Zo dat is alweer even geleden. Heb wel meegelezen op mijn telefoon, maar reageren lukt daar niet mee.
Speedy nog gefeliciteerd met je dochter! Mooie foto's ook!
Zoë ik zit steeds te kijken of het bij jou al gaat beginnen. Vind je het al spannend worden?? En je zus??
Mango bijna trouwen! Wat leuk zeg. Doen jullie alles erop en eraan?
Xanteh, zet hem op meid! Laat die weeën maar komen. Ik heb wel zin in een nieuw babytje in dit topic

Of misschien is Roosje je toch voor

Anders komen de kleintjes misschien wel op koninginnendag!
Sorbootje een neefje! Heel erg leuk! Hadden de ouders ergens op gehoopt?
Kersjes, welkom terug! Lekkere vakantie gehad?
Met mij gaat het ondertussen goed! De 20 weken echo was goed gegaan, foto had ik al geplaatst. Oh ik ben al helemaal verliefd op mijn dochter. Ik vind de echo zo mooi

Vrijdag heb ik nog een echo! Helemaal voor niks! Ik heb weer geluk, want ik mag 'model' zijn voor het nieuwe echo apparaat van de echoscopiste. Inclusief 3D! Ik ben heel erg benieuwd! Verder was de dame helemaal gezond, wat natuurlijk het belangrijkste is.
Mijn buik begint nu echt hard te groeien! Foto volgt in het buikentopic

Maar hij begint me nu ook al een klein beetje in de weg te zitten. Ik voel dat mijn hart heel hard klopt de hele tijd, om al dat bloed rond te pompen. Ben dus sneller buiten adem. Ook heb ik al last van harde buiken, omdat ik op mijn werk gewoon niet op tijd mijn rust kan nemen. Ik ben wat dat betreft echt een werkpaard..
En bukken begint irritant te worden

Zoals bij veters strikken, of tuinieren..
oh en een nieuwe user icon

omdat ik de oude beu was, en deze schattig vind