weet of het een blaasontsteking is of niet en je ervoor behandelt kunt worden. Bij mijn huisartsenpraktijk heb je daar namelijk geen afspraak voor nodig. Ook duurt de definitieve uitslag van de urinekweek een paar dagen tot een week.
Is dat zo? Toen ik hier urine moest inleveren konden ze namelijk gelijk zien ofdat het blaasontsteking was of niet.......Zou toch van de zotte zijn als je daar een paar dagen op moet wachten?
pi_110994339
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:46 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Is dat zo? Toen ik hier urine moest inleveren konden ze namelijk gelijk zien ofdat het blaasontsteking was of niet.......Zou toch van de zotte zijn als je daar een paar dagen op moet wachten?
Blaasontsteking is inderdaad meteen te zien :Y
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:50:47 #241
100412 mefke79
komt goed!
pi_110994426
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:46 schreef PureEvil het volgende:

[..]

klopt, ze kunnen meteen zien dat je een ontsteking hebt, maar ze zetten het op kweek om te achterhalen welke bacterie het is. Dus je krijgt een ab kuurtje dat 'algemeen' tegen blaasontstekingen werkt en pas later is bekend welk beestje het eigenlijk is. Slaat de kuur niet aan, dan kan je later nog een meer gerichte kuur krijgen.

En wat bij mij wonderen doet is een liter cranberrysap achterover slaan. Heeft mij al vaak voor een kuurtje behoed.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_110994500
Cranberrytabletten doen hier de truuk bij blaasontstekingen inderdaad.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:54:43 #243
100412 mefke79
komt goed!
pi_110994543
mangostine, heb jij bij de ggd geinformeerd naar malaria voor Bali? Ik herinner me dat mijn zusje de reis naar Bali speciaal gedaan heeft voor ze zwanger wilde worden vanwege de combi zwanger en malariapillen.
pi_110994777
Vijf weken vandaag. Ik heb het idee dat de tijd voorbij kruipt. Onzekerheid steekt de kop op, ik heb nergens last van en kan me niet meer herinneren hoe het vier jaar geleden was. Waarschijnlijk dat ik over een week of twee het wel weer weet en dat ik mezelf vervloek dat ik gezegd heb nergens last van te hebben :P

Vandaag is het trouwens precies vier jaar geleden dat ik een positieve test had. In Italië op vakantie O+
pi_110995087
De tijd gaat ook megalangzaam Estrys, vooral in de eerste weken. Ik ben ze doorgekomen door dingen te regelen (vk bellen, moeders voor moeders) en vooral heeuuuul veeuul te testen. Heb hier echt een stapeltje liggen.

Ik ben helemaal O+ : eerste pakje kwam net binnen met de post en ik vind het zooo leuk. Vanmorgen ook het geboortekaartje besteld, sjonge, het wordt wel opeens echt zo. :-)
pi_110995258
Bodpa O+ foto :P (grapje! Ben alleen heel nieuwsgierig of je een jongen of meisje aan t bakken ben O+)
Mja sowieso ben ik benieuwd naar je baby, want je oudste is al zo leuk O+

Pfff ik heb geen zin om te werken...nog 5 weken *O*
pi_110995335
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:11 schreef bodpa09 het volgende:
De tijd gaat ook megalangzaam Estrys, vooral in de eerste weken. Ik ben ze doorgekomen door dingen te regelen (vk bellen, moeders voor moeders) en vooral heeuuuul veeuul te testen. Heb hier echt een stapeltje liggen.

Ik ben helemaal O+ : eerste pakje kwam net binnen met de post en ik vind het zooo leuk. Vanmorgen ook het geboortekaartje besteld, sjonge, het wordt wel opeens echt zo. :-)
De tijd doorgekomen met testen, heb je een foto van je verzameling? :D Ik ga niet iedere dag testen hoor _O- Dat wakkert de onzekerheid alleen maar aan bij mij. Ik ben juist meer van het uitstellen. Dan zeg ik: ik bel pas over twee weken :{w Bovendien zegt de VK dat bellen met zes weken tijd genoeg is.
De tijd gaat heus wel voorbij maar de concentratie op mijn werk is echt dramatisch. Ik wil gewoon vakantie de komen 7 weken ;) Thuis gaat de tijd veel sneller. Of op vakantie op een strand onder een palmboom met een cocktail (zonder alc) vliegt de tijd vast 8-)
pi_110995430
Ik ben ook zo benieuwd Son! En vind het ook erg spannend hoe de oudste zal reageren. Heb jij dat ook? Stel nou dat ze elkaar helemaal niet leuk vinden. Muizenissen, ik weet het.
Maar toch. Weet ook opeens niet meer hoe het nou ging met flesjes en wanneer in de wipstoel/box etc. Komt ook allemaal goed, maar poehpoeh, wat kan ik me daar 's nachts druk over maken. :P

Heb jij je eerste pakje al? Zo leuk he, een meisje O~) !

Sorry Estrys, vakantie kan ik niet voor je regelen. Ik zet Club Tropicana van Wham wel even voor je op moment...
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2012 @ 14:32:33 #249
309370 Nanadu
pi_110995753
*O* voor alle mijlpalen vandaag, wat een boel *O*

Xanteh wie weet heb je je kindje al in handen en anders nog veel succes :*

:* voor alle LLM' ers die het zwaar hebben.

Wat een getrappel in de buiken lees ik. Ik lag dit weekend 's avonds in bad en toen ging mijn stuiterbaby ook weer heerlijk te keer. Het leek wel alsof hij van de ene kant van mijn buik naar de andere kant zwom, je zag echt golfbewegingen in mijn buik O+. Gisterenavond werd het wel erg druk in mijn buik, want net toen ik wilde gaan slapen ging hij een feestje houden >:). Maar ach ik ben blij dat ik hem zoveel voel, want dat maakt mij ook een stuk minder onzeker. Zo naar de fysio en ik denk dat ik het maar (tijdelijk) stop zet. De pijn in mijn bil en onderrug is een stuk minder en eigenlijk alleen nog aanwezig als ik niet goed op mijn houding heb gelet en te druk ben geweest. Ik kan altijd weer bellen als het slechter gaat denk ik zo.
pi_110995766
Nee nog geen (eerste) pakje.. ook nog.niet echt naar gezocht hoor. Weet ook niet precies wat ik wil...
En vind t maar gemeen dat je t niet wil zeggen :P
En je zorgen zijn wel herkenbaar haha. Vind t ook steeds spannender worden, straks gewoon 2 kinderen :o zit er niet te weinig tijd tussen, gaan we t wel redden enzo :D
Maar denk er maar niet teveel overna :+
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:48:56 #251
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110996319
Yeeeeeee verse beeb onderweg *O*

Zoe spannend zo met je zus

En estrys ik zit hetzelfde als jij, ik heb ook gewoon helemaal nergens last.
Bij m'n 1e ben ik wel misselijk geweest maar ook niet veel.
Het is ook eigenlijk nooit goed maar karma zal vast nog wel toeslaan :P

Ik heb dan vandaag toch wel de vk gebeld en 23 mei mag ik daarheen
En op 6 juni de echo.
Dan wordt het allemaal een stuk echter
W
Z
E
pi_110996330
Oh wakker worden met zo'n kramp in je voet :X (binnenste stuk, waar het hol is zeg maar) wat een KUT gevoel :X

Dat je echt de salontafel wegschopt omdat je dan tegendruk op je voet hebt :')
pi_110996591
Xanteh, ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat!! Ik hoop snel op goed nieuws.
Zoe en Sam, vervelend zeg dat jullie zo'n pijn hebben... ik hoop dat jullie allebei snel verlost worden!

Zeg Gerberaatje, dat batsen dat helpt dus helemaal niets hier :+
Ik heb het idee dat het kleine mannetje sinds gister met zijn hoofd op mijn knieën hangt, nog even en hij kan al zelf ademhalen...
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:59:16 #254
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110996690
:o mental image van een half uithangend kind
W
Z
E
pi_110996857
:P
pi_110996977
vraagje aan de ervaren mama's

Zou dit iets kunnen zijn?
http://www.kidzimpulz.nl/lig/aankleedkussen/10

ik vind het er zelf namelijk wel heel mooi uitzien, maar geen idee of het praktisch is. Heb wel even gegoogled, en dan zijn de reacties wisselend.
pi_110997134
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef sproet-je het volgende:

