Ik zou dan een bed lenen via de thuiszorg, scheelt je een hoop gedoequote:Op zondag 29 april 2012 19:14 schreef Tinuviel het volgende:
Oh ok, vroeg het me gewoon af, omdat ik dat nog nooit eerder had gehoord. Dus ze doen de controles niet op de slaapkamer? Maar je slaapt dan ook vanaf nu in de huiskamer tot na de kraamweek? Wow wat zou dat bij ons voor een gedoe zijn om het bed uit elkaar te halen, van de eerste verdieping naar de huiskamer en daar opnieuw op te bouwen
Ow mên!quote:Op zondag 29 april 2012 15:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Als we het toch over bad hebben.. ik rammelde net mijn mini-muppet er bijna uit door dit filmpje
Zeer herkenbaar!!quote:Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja...nuuu! Al heb ik soms (zoals net) toch een soort van 'paniek'(niet echt paniek) gevoel/huilbui van 'waaahhh, kan ik dit wel?'. En ik wil het kamertje nú af, of ik wil er nu aan beginnen! maar weet niet waar te beginnen want heb niks in huis :p En dr moet nog zoveel opgeruimd worden, ik mis een zolder! En en en! Ik word soms moe van mezelf... Nog 16 tot 18 weken... zucht
Nou idd, ik had wel verwacht dat er nieuwe babies zouden zijn na mijn weekje weg, maar niet dus!quote:Op maandag 30 april 2012 15:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Samenvatting: speedy is papa geworden!
Verder zitten we te wachten op xanteh roosje sam gen zoe.... in willekeurige volgorde. vergeef me als ik iemand oversla.
Wij willen babies! :-)
Dank je wel, echter is dat mijn vriendin en mijn dochterquote:Op maandag 30 april 2012 13:22 schreef Sam1993 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Speedy: wat een leuke foto van jou en je dochtertje!
Sinds vannacht lijk ik wel een slijmbom Sorry dames:P Twijfel of dat het van het verweken van de baarmoeder is die volgens de gyneceloog al verweekt was of van de slijmprop het is gewoon helemaal helder dus geen bloed en draadjes maar wel erg plakkerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |