abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110990192
Xanteh! Succes :D *O*
pi_110990196
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 08:56 schreef Sorbootje het volgende:
Xanteh, wat een braaf baby'tje heb jij! Succes meid!! :D

*O* 16 weken *O* Heb vanmorgen mijn laatste kannetje vol gepiest.
16 weken inderdaad *O* :o

En *O* voor alle andere mijlpalen!
pi_110990214
Succes Xanteh ^O^ *O*
pi_110990367
Oh ja, opklikstuk voor de maxi-cosi, moeten wij ook nog ergens vandaan halen!

Coco, fijn joh dat je een kinderwagen kan overnemen. Zeker als dragen jullie bevalt, is het een beetje zonde om er 700 euro aan uit te geven :).

Ik ben inderdaad heel blij met mijn leidinggevende :Y. Ze heeft liever dat ik nu een klein stapje terug doe dan dat ik straks helemaal opgebrand ben. En omdat ik me niet hoef ziek te melden, zou ik alsnog tot 36 weken door kunnen werken als het op deze manier beter gaat. We'll see :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110990391
Hoop mijlpalen weer :D Hurray! *O*

Marjolijntje, leuke collega O+ Niet teveel van aantrekken hoor, dat is ze niet waard :*

Phaidra, goed dat je het besproken hebt. Kan me voorstellen dat het lastig is om dat (ten eerste aan jezelf!) te moeten toegeven, maar goed hoor! :*

Mango, trouwjurk passen *O* Zo leuk O+ Ga je 'm nog een andere keer definitief doorpassen, stel dat je buik nog een stuk meer groeit?

Met mij gaat het nog steeds prima :) Lekker een weekje vakantie nu. Buik groeit beetje bij beetje. Ik heb een oude joggingbroek aan, en stiekem was 'ie sowieso al iets te klein geworden (of ik te groot :+), maar ik houd mezelf nu voor dat het door de zwangerschap komt :P

Oh, ik vind tegenwoordig het hartje van de baby heel makkelijk, weet nu waar ik moet zoeken. Vind het toch wel geruststellend om haar regelmatig te horen (terwijl ik mezelf niet gek maak als het een enkele keer niet lukt, gelukkig). Je merkt het ook als ze beweegt, dan hoor je echt van die *THUMP* geluiden :+
pi_110990720
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoop mijlpalen weer :D Hurray! *O*

Marjolijntje, leuke collega O+ Niet teveel van aantrekken hoor, dat is ze niet waard :*

Phaidra, goed dat je het besproken hebt. Kan me voorstellen dat het lastig is om dat (ten eerste aan jezelf!) te moeten toegeven, maar goed hoor! :*

Mango, trouwjurk passen *O* Zo leuk O+ Ga je 'm nog een andere keer definitief doorpassen, stel dat je buik nog een stuk meer groeit?

Met mij gaat het nog steeds prima :) Lekker een weekje vakantie nu. Buik groeit beetje bij beetje. Ik heb een oude joggingbroek aan, en stiekem was 'ie sowieso al iets te klein geworden (of ik te groot :+), maar ik houd mezelf nu voor dat het door de zwangerschap komt :P

Oh, ik vind tegenwoordig het hartje van de baby heel makkelijk, weet nu waar ik moet zoeken. Vind het toch wel geruststellend om haar regelmatig te horen (terwijl ik mezelf niet gek maak als het een enkele keer niet lukt, gelukkig). Je merkt het ook als ze beweegt, dan hoor je echt van die *THUMP* geluiden :+
Wat tof dat je het hartje al zo goed kan horen O+.

Ik vind het ook lastig om toe te geven, zeker omdat ik verder een perfecte zwangerschap heb gehad en er nu ook eigenlijk niet écht iets mis is. Het reizen is zwaar, maar als ik op het werk ben gaat het wel weer. Harde buiken heb ik op sommige dagen last van, maar op andere dagen gaat het weer prima. Ik ben moe & druk ja, maar dat ben ik soms ook zonder zwangerschap :+. Beetje lastig dus, het is meer de optelsom van alles. Maar om hiervoor nou al zes weken van tevoren thuis te gaan zitten, vind ik ook weer zo overdreven (en heb ik ook eigenlijk nog niet zo'n zin in). Maar als het niet beter gaat, dan moet het maar ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110990885
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wat tof dat je het hartje al zo goed kan horen O+.

Ik vind het ook lastig om toe te geven, zeker omdat ik verder een perfecte zwangerschap heb gehad en er nu ook eigenlijk niet écht iets mis is. Het reizen is zwaar, maar als ik op het werk ben gaat het wel weer. Harde buiken heb ik op sommige dagen last van, maar op andere dagen gaat het weer prima. Ik ben moe & druk ja, maar dat ben ik soms ook zonder zwangerschap :+. Beetje lastig dus, het is meer de optelsom van alles. Maar om hiervoor nou al zes weken van tevoren thuis te gaan zitten, vind ik ook weer zo overdreven (en heb ik ook eigenlijk nog niet zo'n zin in). Maar als het niet beter gaat, dan moet het maar ;).
Het is in ieder geval fijn dat je nu de flexibiliteit hebt om later te komen/eerder weg te gaan, en als het nodig is, nog wat eerder helemaal te stoppen. Wil niet zeggen dat je dat moet doen, maar ik kan me voorstellen dat het al rust geeft dat je weet dat het wel kán. En als het nodig is, jammer dan. Mij lijkt het ook lastig hoor, maar ik houd mezelf dan maar voor dat je het niet voor jezelf doet, maar voor de mini-me die in je aan het groeien is O+
pi_110991373
Coco, vanavond heb ik de jurk weer voor het eerst aan sinds ik weet dat ik zwanger ben, dus we gaan kijken wat er met het model uberhaupt mogelijk is. Ik ga ervan uit dat we dan weer een afspraak plannen voor in de laatste week voor het huwelijk.

En wat tof dat je het hartje kunt horen O+
Mijn vriend was arts en blufte dat je het ook met een stethoscoop kon beluisteren. Nou, kwam ik afgelopen weekend toch van een spreekwoordelijk koude kermis thuis. Nada. ;(
De aanblik van mij, plat op de bank met een stethoscoop in mijn broek, helemaal geconcentreerd, moet dan wel weer grappig zijn geweest. :P

Phaidra, je hebt ook recht op extra pauzes hè, dus probeer ook echt je rust te pakken! :*
pi_110991526
Goedemorgen!

Phaidra: fijn dat je werk mee wil denken hoe ze het aangenamer kunnen maken voor je.
Fijn he als je voortaan weet waar je het hartje kan vinden. ook op controles kun je dat gewoon aangeven en zit je niet in spanning terwijl ze zoeken :)

Hier weer een slapenloze nacht tegen kwart voor 4 in slaap gevallen sindien ieder half uur wel wakker om te plassen of om te draaien. Op onverklaarbare manier enorm last van mijn rechterbeen met steken onder mijn bil kan die ook bijna niet belasten laat staan op die zij liggen. Buik is heel de cohtend al knoerhard en pijnlijk misschien blaasontsteking vandaag maar eens even aankijken en anders morgen even urine inleveren.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:50:27 #235
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110992519
Xanteh succes :D You go go go! *O*

Sorry dames, ik zal morgen lekker bijlezen nu ga ik toch echt weg:) Lekker wat eten en dan naar Ahoy:D:D

:* en sterkte dames
Be dance |Be real| Be You
pi_110992732
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:50 schreef Loodje het volgende:
Xanteh succes :D You go go go! *O*

Sorry dames, ik zal morgen lekker bijlezen nu ga ik toch echt weg:) Lekker wat eten en dan naar Ahoy:D:D

:* en sterkte dames
* Cyntiaa Jaloers is! O+ BSB...
pi_110993038
Goeiemiddag :)
Ik meld me even :9

Heb enorm veel buikpijn (geen weeën denk ik) m'n hele buik doet gewoon pijn. Voel me beroerd :(

M'n moeder komt zo even langs O+ & morgen komt de vervangende vk voor controle. M'n zus is nu in het ziekenhuis dus dat duurt niet lang meer! (hoop ik)

Zag dat het mijlpalendag is! *O*!

Zal later wel even goed bij lezen..kan me niet concentreren bah
pi_110993626
Coco het klein samenklappen van de Bugaboo Frog vinden wij ook heel handig. Uiteindelijk hebben wij een best grote auto aangeschaft, nadat wij de kinderwagen hadden gekocht. Maar het is ook voor het opbergen van de kinderwagen in huis (in een klein halletje) bijvoorbeeld heel handig. Daarnaast kun je hem ook in de metro/ trein opvouwen mocht je dat willen of mocht het nodig zijn. Wij zijn er heel tevreden mee.

Mango trouwjurk passen :) en daarna lekker vakantie op Bali, wat een traktatie *O* * Tinuviel jaloers is Vind zo jammer dat wij zelfs Zeeland met de familie moesten afzeggen -O- Maar een bevalling die mijn man op een parkeerplaats of in de auto zou moeten begeleiden omdat wij niet tijdig terug zijn, lijkt me ook niet zo'n succes :P

Sam, kun je niet vandaag nog urine inleveren bij je huisarts? Misschien geeft het rust, dat je eerder weet of het een blaasontsteking is of niet en je ervoor behandelt kunt worden. Bij mijn huisartsenpraktijk heb je daar namelijk geen afspraak voor nodig. Ook duurt de definitieve uitslag van de urinekweek een paar dagen tot een week.

Zoë fijn dat je zus haar baby heel binnenkort zal krijgen. Ik heb het gevoel dat je het heel fijn vind dat zij eerst bevalt. Dus dan kun jij ook snel, misschien toch niet wachten op je eigen vlos :P. Beterschap voor jou, hoop dat je je snel beter voelt. :*
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:46:15 #239
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110994285
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:25 schreef Tinuviel het volgende:
Sam, kun je niet vandaag nog urine inleveren bij je huisarts? Misschien geeft het rust, dat je eerder weet of het een blaasontsteking is of niet en je ervoor behandelt kunt worden. Bij mijn huisartsenpraktijk heb je daar namelijk geen afspraak voor nodig. Ook duurt de definitieve uitslag van de urinekweek een paar dagen tot een week.
Is dat zo? Toen ik hier urine moest inleveren konden ze namelijk gelijk zien ofdat het blaasontsteking was of niet.......Zou toch van de zotte zijn als je daar een paar dagen op moet wachten?
pi_110994339
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:46 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Is dat zo? Toen ik hier urine moest inleveren konden ze namelijk gelijk zien ofdat het blaasontsteking was of niet.......Zou toch van de zotte zijn als je daar een paar dagen op moet wachten?
Blaasontsteking is inderdaad meteen te zien :Y
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:50:47 #241
100412 mefke79
komt goed!
pi_110994426
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:46 schreef PureEvil het volgende:

[..]

klopt, ze kunnen meteen zien dat je een ontsteking hebt, maar ze zetten het op kweek om te achterhalen welke bacterie het is. Dus je krijgt een ab kuurtje dat 'algemeen' tegen blaasontstekingen werkt en pas later is bekend welk beestje het eigenlijk is. Slaat de kuur niet aan, dan kan je later nog een meer gerichte kuur krijgen.

En wat bij mij wonderen doet is een liter cranberrysap achterover slaan. Heeft mij al vaak voor een kuurtje behoed.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_110994500
Cranberrytabletten doen hier de truuk bij blaasontstekingen inderdaad.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:54:43 #243
100412 mefke79
komt goed!
pi_110994543
mangostine, heb jij bij de ggd geinformeerd naar malaria voor Bali? Ik herinner me dat mijn zusje de reis naar Bali speciaal gedaan heeft voor ze zwanger wilde worden vanwege de combi zwanger en malariapillen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_110994777
Vijf weken vandaag. Ik heb het idee dat de tijd voorbij kruipt. Onzekerheid steekt de kop op, ik heb nergens last van en kan me niet meer herinneren hoe het vier jaar geleden was. Waarschijnlijk dat ik over een week of twee het wel weer weet en dat ik mezelf vervloek dat ik gezegd heb nergens last van te hebben :P

Vandaag is het trouwens precies vier jaar geleden dat ik een positieve test had. In Italië op vakantie O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_110995087
De tijd gaat ook megalangzaam Estrys, vooral in de eerste weken. Ik ben ze doorgekomen door dingen te regelen (vk bellen, moeders voor moeders) en vooral heeuuuul veeuul te testen. Heb hier echt een stapeltje liggen.