Zeg Gerberaatje, dat batsen dat helpt dus helemaal niets hier :+
Ik heb het idee dat het kleine mannetje sinds gister met zijn hoofd op mijn knieën hangt, nog even en hij kan al zelf ademhalen...
Doe 's hoesten?
pi_110997173
Heb hier volgens mij in hetk inderkamertopic ook zon discussie gelezen daarover. de een vond het heel erg fijn en de ander vond het een nadeel dat de kindjes met hun billetjes erin zakte (door de balle en/of watten) waardoor je ze minder makkelijk kon verschonen. hier gewoon gekozen voor een ouderwets aankleedkussen met leuke felgekleurde verschoningen
pi_110997186
Kwisted, ik ben geen ervaren mama, maar heb wel dat aankleedkussen. Op de 9maandenbeurs staan kijken bij kindjes die daarop verschoond werden en ik vond het er wel stabiel uitzien. En ik vind het fijn dat ze wat groter zijn dan de standaard kussens.

Gerberaatje, kramp is naar :(

Hier vandaag een heel druk meisje in mn buik, eindelijk weer! Zo druk dat het af en toe flink zeer doet, maar wat is het fijn om haar weer zo goed te voelen! Die rust heb ik (en zij!) dus echt nodig gehad..
pi_110997296
Fijn Marjolijntje!

Kwisted, ik durf het echt niet te zeggen, want ik ken ze niet :P althans, ik heb er geen. Heb nu voor deze baby weer gewoon een ISI aankleedkussen gekocht :)
pi_110997396
kwisted, ik heb daar nog over getwijfeld maar vond de commentaren op internet te negatief om er eentje te kopen. Nu dus weer een goedkope gekocht, was ik bij minisproetje ook prima tevreden over.
pi_110998979
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:50 schreef Loodje het volgende:

potverdikke wat was ik daar ook graag heengegaan :'(
Maar helaas ik durfde het niet aan om een kaartje te kopen omdat ik niet wist hoe het er voor zou staan met de zwangerschap nu. Zwaai je een keer naar ze voor me? :') Veel plezier! :D

Dikke :* voor iedereen. Veel slechte slapers zeg!

En een *O* voor alle mijlpalen

Kwisted, niet ervaren, maar lijkt me niks. Wel mooi hoor, maar ik zou sowieso een hoes er om willen die ik gewoon in de wasmachine kan gooien. En lijkt me dat je m ook steeds moet opschudden.

Misschien ligt het lekkerder maar hoe vaak verschoon je een baby ook wel niet op een dun matje op een keukentafel? :@
pi_110999292
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 15:51 schreef covie het volgende:

[..]

Kwisted, niet ervaren, maar lijkt me niks. Wel mooi hoor, maar ik zou sowieso een hoes er om willen die ik gewoon in de wasmachine kan gooien. En lijkt me dat je m ook steeds moet opschudden.

Misschien ligt het lekkerder maar hoe vaak verschoon je een baby ook wel niet op een dun matje op een keukentafel? :@
En op de bank, en op bed en eigenlijk overal behalve op het aankleedkussen :P Volgens mij heb ik de commode met aankleedkussen alleen de eerste twee maanden gebruikt.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 15:58:38 #264
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_110999302
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 15:51 schreef covie het volgende:

[..]

potverdikke wat was ik daar ook graag heengegaan :'(
Maar helaas ik durfde het niet aan om een kaartje te kopen omdat ik niet wist hoe het er voor zou staan met de zwangerschap nu. Zwaai je een keer naar ze voor me? :') Veel plezier! :D

Dikke :* voor iedereen. Veel slechte slapers zeg!

En een *O* voor alle mijlpalen

Even inbreken zonder, nog steeds niet nee :'), bijgelezen te zijn:
Wij hebben de ISI mini cadeau gekregen, ook een aankleedkussen met 'Fatboy-achtige' vulling. Hieromheen heb ik een hoes van een aankleedkussen gedaan i.v.m. het wassen inderdaad. Verder lijkt het mij comfortabel maar inderdaad, het verschonen zal net zovaak op een oncomfortabele ondergrond gedaan worden :+. Wel vind ik het leuker staan ( :@) op onze commode!
pi_110999370
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Lijkt in grote lijnen ook op de Cameleon, dus ik denk eigenlijk dat we 'm gewoon overnemen. Ze vragen overigens 200Euro, maar dat is dan incl. allerlei onderdelen (ook dat opklikstuk voor de maxi cosi bijvoorbeeld).

Erg duur hoor Coco, op marktplaats vragen veel mensen 150 euro voor de Frog en raken ze ze moeilijk kwijt. Die adapters zijn in de winkel ook maar 25 euro en tweedehands een tientje.
Verder zitten alle onderdelen er standaard bij als je hem nieuw koopt.
Al ben ik er erg tevreden over, voor 200 euro zou ik toch een nieuwer model kopen.
Misschien kan je 150 bieden?
pi_110999405
Oh en de verbouwing is wel duidelijk :') mijn hemel wat een spierpijn in mijn buik :o vooral de zijkanten :o
pi_110999506
ja, zo erg Gerbera?? Jeetje.
Hier ook duidelijk te voelen dat de baby sterker is geworden, echt snel gaat dat!
pi_110999581
Ligt ze nu wel aan de goede kant Gerberaatje? Dat ze jou wat minder pijn doet?

Hier beurse ribben van die kont die er continu langs wrijft, ook heel fijn :') Ik ben haar af en toe echt weg aan het duwen. Maar liever dit dan haar veel minder voelen hoor!
Oh, en steken in mn doos, zou ze al begonnen zijn met indalen? Das best vroeg daarvoor toch?
pi_110999590
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:50 schreef mefke79 het volgende:

[..]

klopt, ze kunnen meteen zien dat je een ontsteking hebt, maar ze zetten het op kweek om te achterhalen welke bacterie het is. Dus je krijgt een ab kuurtje dat 'algemeen' tegen blaasontstekingen werkt en pas later is bekend welk beestje het eigenlijk is. Slaat de kuur niet aan, dan kan je later nog een meer gerichte kuur krijgen.

En wat bij mij wonderen doet is een liter cranberrysap achterover slaan. Heeft mij al vaak voor een kuurtje behoed.
Dit bedoelde ik dus. Vandaar dat je gelijjk behandelt wordt & na een paar dagen tot een week met de uitslag van de kweek definitief weet wat het precies was.

Hoe ver was je Marjolijntje?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110999774
Vandaag 32 weken :)
pi_111000172
Rebel-angel & Estrys, begrijpelijk dat de tijd voor jullie langzaam gaat en dat je de zwangerschap graag wat concreter zou willen zien/ voelen. Dat had ik ook aan het begin. Echter als je later meer last krijgt, dan wenste je je weer dat het niet zo was :P

Sproetje anders misschien de andere huismiddelen proberen, die hier zo vaak genoemd worden. Heb jij meel, eieren, melk, ananas en je man in huis? :P

Marjolijntje, fijn in ieder geval, dat je haar zo goed voelt. Ik heb net gezocht op internet over indalen. En ik zag wel meer verhalen waar het met 32 weken begon, soms ging die later weer hoger zitten en de baby zit dan vaak nog niet vast, maar het zou kunnen. :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111000973
Volgens mij daalde de muppet van Gerbera ook al vroeg in, dus zou best kunnen.
pi_111000989
Ja maar ik groei gewoon extreem naar buiten ;) en ze ligt nu alweer even goed! Gisterenavond schoot ze even verkeerd, toen was er even 'paniek' terwijl ik hard AUW gilde :') maar inmiddels ligt ze weer goed.. ik denk dat ze nu denkt: help, het wordt wat krapper hier, dus ik ga nog even zo lang mogelijk languit liggen :P luiwammes!

Sproet, misschien toch even óp de ananas gaan zitten :P O-)
pi_111001030
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:05 schreef Marjolijntje het volgende:
Ligt ze nu wel aan de goede kant Gerberaatje? Dat ze jou wat minder pijn doet?

Hier beurse ribben van die kont die er continu langs wrijft, ook heel fijn :') Ik ben haar af en toe echt weg aan het duwen. Maar liever dit dan haar veel minder voelen hoor!
Oh, en steken in mn doos, zou ze al begonnen zijn met indalen? Das best vroeg daarvoor toch?
Kan heel goed! Mijn oudste dame lag met 32 al volledig VIBI :P
pi_111001456
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:39 schreef Gerberaatje het volgende:
Sproet, misschien toch even óp de ananas gaan zitten :P O-)
Auw :? Oh en ik dacht je moest hem eten :P Alle in mijn lunch verwerkte ananas voor niets dus!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111001457
Roosje
Hoe was het bij de vk?

