Gerb en Phaidra, wij hebben ook het badstoeltje gehad, moet eigenlijk kijken of het mee verhuist is of niet. Het was ook een beetje vies, maar goed, dat kun je schoonmaken. Ik vond het een super uitkomst na een maand of 3, dat je kind toch zwaar begint te worden in je armen en nog niet zelfstandig kan zitten. Andere stoeltje hebben wij nooit gebruikt, wij gebruikten de eerste soort tot hij zelf kon zitten.
Nanadu, vervelend van die harde buiken. Ik heb het ook vaker, dat ik maar heel weinig kan lopen of vanwege harde buiken of andere klachten. Wel fijn dat je je kleren kon kopen.
Zoë waarom moest het bed in de huiskamer staan? Wel fijn, dat de klossen geregeld zijn. Ja jammer dat wij niet dezelfde ideeën hebben. Ik wilde zo'n kubusje die je op de muur hangt, die naar voren open en waar je iets in kunt zetten of anders een plank. De kubussen en planken, die wij zagen vond hij niets. Misschien kan ik een afbeelding vinden, van wat ik bedoel.
KatyM wacht maar tot je kind er is. Dan zul je je wel vaker zo voelen

. Want als je meegaat moet je oppas hebben en je moet toch de volgende ochtend vroeg op omdat je kind al vroeg wakker is. Ben echt al sinds de eerste zwangerschap niet meer van dat soort feesten enzo.
Na ons slaapje had onze baby ook de hik, zo lief is dat