16 weken inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:56 schreef Sorbootje het volgende:
Xanteh, wat een braaf baby'tje heb jij! Succes meid!!![]()
16 weken
Heb vanmorgen mijn laatste kannetje vol gepiest.
Wat tof dat je het hartje al zo goed kan horenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoop mijlpalen weerHurray!
Marjolijntje, leuke collegaNiet teveel van aantrekken hoor, dat is ze niet waard
Phaidra, goed dat je het besproken hebt. Kan me voorstellen dat het lastig is om dat (ten eerste aan jezelf!) te moeten toegeven, maar goed hoor!
Mango, trouwjurk passenZo leuk
Ga je 'm nog een andere keer definitief doorpassen, stel dat je buik nog een stuk meer groeit?
Met mij gaat het nog steeds primaLekker een weekje vakantie nu. Buik groeit beetje bij beetje. Ik heb een oude joggingbroek aan, en stiekem was 'ie sowieso al iets te klein geworden (of ik te groot
), maar ik houd mezelf nu voor dat het door de zwangerschap komt
![]()
Oh, ik vind tegenwoordig het hartje van de baby heel makkelijk, weet nu waar ik moet zoeken. Vind het toch wel geruststellend om haar regelmatig te horen (terwijl ik mezelf niet gek maak als het een enkele keer niet lukt, gelukkig). Je merkt het ook als ze beweegt, dan hoor je echt van die *THUMP* geluiden
Het is in ieder geval fijn dat je nu de flexibiliteit hebt om later te komen/eerder weg te gaan, en als het nodig is, nog wat eerder helemaal te stoppen. Wil niet zeggen dat je dat moet doen, maar ik kan me voorstellen dat het al rust geeft dat je weet dat het wel kán. En als het nodig is, jammer dan. Mij lijkt het ook lastig hoor, maar ik houd mezelf dan maar voor dat je het niet voor jezelf doet, maar voor de mini-me die in je aan het groeien isquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat tof dat je het hartje al zo goed kan horen.
Ik vind het ook lastig om toe te geven, zeker omdat ik verder een perfecte zwangerschap heb gehad en er nu ook eigenlijk niet écht iets mis is. Het reizen is zwaar, maar als ik op het werk ben gaat het wel weer. Harde buiken heb ik op sommige dagen last van, maar op andere dagen gaat het weer prima. Ik ben moe & druk ja, maar dat ben ik soms ook zonder zwangerschap. Beetje lastig dus, het is meer de optelsom van alles. Maar om hiervoor nou al zes weken van tevoren thuis te gaan zitten, vind ik ook weer zo overdreven (en heb ik ook eigenlijk nog niet zo'n zin in). Maar als het niet beter gaat, dan moet het maar
.
* Cyntiaa Jaloers is!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:50 schreef Loodje het volgende:
Xanteh succesYou go go go!
![]()
Sorry dames, ik zal morgen lekker bijlezen nu ga ik toch echt weg:) Lekker wat eten en dan naar Ahoy:D:D
en sterkte dames
Is dat zo? Toen ik hier urine moest inleveren konden ze namelijk gelijk zien ofdat het blaasontsteking was of niet.......Zou toch van de zotte zijn als je daar een paar dagen op moet wachten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:25 schreef Tinuviel het volgende:
Sam, kun je niet vandaag nog urine inleveren bij je huisarts? Misschien geeft het rust, dat je eerder weet of het een blaasontsteking is of niet en je ervoor behandelt kunt worden. Bij mijn huisartsenpraktijk heb je daar namelijk geen afspraak voor nodig. Ook duurt de definitieve uitslag van de urinekweek een paar dagen tot een week.
Blaasontsteking is inderdaad meteen te zienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:46 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Is dat zo? Toen ik hier urine moest inleveren konden ze namelijk gelijk zien ofdat het blaasontsteking was of niet.......Zou toch van de zotte zijn als je daar een paar dagen op moet wachten?
klopt, ze kunnen meteen zien dat je een ontsteking hebt, maar ze zetten het op kweek om te achterhalen welke bacterie het is. Dus je krijgt een ab kuurtje dat 'algemeen' tegen blaasontstekingen werkt en pas later is bekend welk beestje het eigenlijk is. Slaat de kuur niet aan, dan kan je later nog een meer gerichte kuur krijgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:46 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Is dat zo? Toen ik hier urine moest inleveren konden ze namelijk gelijk zien ofdat het blaasontsteking was of niet.......Zou toch van de zotte zijn als je daar een paar dagen op moet wachten?
De tijd doorgekomen met testen, heb je een foto van je verzameling?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:11 schreef bodpa09 het volgende:
De tijd gaat ook megalangzaam Estrys, vooral in de eerste weken. Ik ben ze doorgekomen door dingen te regelen (vk bellen, moeders voor moeders) en vooral heeuuuul veeuul te testen. Heb hier echt een stapeltje liggen.
Ik ben helemaal: eerste pakje kwam net binnen met de post en ik vind het zooo leuk. Vanmorgen ook het geboortekaartje besteld, sjonge, het wordt wel opeens echt zo. :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |