abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110938283
Gerb en Phaidra, wij hebben ook het badstoeltje gehad, moet eigenlijk kijken of het mee verhuist is of niet. Het was ook een beetje vies, maar goed, dat kun je schoonmaken. Ik vond het een super uitkomst na een maand of 3, dat je kind toch zwaar begint te worden in je armen en nog niet zelfstandig kan zitten. Andere stoeltje hebben wij nooit gebruikt, wij gebruikten de eerste soort tot hij zelf kon zitten.

Nanadu, vervelend van die harde buiken. Ik heb het ook vaker, dat ik maar heel weinig kan lopen of vanwege harde buiken of andere klachten. Wel fijn dat je je kleren kon kopen. ^O^

Zoë waarom moest het bed in de huiskamer staan? Wel fijn, dat de klossen geregeld zijn. Ja jammer dat wij niet dezelfde ideeën hebben. Ik wilde zo'n kubusje die je op de muur hangt, die naar voren open en waar je iets in kunt zetten of anders een plank. De kubussen en planken, die wij zagen vond hij niets. Misschien kan ik een afbeelding vinden, van wat ik bedoel.

KatyM wacht maar tot je kind er is. Dan zul je je wel vaker zo voelen :P. Want als je meegaat moet je oppas hebben en je moet toch de volgende ochtend vroeg op omdat je kind al vroeg wakker is. Ben echt al sinds de eerste zwangerschap niet meer van dat soort feesten enzo.

Na ons slaapje had onze baby ook de hik, zo lief is dat O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110938976
Tinuviel
http://www.hippemamas.nl/(...)in-de-babykamer.html

Zoiets? (heb je ook in t vierkant enz)

De vk van mij (+de inval vk's uit de andere stad) hebben dat als standaard ofzo, ongeacht je gewicht bijv.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zoë23 op 29-04-2012 19:07:15 ]
pi_110939560
Zoë, ja dat is precies wat ik bedoelde en dat is ook wat wij hadden gevonden bij de praxis. Op jouw site hebben zij trouwens de versie met afgeronde hoeken, maar je hebt ook vierkante/ rechthoekige met rechte hoeken.

Oh ok, vroeg het me gewoon af, omdat ik dat nog nooit eerder had gehoord. Dus ze doen de controles niet op de slaapkamer? Maar je slaapt dan ook vanaf nu in de huiskamer tot na de kraamweek? Wow wat zou dat bij ons voor een gedoe zijn om het bed uit elkaar te halen, van de eerste verdieping naar de huiskamer en daar opnieuw op te bouwen :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110939829
:Y leuk zo'n kubus

Ik heb m'n oude 1pers bed weer in huis :9 die hadden m'n ouders nog staan in m'n oude slaapkamer.
Wist ook niet dat het bed perse beneden moest staan, heb t laatst nog even nagevraagd omdat m'n zus erover begon.

Controles kunnen misschien wel gewoon op t bed boven gedaan worden, maar omdat ik woensdag 40wkn ben en m'n lief weer gaat werken leek t me wel handig als t bed beneden klaar stond + op klossen :9
pi_110939830
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:14 schreef Tinuviel het volgende:
Oh ok, vroeg het me gewoon af, omdat ik dat nog nooit eerder had gehoord. Dus ze doen de controles niet op de slaapkamer? Maar je slaapt dan ook vanaf nu in de huiskamer tot na de kraamweek? Wow wat zou dat bij ons voor een gedoe zijn om het bed uit elkaar te halen, van de eerste verdieping naar de huiskamer en daar opnieuw op te bouwen :P
Ik zou dan een bed lenen via de thuiszorg, scheelt je een hoop gedoe :Y
  zondag 29 april 2012 @ 19:34:19 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110940291
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 15:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Als we het toch over bad hebben.. ik rammelde net mijn mini-muppet er bijna uit door dit filmpje O+

Ow mên! :o O+
  zondag 29 april 2012 @ 19:35:57 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110940345
Wij hadden trouwens een heel simpel in elkaar te zetten logeerbed. Die stond uit elkaar in de woonkamer, lattenbodem achter de bank en toen heeft F hem in elkaar gezet toen de weeën echt begonnen.
pi_110940597
Dat filmpje Gerbera!!! O+ O+ Vooral het einde, met die duim in de mond! O+
pi_110941587
Nohhh dat filmpje! O+ Ik wil ook! Maar moet nog even wachten. Op sommige dagen duurt het nog zo lang :$
Wij hebben trouwens ook die verlaagbare badstandaard van Anel! Ben 1.57m, hoop dat de laagste stand genoeg is :) Morgen lekker dagje Antwerpen, koninginnedag ontlopen :P Eerst naar de Zoo en dan de stad in, als ik dat nog vol hou :{
pi_110941737
Oh Gerberaatje wat dóé je! O+ Nou moet ik er nog 1 O+
Echt hè, dat duimpje, maar ook dat handje dat de volwassene steeds vasthoudt en de ontspannenheid die het uitstraalt! Het wordt ook met zoveel liefde en rust gedaan.
*rammel*
pi_110941806
Dat filmpje; O+ rammel de rammel...
pi_110942339
Gerbera, volgens mij heb jij alle verstopte meelezers in dit topic even aan het rammelen gezet met het filmpje :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110944854
:D!

SE, herkenbaar hoor... ik wil ook nu nu nu! Nog 12 tot 14 weken, het klinkt nog zo lang ;(

Probeerde vanavond mijn grote zo in bad te doen maar dat werd brullen :P alles SELLUF doen :') toe aan een nieuwe baby dus :P
pi_110945738
Yep, gerberaatje, nu moet ik er ook nog eentje!!! Wat een superlief filmpje O+
Tralalalaaa
pi_110946168
Ja...nuuu! Al heb ik soms (zoals net) toch een soort van 'paniek'(niet echt paniek) gevoel/huilbui van 'waaahhh, kan ik dit wel?'. En ik wil het kamertje nú af, of ik wil er nu aan beginnen! maar weet niet waar te beginnen want heb niks in huis :p En dr moet nog zoveel opgeruimd worden, ik mis een zolder! En en en! Ik word soms moe van mezelf... Nog 16 tot 18 weken... zucht
pi_110947727
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja...nuuu! Al heb ik soms (zoals net) toch een soort van 'paniek'(niet echt paniek) gevoel/huilbui van 'waaahhh, kan ik dit wel?'. En ik wil het kamertje nú af, of ik wil er nu aan beginnen! maar weet niet waar te beginnen want heb niks in huis :p En dr moet nog zoveel opgeruimd worden, ik mis een zolder! En en en! Ik word soms moe van mezelf... Nog 16 tot 18 weken... zucht
Zeer herkenbaar!!

En dat filmpje! O+ O+
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_110947895
:D SE&lenehe
Is zo leuk om lekker met t kamertje enz bezig te gaan!

En kleine beebs O+

Net filmpje gekeken en super misselijk. Tijd om naar bed te gaan
Hopelijk gaat t morgen beter :)

Fijne koninginnedag alvast!
  zondag 29 april 2012 @ 22:42:05 #118
351479 KatyM
Hihaah!
pi_110949049
Truste Zoe! Fijne dag morgen iedereen! *O*
pi_110949583
Ow wauw dat filmpje Gerb! O+
Dat zou ik wel willen kunnen met mijn beebjes straks!

Hier echt een butnacht gehad en eigenlijk vandaag nog niet veel beter. Gisteren is er iets verkeerd geschoten in mijn heup links... Kan niet op of om. Dinsdagochtend had ik al een fysio afspraak staan dus hopelijk krijgt ze het weer goed geduwt.

Fijne koninginnendag morgen iedereen! :*
pi_110951928
Komt helemaal goed SupremeEvil, je kan het echt!
En niet elke dag even perfect, maar op een gegeven moment rent dat kindje gillend van plezier rond in z'n blote billen en dan denk je Wauw! Het gaat goed zeg!

Ik ga morgen vroeg opstaan en naar de vrijmarkt toe, hoop leuke koopjes te scoren!
Fijne koninginnedag iedereen!
pi_110956246
Wat een lief filmpje kwam daar voorbij <3

Hier weinig te melden. Lichte activiteit hier beneden. Hongerig, slecht geslapen maar gelukkig is het mooi weer vandaag :)

Fijne dag allemaal!
pi_110956275
Ja maak er wat van vandaag! Ga zo eens hier op de kindermarkt kijken of ik nog wat leuks kan scoren voor een zacht prijsje.

Xanteh rustig aan! En afwachten maar weer.
pi_110956296
Bijtje wat vervelend de pijn in de heup. Ik hoop dat het beter is vandaag en je kunt genieten van deze koninginnedag. :)

Troeta, succes met het scoren van de koopjes! ^O^

Xanteh, mag/ kun je ontbijten. Fijne dag toegewenst, geniet ervan. Of zal het toch de dag zijn dat je kindje geboren wordt? :P

We zijn er gisteren toch nog uitgekomen over de kubus. Had nog iets anders leuks ontdekt & daarmee was hij het wel eens. De plank van de Mammoet serie van Ikea kun je zoals in deze kamer ook omfunctioneren als kubus, zie links boven aan de muur in de afbeelding en ze zijn er in 3 kleuren *O* :

http://www.ikea.com/nl/nl(...)s/#/20111_chrs10a_01

*O* Fijne koninginnedag allemaal, hoop dat het weer nog echt mooi word *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110956338
Phaidra, zie net in V&A dat iemand een babybadje verkoopt met een standaard, die je gewoon op je gewone bad zet. Is dat misschien iets voor jou? Wordt verkocht door Asyniur:

[OUD] Vraag en aanbod 94
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110956361
Goedemorgen allemaal!
Gerbera, wat een heerlijk filmpje! O+

Hier een druk maar fijn weekend gehad, zaterdag mijn verjaardag vast gevierd voor vrienden en er een verkapte babyshower van gemaakt. Was erg leuk en het was heel fijn om iedereen weer even te zien, zeker na vrijdag.
Gisteren zijn mijn schoonouders geweest en hebben ze de wieg meegenomen, die staat nu ook! O+ Foto staat in het kinderkamer topic. Schoonouders zijn met mn lief nog lekker weggeweest en toen kon ik nog wat uurtjes slapen. Ben nog steeds flink moe, maar begin me emotioneel wat beter te voelen weer. En heb het idee dat ons meisje ook weer wat actiever wordt en dat is wel heel fijn.

Vandaag ook heel even mee naar het centrum voor de koninginnemarkt, maar denk dat ik het daar wel weer snel gehad heb, dan mag mn vriend alleen verder :P
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 30 april 2012 @ 08:23:22 #126
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_110956439
Goedemorgen :)
Wat een nacht , 4 uur wakker en 8 uur :D dus dat gaat allemaal erg goed, niet zoals bij Cynthia die van 23 uur tot 9 uur door sliep, dus dit verschil is wel te merken.

Voor de rest maar Felicia het goed :) alleen wel balen dat we er nu niet op uit kunnen gaan, maar ach lekker genieten van dit weer en de kleine maakt al een hele hoop goed O+
Gisteren voor het eerst in badje geweest, en wat vond ze dat heerlijk zeg O+
En dan die geluidjes als ze slaapt en die lach trekjes, kan geen genoeg van krijgen, en soms stiekem met 1 oogje kijken, heerlijk O+

Deze wil ik jullie niet onthouden:

pi_110956496
*rammel* wat een lieve foto's Speedy!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110956805
Gefeliciteerd en mooie foto's Speedy!

Wij hebben gisteren aan onze oudste gevraagd wat hij graag zou willen: een broertje of een zusje. 'nee, ik hoef geen' zegt ie :D Gisteravond wilde hij dan toch een zusje. Zo schattig.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_110956932
Wat een geweldige foto's Speedy O+

Ja gelukkig kan ik gewoon ontbijten, anders was ik het meest chagrijnige mens in nederland geweest nu :+

Die kubusjes zijn trouwens erg leuk, niet zo standaard :)
pi_110957461
Speedy! O+ Wat een mooie foto's! En nog gefeliciteerd!!!
Verder nog geen verse baby's geloof ik?
Wel jompels voor allerlei mijlpalen zag ik! *O*
Pfff... Ik lees wel mee, maar tegen de tijd da tik wil gaan reageren ben ik het een beetje kwijt allemaal :@

Waardeloze nachten hier en het lijkt er op dat mijn lichaam me even extra duidelijk wil maken dat ik toch echt zwanger ben.. Continu hoofdpijn, mn rug sputtert tegen en mn buik voelt als een met stenen gevulde basketbal! Maar wel een basketbal die steeds duidelijkere plofjes laat voelen! O+
pi_110957647
Bijtje
:( verelend zeg :*
hoop dat je er snel minder last van hebt

Xanteh
Spannend..!
Afwachten dus

Tinuviel
*O* leuk!