Ik ben helemaal O+ : eerste pakje kwam net binnen met de post en ik vind het zooo leuk. Vanmorgen ook het geboortekaartje besteld, sjonge, het wordt wel opeens echt zo. :-)
pi_110995258
Bodpa O+ foto :P (grapje! Ben alleen heel nieuwsgierig of je een jongen of meisje aan t bakken ben O+)
Mja sowieso ben ik benieuwd naar je baby, want je oudste is al zo leuk O+

Pfff ik heb geen zin om te werken...nog 5 weken *O*
pi_110995335
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:11 schreef bodpa09 het volgende:
De tijd gaat ook megalangzaam Estrys, vooral in de eerste weken. Ik ben ze doorgekomen door dingen te regelen (vk bellen, moeders voor moeders) en vooral heeuuuul veeuul te testen. Heb hier echt een stapeltje liggen.

Ik ben helemaal O+ : eerste pakje kwam net binnen met de post en ik vind het zooo leuk. Vanmorgen ook het geboortekaartje besteld, sjonge, het wordt wel opeens echt zo. :-)
De tijd doorgekomen met testen, heb je een foto van je verzameling? :D Ik ga niet iedere dag testen hoor _O- Dat wakkert de onzekerheid alleen maar aan bij mij. Ik ben juist meer van het uitstellen. Dan zeg ik: ik bel pas over twee weken :{w Bovendien zegt de VK dat bellen met zes weken tijd genoeg is.
De tijd gaat heus wel voorbij maar de concentratie op mijn werk is echt dramatisch. Ik wil gewoon vakantie de komen 7 weken ;) Thuis gaat de tijd veel sneller. Of op vakantie op een strand onder een palmboom met een cocktail (zonder alc) vliegt de tijd vast 8-)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_110995430
Ik ben ook zo benieuwd Son! En vind het ook erg spannend hoe de oudste zal reageren. Heb jij dat ook? Stel nou dat ze elkaar helemaal niet leuk vinden. Muizenissen, ik weet het.
Maar toch. Weet ook opeens niet meer hoe het nou ging met flesjes en wanneer in de wipstoel/box etc. Komt ook allemaal goed, maar poehpoeh, wat kan ik me daar 's nachts druk over maken. :P

Heb jij je eerste pakje al? Zo leuk he, een meisje O~) !

Sorry Estrys, vakantie kan ik niet voor je regelen. Ik zet Club Tropicana van Wham wel even voor je op moment...
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2012 @ 14:32:33 #249
309370 Nanadu
pi_110995753
*O* voor alle mijlpalen vandaag, wat een boel *O*

Xanteh wie weet heb je je kindje al in handen en anders nog veel succes :*

:* voor alle LLM' ers die het zwaar hebben.

Wat een getrappel in de buiken lees ik. Ik lag dit weekend 's avonds in bad en toen ging mijn stuiterbaby ook weer heerlijk te keer. Het leek wel alsof hij van de ene kant van mijn buik naar de andere kant zwom, je zag echt golfbewegingen in mijn buik O+. Gisterenavond werd het wel erg druk in mijn buik, want net toen ik wilde gaan slapen ging hij een feestje houden >:). Maar ach ik ben blij dat ik hem zoveel voel, want dat maakt mij ook een stuk minder onzeker. Zo naar de fysio en ik denk dat ik het maar (tijdelijk) stop zet. De pijn in mijn bil en onderrug is een stuk minder en eigenlijk alleen nog aanwezig als ik niet goed op mijn houding heb gelet en te druk ben geweest. Ik kan altijd weer bellen als het slechter gaat denk ik zo.
pi_110995766
Nee nog geen (eerste) pakje.. ook nog.niet echt naar gezocht hoor. Weet ook niet precies wat ik wil...
En vind t maar gemeen dat je t niet wil zeggen :P
En je zorgen zijn wel herkenbaar haha. Vind t ook steeds spannender worden, straks gewoon 2 kinderen :o zit er niet te weinig tijd tussen, gaan we t wel redden enzo :D
Maar denk er maar niet teveel overna :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')