Xanteh
:* spannend! Missch is je beeb er al wel, en anders duurt t vast niet lang meer!

Marjolijntje
:X wat een..irritant gedoe daar met dat mens van PZ

Phaidra
Fijn dat t gesprek over je werk goed ging & dat je je grenzen hebt aangegeven :)

Mango
Klinkt goed! *; trouwen & Bali.. O+

Marjolijntje
Had rond dat termijn geloof ik ook steken, de baby kan wel indalen maar ligt dan bijv nog niet vast. Bij mij lag ze rond 38weken vast.

:@ verder weet ik t even niet..
Heb erg veel pijn in m'n onderrug, liezen en onderbuik :X
Bezoek van m'n moeder heeft me wel goed gedaan O+ heeft
wat boeken meegenomen enzo. Maar kan me niet echt concentreren.
pi_111001484
Even heeeeeeel snel een reactie van mij voor Xanteh .. zet hem op! :% :% :%

Zoe spannend voor zusje en jou!

Verder ook hier een enorm rotte nacht achter de rug met weinig slaap .. kon de slaap gewoon niet vatten. Dus nu kei kapot .. Heb denk ik teveel van mezelf gevraagd gisteren ..

Dus nu met hondje wandelen, douchen .. en misschien nog heul even tv kijken maar zeker ook vroeg naar bed :Y
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:54:16 #278
100412 mefke79
komt goed!
pi_111001680
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:49 schreef Zoë23 het volgende:

:@ verder weet ik t even niet..
Heb erg veel pijn in m'n onderrug, liezen en onderbuik :X
Bezoek van m'n moeder heeft me wel goed gedaan O+ heeft
wat boeken meegenomen enzo. Maar kan me niet echt concentreren.
pijn in onderrug, liezen en onderbuik leverde mij een kindje op na een paar uur afzien :P
pi_111001681
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:49 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Auw :? Oh en ik dacht je moest hem eten :P Alle in mijn lunch verwerkte ananas voor niets dus!
Sex met een ananashart, dát is de ultieme beval tip :P terwijl je er aan de bovenkant een pannenkoek inpropt O-)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:55:38 #280
100412 mefke79
komt goed!
pi_111001737
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:54 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Sex met een ananashart, dát is de ultieme beval tip :P
En daarna nog even een pannenkoek nemen. Bedenk zelf maar hoe dat nemen op te vatten. O-)
pi_111001760
In before the quote :P
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:58:25 #282
100412 mefke79
komt goed!
pi_111001833
Gerbera, das gemeen!

o en over dat aankleedkussen. Ik heb de simpele van de Hema en al heel snel zonder hoes, anders bleef ik aan het wassen. En ik gebruik ze allebei nog dagelijks. Maar goed, ik verschoon eigenlijk ook altijd op de commode. Vind ik veel fijner.
Wel heb ik sinds vorige week een dik kleed van Kidz Impulz en dat vind ik dus echt een enorm goede uitvinding. Zelfs peuter vind het een heerlijk speelding.
pi_111002016
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:54 schreef mefke79 het volgende:

[..]

pijn in onderrug, liezen en onderbuik leverde mij een kindje op na een paar uur afzien :P
:P zou fijn zijn als dat bij mij ook gebeurd, ze is meer dan welkom.

Gezellig samen met m'n zus in t ziekenhuis., :9

Heb vanmiddag pannekoeken gegeten, dus iig 1ding gedaan haha.
pi_111002252
Marjolijntje bij mij ligt de kleine al sinds 33 weken vast in het bekken. Dus die was ook vroeg met indalen.

Zoë straks ben je tegelijk met je zus :o
pi_111002497
Covie
:D kan ik gezellig bij dr babygluren en andersom. O+

Maar als ik eerlijk ben denk ik dat 't nog wel even duurt.
Heb zoveel last (gehad) van voorweeën dat ik nu bij alles denk, 't zou kunnen.. Maar vast niet. Ik wacht op t moment dat ik er echt niet meer omheen kan haha.

M'n lichaam is iig goed aan t oefenen
pi_111002650
Kan wel hoor Marjolijntje. Ik heb het namelijk ook gevraagd afgelopen week toen ik mn rhesus prik kreeg. Heb t ook. Was helemaal niet raar zei de vk, rond de 32 wk.

Ben benieuwd naar Xanteh!

En Zoë, anders doe je duobevallen ;)
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_111002782
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:19 schreef clauwheee het volgende:
En Zoë, anders doe je duobevallen ;)
En zeker nu je dezelfde vk hebt. Als je nou in hetzelfde huis bent, zou een vk genoeg zijn om 2 baby's ter wereld te brengen bij 2 verschillende vrouwen? :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111003054
Haha geen idee. M'n zus is nu medisch denk ik? (omdat ze bezig zijn met inleiden enz) dus dan heb je een andere vk dan als je poli klinisch bevalt toch?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:32:11 #289
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111003108
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:29 schreef Zoë23 het volgende:
Haha geen idee. M'n zus is nu medisch denk ik? (omdat ze bezig zijn met inleiden enz) dus dan heb je een andere vk dan als je poli klinisch bevalt toch?
Normaliter is inleiden medisch geïndiceerd en valt dan (meestal) onder de gyn.

Maar goed lees en hoor de laatste tijd wel raardere dingen, dus niets verbaasd me haha.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_111003123
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:29 schreef Zoë23 het volgende:
Geen idee Zoë bij mij betekende medisch, dat ik bij de gyn in het ziekenhuis moest bevallen. Maar misschien zijn er ook medische indicaties waarbij je bij de vk in het ziekenhuis kunt bevallen.

Als je niet medisch bent, mag je in ieder geval bij vk bevallen, die niet in het ziekenhuis werkt en kun je ook thuis bevallen als je dat wil.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111003380
Ja ik weet t niet precies, denk dat ze dan misschien onder de gyn valt omdat het toch n medische handeling is.

Mijn bedoeling is iig om wel in het zknhuis te bevallen maar dan met m'n eigen vk (of de vervangster)
Maar goed, m'n zus had ook ideeën en dat loopt ook anders.. Ik wacht maar gewoon af.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:57:48 #292
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111003998
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:40 schreef Zoë23 het volgende:
Ja ik weet t niet precies, denk dat ze dan misschien onder de gyn valt omdat het toch n medische handeling is.

Mijn bedoeling is iig om wel in het zknhuis te bevallen maar dan met m'n eigen vk (of de vervangster)
Maar goed, m'n zus had ook ideeën en dat loopt ook anders.. Ik wacht maar gewoon af.
Inleiden is een medische handeling waarvoor vaak een medische indicatie is (overtijd, 24uur gebroken vliezen zonder vervolg activiteit, kind in nood maar nog niet levensbedreigend, moeder in nood maar nog niet levensbedreigend etc etc) en daardoor alleen door bevoegd gyneacoloog uitvoerbaar, tussencontroles tot bevalling willen in extreme drukte overigens wel door poliklinische verloskundigen gedaan worden als het niet anders kan.
Poliklinisch bevallen : is in 1e aanleg niet medisch (vandaar ook eigen bijdrage voor de huur van de verloskamer) en kan/mag met eigen verloskundige, mocht je tijdens de bevalling toch medisch worden wordt je alsnog overgedragen aan de Gyn. (denk aan kindje in vruchtwater gepoept, navelstreng ellende etc) en krijg je je eigen bijdrage veelal terug.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_111004324
Thanks, maffemuts :)
pi_111004438
Als deze baby net zo groot of groter dan Amy wordt dan word ik 'standplaats medisch' betekent dus dat ik in het ziekenhuis moet bevallen maar wel onder leiding van mijn vk. Dat is tenminste wat ze zeiden bij Amy. Dus dan ben je alleen voor de plaats waar je bevalt medisch.