Marjolijntje
Klinkt goed allemaal :)

Speedy
Aww O+
missch rammelen er nu wel wat verse beebs uit.. :9

Babykloon
:D
O+ baby plofjes

Pff ben er vannacht 100x uit geweest m te plassen, werd een paar keer wakker van pijnscheuten :X in m'n kruis + aanhoudende kramp weer.
Gelukkig niet meer misselijk :).

-O- vind t zo jammer dat ik niet even de stad in kan, bwuh.
Parkeren in de stad is natuurlijk onmogelijk en meer dan 500m kan ik niet lopen :@
pi_110957929
Goedemorgen allemaal,

Koninginnendag, wij gaan toch eventjes de markt op, eventjes kijken hoe dat gaat. Verder voel ik steeds meer steekjes en krampjes in mijn buik dus ik hoop dat de kleine goed aan het indalen is.

Ben nog wel een beetje slaperig, :O heb gewoon tot een uur of 9 geslapen, wel met bizarre dromen over dode mensen weer tot leven kunnen wekken enzo, brrr.
pi_110959193
Doosje duplo gescoord voor een prikkie! Kan de hele dag wel op het terras zitten maar vriendengroep is heel erg verdeeld dit jaar. iedereen gaat wat anders doen.. dan hier thuis maar terrasje creeeeren.
pi_110959834
Ik ben weer even terug in bed gekropen... kon tijdens mijn ontbijtje met broodje ham, naar de wc rennen.
pi_110960016
Arme Mango, en dat nog wel met dit lekkere weer :(

Twinkle: ga ik ook doen, dat terrasjes verhaal in eigen tuin tenminste. Jammer genoeg is het hier bewolkt *snif*

Thistleweed: leuk die bizarre dromen haha. Veel plezier op de markt :)

Ik denk dat Zoë en ik ons maar moeten toegeven aan een dagje hangen en ons laten verwennen door onze mannetjes ;-)
pi_110962570
Goedemorgen allemaal!

Twinkle: dat soort dingetjes kocht mijn moeder ook altijd op de markt voor weinig geld. In tilburg zijn wel vaker braderieen en rommelmarkten hier in Maastricht echter bijna geen. Jammer.

Speedy: wat een leuke foto van jou en je dochtertje!
Xanteh: ik hoop dat het snel mag beginnen voor je jij loopt nu toch ook al aardig overtijd?
Zoë: Balen dat je niet even de stad in kan dat is hier ook niet aan de orde kan nog amper een voet verplaatsen door de pijn en heb enorm veel last van oefenweeen en harde buiken. Misschien volgend jaar en dan met de kleintjes he;)

Sinds vannacht lijk ik wel een slijmbom Sorry dames:P Twijfel of dat het van het verweken van de baarmoeder is die volgens de gyneceloog al verweekt was of van de slijmprop het is gewoon helemaal helder dus geen bloed en draadjes maar wel erg plakkerig.

Heb me erbij neergelegd dat ze me in het ziekenhuis niet gaan helpen ondanks beloftes en lovende woorden dus over precies een weekje word er gestart met mijn meisje halen O+
Vriendlief krijgt het voglens mij op zijn zenuwen want die is al 2 dagen vollop aan het poetsen opruimen in de tuin aan het werken en in de babykamer aan het rommelen. Hij lijkt wel de nesteldrang te hebben die ik hoor te hebben? :9
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_110963206
Wtf is een gyneceloog?

:')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_110963524
gynaecoloog...
pi_110963567
Goed zo.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_110963864
Hahaha Sam, geweldig toch, zo'n vriend die de nesteldrang heeft ;) Die van mij heeft er ook last van hoor, hij staat nog net niet twee keer per dag te stofzuigen. Ik hoop voor je dat de kleine zelf komt, dan ben je niet de dagen aan het tellen (zoals ik nu)

Back to tuinieren :)
pi_110964077
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 13:54 schreef Vlindur het volgende:
Wtf is een gyneceloog?

:')
:D
  maandag 30 april 2012 @ 15:16:42 #142
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110964463
Hoi Liefjepiefjes O+
Wij hebben een heerlijk vakantieweekje gehad, helemaal tot rust gekomen!! :D Zooo lekker.
En volgens mij :o heb ik zelfs :o 2x wat plopjes gevoeld! Wel errug vroeg, maar het voelde wel duidelijk anders dan mn darmen die ik normaal al genoeg voel :+ Nouja, we gaan het zien of ik het goed had :D
We hebben heerlijk weer gehad op vakantie en muppet en ik hebben samen ons eerste ritje op de Nürburgring gehad :D O+ :9 Zo gaaf! (oud racecircuit in Duitsland).
ohja, nog even een foto van iets wat we daar gekocht hebben en beiden niet konden laten liggen:

:D O+

Speedy gefeliciteerd, wat een dotje!! :D O+ *O*

Kwisted wat fijn dat je 20w echo goed was!! :D en een dochter, wat gaaf! (wist ik dat al? :@) Superleuk joh O+

Verder ben ik erg lui en heb ik niet alle topics doorgespit :@ Iemand een samenvatting voor me toevallig? :D O-)

Hoe is het verder met iedereen? Alles nog goed enzo? O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_110964635
Samenvatting: speedy is papa geworden!

Verder zitten we te wachten op xanteh roosje sam gen zoe.... in willekeurige volgorde. vergeef me als ik iemand oversla.

Wij willen babies! :-)
pi_110964685
En sproetje soohr en knife zie ik... dus we gaan het druk krijgen!
pi_110964885
Xanteh
Tuinieren? :o

Wij zijn even naar t strand geweest O+ was er lekker rustig dus konden heel dichtbij parkeren. Doet me zo goed, 't water, de wind, de zon O+ lekker even 't huis uit.
Lekker n visje & ijsje gegeten :)

Nu lekker in de tuin in de zon, met muziek uit de stad op de achtergrond O+
Even genieten, heb wel kramp maar dat is niet zo erg.

Sam
Handig toch zo'n man met nesteldrang? :9

Enfermera
Klinkt goed! Fijn dat jullie genoten hebben! :)
  maandag 30 april 2012 @ 15:55:43 #146
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110965127
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 15:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Samenvatting: speedy is papa geworden!

Verder zitten we te wachten op xanteh roosje sam gen zoe.... in willekeurige volgorde. vergeef me als ik iemand oversla.

Wij willen babies! :-)
Nou idd, ik had wel verwacht dat er nieuwe babies zouden zijn na mijn weekje weg, maar niet dus! :o
:D *O*

Zoe: heerlijk joh aan het strand O+ Lekker rustig vandaag lijkt me ja :D Top! Is je kramp al wat minder geworden trouwens? En is je zus al bevallen of niet? :D Nog steeds spannend wie de 1e is? ;)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_110965172
Potver nog geen verse babietjes? Het zal straks druk worden in 1 keer! Hier ook alles nog zeer rustig. Vanochtend lekker over de vrijmarkt gewaggeld en leuke dingen gekocht! Wat een heerlijk weer is het toch....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_110965980
Ik denk dat alle baby's volgende week geboren worden :P

xanteh kan ook niet lang meer duren aangezien ze 9 dagen overtijd is lijkt het me dat ze die zeker volgende week gaan helpen.
Zoë is deze week 40 weken en denk dat die ook volgende week wel bevalt met al haar voorwerk. Roosje is inmiddels 4 dagen overtijd dus denk dat die toch ook wel volgende week geholpen word een start te maken
ik sta voor volgende week
en dan is er altijd nog de kans dat knife en soohr optijd papa worden
en dat sproetje netjes optijd gaat bevallen.

Word vast een drukke week! :9
  maandag 30 april 2012 @ 16:53:15 #149
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_110966306
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 13:22 schreef Sam1993 het volgende:
Goedemorgen allemaal!

Speedy: wat een leuke foto van jou en je dochtertje!

Sinds vannacht lijk ik wel een slijmbom Sorry dames:P Twijfel of dat het van het verweken van de baarmoeder is die volgens de gyneceloog al verweekt was of van de slijmprop het is gewoon helemaal helder dus geen bloed en draadjes maar wel erg plakkerig.
Dank je wel, echter is dat mijn vriendin en mijn dochter ;)

Mijn vriendin had bij Cynthia een slijmprop, daarna begonnen de weeen ook te komen :o
pi_110966528
Bij Elin & Lex verloor ik mijn slijmproppen bij 34 weken.. en die groeiden daarna mooi weer terug :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')