Ik heb last van mijn hormonen. Moest huilen omdat we gister niet naar de mac gingen maar gingen bbqen (wat ik verafschuw nu). En ik had zo zin in mac en nu nog meer :'( :@

[ Bericht 40% gewijzigd door Solagratia op 01-05-2012 18:17:30 ]
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:46:47 #295
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111005702
Gefeliciteerd met alle mijlpalen! *O* :D O+ Ik ben vandaag ook alweer 15 weken, jeuzes :o Nog maar twee weekjes MvM en dan is dat ook alweer voorbij! En nog maar ongeveer 4 weken tot de 20w echo.. ohja daar moet ik nog voor bellen :+ Ben echt een zeef tegenwoordig :')

Vervelend mango dat je een off-day had gister.. :* Heul veel plezier wel met het passen van je trouwjurk, SUPERleuk joh!! :D Geniet ervan! O+

Coco'tje, fijn dat het goed gaat en je broeken al te strak zitten! :+ :D

Succes Xanteh!! Zet 'm op! *O* :D

Vervelend Sam.. Gelukkig is het einde in zicht voor je! :* :)

Zoe vervelend dat je weer pijn hebt.. -O- :*

Twinkletje :* Rustig aan meis! Slaap lekker alvast! ;)

Ik had vandaag wel weer wat last van mn banden (pijn in mn liezen zeg maar, alsof er een elastiek strak staat), moet een beetje opletten of ik niet richting bekkeninstabiliteit ga. Ben natuurlijk nog niet ver, maar ben wel enigzins hypermobiel aangelegd dus in de gaten houden lijkt me wel verstandig :)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:49:17 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_111005791
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 22:03 schreef Sam1993 het volgende:
Nee maandag word ik ingeleid dus of ze wil of niet ze komt toch ;)
Je weet dat het ook best pas dinsdag kan worden bij een inleiding?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_111005865
ja en woensdag ook al als het niet op wil schieten;) maar het doet al veel met me dat er zowiezo ingegrepen word maandag. scheelt een hoop frustratie van binnen.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:57:13 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_111006107
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:51 schreef Sam1993 het volgende:
ja en woensdag ook al als het niet op wil schieten;) maar het doet al veel met me dat er zowiezo ingegrepen word maandag. scheelt een hoop frustratie van binnen.
Dat sowieso :) Gewoon het idee dat ze eindelijk een keertje luisteren :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_111006183
Inderdaad. en aangezien ik pas om half 5 in de middag binnen hoef te zijn verwacht ik zowiezo maandag verder niks bijzonders. mijn nicht (peettante) die bij de bevalling zal zijn heb ik ook gezegd dat ze gerust op haar gemak deze kant in kan komen dinsdag.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:40:29 #300
298849 mignonne
mignonne
pi_111008138
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:46 schreef Enfermera het volgende:

Ik had vandaag wel weer wat last van mn banden (pijn in mn liezen zeg maar, alsof er een elastiek strak staat), moet een beetje opletten of ik niet richting bekkeninstabiliteit ga. Ben natuurlijk nog niet ver, maar ben wel enigzins hypermobiel aangelegd dus in de gaten houden lijkt me wel verstandig :)
bandenpijn is niet t zelfde als bekkenpijn per se eh ;)
ik ben ook hypermobiel maar heb bij mn eerste nergens last van gehad. Het hoeft helemaal niet zo te zijn :)
:)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:24:17 #301
100412 mefke79
komt goed!
pi_111010609
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:57 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Inleiden is een medische handeling waarvoor vaak een medische indicatie is (overtijd, 24uur gebroken vliezen zonder vervolg activiteit, kind in nood maar nog niet levensbedreigend, moeder in nood maar nog niet levensbedreigend etc etc) en daardoor alleen door bevoegd gyneacoloog uitvoerbaar, tussencontroles tot bevalling willen in extreme drukte overigens wel door poliklinische verloskundigen gedaan worden als het niet anders kan.
Poliklinisch bevallen : is in 1e aanleg niet medisch (vandaar ook eigen bijdrage voor de huur van de verloskamer) en kan/mag met eigen verloskundige, mocht je tijdens de bevalling toch medisch worden wordt je alsnog overgedragen aan de Gyn. (denk aan kindje in vruchtwater gepoept, navelstreng ellende etc) en krijg je je eigen bijdrage veelal terug.
Kleine kanttekening: er zijn ziekenhuizen waar een arts-assistent (gynaecoloog in opleiding) de bevalling begeleid en er zijn ziekenhuizen waar een klinisch werkende verloskundige dat doet. De verloskundige is in dat geval in dienst van het ziekenhuis en werkt dan meestal ook gewoon op de polikliniek. In beide gevallen is het de gynaecoloog die eindverantwoordelijk is.
Ik ben twee keer ingeleid en heb nooit een gyn gezien, wel een aantal verloskundigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')